Acer Servis Sorunu

Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
1.5 aylık bekleme neticesinde tüketici hakem heyetine gidip kararı aldım hdd değişimi yazmışlar.15 günlük süre bitmiş karar kesinlik kazanmış oldu.Aceri arayıp durumu söyledim ve karar belgesinin fotoğrafını çekip attım.Bundan sonrasında eğer laptopu göndermemi isterlerse ne yapmalıyım? Laptopu göndermeden hdd gönderimi yapmazlarsa,icraya verdiğimde istediğimi alabilir miyim?
Ürün parçasını ayrı yollarlar mı bilemem.
Karar laptop üzerine çünkü.

A Adem Helvacı :alala
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Şikayet edilen firma "D-Market Elektronik Hizmetleri ve Tic.A.Ş" olduğundan dolayı,kararı ilgili firma ile görüşmeniz gerekmektedir.

Attığım maile cevap olarak bunu yazmış acer servisi.Hepsiburada ile görüştüm talep oluşturdular,3 gün içerisinde geri dönecekler.
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Biliyorum Adem abi yoğun ama forumda konu hakkında beni bilgilendirebilecek ne yapmam gerekeni söyleyebilecek biri var mı? Servise gönderken yapmam gereken vb.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Şikayet edilen firma "D-Market Elektronik Hizmetleri ve Tic.A.Ş" olduğundan dolayı,kararı ilgili firma ile görüşmeniz gerekmektedir.

Attığım maile cevap olarak bunu yazmış acer servisi.Hepsiburada ile görüştüm talep oluşturdular,3 gün içerisinde geri dönecekler.
Siz ürünü Hepsiburada üzerindeki Mediamarkt mağazasından aldınız ve ürüne fatura kesen taraf da MM doğru mu anlıyorum?

Çok detaya girmeden son durumu bir özetlerseniz kısaca analiz edebilme şansımız olur.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Siz ürünü Hepsiburada üzerindeki Mediamarkt mağazasından aldınız ve ürüne fatura kesen taraf da MM doğru mu anlıyorum?

Çok detaya girmeden son durumu bir özetlerseniz kısaca analiz edebilme şansımız olur.

Tüketici hakem heyeti lehime karar verdi hdd değişimi yapılması gerektiği yazıyor.Ürün değişimi veya iadesi söz konusu değil.

Hepsiburadanın kendi satmış olduğu laptopu aldım faturada d-market yani hepsiburada yazıyordu bu sebeple tüketici hakem heyetine başvururken hepsiburadayı şikayet ettim.Acer servisine mail attığımda şikayet edilen firmaya yazın dediler hepsiburada da talep oluşturdum ve acer servisine evraklarla birlikte cihazı gönderdiğimde thh kararının uygulanacağını söylediler.

Nasıl tekrar güvenip servise yollayabilirim ve tekrar garantiye nasıl aldırabilirim? Yarın sabah acer müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatacağım onlar satıcı firma ile görüşmemi söylemişti.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Acer müşteri hizmetleri cihazın servise gönderimi yapıldığında HDD değişimi yapılacağını ama tekrar garantiye alımı hakkında kararda sadece hdd değişimi yazdığı için garantiye belki alınmayabilir dedi.Bilirkişi incelemesine göre anakartta sıvı teması olmadığını 1 TB HDD nin garanti kapsamında değişimi gerektiği kanaatine varılmıştır yazıyor.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
An itibariyle geçen hafta göndermiş olduğum laptop tarafıma ulaşmış bulunmakta.Servisin dediğine göre 1 TB HDD değişimi,laptop fan bakım ve tekrar garantiye alım yapmışlar.Bugün kargo ile bana ulaştığında formatlayıp gerekli programları yüklediğimde sorun göremedim.Kapağı açtığımda tüm donanım eksiksiz duruyor :) 1 TB Toshiba HDD takmışlar.Harddisk sentinel programı ile baktığımda %100 sağlık ve performans gösteriyor kullanım süresi 2-3 saat.2.el dandik takıp takmadıklarını teyit etmek istedim.Hepsiburada da talep oluşturup yollamıştım tekrar hepsiburada ile iletişime geçip bilgisayarın bana sorunsuz geldiğini söylememe gerek var mı?
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
An itibariyle geçen hafta göndermiş olduğum laptop tarafıma ulaşmış bulunmakta.Servisin dediğine göre 1 TB HDD değişimi,laptop fan bakım ve tekrar garantiye alım yapmışlar.Bugün kargo ile bana ulaştığında formatlayıp gerekli programları yüklediğimde sorun göremedim.Kapağı açtığımda tüm donanım eksiksiz duruyor :) 1 TB Toshiba HDD takmışlar.Harddisk sentinel programı ile baktığımda %100 sağlık ve performans gösteriyor kullanım süresi 2-3 saat.2.el dandik takıp takmadıklarını teyit etmek istedim.Hepsiburada da talep oluşturup yollamıştım tekrar hepsiburada ile iletişime geçip bilgisayarın bana sorunsuz geldiğini söylememe gerek var mı?
HD Tune Pro ile yavaş modda hata taraması ile bakın isterseniz.
Ya da smart verilerine bakmanız da yeterli.
Reallocated sectors count gibi parametreleri gözden geçirmeniz yeter.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
HD Tune Pro ile yavaş modda hata taraması ile bakın isterseniz.
Ya da smart verilerine bakmanız da yeterli.
Reallocated sectors count gibi parametreleri gözden geçirmeniz yeter.

Bu aşamadan sonra thh dosyasının kapanması için bir şey yapmama gerek var mı? Harddisk taraması henüz yapmadım ama sorunsuz gibi gözüküyor. Hepsiburada'ya söylememe gerek var mı yoksa servis durumu iletir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri