Bir mağdur olarak forum üyelerinin kesinlikle
Ne mail (garanti@connectgame.com.tr) ile ne de telefon (+90 216 341 5752) ile kendilerine ulaşmak mümkün değil. Verdikleri numara "Geçersiz" ve maillere dönüş yapmıyorlar. Bu mail ve telefon numarası hem kendi sitelerinde hem de sattıkları ürünlerin yanında gönderdikleri garanti belgesinde yazan iletişim bilgileridir. Ürünün garantörü ve teknik servisi " Dipol bilgi teknolojileri ve yazılım danışmanlığı ticaret A.Ş." yine Connectgame'in kendi firmasıdır ve iletişim bilgileri birebir aynıdır.
Benim sorunum aldığım Delux M800 PRO kablosuz farenin kablolu modda bariz bir şekilde yüksek seviyede gecikme yapmasıdır. Kablosuz 2.4 Ghz modunda hiç bir sorun yoktur.
"Kablosuz fareyi neden kablolu modda kullanasın ki?" diyebilirsiniz ama aynı mouse'u kullanan başka kişilerde böyle bir sorun olmadığını teyit ettim yani her ne kadar bu sorun beni etkilemese de ürün ayıplı.
Hata tanılama için
Fareyi başka bilgisayarda denedim.
Başka kablo ile denedim.
Başka bilgisayarda başka kablo ile denedim.
Kablolu modda her türlü neredeyse 1 saniyeye yakın gecikme oluyor. Özellikle FPS tarzı oyunlarda aim almak mümkün değil.
Tam 10 gün önce kendilerine böyle bir sorunla karşılaştığımı ve bunun genel bir sorun mu olduğunu yada düzeltebilmek için yapılabilecek bir şey olup olmadığını soran bir mail yazdım. Amacım iade yada değişim bile değildi. Nasıl olsa ürünü kablolu kullanmayacaktım ve 2.4 Ghz modunda hiç bir sorun yoktu.
Ancak 10 gün geçmesine rağmen bir cevap verilmeyince ve telefonlarına ulaşılamayınca değişim yapılmasını istediğime karar verdim yada en azından iade. Kendilerine hiç bir şekilde ulaşılamadığı için 03.01.2024 yani 13 gün önce almış olduğum mouse'u ne değişim için gönderebiliyorum ne de iade edebiliyorum.
15 GÜNLÜK CAYMA HAKKININ geçmesini bekliyorlar sanırım... Oh ne güzel. Telefonları kapat ve maillere cevap verme. Bu sayede cayma hakkı süresi bitsin.
Kısacası böyle bir mağduriyet yaşamaktayım. Eminim ki online satış yapan her firmanın iletişim kanallarının açık olması; iade, tamir, değişim yada destek gibi sebeplerle kanuni bir zorunluluktur.
Bir şekilde kendilerine ulaşıp değişim, iade yada tamir konusunda başvuru yapabilsem; ürün bozuk olsa bile cayma hakkı süresi bitmemesine rağmen paketi açılmış iade vs yapamayız deme ihtimalleri çok yüksek. Böyle davrandıklarına dair şikayetvar sitesinde bir sürü şikayet var.
Eğer bir şekilde ulaşabilirsem de 15 gün içinde bile olsa değişim yerine tamir etmeye çalışacaklarına eminim. Kısacası aldığınız üründe bir sorun yaşarsanız hiç bir şekilde bu sorunu çözme şansınız yok.
Bu sorun en azından beni doğrudan etkilemiyor çünkü 2.4 modunda kullanıyorum ama eline gerçekten bozuk ürün geçen yada sonradan ürünü bozulan birileri varsa Allah sabır versin.
Aynı duruma düşmemek için de bu kanunsuz kitapsız arkadaşlardan alış veriş yapmayın.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
sitesi ve diğer satış yaptığı platformlar üzerinden alışveriş YAPMAMASINI tavsiye ediyorum.Ne mail (garanti@connectgame.com.tr) ile ne de telefon (+90 216 341 5752) ile kendilerine ulaşmak mümkün değil. Verdikleri numara "Geçersiz" ve maillere dönüş yapmıyorlar. Bu mail ve telefon numarası hem kendi sitelerinde hem de sattıkları ürünlerin yanında gönderdikleri garanti belgesinde yazan iletişim bilgileridir. Ürünün garantörü ve teknik servisi " Dipol bilgi teknolojileri ve yazılım danışmanlığı ticaret A.Ş." yine Connectgame'in kendi firmasıdır ve iletişim bilgileri birebir aynıdır.
Benim sorunum aldığım Delux M800 PRO kablosuz farenin kablolu modda bariz bir şekilde yüksek seviyede gecikme yapmasıdır. Kablosuz 2.4 Ghz modunda hiç bir sorun yoktur.
"Kablosuz fareyi neden kablolu modda kullanasın ki?" diyebilirsiniz ama aynı mouse'u kullanan başka kişilerde böyle bir sorun olmadığını teyit ettim yani her ne kadar bu sorun beni etkilemese de ürün ayıplı.
Hata tanılama için
Fareyi başka bilgisayarda denedim.
Başka kablo ile denedim.
Başka bilgisayarda başka kablo ile denedim.
Kablolu modda her türlü neredeyse 1 saniyeye yakın gecikme oluyor. Özellikle FPS tarzı oyunlarda aim almak mümkün değil.
Tam 10 gün önce kendilerine böyle bir sorunla karşılaştığımı ve bunun genel bir sorun mu olduğunu yada düzeltebilmek için yapılabilecek bir şey olup olmadığını soran bir mail yazdım. Amacım iade yada değişim bile değildi. Nasıl olsa ürünü kablolu kullanmayacaktım ve 2.4 Ghz modunda hiç bir sorun yoktu.
Ancak 10 gün geçmesine rağmen bir cevap verilmeyince ve telefonlarına ulaşılamayınca değişim yapılmasını istediğime karar verdim yada en azından iade. Kendilerine hiç bir şekilde ulaşılamadığı için 03.01.2024 yani 13 gün önce almış olduğum mouse'u ne değişim için gönderebiliyorum ne de iade edebiliyorum.
15 GÜNLÜK CAYMA HAKKININ geçmesini bekliyorlar sanırım... Oh ne güzel. Telefonları kapat ve maillere cevap verme. Bu sayede cayma hakkı süresi bitsin.
Kısacası böyle bir mağduriyet yaşamaktayım. Eminim ki online satış yapan her firmanın iletişim kanallarının açık olması; iade, tamir, değişim yada destek gibi sebeplerle kanuni bir zorunluluktur.
Bir şekilde kendilerine ulaşıp değişim, iade yada tamir konusunda başvuru yapabilsem; ürün bozuk olsa bile cayma hakkı süresi bitmemesine rağmen paketi açılmış iade vs yapamayız deme ihtimalleri çok yüksek. Böyle davrandıklarına dair şikayetvar sitesinde bir sürü şikayet var.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Eğer bir şekilde ulaşabilirsem de 15 gün içinde bile olsa değişim yerine tamir etmeye çalışacaklarına eminim. Kısacası aldığınız üründe bir sorun yaşarsanız hiç bir şekilde bu sorunu çözme şansınız yok.
Bu sorun en azından beni doğrudan etkilemiyor çünkü 2.4 modunda kullanıyorum ama eline gerçekten bozuk ürün geçen yada sonradan ürünü bozulan birileri varsa Allah sabır versin.
Aynı duruma düşmemek için de bu kanunsuz kitapsız arkadaşlardan alış veriş yapmayın.