Android Televizyonum ile yaşadığım birden fazla problem (Google Asistan, Yavaşlık, Farklı sesler)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Televizyonumun Modeli Toshiba 32LA3B63DT


Google Asistandan Bahsediyorum


Soracak Sorum Olmadı Genelde Daha Başka Forumlarda Takılyorum Burası Daha Çok Televizyonlarla İlgili Olduğu İçin Buraya Soruyorum


Bildirim Düşmedi O Yüzden Göremedim Sonradan Soru Sorduğumu Unuttum


Mesela Titanic Ne Zaman Battı Diye Sorduğumuzu Düşünelim Asistan Normalde Wikipediadan Tarihi Çekip Bana Sesli Olarak Okurdu Şimdi Bunu Yapmıyor Direk Youtubeden Titanic İle İlgilini Videoları Gösteriyor
Eğer özelliğin TV' ye yüklediğiniz bir yazılımla bu hale gelmediğinden eminseniz ve herhangi bir güncelleme gelmediyse TV' yi fabrika ayarlarına döndürdüğünüzde aynı özellik aynı şekilde çalışacaktır. Ancak Google Asistan default ayarlarında wikipedi yönlendirmesi olduğunu pek sanmıyorum. Fabrika ayarlarına aldıktan sonra deneyip bilgi verebilir misiniz?
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

Televizyon Teknisyeni

Yasaklı Üye
20 Mar 2022
10
19
Eğer özelliğin TV' ye yüklediğiniz bir yazılımla bu hale gelmediğinden eminseniz ve herhangi bir güncelleme gelmediyse TV' yi fabrika ayarlarına döndürdüğünüzde aynı özellik aynı şekilde çalışacaktır. Ancak Google Asistan default ayarlarında wikipedi yönlendirmesi olduğunu pek sanmıyorum. Fabrika ayarlarına aldıktan sonra deneyip bilgi verebilir misonuda denedim yine youtube öneriyor
 
T Çevrimdışı

Televizyon Teknisyeni

Yasaklı Üye
20 Mar 2022
10
19
Selamun Aleyküm Sayın Tavsiye Forumu Üyeleri Televizyonumun Dahili Hapörlörlerinden Şarkı Dinlediğimde Hapörlörlerinden Değişik Ses Çıkmaktadır Nasıl Çözebilirim Cihazımın Modelini Aşşağı Yazıyorum

Toshiba 32LA3B63DT

imagece6d01bfb07bd9ae.png
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
T Çevrimdışı

Televizyon Teknisyeni

Yasaklı Üye
20 Mar 2022
10
19
Öncelikle Selamun Aleyküm Tavsiye Forumu Üyeleri Android İşletim Sistemli Televizyonum Bazı Uygulamalarda Donuyor Bazen de Atıyor Kendimce Bazı Yöntemler Denedim Cihazı Sıfırlamak Gibi Ama Sorunum Çözülmedi Vesteli Aradığımsada Yardımcı Olmak Yerine Alacakları Servis Ücretinin Derdine Düştüler Sorunu Nasıl Çözebiliriz Teşekküler
tv modeli Toshiba 32LA3B63DT

image85be353bb15a3522.png
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Mesajlarınız tek konu altında toplandı. Söz konusu problemlerinizle ilgili bu konu altından yanıt alabileceksiniz. Problemlerin hepsi Android sistemle ilgili olduğu için lütfen varsa başka problemleri de bu konu altında paylaşınız.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Evet Garanti Kapsamında
Anladığım kadarıyla hoparlörlerinizde donanımsal bir arıza olduğunu düşünüyorsunuz. Ayrıca Android sistemle ilgili paylaştığınız bilgilerde fabrika ayarlarına döndürdüğünüzü ve sorunun düzelmediğini belirtmişsiniz.

Öncelikle Selamun Aleyküm Tavsiye Forumu Üyeleri Android İşletim Sistemli Televizyonum Bazı Uygulamalarda Donuyor Bazen de Atıyor Kendimce Bazı Yöntemler Denedim Cihazı Sıfırlamak Gibi Ama Sorunum Çözülmedi Vesteli Aradığımsada Yardımcı Olmak Yerine Alacakları Servis Ücretinin Derdine Düştüler Sorunu Nasıl Çözebiliriz Teşekküler
tv modeli Toshiba 32LA3B63DT
Servisle görüşmenizde servis ücreti mevzuundan bahsetmişsiniz. Tam olarak nasıl bir ücretten bahsedildi ve ne şekilde talep edildi bizlerle paylaşır mısınız?
 
T Çevrimdışı

Televizyon Teknisyeni

Yasaklı Üye
20 Mar 2022
10
19
Anladığım kadarıyla hoparlörlerinizde donanımsal bir arıza olduğunu düşünüyorsunuz. Ayrıca Android sistemle ilgili paylaştığınız bilgilerde fabrika ayarlarına döndürdüğünüzü ve sorunun düzelmediğini belirtmişsiniz.


Servisle görüşmenizde servis ücreti mevzuundan bahsetmişsiniz. Tam olarak nasıl bir ücretten bahsedildi ve ne şekilde talep edildi bizlerle paylaşır mısınız?
Televizyonumda Sorunlar Olduğunu Belirttim Yardımcı Olmalarını İstedim Ama 150 TL Karşılığında Gelebileceklerini Belirttiler Ama Ben O Ücreti Ödememek İçin Kendim Çözmeye Uğraşıyorum Garantisi Olmasa Arçelikte Çalışıyorum Kendi Servisime Götüreceğim

Anladığım kadarıyla hoparlörlerinizde donanımsal bir arıza olduğunu düşünüyorsunuz. Ayrıca Android sistemle ilgili paylaştığınız bilgilerde fabrika ayarlarına döndürdüğünüzü ve sorunun düzelmediğini belirtmişsiniz.


Servisle görüşmenizde servis ücreti mevzuundan bahsetmişsiniz. Tam olarak nasıl bir ücretten bahsedildi ve ne şekilde talep edildi bizlerle paylaşır mısınız?
vestel hep böyle yapıyor arçelik marka bir televizyonum daha var garantisi var garantisi olduğu için servis ücreti talep etmiyorlar

Anladığım kadarıyla hoparlörlerinizde donanımsal bir arıza olduğunu düşünüyorsunuz. Ayrıca Android sistemle ilgili paylaştığınız bilgilerde fabrika ayarlarına döndürdüğünüzü ve sorunun düzelmediğini belirtmişsiniz.


Servisle görüşmenizde servis ücreti mevzuundan bahsetmişsiniz. Tam olarak nasıl bir ücretten bahsedildi ve ne şekilde talep edildi bizlerle paylaşır mısınız?
vestelin servisi bana yürüme mesafesinde kendim götüreyim diyorum servis aracı gelmesin diye yinede o ücreti alacaklarını belirttiler
 
Son düzenleme:
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Televizyonumda Sorunlar Olduğunu Belirttim Yardımcı Olmalarını İstedim Ama 150 TL Karşılığında Gelebileceklerini Belirttiler Ama Ben O Ücreti Ödememek İçin Kendim Çözmeye Uğraşıyorum Garantisi Olmasa Arçelikte Çalışıyorum Kendi Servisime Götüreceğim
Yani garanti dahilinde bir cihaza müdahale için BAŞKA HİÇBİR KOŞUL SUNMADAN sizden 150 TL talep ettiler.

Anladığım kadarıyla sizde sektörün içerisindesiniz. Ama burada ciddi bir tezat var çünkü Garanti dahilinde cihaza bireysel müdahalelerinizin cihazı garanti dışı bırakacağını biliyorsunuzdur. Ayrıca Vestel servisi "Servis hizmeti ile garanti dahilinde uygulama yapılabilir, ancak kullanıcı hatası kaynaklı bir işlem söz konusuysa servis bedeli olarak 150 TL almak durumundayız." bilgisi vermiş olabilir mi diye düşünüyorum. Çünkü bildiğiniz gibi garanti dahilinde yapılan müdahalelerde zaten servis ücret isteyemez, istemiş olsa dahi siz hakkınızı arayıp gerek THH gerek doğrudan firma ile görüşmelerinizde bu hakkınızı talep edebilirsiniz. Bu yola gitmek yerine çözüm arıyorum diyorsunuz.

Buraya kadarı izah etmiş olmakla birlikte probleminizle ilgili mevcut yapılabilecek çözümleri yukarıda paylaştık. Ancak sizin de bildiğiniz gibi donanımdan kaynaklanan arızalarda bizim buradan yönlendireceğimiz bir yardım herhangi bir işinize yaramaz. Cihazı Fabrika ayarlarına aldıktan hemen sonra söylediğiniz kasma donma v.b. problemler (Ki şu uygulamada şöyle yapıyor şeklinde spesifik bilgi vermediğiniz sürece bu şikayetiniz de biraz muallakta kalıyor. Sadece uygulama bazında bile hata olabilir ve bu sistemle ilgili olmayabilir.) devam ediyorsa, cihazın yetkili servis bünyesinde incelenmesi, hoparlörlerden gelen tuhaf sesin, yüklenen bir uygulamadan mı kaynaklandığı yoksa cihazın hoparlörleri, ses çıkışlarından mı kaynaklandığının belirlenmesi gerekir. Hatta dinlediğiniz ses dosyasından ve yükleme medyasından olup olmadığının bile incelenmesi gerekir.

Konunun özeti şu. Önce doğru ve müspet yolların hepsini tüketip daha sonra yan çarelere başvurursanız, mevcut haklarınızı korumuş olursunuz.
 
T Çevrimdışı

Televizyon Teknisyeni

Yasaklı Üye
20 Mar 2022
10
19
Yani garanti dahilinde bir cihaza müdahale için BAŞKA HİÇBİR KOŞUL SUNMADAN sizden 150 TL talep ettiler.

Anladığım kadarıyla sizde sektörün içerisindesiniz. Ama burada ciddi bir tezat var çünkü Garanti dahilinde cihaza bireysel müdahalelerinizin cihazı garanti dışı bırakacağını biliyorsunuzdur. Ayrıca Vestel servisi "Servis hizmeti ile garanti dahilinde uygulama yapılabilir, ancak kullanıcı hatası kaynaklı bir işlem söz konusuysa servis bedeli olarak 150 TL almak durumundayız." bilgisi vermiş olabilir mi diye düşünüyorum. Çünkü bildiğiniz gibi garanti dahilinde yapılan müdahalelerde zaten servis ücret isteyemez, istemiş olsa dahi siz hakkınızı arayıp gerek THH gerek doğrudan firma ile görüşmelerinizde bu hakkınızı talep edebilirsiniz. Bu yola gitmek yerine çözüm arıyorum diyorsunuz.

Buraya kadarı izah etmiş olmakla birlikte probleminizle ilgili mevcut yapılabilecek çözümleri yukarıda paylaştık. Ancak sizin de bildiğiniz gibi donanımdan kaynaklanan arızalarda bizim buradan yönlendireceğimiz bir yardım herhangi bir işinize yaramaz. Cihazı Fabrika ayarlarına aldıktan hemen sonra söylediğiniz kasma donma v.b. problemler (Ki şu uygulamada şöyle yapıyor şeklinde spesifik bilgi vermediğiniz sürece bu şikayetiniz de biraz muallakta kalıyor. Sadece uygulama bazında bile hata olabilir ve bu sistemle ilgili olmayabilir.) devam ediyorsa, cihazın yetkili servis bünyesinde incelenmesi, hoparlörlerden gelen tuhaf sesin, yüklenen bir uygulamadan mı kaynaklandığı yoksa cihazın hoparlörleri, ses çıkışlarından mı kaynaklandığının belirlenmesi gerekir. Hatta dinlediğiniz ses dosyasından ve yükleme medyasından olup olmadığının bile incelenmesi gerekir.

Konunun özeti şu. Önce doğru ve müspet yolların hepsini tüketip daha sonra yan çarelere başvurursanız, mevcut haklarınızı korumuş olursunuz.
Zaten Bende Bu Sektörle Uğraşıyorum Cihazın Hangi Durumlar Dahilinde Garanti Dışı Kalacağını Biliyorum Teşkkürler İlgilendiğin İçin
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Televizyonumun Modeli Toshiba 32LA3B63DT


Google Asistandan Bahsediyorum


Soracak Sorum Olmadı Genelde Daha Başka Forumlarda Takılyorum Burası Daha Çok Televizyonlarla İlgili Olduğu İçin Buraya Soruyorum


Bildirim Düşmedi O Yüzden Göremedim Sonradan Soru Sorduğumu Unuttum


Mesela Titanic Ne Zaman Battı Diye Sorduğumuzu Düşünelim Asistan Normalde Wikipediadan Tarihi Çekip Bana Sesli Olarak Okurdu Şimdi Bunu Yapmıyor Direk Youtubeden Titanic İle İlgilini Videoları Gösteriyor
Google app TV android sürümü desteklemiyor
Google servisleri ile alakalı bir sorun TV de sorun yok Google tarafında desteklenmiyor
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,358
64
Zaten Bende Bu Sektörle Uğraşıyorum Cihazın Hangi Durumlar Dahilinde Garanti Dışı Kalacağını Biliyorum Teşkkürler İlgilendiğin İçin
Bence çevrende mutlaka cihazın servisi vardır arkadaşın olarak,sorular anlamsız olmuş hem de arka arkaya.Bu sektörde çalışan biri olarak sana yardımcı olmaya çalışanlara böyle cevap vermen hoş olmamış,gerçi yasaklanmışın ama en azında forumu açar okursun yazılanları.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt