65ud8900 vestel tv sorunu

K Çevrimdışı

kontak

Yeni Üye
16 Mar 2018
26
Çok zor demeyelim yine de siz arıza kaydı bırakın mutlaka müşteri hizmetlerine, arkadaşlar gelip bir baksınlar.

Ado hocam benım tv nın aynısı yanı 65ud8900 modelının baska arkadaşlarda aynı sorun yokmus yanı duzgunmus. ne bulanıklasma var nede gözü yorma. ama onun ana kart MB130 BENIMKI MB120
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ado hocam benım tv nın aynısı yanı 65ud8900 modelının baska arkadaşlarda aynı sorun yokmus yanı duzgunmus. ne bulanıklasma var nede gözü yorma. ama onun ana kart MB130 BENIMKI MB120
Anakartın buna etkisi yok azizim, bir sorun var olarak kabul edeceksek ön sıraya paneli almalıyız sizin ifadelerinizden hareketle.

Siz en son arıza kaydı bırakacaktınız ne oldu?
 
K Çevrimdışı

kontak

Yeni Üye
16 Mar 2018
26
Anakartın buna etkisi yok azizim, bir sorun var olarak kabul edeceksek ön sıraya paneli almalıyız sizin ifadelerinizden hareketle.

Siz en son arıza kaydı bırakacaktınız ne oldu?

arıza kaydı yaptırdım telefonla donus yapıp bu tv nın gercekte hz 50 oldugu smr nın 1200 oldugu o yuzden tv den kaynaklı olamadıgını bu konuda yaacak bısey olmadıgı bılgısını verdıler yanı degısme talebını kabul etmedıler. bende tüketici haklarına başvuracagımı belırttım. aynı model tv baska bı arkadaşta sorunsuzken bende sorunlu dedıgım halde. yapacak bızey yok dedıler
 
K Çevrimdışı

kontak

Yeni Üye
16 Mar 2018
26
arıza kaydı yaptırdım telefonla donus yapıp bu tv nın gercekte hz 50 oldugu smr nın 1200 oldugu o yuzden tv den kaynaklı olamadıgını bu konuda yaacak bısey olmadıgı bılgısını verdıler yanı degısme talebını kabul etmedıler. bende tüketici haklarına başvuracagımı belırttım. aynı model tv baska bı arkadaşta sorunsuzken bende sorunlu dedıgım halde. yapacak bızey yok dedıler

şuna emın oldum mb130 anakartlı makınalarda sorun yok. cunku pes cafeci arkadaşların menulerıne baktırdıgımda mb130 kullananlarda sorun yok. bı tek benım mb120 cıktı zaten. ne yaabılırız acaba
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
arıza kaydı yaptırdım telefonla donus yapıp bu tv nın gercekte hz 50 oldugu smr nın 1200 oldugu o yuzden tv den kaynaklı olamadıgını bu konuda yaacak bısey olmadıgı bılgısını verdıler yanı degısme talebını kabul etmedıler. bende tüketici haklarına başvuracagımı belırttım. aynı model tv baska bı arkadaşta sorunsuzken bende sorunlu dedıgım halde. yapacak bızey yok dedıler
Bu telefonla bilgi verdik diyerek kapatabilecekleri bir konu değil, gelip ürünü dahi kontrol etmeden sağlam olduğuna nasıl karar vermişler, ayrıca paşa paşa gelecek kontrol edecekler ve yine de sağlam diyorlarsa size bunun SAĞLAMDIR beyanlarının içerdiği servis formunu verecekler ki siz de hukuk kapısını çalabilesiniz. Müşteri hizmetlerini tekrar arayıp sorununuzla ilgilenilmediği ve telefon ile geçiştirildiği, servis formu da verilmediği bilgisini paylaşın lütfen.
 
K Çevrimdışı

kontak

Yeni Üye
16 Mar 2018
26
Bu telefonla bilgi verdik diyerek kapatabilecekleri bir konu değil, gelip ürünü dahi kontrol etmeden sağlam olduğuna nasıl karar vermişler, ayrıca paşa paşa gelecek kontrol edecekler ve yine de sağlam diyorlarsa size bunun SAĞLAMDIR beyanlarının içerdiği servis formunu verecekler ki siz de hukuk kapısını çalabilesiniz. Müşteri hizmetlerini tekrar arayıp sorununuzla ilgilenilmediği ve telefon ile geçiştirildiği, servis formu da verilmediği bilgisini paylaşın lütfen.

müşteri hizmetlerını aradım. telefonla geçiştirildigimi burada her hangı bı yazılım atılmadıgını sadece vıdeo cekıp gıttıklerını. tv ye herhagı başka bır mudahale olmadıgını ıstısanede bulundum. verılen cvp ise vıdeo ya göre herhangi bi sornun olmadıgını 50 hz bı tv oldugunu tv olarak bı sorun olmadgından dolayı tv nızın degısım talebını onaylayamıyoruz dendı. ve malesef ben yıne gecıstırıldım. durum bundan ıbaret
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
müşteri hizmetlerını aradım. telefonla geçiştirildigimi burada her hangı bı yazılım atılmadıgını sadece vıdeo cekıp gıttıklerını. tv ye herhagı başka bır mudahale olmadıgını ıstısanede bulundum. verılen cvp ise vıdeo ya göre herhangi bi sornun olmadıgını 50 hz bı tv oldugunu tv olarak bı sorun olmadgından dolayı tv nızın degısım talebını onaylayamıyoruz dendı. ve malesef ben yıne gecıstırıldım. durum bundan ıbaret

Hakem heyetine gidin bence, en azından bilirkişi gelip evde yerinde kontrol sağlar devlet tarafsızlığı ile ;)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
fuulledım buna cekırdek yazılım yuklucez mi? sankı cekırdek yazılımla 1 tık daha ıyı olacak gıbı.

Durum tespiti yapabilmeniz için bu denemeler önemli sizin adınıza.
Full elinizde bulunsun, denemeleriniz sonrası sorun yaşarsanız geriye dönüş için kullanırsınız.
 
Geri
Üst Alt