T
Çevrimdışı
TC Yıldırım
Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bilirkişi y.....k çıkmış servisde darbeli ürün k.hatası demiş bunlar kararı etkiliyorSorunum ölü pixeldi. Garanti kapsamında gönderdim fakat aksesuar bekleniyor dediler, yirmi (20) iş gününü geçti hiçbir işlem yapmadılar. Bunun üzerine Yirmi (20) iş gününü geçti diye başvuru yaptım fakat servisi sorumlu tuttuğum için red verdiler tekrar başvuru yap dediler.
Bu sefer ithalatçı olan Türk Philips A.Ş. markasını sorumlu tutarak yeniden başvuru yaptım. EEE savunmaya cevap gelmemiş sen bu sefer dilekçe ver satan firma Vatan Bilgisayar üzerinden işlemleri yürütelim dediler tamam dedim. Tekrar dilekçe verdim sonrası bilirkişi ve red. THH nedense yirmi (20) iş gününü baştan beri hiç dikkate almadı. Benim bildiğim garantisi olmadığı halde Yirmi (20) iş günü içinde tamir edilmeyen bir ürün ile ilgili mahkeme ücret iadesi kararı vermişti ki benim ürünüm garanti kapsamında idi.
Servis panele dışarıdan fiziksel müdahale var demiş savunmasında. Ayrıca monitörümü yaklaşık dört ay sebebini anlamadığım şekilde ellerinde tutup göndermediler. Uzaktan eğitim sürecinde de beni ve çocuklarımı mağdur ettiler. Çok ilginç bir süreç yaşadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Böyle de bir mahkeme kararı olmasına rağmen
Bilirkişi servisin daberli ürün k.hatası doğru kabul etmiş sizi haksız bulmuş
K.hatası karara itiraz edin farklı bilirkişi talep edin üründe darbe vuruk vs varsa orası sıkıntı.