58U9400 Netflix DolbyVision Sorunu

M Çevrimdışı

marbori

Yeni Üye
26 Tem 2020
4
37
Merhabalar,

Yazılım sürümü 5.35.2.0 olan 58U9400 model televizyonumda Netflix üzerinden bir şey izlemek istediğimde normal görüntülerde herhangi bir problem yokken Dolby Vision özellikli bir görüntü izlemek istediğimde ekran kararıp yukarıda yeşil çizgiler oluşmaya başlıyor. Daha önce ise böyle bir sorun yoktu. Bunu yaşayan başka bir arkadaş oldu mu? Sorunu çözebildi mi?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Güncel sürüm deneyin, sorun devam ederse görsel alabilir miyiz?
 
hosbulduk Çevrimdışı

hosbulduk 

TFC Team
9 Kas 2018
3,721
Aynı sorunu ben de yaşıyorum cihazım JVC ama model ve kullandığı yazılımı bilmiyorum. Daha önceden böyle bir sorun yoktu. Güncellemek için tarattığımda da yeni güncelleme bulunamadı diyor. Nasıl son yazılım yükleyebilirim?

Kumandadan menü( home ev ) tuşuna basıp 4725 yapıp tv versiyonunu öğrenebilirsiniz. Daha sonra linkteki iceriklerden güncel yazilim kontrolü yapabilirsiniz,eger bulamazsiniz ,ayni linkteki konuda menü 4725 tuslarina bastiktan sonra cikan ekran görüntüsünü paylasip yardim isteyin.

 
B Çevrimdışı

Berkovich

Yeni Üye
23 Ara 2019
32
35
Kumandadan menü( home ev ) tuşuna basıp 4725 yapıp tv versiyonunu öğrenebilirsiniz. Daha sonra linkteki iceriklerden güncel yazilim kontrolü yapabilirsiniz,eger bulamazsiniz ,ayni linkteki konuda menü 4725 tuslarina bastiktan sonra cikan ekran görüntüsünü paylasip yardim isteyin.


844D5D73-36AF-4F1E-8DE2-1112FA3D3C4A.jpg


Gördüğüm ekran bu … yardımcı olursanız sevinirim
 
B Çevrimdışı

Berkovich

Yeni Üye
23 Ara 2019
32
35
hangi konuda sorunuz var Dolby Vision mu,güncelleme mi?
Cevap için teşekkürler, yazılım güncellendikten sonra ( ana menüde yeni yazılım bulundu dendi) Netflixte dolbyvision yazılı hiç bir şeyde görüntü alamıyorum, bu yazılım güncel mi onu da bilmiyorum ama yaklaşık 6 aydır bu şekilde sadece ses geliyor ve görüntü hemen kararıyor
 
hosbulduk Çevrimdışı

hosbulduk 

TFC Team
9 Kas 2018
3,721
ayni konu üzerinden ilerlersek daha kolay cözüme gideriz,farkli konulara yazmaniz konuyu dagitir sadece..Paylastiginiz menüye göre en son sürüme sahip tv niz.Ilk kurulum olayini ayarlar üzerinde mi yaptiniz servis menüden mi?.Eger servis menüden yapmadiysaniz diagnostic seceneginden factory reset yapin öncelikle..
 
B Çevrimdışı

Berkovich

Yeni Üye
23 Ara 2019
32
35
ayni konu üzerinden ilerlersek daha kolay cözüme gideriz,farkli konulara yazmaniz konuyu dagitir sadece..Paylastiginiz menüye göre en son sürüme sahip tv niz.Ilk kurulum olayini ayarlar üzerinde mi yaptiniz servis menüden mi?.Eger servis menüden yapmadiysaniz diagnostic seceneginden factory reset yapin öncelikle..
Kusura bakmayın yazılım talep etmek için oraya da yazdım. Diagnostic ten yapmadım ana menüde fabrika ayarına dön yaptım fakat bir şey değişmedi.hemen deneyeyim

ayni konu üzerinden ilerlersek daha kolay cözüme gideriz,farkli konulara yazmaniz konuyu dagitir sadece..Paylastiginiz menüye göre en son sürüme sahip tv niz.Ilk kurulum olayini ayarlar üzerinde mi yaptiniz servis menüden mi?.Eger servis menüden yapmadiysaniz diagnostic seceneginden factory reset yapin öncelikle..
dignostik menüde den de fabrika ayarına döndüm fakat sorun sürüyor ne yazık ki aslında bu yazılım güncelleme olayından önce yaklaşık 3 sene sorunsuz kullanmıştım neden böyle olsu anlamadım
 
hosbulduk Çevrimdışı

hosbulduk 

TFC Team
9 Kas 2018
3,721
Bu durumda az önce yazdiginiz diger bölüme tv nin arkasinda ki etiketin görselini paylasip sorununuzu belirtip full yazilim isteyin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri