55q70T panel ışık sızması

N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
Dün fark ettim. Panelin üst kısmında iki yerde bu sorun görülüyor. TV 45 günlük. Servis çağırsam değişim söz konusu olur mu acaba?

Screenshot_2021-01-24-09-50-37-83.jpg


Screenshot_2021-01-24-09-51-01-19.jpg
 
N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
Evet A Adem Helvacı hocam. Üst tarafında iki noktada mevcut. Kapak ile panel arası ışık sızıyor. Sanırım sizin dediğiniz front bezel orası oluyor.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,289
Öncelikle geçmiş olsun. Bence servisi çağırıp şikayetinizi dile getirin onlarda olumlu olumsuz yorum yapsınlar. Olumlu sonuç alırsanız zaten uğraşmazsınız. Olumlsuz olursa işte o zaman A Adem Helvacı Bey'in yönlendirmesiyle THH başvurur yada başvurmazsınız. Vakit kaybetmeden tutanak altına alın diye öneririm. Ben hiç servisle uğraşmamak için bu model TV'mi iade etmiştim (14 gün iade hakkımı kullanarak). Sanıyorum edge led olmasının buna katkısı var.
Full Array ve VA Sony aldım. Çok memnunum.
 
N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
Öncelikle geçmiş olsun. Bence servisi çağırıp şikayetinizi dile getirin onlarda olumlu olumsuz yorum yapsınlar. Olumlu sonuç alırsanız zaten uğraşmazsınız. Olumlsuz olursa işte o zaman A Adem Helvacı Bey'in yönlendirmesiyle THH başvurur yada başvurmazsınız. Vakit kaybetmeden tutanak altına alın diye öneririm. Ben hiç servisle uğraşmamak için bu model TV'mi iade etmiştim (14 gün iade hakkımı kullanarak). Sanıyorum edge led olmasının buna katkısı var.
Full Array ve VA Sony aldım. Çok memnunum.
İlk başta yoktu veya fark etmedim. Dediğiniz gibi servisi çağıracağım fakat gündüz gözü ile orayı görmesi çok zor açıkçası. En azından A Adem Helvacı hocamdan yapılabilecekler açısından yardımcı olmasını istemiştim.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Merhaba, aynı konu Q80 ile ilgili de bana geldi ve çok şaşırdım. Kesinlikle kabul edilir tarafı yok. Biz bunları belli başlı markalarda ve ekonomik ürün oldukları için normal karşılayabilir durumdayız ona dahi mecbur olmadığımız halde.

Premium serisi üründe ben bu saçmalık ile karşılaşmak için araba parası ödemiyorum televizyona.


Bu arada aslında basit bir tırnak kertikte kalma durumu bu. Normalde servis de yerine nazikçe oturtabilir, siz lütfen müdahale etmeyiniz.
 
N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
Merhaba, aynı konu Q80 ile ilgili de bana geldi ve çok şaşırdım. Kesinlikle kabul edilir tarafı yok. Biz bunları belli başlı markalarda ve ekonomik ürün oldukları için normal karşılayabilir durumdayız ona dahi mecbur olmadığımız halde.

Premium serisi üründe ben bu saçmalık ile karşılaşmak için araba parası ödemiyorum televizyona.


Bu arada aslında basit bir tırnak kertikte kalma durumu bu. Normalde servis de yerine nazikçe oturtabilir, siz lütfen müdahale etmeyiniz.
Hocam servisi çağırıyorum o zaman. Gündüz gözü gelip orayı görmesi çok zor ama. Keşke değişim, iade gibi bişey olsa. Tv yi genel itibariyle seviyorum ama o kadar para verip böyle sorun olması da üzüyor. A Adem Helvacı
 
N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
Merhaba, aynı konu Q80 ile ilgili de bana geldi ve çok şaşırdım. Kesinlikle kabul edilir tarafı yok. Biz bunları belli başlı markalarda ve ekonomik ürün oldukları için normal karşılayabilir durumdayız ona dahi mecbur olmadığımız halde.

Premium serisi üründe ben bu saçmalık ile karşılaşmak için araba parası ödemiyorum televizyona.


Bu arada aslında basit bir tırnak kertikte kalma durumu bu. Normalde servis de yerine nazikçe oturtabilir, siz lütfen müdahale etmeyiniz.
A Adem Helvacı hocam servis geldi kontrol etti. Aynı yerdeki sızmayı gördüler fakat tv izlerken belli olmadığı için tv nin yakınına gelince belli olduğu için bu bir hata olarak görülmüyor dedi. Hiç bir işlem yapmadan gittiler. Ne yapmam gerekir?
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,289
A Adem Helvacı hocam servis geldi kontrol etti. Aynı yerdeki sızmayı gördüler fakat tv izlerken belli olmadığı için tv nin yakınına gelince belli olduğu için bu bir hata olarak görülmüyor dedi. Hiç bir işlem yapmadan gittiler. Ne yapmam gerekir?
Raporlarına umuyorum yakına geldiklerinde bu problemin olduğunu, uzaktan görünmediğini yazmışlardır. Yazdırın bence yazmadılarsa. Gördüğünü yazmak zorundalar.
 
N Çevrimdışı

NecatiB 

Aktif Üye
6 Ara 2020
67
35
Raporlarına umuyorum yakına geldiklerinde bu problemin olduğunu, uzaktan görünmediğini yazmışlardır. Yazdırın bence yazmadılarsa. Gördüğünü yazmak zorundalar.
Ben evde değilim ne yazık ki. Telefon ile müdahale ediyorum. Rapora yazılacak alan kısıtlı sorun olarak görmediğimiz için sorun yok bilgisi yazdıklarını söylediler. Eve geçince bıraktıkları evraka bakacağım. Durduk yere canımı sıktılar. Uzaktan görünmüyor o yüzden sorun yok diyorlar. Şaka gibi
 
mightythor Çevrimdışı

mightythor 

Aktif Üye
6 Tem 2018
499
49
Neredeyse bütün Qled lerde bu şikayet çıkmaya başladı üstelik bu sorunu yaşayanların belki de çok azı bu foruma üye,kim bilir bu sorunu daha kaç kişi yaşadı.
O yüzden artık Qled tv leri önermeyeceğim.Muadil Sony'lere yönelmek daha doğru olacak.
Bu televizyonlar Sunny tesislerinde montajlanıyor sebep bu mu emin değilim. :alala Gerçi o zaman kendi ürettikleri televizyonlarda da bu tip şeylerin olması lazım.Zaten Samsung markasını Sunny'e emanet eden zihniyeti de merak ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt