ACER Garanti Süreci Ve Değişim Hakkı

Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
985
Hepsiburadayı aradım, değişim raporunu aldıktan sonra yardımcı olabileceklerini söylediler.

Sorum şu; Alınan mağazada aynı model cihaz yok, ben değişim talebi istersem muadil bir cihaz vermekle yükümlüler mi? Yoksa iadeye mi çevrilir.

Acer'den aldığım dönüşlere göre 20 iş gününde pek de yapılacak gibi durmuyor.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,810
Hepsiburadayı aradım, değişim raporunu aldıktan sonra yardımcı olabileceklerini söylediler.

Sorum şu; Alınan mağazada aynı model cihaz yok, ben değişim talebi istersem muadil bir cihaz vermekle yükümlüler mi? Yoksa iadeye mi çevrilir.

Acer'den aldığım dönüşlere göre 20 iş gününde pek de yapılacak gibi durmuyor.
İlla değişim isteniyorsa muadili verilir.
Tabi tam muadil olup olmaması tartışılır.
O konuda yardımcı oluruz.
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
985
İlla değişim isteniyorsa muadili verilir.
Tabi tam muadil olup olmaması tartışılır.
O konuda yardımcı oluruz.
Muadili kendim seçebilirim, şunu merak ediyorum hepsiburada değişecek cihazı gti bilişimden mi tedarik eder böyle bir durumda.

Biraz bilgi sahibi de olmak için soruyorum, umarım bu sefer lazım olmaz tabi.

4060 7735hs işlemcili cihaz daha güncel bir cihaz ve yaygın bir cihaz da. Türkiye'de anakart bulundurulmaması tamamen saçmalık, servisin bilgi aktarımı neredeyse 0. Ne tahmini tarih verebiliyorlar, ne parça siparişinin ne zaman olduğunun bilgisini. Kullanıcı memnuniyeti açısından, parça yoksa servis kendisi cihazı değişim yapması gerekiyordu bence. Araştırınca öğrendim ki 2 3 ay cihazını alamayan insanlar var. 3. dünya ülkesi olarak görülüyoruz gerçekten.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,810
Muadili kendim seçebilirim, şunu merak ediyorum hepsiburada değişecek cihazı gti bilişimden mi tedarik eder böyle bir durumda.

Biraz bilgi sahibi de olmak için soruyorum, umarım bu sefer lazım olmaz tabi.

4060 7735hs işlemcili cihaz daha güncel bir cihaz ve yaygın bir cihaz da. Türkiye'de anakart bulundurulmaması tamamen saçmalık, servisin bilgi aktarımı neredeyse 0. Ne tahmini tarih verebiliyorlar, ne parça siparişinin ne zaman olduğunun bilgisini. Kullanıcı memnuniyeti açısından, parça yoksa servis kendisi cihazı değişim yapması gerekiyordu bence. Araştırınca öğrendim ki 2 3 ay cihazını alamayan insanlar var. 3. dünya ülkesi olarak görülüyoruz gerçekten.
Gti bilişim satıcı olduğu için onun ilgilenmesi gerek bence.
Hepsiburada sadece aracı çünkü.
 
heamvivma Çevrimiçi

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
488
35
Hepsiburadayı aradım, değişim raporunu aldıktan sonra yardımcı olabileceklerini söylediler.

Sorum şu; Alınan mağazada aynı model cihaz yok, ben değişim talebi istersem muadil bir cihaz vermekle yükümlüler mi? Yoksa iadeye mi çevrilir.

Acer'den aldığım dönüşlere göre 20 iş gününde pek de yapılacak gibi durmuyor.
Buna benzer süreci yakın zamanda yaşadım. Lenovo laptop garantilik oldu. Gönderdim. Yapamadılar. Tarafıma iade veya değişim raporu gönderdiler. Bunu aldığım yere iletmem gerekiyormuş. Trendyolla iletişime girdim ve değişim istediğimi belirttim. Tamam dediler. Bir hafta sonra baktım ücret iadesi olmuş. Ben ücret değil değişim istediğimi söyledim, müşteri temsilcisi aynı model ellerine olmadığı için bu şekilde para iadesi yaptıklarını söylediler. Bende THH'ye verdim. Yaklaşık 2 ay olacak henüz sonuçlanmadı. Bakalım ne sonuç çıkacak...
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
985
Buna benzer süreci yakın zamanda yaşadım. Lenovo laptop garantilik oldu. Gönderdim. Yapamadılar. Tarafıma iade veya değişim raporu gönderdiler. Bunu aldığım yere iletmem gerekiyormuş. Trendyolla iletişime girdim ve değişim istediğimi belirttim. Tamam dediler. Bir hafta sonra baktım ücret iadesi olmuş. Ben ücret değil değişim istediğimi söyledim, müşteri temsilcisi aynı model ellerine olmadığı için bu şekilde para iadesi yaptıklarını söylediler. Bende THH'ye verdim. Yaklaşık 2 ay olacak henüz sonuçlanmadı. Bakalım ne sonuç çıkacak...
Çok büyük sıkıntı, iade geçerse başkasının kartına gidecek, hepten papaz oluruz 😂
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
985
Buna benzer süreci yakın zamanda yaşadım. Lenovo laptop garantilik oldu. Gönderdim. Yapamadılar. Tarafıma iade veya değişim raporu gönderdiler. Bunu aldığım yere iletmem gerekiyormuş. Trendyolla iletişime girdim ve değişim istediğimi belirttim. Tamam dediler. Bir hafta sonra baktım ücret iadesi olmuş. Ben ücret değil değişim istediğimi söyledim, müşteri temsilcisi aynı model ellerine olmadığı için bu şekilde para iadesi yaptıklarını söylediler. Bende THH'ye verdim. Yaklaşık 2 ay olacak henüz sonuçlanmadı. Bakalım ne sonuç çıkacak...
Lenovo LOQ serisi kronik anakart problemli o seriden cihaz mıydı
 
heamvivma Çevrimiçi

heamvivma 

Aktif Üye
21 May 2020
488
35
Lenovo LOQ serisi kronik anakart problemli o seriden cihaz mıydı
Cihaz buydu :) 2 yıla yakın kullandım. Fan sesi a normal çalışıyordu. Bu süre zarfında uzaktan vs bağlandilar sorun yok dediler. En son test yaptılar bir değer a normal çıktı.

1000257773.jpg
 
Geri
Üst Alt