A101 TOSHİBA 49L2863DAT Ürün Ön İncelemesi

M Çevrimdışı

mybest

Yeni Üye
24 Nis 2020
18
45
merhaba,
bana şikayet var sitesinde arıza olmayan model görürseniz önerebilirimisiniz ?
Ama bun tv ile ilgili ciddi sayıda var ve hepsi A101 kökenli ürünler. Hepside 2-3 gün yada bir kaç ay sonra kapanmaya başlamış. Bunun aynı modelde olması tesadüf mü. Bunun çözümü varmı acaba? Yani forumda böyle bir sorun çözüldü mü? Ürünü hediye aldım böyle bir sorun yaşamalarını istemem. Bu konuda aydınlatıcı bilgi verebilecek varsa sevinirim. Teşekkürler.
 
M Çevrimdışı

mybest

Yeni Üye
24 Nis 2020
18
45
IMG_20200325_202810.jpg
rica etsem panelini öğrenebilirmiyim ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

S sevketmayis F fikoloji
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

S sevketmayis, Adem Helvacı Adem Helvacı
Merhaba butv ile ilgili şikayet sitesine çok fazla kapanma sorunu bildirilmiş siz böyle bir sorun yaşadınız mı? Acil bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Ama bun tv ile ilgili ciddi sayıda var ve hepsi A101 kökenli ürünler. Hepside 2-3 gün yada bir kaç ay sonra kapanmaya başlamış. Bunun aynı modelde olması tesadüf mü. Bunun çözümü varmı acaba? Yani forumda böyle bir sorun çözüldü mü? Ürünü hediye aldım böyle bir sorun yaşamalarını istemem. Bu konuda aydınlatıcı bilgi verebilecek varsa sevinirim. Teşekkürler.
şu an konu içindesiniz okuyup görebilirisniz. Şüpheniz varsa hangi marka olursa olsun almayın, çünkü tık sesi duysanız artık bozuldu diye korkuya düşeceksiniz :)
 
M Çevrimdışı

mybest

Yeni Üye
24 Nis 2020
18
45
şu an konu içindesiniz okuyup görebilirisniz. Şüpheniz varsa hangi marka olursa olsun almayın, çünkü tık sesi duysanız artık bozuldu diye korkuya düşeceksiniz :)
Üstad derdimi anlatamıyorum heralde ben bu tv yi whatsapp tan görüşerek adem beyin tavsiyesiyle aldım, isterseniz yazışmamızı paylaşayım. a101 den 25 günde geldi zaten a101 beni çıldırttı. Bu ürünle ilgili ciddi şikayet kaydı yakın zamanda açılmış ve hepsi tv nin kapandığından ve servisin çözüm üretmediğinden şikayet etmiş. Siz eğer teknik ekiptenseniz yardımcı olacağınıza istemiyorsanız almayın gibi bir şey söylüyorsunuz. İstemesem zaten almazdım . Ancak bu ürünle ilgili son zamanlarda açılan bu kayıtlar normal olmasa gerek ki benimde meseleğim elektronik. Eğer teknik olarak bir çözüm öneriniz varsa yazarsanız sevinirim. Yoksa Adem beyin cevap vermesi daha yararlı olacaktır.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Üstad derdimi anlatamıyorum heralde ben bu tv yi whatsapp tan görüşerek adem beyin tavsiyesiyle aldım, isterseniz yazışmamızı paylaşayım. a101 den 25 günde geldi zaten a101 beni çıldırttı. Bu ürünle ilgili ciddi şikayet kaydı yakın zamanda açılmış ve hepsi tv nin kapandığından ve servisin çözüm üretmediğinden şikayet etmiş. Siz eğer teknik ekiptenseniz yardımcı olacağınıza istemiyorsanız almayın gibi bir şey söylüyorsunuz. İstemesem zaten almazdım . Ancak bu ürünle ilgili son zamanlarda açılan bu kayıtlar normal olmasa gerek ki benimde meseleğim elektronik. Eğer teknik olarak bir çözüm öneriniz varsa yazarsanız sevinirim. Yoksa Adem beyin cevap vermesi daha yararlı olacaktır.
Yanıtınızı Adem beyden bekleyin o zaman.
Bizim zaten önerdiğimiz bir cihazdır. İçinize sinmiyorsa almayın tabiki, arıza yapınca Adem abi yada gelip ben onarmayacağım. Vestelin Servis ağı güzel, ürün güzel. İki yorum okumuşsunuz iade edimmi diyorsunuz. Edin diyorum, siz diyorsunuz ki çözüm sunun ☺️
Vestelde kroniktir reset problemi? çoğu yazılımla düzelir. Kimisi de wifi kablosu yada kartı arızası nedeniyle reset atar. Sonra ise düşük olan ihtimalle kartlarda arıza olmasından reset atar.
Bu fiyatada bu özellikler bulmakta kolay değil neyse
Ben size yönlendirmeyi yaptım karar sizindir ?
 
M Çevrimdışı

mybest

Yeni Üye
24 Nis 2020
18
45
Yanıtınızı Adem beyden bekleyin o zaman.
Bizim zaten önerdiğimiz bir cihazdır. İçinize sinmiyorsa almayın tabiki, arıza yapınca Adem abi yada gelip ben onarmayacağım. Vestelin Servis ağı güzel, ürün güzel. İki yorum okumuşsunuz iade edimmi diyorsunuz. Edin diyorum, siz diyorsunuz ki çözüm sunun ☺
Vestelde kroniktir reset problemi? çoğu yazılımla düzelir. Kimisi de wifi kablosu yada kartı arızası nedeniyle reset atar. Sonra ise düşük olan ihtimalle kartlarda arıza olmasından reset atar.
Bu fiyatada bu özellikler bulmakta kolay değil neyse
Ben size yönlendirmeyi yaptım karar sizindir ?
kardeşim benim niyetim zaten iade etmek değil, öyleki tavsiye alarak ürüne karar verdim. Ancak daha kurulmadan bu sorunların yakın zamanda yazılması beni tabiki rahatsız etti . Siz yerimde olsanız sizi rahatsız etmezmi. Daha kurulmamış cihazda bu sorun olursa kuşkusuyla kurulum yaptırırmısınız. Ki bu ürünü hediye aldık. Böyle sorun olsa böyle sorunlu birşeyi hediye etmek istermisiniz. Ben forumdakilerin tecrübesinden yararlanmak için soruma cevap arıyorum. Bu sorunla ilgili birtane konu buldum oda sonucu kapatılmamış. Belirttiğim sebeplerden beni mazur görürüsünüz umarım.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
kardeşim benim niyetim zaten iade etmek değil, öyleki tavsiye alarak ürüne karar verdim. Ancak daha kurulmadan bu sorunların yakın zamanda yazılması beni tabiki rahatsız etti . Siz yerimde olsanız sizi rahatsız etmezmi. Daha kurulmamış cihazda bu sorun olursa kuşkusuyla kurulum yaptırırmısınız. Ki bu ürünü hediye aldık. Böyle sorun olsa böyle sorunlu birşeyi hediye etmek istermisiniz. Ben forumdakilerin tecrübesinden yararlanmak için soruma cevap arıyorum. Bu sorunla ilgili birtane konu buldum oda sonucu kapatılmamış. Belirttiğim sebeplerden beni mazur görürüsünüz umarım.
Estağfurullah ne demek, beni kendi yerinizize koymayın zararlı çıkarsın ?
Evimde sıfır olup birsuru kozmetik veya donanımsal arızalı cihaz var ?
Ben pek takmıyorum kafaya zaten ömrü ne olacak ki diyroum.

Üründe sorun yaşanacağını sanmıyorum. Dediğim gibi yazılım güncelleme vs ile sorunlarda çözülüyor:ok
 
M Çevrimdışı

mybest

Yeni Üye
24 Nis 2020
18
45
Estağfurullah ne demek, beni kendi yerinizize koymayın zararlı çıkarsın ?
Evimde sıfır olup birsuru kozmetik veya donanımsal arızalı cihaz var ?
Ben pek takmıyorum kafaya zaten ömrü ne olacak ki diyroum.

Üründe sorun yaşanacağını sanmıyorum. Dediğim gibi yazılım güncelleme vs ile sorunlarda çözülüyor:ok
yani işte sizde bu konuda benimgibi hassasmışsınız. Benimde öğrenmek istediğim bu bu tv debu sorun yazılım güncellemeyle aşılabildimi? Bununla ilgili bir konu bulamadım varsa beni yönlendirirseniz sevinirim.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
kardeşim benim niyetim zaten iade etmek değil, öyleki tavsiye alarak ürüne karar verdim. Ancak daha kurulmadan bu sorunların yakın zamanda yazılması beni tabiki rahatsız etti . Siz yerimde olsanız sizi rahatsız etmezmi. Daha kurulmamış cihazda bu sorun olursa kuşkusuyla kurulum yaptırırmısınız. Ki bu ürünü hediye aldık. Böyle sorun olsa böyle sorunlu birşeyi hediye etmek istermisiniz. Ben forumdakilerin tecrübesinden yararlanmak için soruma cevap arıyorum. Bu sorunla ilgili birtane konu buldum oda sonucu kapatılmamış. Belirttiğim sebeplerden beni mazur görürüsünüz umarım.
Bu tvyi yengeme aldırdım,uzun zaman oldu alalı ,daha bir gün bile arayıp " alo,aldırdığın tv bozuldu ne yapacağım" demedi ,ki en ufak bir şey olsa mutlaka arar,tv olması şart değil yani :)
Ama bir arkadaşıma vestel aldırdım ,yaklaşık 1 yıl oluyor geçenlerde aradı ve "alocum bu tvnin ömrü 1 yıl mı" dedi,bozulmuş tvsi ,( o yüzden artık kimseye "şunu al -bunu al demiyorum" ) ,iyi ki vestel aldı da komple yeni modelle değiştirmişler :)
Yani şans işi bir anlamda ,yengem a101 den aldı ,halen sağlam ,arkadaşım mağazadan aldı değişim yapıldı.
Bu arada senin adında sadece yaşadığımı yazdığımı da belirteyim sevgili mybest :ok
 
M Çevrimdışı

mybest

Yeni Üye
24 Nis 2020
18
45
Bu tvyi yengeme aldırdım,uzun zaman oldu alalı ,daha bir gün bile arayıp " alo,aldırdığın tv bozuldu ne yapacağım" demedi ,ki en ufak bir şey olsa mutlaka arar,tv olması şart değil yani :)
Ama bir arkadaşıma vestel aldırdım ,yaklaşık 1 yıl oluyor geçenlerde aradı ve "alocum bu tvnin ömrü 1 yıl mı" dedi,bozulmuş tvsi ,( o yüzden artık kimseye "şunu al -bunu al demiyorum" ) ,iyi ki vestel aldı da komple yeni modelle değiştirmişler :)
Yani şans işi bir anlamda ,yengem a101 den aldı ,halen sağlam ,arkadaşım mağazadan aldı değişim yapıldı.
Bu arada senin adında sadece yaşadığımı yazdığımı da belirteyim sevgili mybest :ok
İlginize ve cevabınıza teşekkür ederim. Benim tespitim şu yönde bu tv için bir yıl ve üzerlerinde alışmışlarla ilgili pek şikayet açılmamış. Ancak yakın zamanda alınanlar yani 2020 yılı üretimlerinde bu sıkıntı belirtilmiş. Şikayet eden birisiyle görüştüm adam 3 defa servise vermiş ve şu an serviste çözüm bulunmadı diyor. Yani 2020 üretimlerde bir hata var gibi. Bu gelen tv de 2020 üretimi. Anlatmak istediğim bu. Acaba 2020 lerde bir yanlış revizyon mu yaptılar. Bir yazılım yada donanım hatasıöı oluştu. Ki tv yi a101 den neredeyse tehditle getirttim 20 günde geldi. Şimdi tesadüf böyle bir durum tespit ettim ki bu kayıt ve kayıt altında benimde aynı benimde aynı diye yorumlar yeni 1-2 haftalık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Örnek olarak sadece bu bir tanesi alttaki yorumlarda dikkat lütfen
 
Son düzenleme:
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
yani işte sizde bu konuda benimgibi hassasmışsınız. Benimde öğrenmek istediğim bu bu tv debu sorun yazılım güncellemeyle aşılabildimi? Bununla ilgili bir konu bulamadım varsa beni yönlendirirseniz sevinirim.
Evet Bir kaç arkadaş yazılım yüklemişti, gerçi kimi işi oluncaya kadar burada. Örnek yazılım vermişiz denemiş sonra ortada yok ☺️ bu nedenle sonucu bilmiyorum ama kendi yüklediklerimde bu mb130 olsun mb211 olsun geri dönüş almadım.
Bu illa yazılım ile çözülecek anlamı taşımaz, babamda 55ud8300 var 3 sene olacak 2 kart arızası oldu , bende yazılım bile gerekmedi. Şans diyelim
 
M Çevrimdışı

mybest

Yeni Üye
24 Nis 2020
18
45
Bugün youtube da Adem beyle de mesajlaştık. Orada da belirttiğim gibi benim için bir tanıdığım Vestel den bu tv ile ilgili bilgi aldı, bu tv için kapanma konusunda ciddi şikayet aldıklarını belirtmişler ve bulaşmamamızı tavsiye ettiler. Ürün zaten açılmadı kurulmadı geri iade etmeye karar verdim. Böyle bir sorunu olmasaydı tabiki kullanılacaktı. Ama bu konuda ciddi şikayet varken çözüm üretilmiyorken risk almak doğru olmazdı bence. İlginize teşekkür ederim.
 
hduman Çevrimdışı

hduman 

Yeni Üye
2 Ocak 2019
19
40
Merhaba,

Bugün Toshiba TV'nin menüsüne girip 4725 yazıp gizli menüye girdim. Burada dolaşıp geri çıktım ve sonra ekranda "sinyal yok" çıktı ve kanal listesi de kayboldu. Halbuki gizli menüde ayar vb. hiçbirşeye de dokunmadım.

Sinyal bilgilerine baktığımda sinyal kalitesi ve sinyal seviyesi 0 olarak görünüyor.. Ya ben birşeyleri kapattım ya da gerçekten sinyal gitti. Otomatik kanal arama mi yapsam yoksa fabrika ayarlarına mi döndürsem bilemedim

IMG20201205144826.jpg

?

Desteklerinizi bekliyorum..
 
Geri
Üst Alt