65ud8900 vestel tv sorunu

K Çevrimdışı

kontak

Yeni Üye
16 Mar 2018
26
mb120_PM51.bin
RootBoot.bin
usb uptadate
mb120_en.bin
rardan cıkarınca bunlar geldı hocam. fat 32 ye attım. bu sekılde hepsı dogrumudur
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
HOCAM FULL YAZILIMIDA YUKLEDIM MALESEF AYNI SORUN DEVAM ETMEKTE.. YAPABILECEGIMIZ BASKA BISEY VARMIDIR HOCAM. GERCEKTEN EMEK VERIP UGRASIYORSUNUZ TSKLER.


Full ile formatı basmış olduk, şimdi yeniden 45.10.1 yükleyin lütfen halen performans istediğiniz gibi değilse, ''benim adım hıdır, elimden gelen budur'', demek zorunda kalırım :)
 
K Çevrimdışı

kontak

Yeni Üye
16 Mar 2018
26
Full ile formatı basmış olduk, şimdi yeniden 45.10.1 yükleyin lütfen halen performans istediğiniz gibi değilse, ''benim adım hıdır, elimden gelen budur'', demek zorunda kalırım :)
HOCAM PERFORMANSA ÇÖZÜM BULAMADIK. NE YAZIK KI SORUN DEVAM EDIYOR. TV YI ALALI 10 GUN OLDU. 15 GUN İÇİNDE GERI VERIP DEGISME IMKANIMIZ VAR MI PEKI.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
ÖZŞANALDAN. BASKASI ALDI BEN ONDAN KAPALI KUTU ALDIM. SERVIS GELDI KURDU. ALDIGIM KISIDE AYNI SEHIRDEYIZ FATURA ONUN ADINA HER TURLU ULAŞIRIM O KİŞİYE.

Mağazadan almışsınız, bu da görerek satın alım kapsamına girer ve 15 gün cayma hakkı sizi kapsamaz.

Ancak memnuniyetsizlikten iadeye zorlayabilirsiniz fakat arızalı olunu ispat yükümlülüğü sizde olur bu durumda.

Yani ''beğenmedim alın geri'' diyemiyorsunuz ancak ''üründe sorun var gelin bakın'' diyebilirsiniz, gelir bakarlar ve sorun olduğunu kabul ederlerse ancak o aşamadan sonra hak sahibi olursunuz. Kaldı ki bu da ya onarım ya da çok zor ama değişim olur, İlla ki iade diyorsanız da bu sefer devreye hediye çeki girer ki bu da bir VESTEL i iade edip o çek ile başka bir VESTEL almanız anlamı taşır.

Yani bir kapıdan içeri girip de ''Ben bunu beğenmedim al malını ver paramı'' diyebilme durumunuz yok maalesef.

Direkt para iadsi yapılmaz mı? Tabi ki yapılır ancak süreç oldukça uzun olur, süreci bitirmeniz 1-2 ay, süreci kazanırsanız paranın hesabınıza geçmesi 15 gün sürer.
 
K Çevrimdışı

kontak

Yeni Üye
16 Mar 2018
26
Mağazadan almışsınız, bu da görerek satın alım kapsamına girer ve 15 gün cayma hakkı sizi kapsamaz.

Ancak memnuniyetsizlikten iadeye zorlayabilirsiniz fakat arızalı olunu ispat yükümlülüğü sizde olur bu durumda.

Yani ''beğenmedim alın geri'' diyemiyorsunuz ancak ''üründe sorun var gelin bakın'' diyebilirsiniz, gelir bakarlar ve sorun olduğunu kabul ederlerse ancak o aşamadan sonra hak sahibi olursunuz. Kaldı ki bu da ya onarım ya da çok zor ama değişim olur, İlla ki iade diyorsanız da bu sefer devreye hediye çeki girer ki bu da bir VESTEL i iade edip o çek ile başka bir VESTEL almanız anlamı taşır.

Yani bir kapıdan içeri girip de ''Ben bunu beğenmedim al malını ver paramı'' diyebilme durumunuz yok maalesef.

Direkt para iadsi yapılmaz mı? Tabi ki yapılır ancak süreç oldukça uzun olur, süreci bitirmeniz 1-2 ay, süreci kazanırsanız paranın hesabınıza geçmesi 15 gün sürer.
ZATEN DEGISIM TALEBINDE BULUNMAK ISTIYORUM BASKA BI TV İLE. AMA SIZIN ANLATTIGINIZA GÖRE COK ZOR DEGISIM YAPMALARIDA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt