Onlar aracı fazla etliye sütlüye karışmazlar internet alışverişlerinde satıcı birde bilinlinçli tüketici çok önemli .Asıl hata Trendyol, N11 gibi firmalara güvenmekte maalesef.
Çok teşekkür ediyorum yazan herkese, evet bende Adem bey e ulaşmaya çalışmak istedim ama görmedi sanırım mail atmıştım..
Peki ben şimdi tv yi gönderdiklerinde teslim almadığım için başka bi sorun daha doğurur mu?
Diğer bütün görüntüleri de ayarlayıp ekliyorum şimdi
h
Çok teşekkür ederim tüm bu yazılanlara göre dilekçemi tekrar düzenlicem.Çok güzel bu yazışmalarla birlikte THH şikayetinize bunları ekleyin biraz geç olur ama paranız iade edilir.
Kargoyu satcı teslim alıp sonra size iade ettiyse kargoyu teslim almayın budan sonra satıcı sorumluluğunda.
Satıcıya iade gider kargo THH ye satıcının iade talebinizi servis raporu olmasına rağmen kabul etmediğini.
Hasarlı ürünün Satıcı tarafından tekrar size gönderildiğini ürünü kapıdan teslim almadan iad ettiğinizi ürünün,
satıcıı da olduğunu mağdur olduğunuzu ürün bedelinin tarafınıza iade edilmesini talep ettiğinizi yazın.
Trendyol satıcının beyanına göre çalışır satıcı iade işlemini onaylamadığı k.hatası var dediği için paranız iade edilmiyor satıcı işi yokuşa sürüyor para iadenizi satıcı onaylamıyor suçu da trendyola atıyor inanmayın. satıcıdan şikayetçi olun şikayetiniz'de para iadenizin en yüksek ticari nakit avans faizi ile tarafınıza iade edilmesini talep edin. hatta karar çıkınca 15 gün bekleyin sonra icraya verin icra yolu ile paranızı alın dosya harç masrafıda ödesin satıcı.h
Çok teşekkür ederim tüm bu yazılanlara göre dilekçemi tekrar düzenlicem.
Şunu anlamıyorum öğrenmek için soruyorum, satıcıyla hala irtibat halindeyim yardımcı olmaya çalışıyor, Satıcı trendyol a göre hareket etmiyor mu? Çünkü oda şikayette bulunacağını söyledi, Trendyol a gönderdiği mesajları attı bana başından beri. Trendyol bu işin neresinde kalıyo onu da şikayet etmek istiyorum.
Birde son olarak Adem bey görüşlerini yazar mı acaba bekleyeyim mi dersiniz edevlet üzerinden göndericem
Çok teşekkür ederim tüm bu yazılanlara göre dilekçemi tekrar düzenlicem.Çok güzel bu yazışmalarla birlikte THH şikayetinize bunları ekleyin biraz geç olur ama paranız iade edilir.
Kargoyu satcı teslim alıp sonra size iade ettiyse kargoyu teslim almayın budan sonra satıcı sorumluluğunda.
Satıcıya iade gider kargo THH ye satıcının iade talebinizi servis raporu olmasına rağmen kabul etmediğini.
Hasarlı ürünün Satıcı tarafından tekrar size gönderildiğini ürünü kapıdan teslim almadan iad ettiğinizi ürünün,
satıcıı da olduğunu mağdur olduğunuzu ürün bedelinin tarafınıza iade edilmesini talep ettiğinizi yazın.
Bizim durumumuzda tam aksi bi durum söz konusu sanırım, bir çok attığı yazışmaları gönderdi bana satıcı bi tanesini gönderiyorumTrendyol satıcının beyanına göre çalışır satıcı iade işlemini onaylamadığı k.hatası var dediği için paranız iade edilmiyor satıcı işi yokuşa sürüyor para iadenizi satıcı onaylamıyor suçu da trendyola atıyor inanmayın. satıcıdan şikayetçi olun şikayetiniz'de para iadenizin en yüksek ticari nakit avans faizi ile tarafınıza iade edilmesini talep edin. hatta karar çıkınca 15 gün bekleyin sonra icraya verin icra yolu ile paranızı alın dosya harç masrafıda ödesin satıcı.
Bizim durumumuzda tam aksi bi durum söz konusu sanırım, bir çok attığı yazışmaları gönderdi bana satıcı bi tanesini gönderiyorumTrendyol satıcının beyanına göre çalışır satıcı iade işlemini onaylamadığı k.hatası var dediği için paranız iade edilmiyor satıcı işi yokuşa sürüyor para iadenizi satıcı onaylamıyor suçu da trendyola atıyor inanmayın. satıcıdan şikayetçi olun şikayetiniz'de para iadenizin en yüksek ticari nakit avans faizi ile tarafınıza iade edilmesini talep edin. hatta karar çıkınca 15 gün bekleyin sonra icraya verin icra yolu ile paranızı alın dosya harç masrafıda ödesin satıcı.
Farklı bir durum yok kargo hasar tespit tutanağı yok diyor kargo firması ile görüşüyorum zarar tazmini için diyerek sizi suçluyor paranızı iade etmesi bir sorunu varsa ptt kargo ile kendi arasında çözmesi lazım THH ye de müşteri kargoyu teslim almış kargo hasar tespit tutanağı yok diyecek satıcı iade yapmıyor ptt ile sorunu çözemezse ihale size kalacak bütün olay bundan ibaret o neden ile paranızı iade etmekten kaçınıyor satıcı umarım anlamışsınızdır ne demek istediğimi.h
Çok teşekkür ederim tüm bu yazılanlara göre dilekçemi tekrar düzenlicem.
Şunu anlamıyorum öğrenmek için soruyorum, satıcıyla hala irtibat halindeyim yardımcı olmaya çalışıyor, atıcı trendyol a göre hareket etmiyor mu? Çünkü oda şikayette bulunacağını söyledi, Trendyol a gönderdiği mesajları attı bana başından beri. Trendyol bu işin neresinde kalıyo onu da şikayet etmek istiyorum.
Birde son olarak Adem bey görüşlerini yazar mı acaba bekleyeyim mi dersiniz edevlet üzerinden göndericem
Bizim durumumuzda tam aksi bi durum söz konusu sanırım, bir çok attığı yazışmaları gönderdi bana satıcı bi tanesini gönderiyorum
Bizim durumumuzda tam aksi bi durum söz konusu sanırım, bir çok attığı yazışmaları gönderdi bana satıcı bi tanesini gönderiyorum