Elektrik Kesintisi İçin Tazminat Talebi Nereye Yapılır

Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
627
Bulunduğum bölge kırsal, 10 gün içinde 15 kere arıza kaydı oluşturdum, gün içinde 2-3 kere kesiyorlar, 24 saattir de volt düşüklüğü var anlık voltaj 186 civarı. Ben hakkım olan tazminatı almak istiyorum, sanırım kırsal bölgelerde 12 saati aşmaması gerekiyor, 24 saattir volt düşüklüğüyle cebelleşiyorum. Başvuruyu nereye yapmam gerekiyor?
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,076
Hat yenilemesi , bakım ( kırsal kesim ağaç kesimi ve diğer ) . olabilir .
İşin içini tam anlamadan cevap zor .
Arıza kayırlarında yapılan işlemler vardır .
Voltaj düşüklüğü yalnız sizdemi ?
Sİzde değilse toplu haraket edin ( Muhtarı devreye sokun .)

186 ayarın daha önceki sorunlarınızı ( takip numaraları verin ) durumuzu anlatın .
Gelen mesajın takibini yapın .

Enerji bakanlığına bildirim yapmanız .
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
627
O dediklerin yok, bakım bildirmeden bakım çalışması yapamamaları gerekmez mi? bugün 7-8 kere kesinti yaşadık, 228v ile normale bindi şuanda. Hatlar yeni yapıldı 3 ay oldu daha. sadece orta gerilimin az bir kısmı eskidir. Voltaj düşüklüğü 3 mevkiide yaşandı, bundan önce de 1 mevkiide 40-50 sokak lambası 10 gün yanmadı. Muhtarın da bunlardan bir farkı yoksa ne yapmam gerekir? 186yı 15 günde 20 kere arayıp kayıt oluşturmuşumdur, hepsi de farklı kesintiler içindir.

Enerji bakanlığına dilekçe mi vermem lazım.
 
Son düzenleme:
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,817
Bakım çalışması öncesi aboneliğinize bağlı cep telefonu numaranız varsa sms gelmesi gerekir.

Öncelikle kesintilerin planlı olup olmadığını bilmeliyiz.
Bağlı olduğunu dağıtım şirketinin sitesinde planlı kesintilerle ilgili bölüm olması gerekiyor
oraya bir bakın.
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
627
Bakım çalışması öncesi aboneliğinize bağlı cep telefonu numaranız varsa sms gelmesi gerekir.

Öncelikle kesintilerin planlı olup olmadığını bilmeliyiz.
Bağlı olduğunu dağıtım şirketinin sitesinde planlı kesintilerle ilgili bölüm olması gerekiyor
oraya bir bakın.
yok hocam yok, 186 zaten planlı kesinti varsa bağlanmadan önce söyleyip öyle bağlanıyor, ben de siteden takibini yapıyorum.

Kafalarına göre kesinti çok oluyor, sokak lambaları bayramda yanmıyordu, 6 gün boyunca her gün arayıp söyledim bayrama girmeden önce yapmadılar cimere yazdıktan 3 gün sonra yapıldı.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,817
yok hocam yok, 186 zaten planlı kesinti varsa bağlanmadan önce söyleyip öyle bağlanıyor, ben de siteden takibini yapıyorum.

Kafalarına göre kesinti çok oluyor, sokak lambaları bayramda yanmıyordu, 6 gün boyunca her gün arayıp söyledim bayrama girmeden önce yapmadılar cimere yazdıktan 3 gün sonra yapıldı.
Kesintilerin süresi ay ve yıl içerisinde yönetmelikte belirlenen süreyi geçemez.

öncelikle kesintilerin tarih ve saat sürelerini belirlemen gerekir.
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
627
Kesinti ihbarlarım(186dan aldım),

23.06.2023
24.06.2023
26.06.2023
29.06.2023
05.07.2023
08.07.2023
10.07.2023
11.07.2023
13.07.2023

bunların üstüne 10 gün yanmayan bir mevkiinin sokak lambaları,
24 saati geçkin volt düşüklüğü,
bu arıza kaydının olduğu günlerde gün içinde 2-3 kere eksinti de yaşadık.

Benim nereye başvurmam gerekiyor?
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
627
ANLIK :clap2:dil:bye
WhatsApp-Gorsel-2023-07-14-saat-21.40.59.jpg
 
Geri
Üst Alt