Aslında doğrudan kendi deneyimimi paylaşabilirim, genel olarak teknolojik açıdan şanssız bir insanım elime geçen ürünlerin neredeyse yarısı hep bozuk olmuştur. (2.el ürünler dahil olmak üzere yarısı)
Yıllar önce, 2017 yılında satın almış olduğum Lenovo Y720 marka bilgisayarım fabrikasyon olarak bozuk gönderildi,
mağazası ürünümü değiştirmemekte diretmişti ancak DOA belgesi ile birebir değişim yapmayı kabul etmişti.
Evet çoğul ifade kullanmam doğru değil ancak şu ana kadar 1 adet DOA belgesi aldım ve bu belgeyi küçük bir firma kabul etti, stok olmasına rağmen koskoca amazon'un bu belgeyi kabul etmemesi kabul edilemez.
Ayrıca amazon'a dair bir düşmanlığı bırakın tam tersi, bugüne kadar hep bir sempatim olmuştur.
100-200 tl hatta 1000-2000 tl fazla olsun amazondan olsun bakış açısıyla hep ürün aldım ve hiçte mağdur edilmedim.
Düzeltme: Kıytırıktan kastım, müşteri memnuniyeti ve kaliteden çok aslında şirket büyüklüğüdür, yanlış bir kullanım olmuş.
Amazon'un bana resmi olarak söylediği tam olarak şu:
Ancak biliyorum ki bir değişim prosedürü gizlide olsa uygulanıyor, tabi ki de işlerine geldiği durumlarda.
Haklısınız çözüm odaklılar bunu inkar edemem şu ana kadar bunun dışında mağduriyet yaşamadım.
150'ye kadar satın alım yapmışımdır ve bozuk çıkan ürünlerle ilgili sorunları çözdüler.