48UA9300 Işık sızması ve bulutlanma?

A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
624
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 2,5 yıldır kullandığım vestel 48ua9300 mb120 ana kartlı model 4k led televizyonumda bir bulutlanma fark ettim, yayından olabileceğini düşünerek çokta önemsemedim fakat bu sabah eve gelip tv'yi açtığım (logodan sonra çıkan siyah ekranda) yoğun bir şekilde ışık sızması ve gölgelenme fark ettim. akabindede servis talebinde bulundum. Tv'min soğukken daha fazla ışık sızdırıp buna bağlı gölgelenme oluşturduğunu söyleyebilirim, gelecek servis ne der bilmiyorum ama benzer durum yaşayan oldumu?

Tv'den çektiğim resimlerde gölgelenme bariz şekilde belli oluyor.


IMG_20181220_0814391.jpg

IMG_20181220_0814311.jpg

IMG_20181220_0814551.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Son düzenleme:
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Benim 4 yıllık 47pf9090 da böyle.Soğukken çok fazla belli oluyor.Servis çağırdım resim çektiler merkeze gönderdiler direk mühendis aradı normal dedi teknolojisi gereği vs. saçmaladı durdu .Kısaca fazla umut vermeyin derim.
 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
624
Benim 4 yıllık 47pf9090 da böyle.Soğukken çok fazla belli oluyor.Servis çağırdım resim çektiler merkeze gönderdiler direk mühendis aradı normal dedi teknolojisi gereği vs. saçmaladı durdu .Kısaca fazla umut vermeyin derim.

Bakalım gelecek ekip nasıl bir yaklaşım izleyecek, ama buna normal denmesini kabul etmem pekte mümkün değil zira normal değil. tv'yi 2,5 yıldır kullanıyorum ve şimdiye dek böyle bir sorun yoktu.
 
M Çevrimdışı

mesutank 

Süper Üye
4 Şub 2018
656
45
Servis gelecek ve tolerasnlar dahilinde diyecek.bir sey yapamazlar ucretli panel degisimi haric tabiki...
 
U Çevrimdışı

unlu51

Aktif Üye
25 Haz 2018
79
59
Bu durum benim 6 aylık tv dede vardı ışıkta değilde karanlık ortamda oluyor servis normal dedi led lerle alakalı imiş ama ışıklı ortamda olmuyor bakalım sizin servis ne diyecek bu duruma sayın A.Bozoğlu
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Servis kardeşlerimiz gelecek, Onların yetkinliğinde bir durum olmaması nedeniyle görsel alıp fabrikadaki teknik birime paylaşacak, Teknik birim bu görsellere bakıp %90 olasılıkla ''Kriter dahilinde'' diyecek ve sizi büyük bir sinir harbi bekleyecek.

Sorun şu ki her zaman yazdığım gibi bu konuda haklı mücadelenizi kazansanız dahi gelecek olan tv de ne ile karşılaşacağınızın garantisini kimse veremez size :ok
 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
624
Servis kardeşlerimiz gelecek, Onların yetkinliğinde bir durum olmaması nedeniyle görsel alıp fabrikadaki teknik birime paylaşacak, Teknik birim bu görsellere bakıp %90 olasılıkla ''Kriter dahilinde'' diyecek ve sizi büyük bir sinir harbi bekleyecek.

Sorun şu ki her zaman yazdığım gibi bu konuda haklı mücadelenizi kazansanız dahi gelecek olan tv de ne ile karşılaşacağınızın garantisini kimse veremez size :ok
Servis geldi elimde fotoraf yada video varmı diye sordu, üstteki fotoları attım whatsapp'tan ve tv'yide alıp gittiler. Gelen arkadaş bu arızanın bir çok nedeni olabilir, anakart, led, yada panel tv teste gidecek dedi. Bakalım sonuç ne olacak
 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
624
Az önce "servisfişi@vestel.com.tr" bir mail aldım, mailde bir link ve bir kod verilmiş. açılan sayfada aşağıdaki teknisyen notu mevcut.


ŞİKAYET AÇIKLAMASI
Lekeler var..Onarımı isteniyor
TEKNİSYEN NOTU
Ürün fişe takıldığında açılırken lcd panelde lekeler oluşuyor onarımamaçlı atölye alındı


Ürün atölyede onarım için teslim alınmıştır.[/QUOTE]
 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
624
Arkadaşlar tv 5 gün kadar serviste kaldı ve bu bir arıza değildir lcd tv'de normal denerek geri getirildi, müşteri hizmetlerini arayıp kaydı yeniledim. Yeniden servis yönlendirildi, aynı teknisyen arkadaş tekrar geldi, eski ve yeni fotoğrafları alıp manisa fabrikaya yolluycaz onlar sizi arıyacak dedi.
Aslında sizi arıyacaklar derken arayacak olan kişininde bu bir arıza değil geri dönüşü yapacağını tahmin etmiştim ve düşündüğüm gibi de oldu, bu bir arıza değildir geri dönüşü yapıldı. Bende bunu kabul etmediğimi ve tüketici hakem heyetine müracaat edip bilir kişi incelemesi talep edeceğimi kendilerine ilettim, sizinle farklı bir platformda karşılaşmak istemeyiz vs. müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyoruz desede sorunun bir arıza olmadığınıda yeniledi.
Bende bugün itibari ile E-devlet sistemi üzerinden tüketici hakem heyetine müracaat ettim, olumlu yada olumsuz gelişmeleri paylaşıcam.

IMG_20190113_1748120d9abcbc176e9cdb.jpg
IMG_20190113_17482889910ea85b045f3b.jpg
IMG_20190113_175336.jpg
IMG_20190113_175345.jpg
 
Son düzenleme:
B Çevrimdışı

beyzabetül

Aktif Üye
24 Tem 2018
472
Arkadaşlar tv 5 gün kadar serviste kaldı ve bu bir arıza değildir lcd tv'de normal denerek geri getirildi, müşteri hizmetlerini arayıp kaydı yeniledim. Yeniden servis yönlendirildi, aynı teknisyen arkadaş tekrar geldi, eski ve yeni fotoğrafları alıp manisa fabrikaya yolluycaz onlar sizi arıyacak dedi.
Aslında sizi arıyacaklar derken arayacak olan kişininde bu bir arıza değil geri dönüşü yapacağını tahmin etmiştim ve düşündüğüm gibi de oldu, bu bir arıza değildir geri dönüşü yapıldı. Bende bunu kabul etmediğimi ve tüketici hakem heyetine müracaat edip bilir kişi incelemesi talep edeceğimi kendilerine ilettim, sizinle farklı bir platformda karşılaşmak istemeyiz vs. müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyoruz desede sorunun bir arıza olmadığınıda yeniledi.
Bende bugün itibari ile E-devlet sistemi üzerinden tüketici hakem heyetine müracaat ettim, olumlu yada olumsuz gelişmeleri paylaşıcam.

IMG_20190113_1748120d9abcbc176e9cdb.jpg
IMG_20190113_17482889910ea85b045f3b.jpg
IMG_20190113_175336.jpg
IMG_20190113_175345.jpg
vestelde de ışık sızması oluyor mu:
benim lg de de var ama bulutlanma yok galiba
bunu ne kadara almıştınız?mahkeme sonucunu bende merakl bekliyorum.yazarsanı ona göre bende belkı başvurabilirim
 
Geri
Üst Alt