BMW F20 118d Jant Tavsiyesi

Hangisi jant daha cok yakisir?

  • 1

    Oy: 0 0.0%
  • 2

    Oy: 0 0.0%
  • 3

    Oy: 0 0.0%
  • 4

    Oy: 0 0.0%
  • 6

    Oy: 0 0.0%
  • 7

    Oy: 0 0.0%
  • Daha iyi bir önerim var..

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    4
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,348
radyatorle sanzimanin nasil bir baglantisi varki radyatörden su sanszimana gidiyor normalde sanziman dedigin kapali sistem degilim ve yapi olarakda cok alakasiz yerlerde olmasi lazim radyatör en önde olur önden cekisli arabada sanziman motorun altinda vs arkadan cekisli veya 4 cekerse boylu boyunca arkaya dogru uzanir diye biliyorum yinede ucuz atlamissin gecmis olsun büyük masraf cikarabilirdi

ben virajlara sert girmem ama otobanda max hiz severim araba cok hizli gitmiyorda 220 filan max dedigim iste,
ama bugatti gibi bir arabam olsa 500+ km/s yapmaya calisirim orasi kesin ., ibrede gösterge sona dayanmayinca rahat etmiyorum :deli
mesela su milyoner gibi 417 km/s yapardim almanyada skandala dönüstü mevzu

ben lastik basinci yanak genisligi filan cok anlamam ama yanak genisligi düsük olan lastik/jantlar daha güzel görünüyor 30 max 35 olsun
50 vs cok igrenc

Adananın yolları taştan sen çıkardın beni baştan :kiskis

Adana yolları genel olarak kötü sayılır hiç olmadık yerde çukara denk gelebilirsiniz bu bağlamda ince yanak yarılmaya müsait olur. Misal Mersin ili olsa hiç düşünmem bildiğin kaymak gibi adamların yolları.

Tork konvertörlü otomatik araçlar (bmw dahil) şanzımanı yağı radyatörde soğutulur yada ayrı soğutucu konulur ve motor soğutma suyu bu parçanın içinden geçerek yağın ısını düşürür.

İnsignia şanzıman yağını iyi soğutabilmek için 2 farklı soğutma sistemi kullanılıyor
Motor radyatör yani motor soğutma suyu ve harici yağ radyatörüyle hava soğutması yapılıyor.

Tam otomatik şanzımanlar genel olarak yağ sıcaklığı 100-115 derece arasında olur ama 2 kademeli soğutma sistemi sayesinde bizim şanzıman yağı 80-85 arasında stabil kalıyor.
 
B Çevrimdışı

Bratan 

Süper Üye
8 Kas 2018
908
44
Adananın yolları taştan sen çıkardın beni baştan :kiskis

Adana yolları genel olarak kötü sayılır hiç olmadık yerde çukara denk gelebilirsiniz bu bağlamda ince yanak yarılmaya müsait olur. Misal Mersin ili olsa hiç düşünmem bildiğin kaymak gibi adamların yolları.

Tork konvertörlü otomatik araçlar (bmw dahil) şanzımanı yağı radyatörde soğutulur yada ayrı soğutucu konulur ve motor soğutma suyu bu parçanın içinden geçerek yağın ısını düşürür.

İnsignia şanzıman yağını iyi soğutabilmek için 2 farklı soğutma sistemi kullanılıyor
Motor radyatör yani motor soğutma suyu ve harici yağ radyatörüyle hava soğutması yapılıyor.

Tam otomatik şanzımanlar genel olarak yağ sıcaklığı 100-115 derece arasında olur ama 2 kademeli soğutma sistemi sayesinde bizim şanzıman yağı 80-85 arasında stabil kalıyor.
sogutma suyu sanzimanin disindaki kanallardan geciyor icine girecek birsey yok diye düsündüm cok teknik bilgim yok ama yeni birsey ögrenmis olduk ben genelde ismail yk gibiyim bas gaza yavrum bas gaza :krotey alamanyanin yollarida adanadan farkli degil sizde bari kebap var burda o da dogru dürüst bulunmuyor
bmw f20 lerde motor ve yag sicakligini gösteren bir gösterge yok yeni takacagim android cihaz+obd ile ekrandan bunlari takip edebilirim lastik isini halledeyim sonra android cihaz isine agirlik verecegim
birazdan cikiyorum jantlari takip rot ayari yapacaklar randevu var 160 euro :uzgun
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,348
sogutma suyu sanzimanin disindaki kanallardan geciyor icine girecek birsey yok diye düsündüm cok teknik bilgim yok ama yeni birsey ögrenmis olduk ben genelde ismail yk gibiyim bas gaza yavrum bas gaza :krotey alamanyanin yollarida adanadan farkli degil sizde bari kebap var burda o da dogru dürüst bulunmuyor
bmw f20 lerde motor ve yag sicakligini gösteren bir gösterge yok yeni takacagim android cihaz+obd ile ekrandan bunlari takip edebilirim lastik isini halledeyim sonra android cihaz isine agirlik verecegim
birazdan cikiyorum jantlari takip rot ayari yapacaklar randevu var 160 euro :uzgun
radyatör içinde izole edilmiş bir bölümde yağ gezerek ısını suya veriyor. İzole eden parça/plastik vs. sızdırmazlığını yitirdiğinde su basıncı fazla olduğu için
su yağla beraber şanzımana gider.

Bunun farkına varmak çok ama çok zor zaten fark edilemediği için şanzıman su alıp paslanır elektronik devre yanar ve iş işten geçtiği için şanzıman revizyon görmek zorun kalır.
 
B Çevrimdışı

Bratan 

Süper Üye
8 Kas 2018
908
44
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.20.jpg

Konu basladigi yerden cok farkli bi noktaya gitti amac hangi jant arabya uygun olur olmayani oldurmann bir yolu varmi gibi seyleri ögrenmekti ama sonucu yinede paylasayim dedim


WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.21-1.jpg
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.21-4.jpg
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.24-1.jpg
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.24-3.jpg
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.24-5.jpg
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.24.jpg
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.41-5.jpg
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.41.jpg
WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.43-2.jpg




WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.43.jpg
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
ben aslinda daha ince demirli olanlari seviyorum ilk örnek model fotografinda vardi ama bununla idare edicez.
tesekkürler
tabi cizilmesin diye dikkat ediyorum simdi baska bir stres basladi
bundan sonra park böyle :haha


WhatsApp-Image-2023-07-05-at-14.15.21-39257df0006d4a6c7.jpg
Yok bu az olmuş. Az daha şöyle yolun ortasına. :deli1 :haha
 
Geri
Üst Alt