55q70T panel ışık sızması

N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
Adem Helvacı Adem Helvacı bey daha iyi bilir eğer bir kusursa bu hertürlü yasal yollarla o tvyi iade edersiniz. Sadece süreç uzar. Siz keyfinizi bozmayın bence.
Evet Adem Helvacı Adem Helvacı abinin görüşleri burada çok önemli. Tüketici olarak hakkımı arayacağım. Sakin kalmak lazım, teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Neredeyse bütün Qled lerde bu şikayet çıkmaya başladı üstelik bu sorunu yaşayanların belki de çok azı bu foruma üye,kim bilir bu sorunu daha kaç kişi yaşadı.
O yüzden artık Qled tv leri önermeyeceğim.Muadil Sony'lere yönelmek daha doğru olacak.
Bu televizyonlar Sunny tesislerinde montajlanıyor sebep bu mu emin değilim. :alala Gerçi o zaman kendi ürettikleri televizyonlarda da bu tip şeylerin olması lazım.Zaten Samsung markasını Sunny'e emanet eden zihniyeti de merak ediyorum.
Sony sırf servis sorunu sebebiyle almadım. Şimdi ne değişti ki servisi olan markanın da bir hükmü yok. Q serisi sorunu bu galiba. Hatalarını kabul etmeleri gerek. Umarım çözüme kavuşturabilirim.
 
N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
Merhaba. Konu ile ilgili bilgi vermek istiyorum. Samsung servisi çağırdım. Aradaki ışık sızmasını kabul etti lakin buna yapacak bişey olmadığını değişim veya iade için geçerli sebep olmadığını söyledi. Bunun üzerine THH ye vereceğimi söyledim. Daha sonra e devlet üzerinden THH ne başvurumu yaptım. Dosya incelendi, bilirkişi geldi. Kontrol ettiler, fotoğraf çektiler. Böyle bir durumun olduğunu ve rapora yazacaklarını belirtiler. Fakat olumlu olumsuz çok renk vermediler. Dün sonuç çıktı. 3 ay sonra da oldu olumlu dönüş aldım. Beni haklı buldular para iadesini kabul ettiler. Şimdi karşı tarafın 15 günlük itiraz hakkı var onu beklemekteyim. Adem Helvacı Adem Helvacı hocam sonunda güzel haberi aldım. ??
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,969
Merhaba. Konu ile ilgili bilgi vermek istiyorum. Samsung servisi çağırdım. Aradaki ışık sızmasını kabul etti lakin buna yapacak bişey olmadığını değişim veya iade için geçerli sebep olmadığını söyledi. Bunun üzerine THH ye vereceğimi söyledim. Daha sonra e devlet üzerinden THH ne başvurumu yaptım. Dosya incelendi, bilirkişi geldi. Kontrol ettiler, fotoğraf çektiler. Böyle bir durumun olduğunu ve rapora yazacaklarını belirtiler. Fakat olumlu olumsuz çok renk vermediler. Dün sonuç çıktı. 3 ay sonra da oldu olumlu dönüş aldım. Beni haklı buldular para iadesini kabul ettiler. Şimdi karşı tarafın 15 günlük itiraz hakkı var onu beklemekteyim. Adem Helvacı Adem Helvacı hocam sonunda güzel haberi aldım. ??
O servis arkadaşlar TV'nin karanlıkta da izlenebileceğini akıl etmemiş olamazlar.
Buradan Samsung Türkiye'nin ne kadar basit hesapları dert ettiğini görmüş oluyoruz.
Ülkede kanunlar iyileştirilmediği sürece Premium TV almak bile kumar bence. :hihi
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Çok sevindim haklı davanızda olunumlu sonuç aldığınıza. Aynı tvyi zamanında iyiki hızlıca iade etmişim. Büyük olasılıkla bu tvler tamir revizyon va görmeden başkalarına satılıyor,farkederlerse böyle uğraştırıyorlar etmezlerse geçmiş olsun.
 
N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
O servis arkadaşlar TV'nin karanlıkta da izlenebileceğini akıl etmemiş olamazlar.
Buradan Samsung Türkiye'nin ne kadar basit hesapları dert ettiğini görmüş oluyoruz.
Ülkede kanunlar iyileştirilmediği sürece Premium TV almak bile kumar bence. :hihi
Kesinlikle haklısınız. Sony almaktan vazgeçip Samsung almıştım servisi iyidir diye. Şimdi iade süreci sonrası tv bakacağım. Fiyatlar da sağolun hiç inme yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok sevindim haklı davanızda olunumlu sonuç aldığınıza. Aynı tvyi zamanında iyiki hızlıca iade etmişim. Büyük olasılıkla bu tvler tamir revizyon va görmeden başkalarına satılıyor,farkederlerse böyle uğraştırıyorlar etmezlerse geçmiş olsun.
Şimdi benim için sorun şu ki 15 gün içinde itiraz hakları var. İtiraz etseler süreç uzayacak. İtiraz etmeseler tv yi ben mi götüreceğim onlar mı alacak ki onların istediği benim getirmem olacak. Para iadesi ne zaman olacak. Günlerce araştırıp tv almıştım, hüsran oldu. Şimdi tekrar arayışa geçeceğim. Siz iade sonrası hangi tv yi aldınız?
 
Son düzenleme:
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Kesinlikle haklısınız. Sony almaktan vazgeçip Samsung almıştım servisi iyidir diye. Şimdi iade süreci sonrası tv bakacağım. Fiyatlar da sağolun hiç inme yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şimdi benim için sorun şu ki 15 gün içinde itiraz hakları var. İtiraz etseler süreç uzayacak. İtiraz etmeseler tv yi ben mi götüreceğim onlar mı alacak ki onların istediği benim getirmem olacak. Para iadesi ne zaman olacak. Günlerce araştırıp tv almıştım, hüsran oldu. Şimdi tekrar arayışa geçeceğim. Siz iade sonrası hangi tv yi aldınız?
Hiç strese girmeyin hocam, itiraz edeceklerini sanmam. Geçte olsa iade edeceksiniz tepe tepe kullanın tvyi. Bir şekilde hallolacak uzasada. Sony servislerindede sıkıntı yaşayanlar oluyormuş ama ben yaşamadım açıkçası.
 
N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35


Hiç strese girmeyin hocam, itiraz edeceklerini sanmam. Geçte olsa iade edeceksiniz tepe tepe kullanın tvyi. Bir şekilde hallolacak uzasada. Sony servislerindede sıkıntı yaşayanlar oluyormuş ama ben yaşamadım açıkçası.
Evet bu süreçte tv nin keyfini çıkarmak en doğrusu. ? Sony xh9096 alacağım. Hayırlısı bakalım.
 
Geri
Üst Alt