Evet Adem Helvacı abinin görüşleri burada çok önemli. Tüketici olarak hakkımı arayacağım. Sakin kalmak lazım, teşekkür ederim.Adem Helvacı bey daha iyi bilir eğer bir kusursa bu hertürlü yasal yollarla o tvyi iade edersiniz. Sadece süreç uzar. Siz keyfinizi bozmayın bence.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sony sırf servis sorunu sebebiyle almadım. Şimdi ne değişti ki servisi olan markanın da bir hükmü yok. Q serisi sorunu bu galiba. Hatalarını kabul etmeleri gerek. Umarım çözüme kavuşturabilirim.Neredeyse bütün Qled lerde bu şikayet çıkmaya başladı üstelik bu sorunu yaşayanların belki de çok azı bu foruma üye,kim bilir bu sorunu daha kaç kişi yaşadı.
O yüzden artık Qled tv leri önermeyeceğim.Muadil Sony'lere yönelmek daha doğru olacak.
Bu televizyonlar Sunny tesislerinde montajlanıyor sebep bu mu emin değilim. Gerçi o zaman kendi ürettikleri televizyonlarda da bu tip şeylerin olması lazım.Zaten Samsung markasını Sunny'e emanet eden zihniyeti de merak ediyorum.