Freud09
Aktif Üye
- 26 May 2020
- 64
- 25
Bugün sabah servisi aradım. Ellerine daha yeni ulaştığını söylediler. Çok yoğun olduklarını şuan ürünü inceleyemediklerini söylediler. Ürünün sorunu nedir diye sordu. Ben de anlattım. Daha ürünü görmeden kırık ve çatlaklar kullanıcı hatası dedi. Ben düşürmüş olsam neden sadece alt tarafı çatlayıp düşsün dedim.
O sizin söylemeniz benim gördüğüm kullanıcı hatası şeklinde cevap verdi. Aynı makineyi 6 ay önce aldığımı ve böyle bir şeyin başıma gelmediğini söyledim. Rapor istediğimde rapor yazmayacağını söyledi. Ben de itiraz edebilmem için gerekiyor şeklinde belirttim. Çok zorla, biraz sinirlenince ve sert konuşunca en sonunda ikna ettim. Ürünü form ile birlikte tekrardan vatan bilgisayara yollayacaklarını söylediler. Resmen yaptıkları müşteriyi enayi yerine koymak. Mağdur olan ne satıcı ne de firma.
Fakirin genel merkezi de aynı tutumda. Telefonla aradığımda kırık ve çatlaklar kullanıcı hatasıdır dedi. Mağdur olan hep kullanıcı oluyor
O sizin söylemeniz benim gördüğüm kullanıcı hatası şeklinde cevap verdi. Aynı makineyi 6 ay önce aldığımı ve böyle bir şeyin başıma gelmediğini söyledim. Rapor istediğimde rapor yazmayacağını söyledi. Ben de itiraz edebilmem için gerekiyor şeklinde belirttim. Çok zorla, biraz sinirlenince ve sert konuşunca en sonunda ikna ettim. Ürünü form ile birlikte tekrardan vatan bilgisayara yollayacaklarını söylediler. Resmen yaptıkları müşteriyi enayi yerine koymak. Mağdur olan ne satıcı ne de firma.
Fakirin genel merkezi de aynı tutumda. Telefonla aradığımda kırık ve çatlaklar kullanıcı hatasıdır dedi. Mağdur olan hep kullanıcı oluyor
Son düzenleme: