48UA9300 Işık sızması ve bulutlanma?

A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
624
vestelde de ışık sızması oluyor mu:
benim lg de de var ama bulutlanma yok galiba
bunu ne kadara almıştınız?mahkeme sonucunu bende merakl bekliyorum.yazarsanı ona göre bende belkı başvurabilirim
Sadece vestelde değil samsun,lg, philips vs. bir çok markada var bu sıkıntı ve genelde normal deyip geçiştiriyorlar. webde arama yaptığınızda örnekleri çok, değişim yapanda var, sorun yok diyende. Yukarda arkadaşlarında belirttiği gibi sıkıntılı bir dönem. Bakalım önce bir heyet gelsin incelesin ne diyecekler?

2130tl. almıştık 2,5yıl önce.
 
A Çevrimdışı

awsedrzxc

Aktif Üye
22 Eyl 2018
105
36
Valla bu tip sıkıntıları görünce TV alasım gelmiyor, samsung vestel philips lg hepsinde aynı sorun var, 3 yıl önce 1000 tl ye aldığım 43'' LG monitör (dsmart kullanacağım için monitör olsun dedim zaten tv den farkı yok) hiç bir test yapmadan yıllardır izliyordum, şimdi biraz bilinçlenince bi test yapayım dedim gram ışık sızması yok =) sanırım çok şanslıymışım,,, şimdi 4-5 bin ver Tv al sonra yok ışık sızsın yok bulut olsun üstüne de firma normal desin... TV işinden soğudum resmen =)
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Benim 4 yıllık 47pf9090 da böyle.Soğukken çok fazla belli oluyor.Servis çağırdım resim çektiler merkeze gönderdiler direk mühendis aradı normal dedi teknolojisi gereği vs. saçmaladı durdu .Kısaca fazla umut vermeyin derim.

Edge-LED aydınlatmaya sahipse mühendis doğru demiş.
Bizim 42PF7175'de de ışık sızması ufak bir miktar artmış.

LED'lerin ışığını yaymaya yarayan şapkalar ısı nedeniyle zamanla ayrıldıkları için oluyormuş bu.

Yani EDGE-LED aydınlatmaya sahip her firmanın malında yaşanan bir durum bu.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Valla bu tip sıkıntıları görünce TV alasım gelmiyor, samsung vestel philips lg hepsinde aynı sorun var, 3 yıl önce 1000 tl ye aldığım 43'' LG monitör (dsmart kullanacağım için monitör olsun dedim zaten tv den farkı yok) hiç bir test yapmadan yıllardır izliyordum, şimdi biraz bilinçlenince bi test yapayım dedim gram ışık sızması yok =) sanırım çok şanslıymışım,,, şimdi 4-5 bin ver Tv al sonra yok ışık sızsın yok bulut olsun üstüne de firma normal desin... TV işinden soğudum resmen =)

EDGE-LED her TV zamanla ışık sızması yaşatacaktır, çünkü aydınlatma LED'lerinin üzerindeki elemanların işlevi bitiyor.
LED bar değişimi bu sorunu çözecektir.
Marka temelli değil de teknoloji temelli bir sorun bu.

Işık sızması istemiyorsanız çare OLED.
Ama onda da yanma sorunları ufak da olsa yaşanıyor. Tamamen giderilebilmiş değil henüz.
 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
624
Bilirkişi gelmeden önce, internetten durumu/sorunu net gösteren test videoları bulup hazır olmanızı tavsiye ediyorum.
USB ye karanlık sahnelere ait film attım, ayrıca servis menüsü altında ekran test menüsünde siyah ekran seçtiğimdede görünüyor. bakalım gelen ekip ne diyecek yada o zamana kadar servis ve fabrikanın tutumunda bir değişiklik olacak mı?
 
kurtkaya Çevrimdışı

kurtkaya

Aktif Üye
3 Şub 2018
73
USB ye karanlık sahnelere ait film attım, ayrıca servis menüsü altında ekran test menüsünde siyah ekran seçtiğimdede görünüyor. bakalım gelen ekip ne diyecek yada o zamana kadar servis ve fabrikanın tutumunda bir değişiklik olacak mı?
Belki işinize yarar. Benim kullandığım video:

 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
624
A A.Bozoğlu Son durum nedir, bir gelişme var mı?

Merhaba hocam, Ben E-devlet üzerinden başvuru yaptım tüketici hakem heyetine , önce vestelden savunma istendi notu düşüldü, sonrasındada vestel arızayı reddetmiş sanırım, bilir kişi görüşü istendi dye not düşüldü. Fakat henüz randevu verilmedi.

Not 3-4gün önce hakem heyetinden arayıp tv'nin garantisinin 3 yıl olduğuna dair bir belge istediler, tv'ler genelde 2yıl garantili oluyormuş. bende servisfişini bulunduğum ilçedeki hakem heyetine götürdüm, servis fişinde 2+1yıl olduğu yazıyordu.

Sizin tv'nin son durumu nedir?
 
kurtkaya Çevrimdışı

kurtkaya

Aktif Üye
3 Şub 2018
73
Merhaba hocam, Ben E-devlet üzerinden başvuru yaptım tüketici hakem heyetine , önce vestelden savunma istendi notu düşüldü, sonrasındada vestel arızayı reddetmiş sanırım, bilir kişi görüşü istendi dye not düşüldü. Fakat henüz randevu verilmedi.

Not 3-4gün önce hakem heyetinden arayıp tv'nin garantisinin 3 yıl olduğuna dair bir belge istediler, tv'ler genelde 2yıl garantili oluyormuş. bende servisfişini bulunduğum ilçedeki hakem heyetine götürdüm, servis fişinde 2+1yıl olduğu yazıyordu.

Sizin tv'nin son durumu nedir?
İnşallah dilediğiniz gibi bir sonuç çıkar. Bizde durum:
Mahkeme, benim lehimde kesin karar verdi. Bundan sonra, alacağımı icra yoluyla tahsil etme süreci var.
Sonuç olarak; kurtardığım para aynı televizyonu bile almıyor. Her şeye rağmen, hakkımı aramanın ve sonuçta haklı çıkmanın mutluluğu, hiçbir meblağla ölçülemez.
 
Geri
Üst Alt