Acil yardım, Trendyol dan tv aldık iade Red edildi

M Çevrimdışı

MakNisada

Yeni Üye
10 Şub 2022
8
39
Bir sorunum var. Dün bir dilekçe örneği yazmaya çalıştım Tüketici haklarına şikayet için ama yardımcı olabilir misiniz doğru yapmışmıyım? Lütfen yardımcı olurmusunuz

ADEM BEY LÜTFEN ULAŞABİLİRMİSİNİZ BANA?

IMG_20220210_194303.jpg
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Olanı biteni anlatmışsınız da ptt kamera kayıtlarının incelenmesi diye teklif de,

bulunmuş red etmeseydiniz ptt kayıtları incelenseydi ptt sağlam mı teslim aldı,

yoksa satıcı bilerek darbeli ürün mü teslim etmiş orasıda var kimi satıcılar,

Darbeli geldiği için teslim alınmayan ürünleri kontrol etmeden darbeli hali ile sonraki müşteriye gönderiyor ptt kayıtları incenmesi biraz elinizi güçlendirecektir

Elinizde kargo kaynaklı hasar olduğuna dair servis raporu var kazanırsınız.

o raporu şikayete ekleyin trendyolu değil satıcı firmayı şikayet edeceksiniz satıcı firmanın adres vergi telefon numarası ile satıcı firmayı şikayet edin.
Satıcı firma da tutanak vs yok diye savunma yapacak kargoyu yada sizi suçlacak
Ama THH sizi haklı bulacaktır servis raporunuz var elinizde süreç uzun olacak.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Kargoda hasar darbe varsa kargocu tutanak tutmuyorsa teslim almayın kapıdan iade edin gitsin hep söylüyoruz .

Şimdi işin yoksa git koştur paranla rezil ol sorun çözülse bile sinirlendiğinle kalıyorsun 3-5 ay karar bekle.

Kargoculara inanmayın teslim edildikten sonra tanımazlar ertesi gün şubeye gidersin aynı gün gelseydin tutanak tutamayız, aynı gün gidersin bu 2 saat önce teslim edilmiş 1 saat önce gelseydiniz sizin yapmadığınızı nerden bilelim derler işi yokuşa sürmek isteyince herkes sürüyor işte bu kargo sisteminin revize edilmesi lazım.
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,101
41
Online alışveriş sitelerini sürekli kullanıyorum bu zamana kadar bir kere bilgisayar aldım gelene kadar 40 türlü dua ettim bişey olmasın diye

Bu sitelerden rakamsal değeri büyük ürünleri almamakta her zaman fayda var

Gıldır gıcık diyeceğemiz ufak tefek şeyleri para etmeyen ürünlerde çok problem çıkarmıyorlar fakat böyle tv beyaz eşya bilgisayar vs bozuk kırık çıktıysa yandı gülüm keten helvam hesabı uğraş dur

Geçmiş olsun umarım en kısa sürede probleminiz çözülür
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Asıl hata Trendyol, N11 gibi firmalara güvenmekte maalesef. :sirit
Onlar aracı fazla etliye sütlüye karışmazlar internet alışverişlerinde satıcı birde bilinlinçli tüketici çok önemli .

Şimdi THH satıcıyı haklı bulabilir mi ? bulabilir hasarlı olduğunu gördüğün kargoyu teslim almasaydın derlerse.

Gitti paracıklar Allah'tan olabildiğince tüketici lehine karar vermeye çalışıyorlar yoksa tüketicinin hali nice olurdu :kiskis
 
M Çevrimdışı

MakNisada

Yeni Üye
10 Şub 2022
8
39
Çok teşekkür ediyorum yazan herkese, evet bende Adem bey e ulaşmaya çalışmak istedim ama görmedi sanırım mail atmıştım..
Peki ben şimdi tv yi gönderdiklerinde teslim almadığım için başka bi sorun daha doğurur mu?
Diğer bütün görüntüleri de ayarlayıp ekliyorum şimdi

Screenshot_20220210_094351.jpg
IMG_20220210_094318.jpg
Screenshot_20220210_094055.jpg
Screenshot_20220210_094040.jpg
Screenshot_20220210_093940.jpg
IMG_20220210_093903.jpg
Screenshot_20220210_093757.jpg
Screenshot_20220210_093539.jpg
h
Screenshot_20220210_093410.jpg
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Çok güzel bu yazışmalarla birlikte THH şikayetinize bunları ekleyin biraz geç olur ama paranız iade edilir.

Kargoyu satcı teslim alıp sonra size iade ettiyse kargoyu teslim almayın budan sonra satıcı sorumluluğunda.

Satıcıya iade gider kargo THH ye satıcının iade talebinizi servis raporu olmasına rağmen kabul etmediğini.

Hasarlı ürünün Satıcı tarafından tekrar size gönderildiğini ürünü kapıdan teslim almadan iad ettiğinizi ürünün,
satıcıı da olduğunu mağdur olduğunuzu ürün bedelinin tarafınıza iade edilmesini talep ettiğinizi yazın.
 
M Çevrimdışı

MakNisada

Yeni Üye
10 Şub 2022
8
39
Screenshot_20220210_094351.jpg
IMG_20220210_094318.jpg
Screenshot_20220210_094055.jpg
Screenshot_20220210_094040.jpg
Screenshot_20220210_093940.jpg
IMG_20220210_093903.jpg
Screenshot_20220210_093757.jpg
Screenshot_20220210_093539.jpg
h
Screenshot_20220210_093410.jpg

Çok güzel bu yazışmalarla birlikte THH şikayetinize bunları ekleyin biraz geç olur ama paranız iade edilir.

Kargoyu satcı teslim alıp sonra size iade ettiyse kargoyu teslim almayın budan sonra satıcı sorumluluğunda.

Satıcıya iade gider kargo THH ye satıcının iade talebinizi servis raporu olmasına rağmen kabul etmediğini.

Hasarlı ürünün Satıcı tarafından tekrar size gönderildiğini ürünü kapıdan teslim almadan iad ettiğinizi ürünün,
satıcıı da olduğunu mağdur olduğunuzu ürün bedelinin tarafınıza iade edilmesini talep ettiğinizi yazın.
Çok teşekkür ederim tüm bu yazılanlara göre dilekçemi tekrar düzenlicem.
Şunu anlamıyorum öğrenmek için soruyorum, satıcıyla hala irtibat halindeyim yardımcı olmaya çalışıyor, Satıcı trendyol a göre hareket etmiyor mu? Çünkü oda şikayette bulunacağını söyledi, Trendyol a gönderdiği mesajları attı bana başından beri. Trendyol bu işin neresinde kalıyo onu da şikayet etmek istiyorum.
Birde son olarak Adem bey görüşlerini yazar mı acaba bekleyeyim mi dersiniz edevlet üzerinden göndericem
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Screenshot_20220210_094351.jpg
IMG_20220210_094318.jpg
Screenshot_20220210_094055.jpg
Screenshot_20220210_094040.jpg
Screenshot_20220210_093940.jpg
IMG_20220210_093903.jpg
Screenshot_20220210_093757.jpg
Screenshot_20220210_093539.jpg
h
Screenshot_20220210_093410.jpg


Çok teşekkür ederim tüm bu yazılanlara göre dilekçemi tekrar düzenlicem.
Şunu anlamıyorum öğrenmek için soruyorum, satıcıyla hala irtibat halindeyim yardımcı olmaya çalışıyor, Satıcı trendyol a göre hareket etmiyor mu? Çünkü oda şikayette bulunacağını söyledi, Trendyol a gönderdiği mesajları attı bana başından beri. Trendyol bu işin neresinde kalıyo onu da şikayet etmek istiyorum.
Birde son olarak Adem bey görüşlerini yazar mı acaba bekleyeyim mi dersiniz edevlet üzerinden göndericem
Trendyol satıcının beyanına göre çalışır satıcı iade işlemini onaylamadığı k.hatası var dediği için paranız iade edilmiyor satıcı işi yokuşa sürüyor para iadenizi satıcı onaylamıyor suçu da trendyola atıyor inanmayın. satıcıdan şikayetçi olun şikayetiniz'de para iadenizin en yüksek ticari nakit avans faizi ile tarafınıza iade edilmesini talep edin. hatta karar çıkınca 15 gün bekleyin sonra icraya verin icra yolu ile paranızı alın dosya harç masrafıda ödesin satıcı.
 
M Çevrimdışı

MakNisada

Yeni Üye
10 Şub 2022
8
39
Screenshot_20220210_094351.jpg
IMG_20220210_094318.jpg
Screenshot_20220210_094055.jpg
Screenshot_20220210_094040.jpg
Screenshot_20220210_093940.jpg
IMG_20220210_093903.jpg
Screenshot_20220210_093757.jpg
Screenshot_20220210_093539.jpg
h
Screenshot_20220210_093410.jpg

Çok güzel bu yazışmalarla birlikte THH şikayetinize bunları ekleyin biraz geç olur ama paranız iade edilir.

Kargoyu satcı teslim alıp sonra size iade ettiyse kargoyu teslim almayın budan sonra satıcı sorumluluğunda.

Satıcıya iade gider kargo THH ye satıcının iade talebinizi servis raporu olmasına rağmen kabul etmediğini.

Hasarlı ürünün Satıcı tarafından tekrar size gönderildiğini ürünü kapıdan teslim almadan iad ettiğinizi ürünün,
satıcıı da olduğunu mağdur olduğunuzu ürün bedelinin tarafınıza iade edilmesini talep ettiğinizi yazın.
Çok teşekkür ederim tüm bu yazılanlara göre dilekçemi tekrar düzenlicem.
Şunu anlamıyorum öğrenmek için soruyorum, satıcıyla hala irtibat halindeyim yardımcı olmaya çalışıyor, atıcı trendyol a göre hareket etmiyor mu? Çünkü oda şikayette bulunacağını söyledi, Trendyol a gönderdiği mesajları attı bana başından beri. Trendyol bu işin neresinde kalıyo onu da şikayet etmek istiyorum.
Birde son olarak Adem bey görüşlerini yazar mı acaba bekleyeyim mi dersiniz edevlet üzerinden göndericem
Trendyol satıcının beyanına göre çalışır satıcı iade işlemini onaylamadığı k.hatası var dediği için paranız iade edilmiyor satıcı işi yokuşa sürüyor para iadenizi satıcı onaylamıyor suçu da trendyola atıyor inanmayın. satıcıdan şikayetçi olun şikayetiniz'de para iadenizin en yüksek ticari nakit avans faizi ile tarafınıza iade edilmesini talep edin. hatta karar çıkınca 15 gün bekleyin sonra icraya verin icra yolu ile paranızı alın dosya harç masrafıda ödesin satıcı.
Bizim durumumuzda tam aksi bi durum söz konusu sanırım, bir çok attığı yazışmaları gönderdi bana satıcı bi tanesini gönderiyorum
Trendyol satıcının beyanına göre çalışır satıcı iade işlemini onaylamadığı k.hatası var dediği için paranız iade edilmiyor satıcı işi yokuşa sürüyor para iadenizi satıcı onaylamıyor suçu da trendyola atıyor inanmayın. satıcıdan şikayetçi olun şikayetiniz'de para iadenizin en yüksek ticari nakit avans faizi ile tarafınıza iade edilmesini talep edin. hatta karar çıkınca 15 gün bekleyin sonra icraya verin icra yolu ile paranızı alın dosya harç masrafıda ödesin satıcı.
Bizim durumumuzda tam aksi bi durum söz konusu sanırım, bir çok attığı yazışmaları gönderdi bana satıcı bi tanesini gönderiyorum

IMG_20220210_160051.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Screenshot_20220210_094351.jpg
IMG_20220210_094318.jpg
Screenshot_20220210_094055.jpg
Screenshot_20220210_094040.jpg
Screenshot_20220210_093940.jpg
IMG_20220210_093903.jpg
Screenshot_20220210_093757.jpg
Screenshot_20220210_093539.jpg
h
Screenshot_20220210_093410.jpg


Çok teşekkür ederim tüm bu yazılanlara göre dilekçemi tekrar düzenlicem.
Şunu anlamıyorum öğrenmek için soruyorum, satıcıyla hala irtibat halindeyim yardımcı olmaya çalışıyor, atıcı trendyol a göre hareket etmiyor mu? Çünkü oda şikayette bulunacağını söyledi, Trendyol a gönderdiği mesajları attı bana başından beri. Trendyol bu işin neresinde kalıyo onu da şikayet etmek istiyorum.
Birde son olarak Adem bey görüşlerini yazar mı acaba bekleyeyim mi dersiniz edevlet üzerinden göndericem

Bizim durumumuzda tam aksi bi durum söz konusu sanırım, bir çok attığı yazışmaları gönderdi bana satıcı bi tanesini gönderiyorum

Bizim durumumuzda tam aksi bi durum söz konusu sanırım, bir çok attığı yazışmaları gönderdi bana satıcı bi tanesini gönderiyorum

IMG_20220210_160051.jpg
Farklı bir durum yok kargo hasar tespit tutanağı yok diyor kargo firması ile görüşüyorum zarar tazmini için diyerek sizi suçluyor paranızı iade etmesi bir sorunu varsa ptt kargo ile kendi arasında çözmesi lazım THH ye de müşteri kargoyu teslim almış kargo hasar tespit tutanağı yok diyecek satıcı iade yapmıyor ptt ile sorunu çözemezse ihale size kalacak bütün olay bundan ibaret o neden ile paranızı iade etmekten kaçınıyor satıcı umarım anlamışsınızdır ne demek istediğimi.
 
Geri
Üst Alt