Acer Servis Sorunu

M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Merhaba, Acer nitro serisi gaming laptopu alalı 1 sene oldu. Bakım amaçlı servise gönderdim. Arıza tespit sonucu anakart sıvı teması ve kullanıcı tarafından takılan hdd arızalı dediler. Çok şaşırdım çünkü böyle durum olmadığından eminim defalarca müşteri hizmetlerini arayıp söyledim. 8 bin TL karşılığı yapılır dediler. Müdahale edilmeden cihazı geri istedim çünkü laptop sağlam olduğundan eminim. Şikayetvar a baktığımda birçok kişi aynı arıza tespit ile karşı karşıya kalmış. Kendimi iyice haklı bulmaya başladım. Laptop elime ulaştığında 16 GB Ram 4 GB ve HDD arızalı şekilde geldi. Arayıp söylediğimde ramin takılı olduğunu fakat arıza falan diyip saçmaladılar ve tekrar yollamamı istediler. Laptop onlara ulaştığında müşteri memnuniyeti için 16 GB Ram takıp rami değiştireceklerini söylediler. Cihazın rami takıldı fakat hdd hala arızalı tam bir fiyasko. Laptop şu an elimde ama hdd sistemde bile görünmüyor. Arızasını sorduğumda söyleyemiyorlar bad sector diye saçmalıyolar. Bad sectorün ne olduklarını bilmiyorlar. Daha önceden de farklı forumlarda konuyu açmıştım. Belki buradan biri tavsiye verir diye açtım. Mail atıp tekrar arızayı sordum 2 gündür cevap veren olmadı. THH ye başvuralı 13 gün oldu savunması istendi aşamasındayım. Herkese teşekkürler inşallah sorun hallolur.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Anakart ve diğer donanımlar çalışıyorsa bir SSD alıp kullanmaya devam edin bence. Belki anakart bile sağlamdır.
HDD haricinde her şey çalışıyor. Anakart sıvı teması olmadığına %100 eminim. Şikayetvar da bu tür olaylar görmeseydim belki teknik servis haklı derdim ama İnternete bakın onlarca şikayet var.Anakartta sıvı teması olsa oksitlenmeyle kısa devre olur diye biliyorum. Zaten bir şey dökmedim.
 
C Çevrimdışı

coolfighter

Aktif Üye
19 Tem 2021
74
42
HDD haricinde her şey çalışıyor. Anakart sıvı teması olmadığına %100 eminim. Şikayetvar da bu tür olaylar görmeseydim belki teknik servis haklı derdim ama İnternete bakın onlarca şikayet var.Anakartta sıvı teması olsa oksitlenmeyle kısa devre olur diye biliyorum. Zaten bir şey dökmedim.
Zaten THH başvurusu yapmışsınız. Ben sizin yerinizde olsam yeni bir SSD alır kullanırdım gerçekten başka sorunu yoksa. Zira bu servislere güvenmiyorum.
 
Ömer Çolak Çevrimdışı

Ömer Çolak 

Süper Üye
17 Tem 2021
1,051
29
2x8 ram sökülüp yerine 4gb takılıp gönderilmiş. O servisteki çalışma rutinini Afrika kırsalında safari turuna çıkar gibi izlemek isterdim. Tam bir şehire inmiş yabani hayvan görüntüsü göreceğime eminim.

Bu gün de Vodafone ile CGN’nin ne olduğunu tartıştım 10 dakika. Sonunda yorulup statik ipye 10₺ bayılmayı kabul ettim.

Güzel ülkemde kimse bildiği işi yapmıyor. Yaptığı işi de layıkıyla yapmıyor.

Nitro alacaktım ve vaz geçmiştim. İyi ki de almamışım. Umarım bunları gören bir kaç kişi daha bari almaz da bu saçma sapan sistem biraz olsun kan kaybeder.
 
Son düzenleme:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Sevgili Mühendis52 yaşananlar ileride hep ders nitelikli olacak,ben vestel telefon almıştım hanıma,1.5 yıl sonra ses gelmemeye başlayınca servise gitiim ve telefonu vermeden önce ,kartım takılı iken tüm işlevlerinin çalıştığını göstermek için tüm programları olmasa da bazılarını açıp kapattım,bir de normal hattın numarasını isteyip aradım ki telefon da çalışıyor diye görsünler istedim,ki tamam abi biz gerekeni yaparız üzülme dedikleri halde.Çünkü başka bir nedenden dolayı başka bir firma ürünü ile aynen senin yaşadığına yakın bir durum yaşamıştım yıllar önce ,işte o olay bana ders olmuştu ,oğluma da öğrettim bu durumu yapmasını,gerekirse filme çek tarih ve gün kaydı üzerinde olacak şekilde dedim.
Biliyorum,çok alakasız bir cevap oldu ama başka türlü öğrenilmez bazı şeyler ,yaşayarak öğrenilir. :)
Umarım her şey gönlünce olur :ok
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,969
Mağazadan çalsan 30 yıl hapis yersin ama servis çalınca yanlışlık oluyor. Gerçi yanlışlık da olmamış sırf müşteri memnuniyeti için 16 gb ram bağışlamışlar tebrikler valla. Kim kime yedirirse artık her alanda aynısı oluyor.
Bu koşullarda Acer alırsak servise göndermeyelim bence, ben bunu anladım.
Yapılacak işlem belli, adamlar gol diyor. :kiskis

Tozunu temizleyip, macun ve padleri yenileyip göndereceksin altı üstü.
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
1x16 GB Ram vardı. Laptop geldiğinde kapağını açıp bakmadım ama sistemde 4 GB Ram gözüküyordu. Müşteri memnuniyeti için dediklerinde güldüm zaten.Tüketici hakem heyetine başvururken değişim eğer stokta yoksa ücretsiz onarım seçtim ama başka forumda bir arkadaş kazanmış ve iade yapmışlar. Sizce ne yapmam daha iyi olur?
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,969
1x16 GB Ram vardı. Laptop geldiğinde kapağını açıp bakmadım ama sistemde 4 GB Ram gözüküyordu. Müşteri memnuniyeti için dediklerinde güldüm zaten.Tüketici hakem heyetine başvururken değişim eğer stokta yoksa ücretsiz onarım seçtim ama başka forumda bir arkadaş kazanmış ve iade yapmışlar. Sizce ne yapmam daha iyi olur?
Şimdi olay sizin sadece temizlik için gönderdiğiniz bir cihazı size arızalı diye iade ediyorlar.
Benim anladığım bu.
Cihaz sizdeyken herhangi bir sıkıntısı da yoktu?

Hadi diyelim cihaz arızalı cidden, üzerindeki RAM'i söküp yerine daha düşüğünü takmak nedir?
Sağlam HDD yerine bozuk olanı da takmak nedir?

Bu devirde 4 GB RAM ile oyuncu dizüstü zaten satılamaz.
Sadece işletim sistemi ve yazılımlar için minimum 4 GB RAM gerekiyor çünkü.

Olay sizin anlattığınız gibiyse, cihaz sağlam bir şekilde gitti ve üzerinde alakasız donanımlarla döndüyse o yetkili serviste hırsızlık yapılmış derim.
Sizin olayı aktardığınız biçimde konuşuyorum. Herhangi bir firmayı karalama niyetinde de değiliz.

Sevgili Adem Helvacı Adem Helvacı ya ilettim konuyu, bununla ilgili video çekerse eminim ki firma buna kayıtsız kalmaz. :kiskis
 
M Çevrimdışı

Mühendis52

Aktif Üye
25 Ağu 2021
152
Şimdi olay sizin sadece temizlik için gönderdiğiniz bir cihazı size arızalı diye iade ediyorlar.
Benim anladığım bu.
Cihaz sizdeyken herhangi bir sıkıntısı da yoktu?

Hadi diyelim cihaz arızalı cidden, üzerindeki RAM'i söküp yerine daha düşüğünü takmak nedir?
Sağlam HDD yerine bozuk olanı da takmak nedir?

Bu devirde 4 GB RAM ile oyuncu dizüstü zaten satılamaz.
Sadece işletim sistemi ve yazılımlar için minimum 4 GB RAM gerekiyor çünkü.

Olay sizin anlattığınız gibiyse, cihaz sağlam bir şekilde gitti ve üzerinde alakasız donanımlarla döndüyse o yetkili serviste hırsızlık yapılmış derim.
Sizin olayı aktardığınız biçimde konuşuyorum. Herhangi bir firmayı karalama niyetinde de değiliz.

Sevgili Adem Helvacı Adem Helvacı ya ilettim konuyu, bununla ilgili video çekerse eminim ki firma buna kayıtsız kalmaz. :kiskis
Hocam bizzat anlattığım gibi. Tek bir sorunu vardı oynadığım oyunlardan sadece lolde şampiyon yükleme esnasında alt tab atınca anlık pikselleşme oluyordu. Anakart veya ekran kartında sorun olduğunu zannetmiyorum çünkü diğer oyunları ultra ayarlarda akıcı şekilde oynuyordum. Lol teknik desteğe yazdığımda bakımını yaptırın dediler. Harddiskin çalışır durumda olduğuna dair bu sene içerisinde burn test logoları var. Diyelim ki ben haksızım şikayetvar da onlarca aynı durumu yaşayan gördüm. THH ye başvurup kazanan da var, bu duruma kayıtsız kalıp hakkını aramayan da var maalesef.
Kullanıcı tarafından takılan hdd arızalı demeleri ayrı bir ironi. Tarafımdan müdahale olmadı, hepsiburada da aynı şeyi söyledi. Zaten laptopun arıza tespiti böyle çıkınca sorunu olmadığı için geri istedim. Forumlarda bu tür olayları görünce kesin hdd ve Ram sorunlu gelecek dedim ve maalesef öyle oldu...
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,969
Hocam bizzat anlattığım gibi. Tek bir sorunu vardı oynadığım oyunlardan sadece lolde şampiyon yükleme esnasında alt tab atınca anlık pikselleşme oluyordu. Anakart veya ekran kartında sorun olduğunu zannetmiyorum çünkü diğer oyunları ultra ayarlarda akıcı şekilde oynuyordum. Lol teknik desteğe yazdığımda bakımını yaptırın dediler. Harddiskin çalışır durumda olduğuna dair bu sene içerisinde burn test logoları var. Diyelim ki ben haksızım şikayetvar da onlarca aynı durumu yaşayan gördüm. THH ye başvurup kazanan da var, bu duruma kayıtsız kalıp hakkını aramayan da var maalesef.
Kullanıcı tarafından takılan hdd arızalı demeleri ayrı bir ironi. Tarafımdan müdahale olmadı, hepsiburada da aynı şeyi söyledi. Zaten laptopun arıza tespiti böyle çıkınca sorunu olmadığı için geri istedim. Forumlarda bu tür olayları görünce kesin hdd ve Ram sorunlu gelecek dedim ve maalesef öyle oldu...
Pikselleşmeden kastınız nedir? Anlık çözünürlük düşmesi mi?
GPU veya memory lehim sorunu desem onu diğer oyunlarda da yapması gerekirdi.

Sıcaklıkları hiç kontrol ettiniz mi peki?
 
Geri
Üst Alt