İlk başta yoktu veya fark etmedim. Dediğiniz gibi servisi çağıracağım fakat gündüz gözü ile orayı görmesi çok zor açıkçası. En azından Adem Helvacı hocamdan yapılabilecekler açısından yardımcı olmasını istemiştim.Öncelikle geçmiş olsun. Bence servisi çağırıp şikayetinizi dile getirin onlarda olumlu olumsuz yorum yapsınlar. Olumlu sonuç alırsanız zaten uğraşmazsınız. Olumlsuz olursa işte o zaman Adem Helvacı Bey'in yönlendirmesiyle THH başvurur yada başvurmazsınız. Vakit kaybetmeden tutanak altına alın diye öneririm. Ben hiç servisle uğraşmamak için bu model TV'mi iade etmiştim (14 gün iade hakkımı kullanarak). Sanıyorum edge led olmasının buna katkısı var.
Full Array ve VA Sony aldım. Çok memnunum.
Hocam servisi çağırıyorum o zaman. Gündüz gözü gelip orayı görmesi çok zor ama. Keşke değişim, iade gibi bişey olsa. Tv yi genel itibariyle seviyorum ama o kadar para verip böyle sorun olması da üzüyor. Adem HelvacıMerhaba, aynı konu Q80 ile ilgili de bana geldi ve çok şaşırdım. Kesinlikle kabul edilir tarafı yok. Biz bunları belli başlı markalarda ve ekonomik ürün oldukları için normal karşılayabilir durumdayız ona dahi mecbur olmadığımız halde.
Premium serisi üründe ben bu saçmalık ile karşılaşmak için araba parası ödemiyorum televizyona.
Bu arada aslında basit bir tırnak kertikte kalma durumu bu. Normalde servis de yerine nazikçe oturtabilir, siz lütfen müdahale etmeyiniz.
Adem Helvacı hocam servis geldi kontrol etti. Aynı yerdeki sızmayı gördüler fakat tv izlerken belli olmadığı için tv nin yakınına gelince belli olduğu için bu bir hata olarak görülmüyor dedi. Hiç bir işlem yapmadan gittiler. Ne yapmam gerekir?Merhaba, aynı konu Q80 ile ilgili de bana geldi ve çok şaşırdım. Kesinlikle kabul edilir tarafı yok. Biz bunları belli başlı markalarda ve ekonomik ürün oldukları için normal karşılayabilir durumdayız ona dahi mecbur olmadığımız halde.
Premium serisi üründe ben bu saçmalık ile karşılaşmak için araba parası ödemiyorum televizyona.
Bu arada aslında basit bir tırnak kertikte kalma durumu bu. Normalde servis de yerine nazikçe oturtabilir, siz lütfen müdahale etmeyiniz.
Raporlarına umuyorum yakına geldiklerinde bu problemin olduğunu, uzaktan görünmediğini yazmışlardır. Yazdırın bence yazmadılarsa. Gördüğünü yazmak zorundalar.Adem Helvacı hocam servis geldi kontrol etti. Aynı yerdeki sızmayı gördüler fakat tv izlerken belli olmadığı için tv nin yakınına gelince belli olduğu için bu bir hata olarak görülmüyor dedi. Hiç bir işlem yapmadan gittiler. Ne yapmam gerekir?
Ben evde değilim ne yazık ki. Telefon ile müdahale ediyorum. Rapora yazılacak alan kısıtlı sorun olarak görmediğimiz için sorun yok bilgisi yazdıklarını söylediler. Eve geçince bıraktıkları evraka bakacağım. Durduk yere canımı sıktılar. Uzaktan görünmüyor o yüzden sorun yok diyorlar. Şaka gibiRaporlarına umuyorum yakına geldiklerinde bu problemin olduğunu, uzaktan görünmediğini yazmışlardır. Yazdırın bence yazmadılarsa. Gördüğünü yazmak zorundalar.