Çerçeve kenarında sorun

By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
15,026
Benimde kafam karıştı , öncelikle sonucu beklemek lazım fakat muadil olarak hangi modeli önerebileceklerini kestiremedim. Aldığım ürün büyük ihtimal ellerinde olmayabilir çünkü sitede görünmüyor. 1 hafta önceye kadar sitede mevcuttu ve de 3900 tl gibi bir rakkamdı ben ürünü hepsiburada dan 3279 tl gibi bir rakkama aldim. Sonucu paylaşıcam mutlaka.

Faturanızı isteyebilirler.
 
R Çevrimdışı

rasittumbalı

Yeni Üye
1 Ocak 2020
37
42
Faturanızı isteyebilirler.
Aynen mutlaka bakalım bende değişim yapıp vercekleri televizyon başka olursa piyasa fiyatını araştırırım. Aynısını veremiyorlarsa onların sorunu gibi geliyor aslında. Sonuçta ben bütçeme uygun bir seçim yaptım. Tv de güzeldi aslında.
 
Koro96 Çevrimdışı

Koro96 

Süper Üye
24 Şub 2019
2,531
Abi Benden Sana Tavsiyeler

Adamlarla Tatlı Dille Konuş Olabilir Üretici Hatası Ama sizde beni mağdur etmeyin lütfen

Başka Tv Yok En kısa Sürede Sorunuma Çözüm Kavuşturunuz.

Fark Koyup Yeni Model Almak İstemiyorum.

Ben Bu Modeli Beyendim Şuan bütçemide Zorlayarak Bunu Aldım.

Sizin Gibi Büyük Bir Şirkete Müşterisini Memnun Etmek Yakışır Felan.

Emin Olun Yokuş Yaptığınız Zaman Adamlarla onlarda Sırf İbnelik Olsun diye Oyalar durur Sizleri Ama Eski Model Yollayacaklarını Zannetmiyorum Şu Bir Gerçek Adem Ustada Yazmıştı Gerçi Sökülen Her Cihaz Ne olursa Olsun Fark Etmez Eskisi Gibi Yerine Oturmaz Orjinali Gibi Olmaz Tv de Panel Çok İnce Bir Detay Örnek Vermek Gerekirse Şu konumu Bir Okurmusunuz Mesela Aynı Arızayı Veren Tv https://tavsiyeforumu.com/konu/yinemi-ayni-ariza.4268/page-2#post-132058
 
R Çevrimdışı

rasittumbalı

Yeni Üye
1 Ocak 2020
37
42
Abi Benden Sana Tavsiyeler

Adamlarla Tatlı Dille Konuş Olabilir Üretici Hatası Ama sizde beni mağdur etmeyin lütfen

Başka Tv Yok En kısa Sürede Sorunuma Çözüm Kavuşturunuz.

Fark Koyup Yeni Model Almak İstemiyorum.

Ben Bu Modeli Beyendim Şuan bütçemide Zorlayarak Bunu Aldım.

Sizin Gibi Büyük Bir Şirkete Müşterisini Memnun Etmek Yakışır Felan.

Emin Olun Yokuş Yaptığınız Zaman Adamlarla onlarda Sırf İbnelik Olsun diye Oyalar durur Sizleri Ama Eski Model Yollayacaklarını Zannetmiyorum Şu Bir Gerçek Adem Ustada Yazmıştı Gerçi Sökülen Her Cihaz Ne olursa Olsun Fark Etmez Eskisi Gibi Yerine Oturmaz Orjinali Gibi Olmaz Tv de Panel Çok İnce Bir Detay Örnek Vermek Gerekirse Şu konumu Bir Okurmusunuz Mesela Aynı Arızayı Veren Tv https://tavsiyeforumu.com/konu/yinemi-ayni-ariza.4268/page-2#post-132058
Bende bu düşüncedeyim zaten , çok sorun çıkartmak niyetinde değilim , mağdurda olmak istemiyorum bakalım, bu hafta içi çözüme kavuşur gibi. Süreç konusunda bilgilendirme yapıcam burdan ?
 
R Çevrimdışı

rasittumbalı

Yeni Üye
1 Ocak 2020
37
42
Servis aradı tekrar , çerçeve sökülüp fotoğraf gönderilmesini istemiş fabrika, bu nasıl bir saçmalıktır. Yetkili bir kişi ile görüşmek istediğimi söyledim. Fabrikayıda aradım fakat inanılmaz yokuş yapıyorlar. Ben ürünü hepsiburadadan aldım 14 gün dolmadı direk iade şansım var mı birisi net bir şey söyleyebilir mi?
 
R Çevrimdışı

rasittumbalı

Yeni Üye
1 Ocak 2020
37
42
Servis aradı tekrar , çerçeve sökülüp fotoğraf gönderilmesini istemiş fabrika, bu nasıl bir saçmalıktır. Yetkili bir kişi ile görüşmek istediğimi söyledim. Fabrikayıda aradım fakat inanılmaz yokuş yapıyorlar. Ben ürünü hepsiburadadan aldım 14 gün dolmadı direk iade şansım var mı birisi net bir şey söyleyebilir mi?
Sonunda fabrikadan kararı veren kişiyi arattırabildim. Fotoğraf istediklerini buna göre olayı satıcıya da yönlendirebileceklerini belirttiler. Taşıma esnasında kutuda deforme olmadığını fakat adem beyin dediği gibi opencell ile alakalı ,ledlerde kırık mı ya da başka bir durum mu var bunu görmek istediklerini belirttiler. Buna göre satıcı firmaya iade ya da fabrikadan değişim kararı çıkacağı gibi bir konuşma yaptı. Şu an servis geliyor bakalım tekrarda bilgilendirme yapacağım.
 
Koro96 Çevrimdışı

Koro96 

Süper Üye
24 Şub 2019
2,531
Servis aradı tekrar , çerçeve sökülüp fotoğraf gönderilmesini istemiş fabrika, bu nasıl bir saçmalıktır. Yetkili bir kişi ile görüşmek istediğimi söyledim. Fabrikayıda aradım fakat inanılmaz yokuş yapıyorlar. Ben ürünü hepsiburadadan aldım 14 gün dolmadı direk iade şansım var mı birisi net bir şey söyleyebilir mi?
Yokuş yaparlarsa anlayacakları dilden konuşun

-Sizin gibi büyük bir şirkete böyle şeyler yakışmıyor.
-Hakkımı sonuna kadar arıyacağım.
-Benim suçum ne üretim hatası bu kutuda hasarda yok.
-Madem üretiyorsunuz neden iyi kontrol edip satışa sunmuyorsunuz.
-Bi daha bu markaya tercih etmem

bu ve buna benzer kelimeleri sarf ediniz.
 
R Çevrimdışı

rasittumbalı

Yeni Üye
1 Ocak 2020
37
42
Evet başıma müthiş şeyler geldi. Servis gelip tv yi açtı içinden kırık parçalar çıktı, bu parçalardan bir kıymık parçası panelin altında kalmış o yüzden leke yapıyormuş. Ürün fabrika çıkışlı bu şekilde sanırım. Bende o kıymık parçasını aldırmayıp orda bıraktım bu şekilde fotoğraflayıp fabrikaya ilettiler. Bu kırık parçaları vs bunları not olarak düşün dedim. Servisçi arkadaşlar süreciniz çok uzar sizede mal ederler gibi yaklaşımda bulundu. Üstelemedim nasıl olsa yine fabrikadan aranacağım bu şekilde onlara ileticem. Ayrıca panel açılınca içine toz alıp ekranda ölü pixel gibi nokta bıraktı. TV den memnunum açıkçası fakat servis noktasında inanılmaz çalışmaları var. Adem Helvacı Adem Helvacı özellikle sizden bir tavsiye bekliyorum.


IMG_20200114_230643.jpg
IMG_20200114_192340.jpg
IMG_20200114_173839.jpg
IMG_20200114_173723.jpg
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Evet başıma müthiş şeyler geldi. Servis gelip tv yi açtı içinden kırık parçalar çıktı, bu parçalardan bir kıymık parçası panelin altında kalmış o yüzden leke yapıyormuş. Ürün fabrika çıkışlı bu şekilde sanırım. Bende o kıymık parçasını aldırmayıp orda bıraktım bu şekilde fotoğraflayıp fabrikaya ilettiler. Bu kırık parçaları vs bunları not olarak düşün dedim. Servisçi arkadaşlar süreciniz çok uzar sizede mal ederler gibi yaklaşımda bulundu. Üstelemedim nasıl olsa yine fabrikadan aranacağım bu şekilde onlara ileticem. Ayrıca panel açılınca içine toz alıp ekranda ölü pixel gibi nokta bıraktı. TV den memnunum açıkçası fakat servis noktasında inanılmaz çalışmaları var. Adem Helvacı Adem Helvacı özellikle sizden bir tavsiye bekliyorum.


IMG_20200114_230643.jpg
IMG_20200114_192340.jpg
IMG_20200114_173839.jpg
IMG_20200114_173723.jpg

Kasaya deformasyon oluşturmayacak derecede düşük ancak iç aksamda kırık oluşturacak kadar yeterli basınç oranı yüksek bir kargo hasarı söz konusu gibi geldi bana.

Bu tarz darbe/basınç/sarsıntı durumları çok değişik sonuçlar doğurur her zaman.

Yine de hiç bir şey, sizin değişimi hak ettiğiniz gerçeğinin üstünde değildir.
Açık konuşayım ki değişik varyasyonlarını çok gördüm.
 
R Çevrimdışı

rasittumbalı

Yeni Üye
1 Ocak 2020
37
42
Tekrar merhaba , bugün arandım 55U9500 önerdiler ben bu arizalı ürünü hepsiburada üzerinden 3379 tl üzerinden almıştım. Şu an önerdikleri model aynı sitede 3050 tl gözüküyor bu şekilde zarara uğruyorum gibi 55UD8200 daha mı iyi acaba bunumu istesem. Ya da iade yoluna gidiliyor mu.
 
R Çevrimdışı

rasittumbalı

Yeni Üye
1 Ocak 2020
37
42
58U9500 vermelerini istedim kabul ettiler. Onlar 55u9500 önerdiler fakat benim tv nin daha iyi olduğunun üstünde durdum. aslında eski tv gelseydi çok daha güzel olacakti. En azindan boyut olarak bir artış oldu. Daha fazla verip başka marka alamayacağıma göre konu şimdilik kapanmıştır. Umarım bunda sorun çıkmaz.
 
Geri
Üst Alt