Zaten Jaguar ZF, AISIN ya da Ford (Getrag) (Ford büyesindeyken) şanzıman kullanıyor.Bu arada hiç kullanan var mı bilmiyorum ama otomatik vitesin padişahı jaguar derlerdi.
ben onu beşi bilmemZaten Jaguar ZF, AISIN ya da Ford (Getrag) (Ford büyesindeyken) şanzıman kullanıyor.
Ben de 16 silindirli motoru bilmem. 2x8 diyelim. Kesinlikle haklısınız diyecektim de bu da çift kavrama. Hani biz tork konvertörlü şanzımandan bahsediyorduk.ben onu beşi bilmem
16 silindirli bir motor düşün.!
1500 beygir, 1600nm tork üretebilen
2000kg ağırlığındaki aracı 2.4sn 0-100 çıkarabilen şanzımanların kralı değilde nedir.
Bugatti Divo
Aslında V değil. W diye geçiyor piston düz konumlandırilırsa blok uyuyacağı için Zigzaglı yerleşim yapılıyor.Ben de 16 silindirli motoru bilmem. 2x8 diyelim. Kesinlikle haklısınız diyecektim de bu da çift kavrama. Hani biz tork konvertörlü şanzımandan bahsediyorduk.
Aynen. O yüzden 2x8 dedim. Ancak çift motor birleşimi mümkün olur. Ya da brutus gibi 6x2 v motor yerleştirecekler, araba gemi gibi uzayacak.Aslında V değil. W diye geçiyor piston düz konumlandırilırsa blok uyuyacağı için Zigzaglı yerleşim yapılıyor.
Ahh be nasıl kıydı o araca tam bir klasik.Aynen. O yüzden 2x8 dedim. Ancak çift motor birleşimi mümkün olur. Ya da brutus gibi 6x2 v motor yerleştirecekler, araba gemi gibi uzayacak.
Aklıma geldi. Zamanında 6 silindir 2300cc v motor fordun keyfini çıkaramadan pert etmişti babam. İçim gitmişti. (Ford 20m SW kasa, 23m motor)
Durduğu yerde bir gaz yiyordu, sw kasa komple hareket ediyordu. Geçenlerde arayayım dedim, parçalarını bulmam mümkün olmaz diye vazgeçtim.Ahh be nasıl kıydı o araca tam bir klasik.
Rölantide dinlemesi bile keyif verirdi.
Fazla çene yapmadım umarım. Konuyu bölmüşüz.slowfood V6 dedin yaramı deştin
Bir süredir büyük hacmi motora geçme niyetim var lakin evin 2. aracı olmaması ayrıca
Çarşıya, pazara, gündelik işlere V6, 2.8lt motorla gitmek maddi anlamda yoracağı için erteliyorum.
Forum bizim değil mi.? kim karışır ne yaptığımızaFazla çene yapmadım umarım. Konuyu bölmüşüz.
Madem ayrı konuya yazıyoruz konu dağıtma korkum olmadan yazayım. O arabadan sonra pek farklı araçlara ilgim olmadı. Ya 3.5 ya da 5 mercedes s serisi ya da bir sw 26m aklımda. Ama benim imkanım ve zamanım tamamlanana kadar hepsi tarih olacak sanırım.
Ayrıca mutlaka 2. araç olarak. Şu günde 2.3, 2.6, 3.5, 5 litrelik araçları günlük kullanacak güç bende yok. Günlük kullanımda bizim 1.3 mtj fazlasıyla yeter.
Açıkçası o çevreyi edinmek ancak birkaç hasar! aldıktan sonra o çevreyle tanışmayla mümkün oluyor. Yani konunun uzmanları birdenbire sizi alıp kabul etmiyorlar. Ancak günümüzde yurtdışından bile parça getirme olanakları bundan 10-20 yıl öncesine kıyasla çok daha ulaşılabilir olduğundan düşünülebilir. OPC serilerine ilk çıktığı dönemlerde insignia OPC ile bir ilgim vardı. Ancak bir süre sonra eskiye dönüp saf (Turbosuz, Superchargersız) araçlara ilgim tekrar arttı. Özellikle motorsiklet sevdamı da hastalık, çocuklar v.s. nedeniyle bir kenara bırakınca, sanırım tekrar bir sw kasa araca yönelmenin vakti geldi.Forum bizim değil mi.? kim karışır ne yaptığımıza
klasik araca binme niyetiniz varsa öncesinde
çevre edinmek gerekir. Orjinal yada 1 kalite yedek parçaları kim temin ediyor.? O model bazında yedek parça sıkıntısı var mı araştırıp öğrenmek lazım.
Entresan şekilde benim araba merakım 4 sene önce başladı.
Daha öncesinde tamir-onarım boyutundayken şuan tüm hacimleri alıp binme isteği var.
Eketen hocam OPC olmasa bile kw/kg denk bir aracı mutlaka alacağım.
01 OPC 01