limonlusoda
Aktif Üye
- 16 Haz 2019
- 61
- 50
Merhabalar...
AOC Q3279VWFD8 Model monitörümü iki adet ölü pixel sorunu nedeniyle garantisi kapsamında yaptırmak amacıyla, önce telefonla ulaşarak sonra e-mail yoluyla AOC Türkiye ile iletişimi geçtim. Philips Türkiye ile iletişime geçmem istendi. Philips Monitör Destek Hattı ile görüşmem sonucu ürünümü Tecpro Servsine yönlendirmem gerektiği söylendi. Monitörümü yurtiçi kargo firması ile servise gönderdim. 11.08.2020 Tarihinde servise giriş kaydı yapıldı ve yirmi (20) iş gününü geçmesine rağmen hiçbir işlem yapılmadığı gibi tarafıma da herhangi bir bilgi verilmedi. Bende Tükedici Hakem heyetine başvurumu yaptım. Heyet kararında servisin sorumlu olmadığını belirtmiş talebim reddedilmiştir. THH başvuruma istinaden Tecpro firması savunmasında kullanıcı hatası olduğunu, fatura da başka bir isme ait olduğu için 20 işgünü içinde işleme alınmadığı belirtmiş. Ben Tükedici Hakem Heyetine başvurumu yapıp savunma istendiği zaman firma bana mesaj atmış sorunun kullanıcı hatası olduğunu belirtip ücret talebinde bulunmuştur ama bu bilgilendirme ben Heyete başvurumu yaptıktan sonra olmuştur. Ayrıca servis sebebini anlamadım şekilde monitörümü elinde tutmuş ve 08.01.2021 tarihine kadar göndermemiştir.
THH talebim servis sorumlu olmadığı için reddedilince başvurumu monitör desteği sağlayan Türk Philips Ticaret A.Ş. adına tekrar yaptım. Türk Philips Ticaret A.Ş. den savunma istenmiş savunmaya cevap dahi vermemiş. Bunun üzerine satın alınan yer olan Vatan Bilgisayar üzerinden işlemlerin yürümesi için benden bir dilekçe istediler bende yazıp verdim. Sonra iş bilirkişiye yönlendirildi. Bilirkişi geldi baktı sonra ekteki karar çıktı.
Bu nasıl bir karardır ALLAH aşkına. Ölü pixel var ama ne zaman olmuş biz bilemedik falan. Zaten ölü pixel var diye gönderdim resim de var ya tamam yapılması gerekiyor yada bunda kullanıcı hatası var dersin. Üstümüzden atalım da mahkemeyle uğraşsınlar diye mi düşünüyorlar. Her kullanıcının mahkeme ile uğraşacak zamanı ve imkanı var mı bir senedir uğraşıyorum karar çıkacak diye.
Mahkemeye gideceğim ama fatura benim üstüme değil ben dava açabiliyor muyum bilen arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum saygılarımla...
Adem Helvacı
AOC Q3279VWFD8 Model monitörümü iki adet ölü pixel sorunu nedeniyle garantisi kapsamında yaptırmak amacıyla, önce telefonla ulaşarak sonra e-mail yoluyla AOC Türkiye ile iletişimi geçtim. Philips Türkiye ile iletişime geçmem istendi. Philips Monitör Destek Hattı ile görüşmem sonucu ürünümü Tecpro Servsine yönlendirmem gerektiği söylendi. Monitörümü yurtiçi kargo firması ile servise gönderdim. 11.08.2020 Tarihinde servise giriş kaydı yapıldı ve yirmi (20) iş gününü geçmesine rağmen hiçbir işlem yapılmadığı gibi tarafıma da herhangi bir bilgi verilmedi. Bende Tükedici Hakem heyetine başvurumu yaptım. Heyet kararında servisin sorumlu olmadığını belirtmiş talebim reddedilmiştir. THH başvuruma istinaden Tecpro firması savunmasında kullanıcı hatası olduğunu, fatura da başka bir isme ait olduğu için 20 işgünü içinde işleme alınmadığı belirtmiş. Ben Tükedici Hakem Heyetine başvurumu yapıp savunma istendiği zaman firma bana mesaj atmış sorunun kullanıcı hatası olduğunu belirtip ücret talebinde bulunmuştur ama bu bilgilendirme ben Heyete başvurumu yaptıktan sonra olmuştur. Ayrıca servis sebebini anlamadım şekilde monitörümü elinde tutmuş ve 08.01.2021 tarihine kadar göndermemiştir.
THH talebim servis sorumlu olmadığı için reddedilince başvurumu monitör desteği sağlayan Türk Philips Ticaret A.Ş. adına tekrar yaptım. Türk Philips Ticaret A.Ş. den savunma istenmiş savunmaya cevap dahi vermemiş. Bunun üzerine satın alınan yer olan Vatan Bilgisayar üzerinden işlemlerin yürümesi için benden bir dilekçe istediler bende yazıp verdim. Sonra iş bilirkişiye yönlendirildi. Bilirkişi geldi baktı sonra ekteki karar çıktı.
Bu nasıl bir karardır ALLAH aşkına. Ölü pixel var ama ne zaman olmuş biz bilemedik falan. Zaten ölü pixel var diye gönderdim resim de var ya tamam yapılması gerekiyor yada bunda kullanıcı hatası var dersin. Üstümüzden atalım da mahkemeyle uğraşsınlar diye mi düşünüyorlar. Her kullanıcının mahkeme ile uğraşacak zamanı ve imkanı var mı bir senedir uğraşıyorum karar çıkacak diye.
Mahkemeye gideceğim ama fatura benim üstüme değil ben dava açabiliyor muyum bilen arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum saygılarımla...
Adem Helvacı
Son düzenleme: