Jantları, lastikleri o paraya alıp bijonlara o parayı vermek insanın canını sıkıyor. Hayırlı olsun bu arada pek yakışmış.Arabanın vizesi için 2 tane lastik almam gerekiyordu 4 yeni lastik 4 çelik jant 50 euroya buldum çelik jant aklımda yoktu. 10 gün önce taktirdim. Somunlar uymadı 16 somun için 35 euro verince canım yandi
kazasiz belasiz kullanArabanın vizesi için 2 tane lastik almam gerekiyordu 4 yeni lastik 4 çelik jant 50 euroya buldum çelik jant aklımda yoktu. 10 gün önce taktirdim. Somunlar uymadı 16 somun için 35 euro verince canım yandi
araba ne ki okadar genis lastikler kullaniyorsun? benim arabadaki 245 bile cok genis duruyor 255 i düsünemiyorum hemde sadece arka tarafdaydi sende birde önde de varsa tank gibi görünüyordur araba :PAralık ayında zamları yemeden lastik yenilemek istedim.
Falken FK 510 serisi 255/45/R18 4 adeti 8600tl almıştım.
400tl takma ve kaliteli sibop için ayrıca para ödedim.
Araba canavar. Değerini bilene. Opel Insignia Cosmo.kazasiz belasiz kullan
araba ne ki okadar genis lastikler kullaniyorsun? benim arabadaki 245 bile cok genis duruyor 255 i düsünemiyorum hemde sadece arka tarafdaydi sende birde önde de varsa tank gibi görünüyordur araba :P
bu arada lastiklere baktim burda tanesi 145 euro genel testleri iyiymis ama yagmur lu havada aqua planing ve fren mesafesi konusunda biraz olumsuz yorumlar yapmislar auto motor sport vs testlerinde
islak zeminde dikkatli ol
Orjinal lastik boyutu ile aynı. Ben fabrika değerleri dışında pek kullanmayi sevmem. Toyota yaris verso aracım. Japon harici araç kullanmıyorumkazasiz belasiz kullan
araba ne ki okadar genis lastikler kullaniyorsun? benim arabadaki 245 bile cok genis duruyor 255 i düsünemiyorum hemde sadece arka tarafdaydi sende birde önde de varsa tank gibi görünüyordur araba :P
bu arada lastiklere baktim burda tanesi 145 euro genel testleri iyiymis ama yagmur lu havada aqua planing ve fren mesafesi konusunda biraz olumsuz yorumlar yapmislar auto motor sport vs testlerinde
islak zeminde dikkatli ol
Opel alman arabası. Alman, İtalyan, Fransız vs hepsi leş bana göre. Japon candır. Tercih meselesi tabiki. Bu sadece benim fikrimopelden bir kere canim yandi bidaha yanasmam
insignia lar tam fiyat performans arabasi kendi sifinida en cok donanimi en uygun fiyatla sunan araclardan birtanesi
araba bakarken ikinci el ilanlarinda cok arizali araba ilani gördügüm ve bir corsa elimde kaldigi icin opele yanasmiyorum yoksa güzel araba
ben araba kötü demiyorum zaten araba iyi ama ben opel den basim agridigi icin tercih degil mecbur kalmadikcada tercih etmemBahsettiğimiz Opeller modelleri itibariyle Alman üretimi sayılabilir. Aslında daha net bilgiyi Sota Başkan verecektir. Benim düşüncem aracı kullananların nasıl yaklaştığı bazen aracın ömründe fazlasıyla etkili oluyor. Firma çalışanıyken firma aracı olarak Opel Astra G kasa vardı. Araç çok hoşuma gidiyordu ama yağ yakması, arada çeşitli arızalar vermesi illallah dedirtmişti. Multijet 1.3 vardı. Şimdi aynı motoru kullanıyorum tık yok.
A1 kasalarda çok fazla elektronik-motor problemi vardı.opelden bir kere canim yandi bidaha yanasmam
insignia lar tam fiyat performans arabasi kendi sifinida en cok donanimi en uygun fiyatla sunan araclardan birtanesi
araba bakarken ikinci el ilanlarinda cok arizali araba ilani gördügüm ve bir corsa elimde kaldigi icin opele yanasmiyorum yoksa güzel araba
Sert kullanmayı seviyorum özellikle virajlı yollardakazasiz belasiz kullan
araba ne ki okadar genis lastikler kullaniyorsun? benim arabadaki 245 bile cok genis duruyor 255 i düsünemiyorum hemde sadece arka tarafdaydi sende birde önde de varsa tank gibi görünüyordur araba :P
bu arada lastiklere baktim burda tanesi 145 euro genel testleri iyiymis ama yagmur lu havada aqua planing ve fren mesafesi konusunda biraz olumsuz yorumlar yapmislar auto motor sport vs testlerinde
islak zeminde dikkatli ol
radyatorle sanzimanin nasil bir baglantisi varki radyatörden su sanszimana gidiyor normalde sanziman dedigin kapali sistem degilim ve yapi olarakda cok alakasiz yerlerde olmasi lazim radyatör en önde olur önden cekisli arabada sanziman motorun altinda vs arkadan cekisli veya 4 cekerse boylu boyunca arkaya dogru uzanir diye biliyorum yinede ucuz atlamissin gecmis olsun büyük masraf cikarabilirdiA1 kasalarda çok fazla elektronik-motor problemi vardı.
A2 makyajlanan kasada motor ve elektronik baştan aşağı yenilendi oldukça sorunsuz bir model ortaya çıktı.
Şuana kadar yaşadığım supriz tek arıza Radyatörün içten delinip şanzımana su verdi. Hemen şanzımanda ki anormaliği hissetim su seviye kontrol ettim çok az su eksilmişti.
Hemen sanayiye çekip şanzıman yağını kontrol ettim şüphem doğruydu
20lt şanzıman yağı + radyatör değişimi yaparak sorunu çözdük.
ben virajlara sert girmem ama otobanda max hiz severim araba cok hizli gitmiyorda 220 filan max dedigim iste,Sert kullanmayı seviyorum özellikle virajlı yollarda
orjinal taban 245, tabanı 255 çıkarıp yanağı aynı tuttum. Konfor bir tik arttı lastik basıncını suan konfor tuttuğum için keskin virajlara sert girdiğimde yanak eziyor.
ön 35psi , arka 33 psi
müsait zamanda basınçları arttıracağım ayrıca yağmurlu havada elimden geldiğince sakin kullanmaya çalışırım.