ALwuhusH
Aktif Üye
- 12 Ağu 2020
- 268
Değerli
F
fikoloji
Adem Helvacı
albanez ve diğer dostlar 50UHL650 TV sipariş vermiştim
F
fikoloji abimizin tavsiyeleri vs doğrultusunda buraya kadar herşey yolunda sonra fikoloji abimiz bana bı kullanıcı bu ürünü sipariş vermiş fakat farklı model gitmiş giden model ise 50UHL670'di galiba bende bunu görünce banada yanlış ürün gelir vs diye 2 dk sonra iptal ettim ürünü siparişten daha sonra aradım a101 müşteri hizmetlerini oradanda teyit ettirdim tamam dediler ürün iade edilecek sizlere gelmiyecek bende tamam dedim sonra para iadesinin hesabıma geçmesini bekledim arada sırada hesabıma bakıyordum geçip geçmediğine bakmak için bugün baktım gmail geldi bana
e fatura yanlışlık vardir dedim aradım müşteri hizmetlerini bana dediği laf aynen şöyle faturası kesilen ürün iptal olmaz ancak sizlere ulaştığı an kabul etmez iseniz ürün iptal ve iade olur
Peki neden a101 fotoğrafta gördüğünüz gibi 1 saat içinde iptal ederseniz ücretiniz iade edilecek diyor? Ben ise 2 dk geçtikten sonra iptal ettim bana diyor yoğunluk vs var bu sizce beni ilgilendirirmi tüketici olarak ? Fazla eleman alın ozaman istihdam sağlayın haksız mıyım şimdi beni mağdur ettiler anliyacaginiz ürün gelicek sonra kabul etmeyeceğim vs derken epey bı zaman alacak gibi bende bu süreçlerin olmaması için iptal ettim ne yazikki a101'in mağduru oldum
Ben normalde elden mağazadan alacaktim stok sorgulamasi yaptım iptal ettikten ve teyit ettirdikten sonra benim olduğum bölgede 15 adet varmış şimdi ise daha kargoya bile verilmeyen ürün gelecek bu ilk ve son alışverişim olacak umarım aynı TV çıkarda birdaha uğraşmam
e fatura yanlışlık vardir dedim aradım müşteri hizmetlerini bana dediği laf aynen şöyle faturası kesilen ürün iptal olmaz ancak sizlere ulaştığı an kabul etmez iseniz ürün iptal ve iade olur
Peki neden a101 fotoğrafta gördüğünüz gibi 1 saat içinde iptal ederseniz ücretiniz iade edilecek diyor? Ben ise 2 dk geçtikten sonra iptal ettim bana diyor yoğunluk vs var bu sizce beni ilgilendirirmi tüketici olarak ? Fazla eleman alın ozaman istihdam sağlayın haksız mıyım şimdi beni mağdur ettiler anliyacaginiz ürün gelicek sonra kabul etmeyeceğim vs derken epey bı zaman alacak gibi bende bu süreçlerin olmaması için iptal ettim ne yazikki a101'in mağduru oldum
Ben normalde elden mağazadan alacaktim stok sorgulamasi yaptım iptal ettikten ve teyit ettirdikten sonra benim olduğum bölgede 15 adet varmış şimdi ise daha kargoya bile verilmeyen ürün gelecek bu ilk ve son alışverişim olacak umarım aynı TV çıkarda birdaha uğraşmam