Mrb adem ustam ustam bu aracı ev ve işyerim için kulanacağim kast etiğin aracıda araştirdim citreon pejopartner tepe kasaları ayni kiysaldığinda citreon çabuk dükülüyor pejoda üyle bir olaay olmadığini söylendi ama ne kadar doğruysa tabiki
2012 yılında Sıfır olarak satın aldığım 4 adet Fiat Ticari arabanın 2 si Pratico, 2 si ise Maxi Doblo idi.
Hepsi 1.3 Multijet motordu ve zaten bu gün halen beni Multijet motorlara hayran bırakan da bu arabalar oldu açıkçası.
Vestel Yetkili servisi olduğum dönemde kullanılabilecek en hoyratca şekilde kullanılmasına rağmen bu arabayı tasarlayan mühendisten, üretim bantlarında temizlik yapan emekçi kardeşime kadar herkese ciddi dualar etmişimdir.
Şirketi devrederken araçlaran sadece bir tanesini yani maxi dobloyu kendime ayırdıum ve bu gün halen aynı hoyratlık ile kullanmaya devam ediyorum.
2 sene boyunca ileri derecede aktif kullanılmasına rağmen motor yağı değiştirmediğim, 4 sene boyunca tek bir kere dahi bakım yaptırmadığım ve bu süre zarfında V kayış germe rulmanı arızası dışında (100tl ye hallettik, kendimiz taktık) tek bir kere dahi en ufak problem çıkartmamış olan bu araba benim gözümde ticari sınıfta tam bir kahramandır.
Yalnız köy yollarında alçak olması nedeni ile zorlandık bunu belirtmezsem olmaz.
Turbosu ciddi düzeyde aktif çalışmakla birlikte buna paralel yakıt konusunda sizin kullanımınıza göre değişmekle birlikte ticari olmasına rağmen çok ekonomik.
Bizim bu tarafları bilenler, Ölüdeniz rampasının dikliğini bilirler. Araç tam dolu halde 4 üncü vitesin altına inmemiştir o yolda.
Velhasıl , söz konusu ticari araç ise ben nedense doblo diyor başka bir şey diyemiyorum (8 senedir aktif kullanıcısıyım)