M
Çevrimdışı
Mühendis52
Aktif Üye
- 25 Ağu 2021
- 152
Merhaba,
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Acer nitro serisi gaming laptopu alalı 1 sene oldu. Bakım amaçlı servise gönderdim. Arıza tespit sonucu anakart sıvı teması ve kullanıcı tarafından takılan hdd arızalı dediler. Çok şaşırdım çünkü böyle durum olmadığından eminim defalarca müşteri hizmetlerini arayıp söyledim. 8 bin TL karşılığı yapılır dediler. Müdahale edilmeden cihazı geri istedim çünkü laptop sağlam olduğundan eminim. Şikayetvar a baktığımda birçok kişi aynı arıza tespit ile karşı karşıya kalmış. Kendimi iyice haklı bulmaya başladım. Laptop elime ulaştığında 16 GB Ram 4 GB ve HDD arızalı şekilde geldi. Arayıp söylediğimde ramin takılı olduğunu fakat arıza falan diyip saçmaladılar ve tekrar yollamamı istediler. Laptop onlara ulaştığında müşteri memnuniyeti için 16 GB Ram takıp rami değiştireceklerini söylediler. Cihazın rami takıldı fakat hdd hala arızalı tam bir fiyasko. Laptop şu an elimde ama hdd sistemde bile görünmüyor. Arızasını sorduğumda söyleyemiyorlar bad sector diye saçmalıyolar. Bad sectorün ne olduklarını bilmiyorlar. Daha önceden de farklı forumlarda konuyu açmıştım. Belki buradan biri tavsiye verir diye açtım. Mail atıp tekrar arızayı sordum 2 gündür cevap veren olmadı. THH ye başvuralı 13 gün oldu savunması istendi aşamasındayım. Herkese teşekkürler inşallah sorun hallolur.