58U9400 Netflix DolbyVision Sorunu

marbori

Yeni Üye
Katılım
26 Tem 2020
Mesajlar
4
Yaş
36
Merhabalar,

Yazılım sürümü 5.35.2.0 olan 58U9400 model televizyonumda Netflix üzerinden bir şey izlemek istediğimde normal görüntülerde herhangi bir problem yokken Dolby Vision özellikli bir görüntü izlemek istediğimde ekran kararıp yukarıda yeşil çizgiler oluşmaya başlıyor. Daha önce ise böyle bir sorun yoktu. Bunu yaşayan başka bir arkadaş oldu mu? Sorunu çözebildi mi?
 

fikoloji

Emektar
Katılım
13 Eki 2018
Mesajlar
16,643
Güncel sürüm deneyin, sorun devam ederse görsel alabilir miyiz?
 

hosbulduk 

TFC Team
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,600
Aynı sorunu ben de yaşıyorum cihazım JVC ama model ve kullandığı yazılımı bilmiyorum. Daha önceden böyle bir sorun yoktu. Güncellemek için tarattığımda da yeni güncelleme bulunamadı diyor. Nasıl son yazılım yükleyebilirim?

Kumandadan menü( home ev ) tuşuna basıp 4725 yapıp tv versiyonunu öğrenebilirsiniz. Daha sonra linkteki iceriklerden güncel yazilim kontrolü yapabilirsiniz,eger bulamazsiniz ,ayni linkteki konuda menü 4725 tuslarina bastiktan sonra cikan ekran görüntüsünü paylasip yardim isteyin.

 

Berkovich

Aktif Üye
Katılım
23 Ara 2019
Mesajlar
32
Yaş
34
Kumandadan menü( home ev ) tuşuna basıp 4725 yapıp tv versiyonunu öğrenebilirsiniz. Daha sonra linkteki iceriklerden güncel yazilim kontrolü yapabilirsiniz,eger bulamazsiniz ,ayni linkteki konuda menü 4725 tuslarina bastiktan sonra cikan ekran görüntüsünü paylasip yardim isteyin.


844D5D73-36AF-4F1E-8DE2-1112FA3D3C4A.jpg


Gördüğüm ekran bu … yardımcı olursanız sevinirim
 

Berkovich

Aktif Üye
Katılım
23 Ara 2019
Mesajlar
32
Yaş
34
hangi konuda sorunuz var Dolby Vision mu,güncelleme mi?
Cevap için teşekkürler, yazılım güncellendikten sonra ( ana menüde yeni yazılım bulundu dendi) Netflixte dolbyvision yazılı hiç bir şeyde görüntü alamıyorum, bu yazılım güncel mi onu da bilmiyorum ama yaklaşık 6 aydır bu şekilde sadece ses geliyor ve görüntü hemen kararıyor
 

hosbulduk 

TFC Team
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,600
ayni konu üzerinden ilerlersek daha kolay cözüme gideriz,farkli konulara yazmaniz konuyu dagitir sadece..Paylastiginiz menüye göre en son sürüme sahip tv niz.Ilk kurulum olayini ayarlar üzerinde mi yaptiniz servis menüden mi?.Eger servis menüden yapmadiysaniz diagnostic seceneginden factory reset yapin öncelikle..
 

Berkovich

Aktif Üye
Katılım
23 Ara 2019
Mesajlar
32
Yaş
34
ayni konu üzerinden ilerlersek daha kolay cözüme gideriz,farkli konulara yazmaniz konuyu dagitir sadece..Paylastiginiz menüye göre en son sürüme sahip tv niz.Ilk kurulum olayini ayarlar üzerinde mi yaptiniz servis menüden mi?.Eger servis menüden yapmadiysaniz diagnostic seceneginden factory reset yapin öncelikle..
Kusura bakmayın yazılım talep etmek için oraya da yazdım. Diagnostic ten yapmadım ana menüde fabrika ayarına dön yaptım fakat bir şey değişmedi.hemen deneyeyim

ayni konu üzerinden ilerlersek daha kolay cözüme gideriz,farkli konulara yazmaniz konuyu dagitir sadece..Paylastiginiz menüye göre en son sürüme sahip tv niz.Ilk kurulum olayini ayarlar üzerinde mi yaptiniz servis menüden mi?.Eger servis menüden yapmadiysaniz diagnostic seceneginden factory reset yapin öncelikle..
dignostik menüde den de fabrika ayarına döndüm fakat sorun sürüyor ne yazık ki aslında bu yazılım güncelleme olayından önce yaklaşık 3 sene sorunsuz kullanmıştım neden böyle olsu anlamadım
 

Benzer konular