3000 TL altı TV Tavsiyesi

O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
sonucunu buraya yazar mısın

Tabii ki.


Ben mesajınızı görebiliyorum. Bu forum en ufak imla hatasında ceza atan meşhur forumlardan değil. Forumun yöneticisi sayın Adem Helvacı Adem Helvacı hem eski vestel yetkili servisi hemde vestel kullanıcısı olarak kendisi kötülüyor zaten.

Doğrudur, diğer bütün mesajlarım anında yayına alınmışken o mesajın moderatör onayına sunulması düşündürmüştü sadece, umurumda da değil zaten. İsterse herkes Vestel fanboy olabilir burada, amacım benimle aynı problemi yaşayan birine destek olmak ve bana tavsiye önerisinde bulunan birine teşekkür edebilmekti sadece.


Şık olmadı hemen aceleyle suçlama yapmak, burada küfür etmediğiniz müddetçe kimsenin mesajına karışıldığını görmedim ben

Tamam :)
 
Ç Çevrimdışı

Çerkezoğlu 

Aktif Üye
12 Nis 2019
377
35
Evdeki modemle bağını çözemedim durumun, çünkü WiDi moduna geçtiğinde wifi'e bağlantınısı kesiyor tv? Ayrıca modem 5G'yi de destekleyen Superonline'ın verdiği Huawei HG255s modemi. Hız sorunu ya da kopmalar da yaşamıyorum aslında modemle ki ekran görüntüsünü aktarıp sesi aktaramıyor olması yine absürt ve sorunun modemde olması pek olası değil. Düzgün çalıştığında bile alt + tab yapınca kopuyor. Ya da koptuysa düzelebiliyor sesi veren uygulamayı duraklatıp başlatığımda vs. Haberleşme var yani aralarında, tv bu veriyi düzgün işleyemiyor sadece.

HDMI kablo kullanmayı tercih etmiyorum çünkü laptop'a erişebilmek istiyorum bi şeyler izlerken, hangi durumda HDMI daha kolay oluyor onu da anlamış değilim. Intel desteği kesti ama Windows'un içine gömüldü bu özellik. Sonuç olarak halen çalışıyor olması gerekiyor ki çalıştığı üzerinden tv'leri satıyorlar. :) Dahili uydu alıcısı olmasa da WiDi stabil çalışsa bana uyardı ama muhtemelen, izlemiyorum çünkü.

Smart özelliklerini kullanamayacağım 1950 TL vererek aldığım FHD 43" bir televizyondan bahsediyoruz, siz üzerine bir de dongle alın diyorsunuz. Direk bu özelliklerin düzgün çalıştığı bir televizyon almayı yeğlerim. Ucuz ama bedava değil sonuçta bu cihaz, özellik kıyaslaması yaptığımızda hatta ucuz bile sayılmaz, Dijitsu, Hi-Level, Awox, vs. marka televizyonlara.

Elindekiyle yetinden öte, bir tavsiyede bulunmanızı bekliyorum açıkcası. Teşekkürler.
Emsali 43 FHD smart hi level Vestel üretim tv 1550 tl 101de geri verin onu alin o sorunlar güncelleyince düzelir yazilimsaldir.
 
O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
Bugün iletişime geçtiler mi
Hayır ama ben iletişime geçtim, bu haftasonuna kadar sonuçlanmasını bekliyorum. Epey yüklendiğim için iade etmekten vazgeçirmeye çalışarak bu süreçte problem çözülene kadar size başka bir tv verelim sms'i attı Regal ne alakaysa :)

Emsali 43 FHD smart hi level Vestel üretim tv 1550 tl 101de geri verin onu alin o sorunlar güncelleyince düzelir yazilimsaldir.
Edit: TV'de WiDi açıldığında Wi-Fi bağlantısını kesmesi bir problem değil bu arada, olması gereken o zaten. Bağlantıyı sağladıktan sonra ses ve görüntünün stabil olmayışı, gidip gelişi problem. Problemi benim modemimde bulan arkadaşa yanıtımdı o sadece.

Sorunların yazılımsal olduğunu düşünüyorum ben de ama güncellemeyle düzelmedi zaten olay bu. Aynı problemler için ikinci bir arıza kaydı oluşturdum bu seferki sonuç cihazın şasesinin değişmesi gerektiği yönünde olmuş, onu da iade süreciyle ilgili bilgi almak için aradığımda Çözüm Merkezi uydurdu muhtemelen. Ne yaptıklarını onlar da bilmiyor, boş ürünler. Ürünün dili sözde Türkçe ama marketine girin, servis ekranına girin İngilizce. Tv içerisindeki kullanım kılavuzlarında da yine saçmasapan bilgiler mevcut, çöp cihazlar. Şikayetvar'a bakarsanız; kullanamadan arıza veren parçaları değiştirilen ama tekrar tekrar bozulan ürünlerle dolu Regal'in sayfası. Vestel bitti benim için. İade tamamlandığında Samsung'a yöneleceğim muhtemelen bir daha böyle problemlerle karşılaşmak istemiyorum çünkü.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

ankarau06

Yeni Üye
18 May 2020
5
29
Hayır ama ben iletişime geçtim, bu haftasonuna kadar sonuçlanmasını bekliyorum. Epey yüklendiğim için iade etmekten vazgeçirmeye çalışarak bu süreçte problem çözülene kadar size başka bir tv verelim sms'i attı Regal ne alakaysa :)



Sorunların yazılımsal olduğunu düşünüyorum ben de ama güncellemeyle düzelmedi zaten olay bu. Aynı problemler için ikinci bir arıza kaydı oluşturdum bu seferki sonuç cihazın şasesinin değişmesi gerektiği yönünde olmuş, onu da iade süreciyle ilgili bilgi almak için aradığımda Çözüm Merkezi uydurdu muhtemelen. Ne yaptıklarını onlar da bilmiyor, boş ürünler. Ürünün dili sözde Türkçe ama marketine girin, servis ekranına girin İngilizce. Tv içerisindeki kullanım kılavuzlarında da yine saçmasapan bilgiler mevcut, çöp cihazlar. Şikayetvar'a bakarsanız; kullanamadan arıza veren parçaları değiştirilen ama tekrar tekrar bozulan ürünlerle dolu Regal'in sayfası. Vestel bitti benim için. İade tamamlandığında Samsung'a yöneleceğim muhtemelen bir daha böyle problemlerle karşılaşmak istemiyorum çünkü.

şuan tv sizde mi serviste mi bizim tv yi servis almadı fabrikaya video attı fabrikadan dönüş bekliyoruz
 
O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
şuan tv sizde mi serviste mi bizim tv yi servis almadı fabrikaya video attı fabrikadan dönüş bekliyoruz

TV bende o videoyu ilk arıza kaydımda servis gelip çekip attı fabrikaya. Bir hafta sonra da gelip bir güncelleme kurdular. Sonuç değişmedi. Bu süreçte bana cihazlar uyumsuz olabiliyor dedikleri için iş laptop'ıma Windows falan kurdum farklı cihazlarla da deneyeyim diye. Windows'la iletişime geçtim ama nafile. Epey uğraştım kısaca. Problem ne bendeki laptoplarda ne de Windows'ta problem cihazda.

Ben de ikinci bir arıza kaydı oluşturdum bu sebeple ve söyledim ki WiDi özelliğini çalıştığını düşündüğünüz bir laptop getirin sorun bende olsun lütfen dedim. Servis gelmedi bile bu sefer. Ellerinde tek bir laptop varmış onda da WiDi yokmuşmuş. Gelsek bile yapabileceğimiz bir şey yok. Siz kendiniz bir video çekin biz de o videoyu tekrar fabrikaya iletelim sorunun devam ettiğine dair dediler. Ben de çekip attım kendilerine ama yıldığım için iade etmek istiyorum siz iade formu oluşturun benim için dedim. Geçen hafta çarşamba günü yaşandı bu. Bu pazartesi aradım ettim, iade sürecini öğrenebilmek için. Bir şekilde fabrikadaki Vestel Çözüm Merkezi'ndeki benim iademle ilgilenen kişiye ulaştım. Konuştuğum kişi para iadesi yapamayacaklarını, üründe parça değişimi gerektiğini, şasesini değiştireceklerini ve aynı problemi yaşamaya devam edersem onlarla tekrar iletişime geçmem gerektiğini söylediğinde tepem attı. Ve iade etme konusunda daha fazla emin oldum. İade edeceğim diye bir bağırmadığım kaldı telefondaki kadına, o da bu konuyu müdürüyle görüşeceğini ve bana gün içinde döneceğini söyledi. İki gün geçti üzerinden dönüş yok. (Dün resmi tatildi.) Bugün müşteri hizmetlerini arayıp tehdit ettim, bir an önce dönüş sağlansın yoksa Tüketici Hakem Heyet'ine başvuracağım, internette bu problemi yaşayan başka insanlar da var gerekirse onları da ikna etmeye çalışıp bireysel dava da açarım dedim. Bakalım, bu hafta dönüş olmazsa dediğimi yapacağım da, vaktim var evden çalışıyorum ve yeterince sıkılıyorum. Baştan aşağı üç kağıt Vestel'in işi.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

ankarau06

Yeni Üye
18 May 2020
5
29
TV bende o videoyu ilk arıza kaydımda servis gelip çekip attı fabrikaya. Bir hafta sonra da gelip bir güncelleme kurdular. Sonuç değişmedi. Bu süreçte bana cihazlar uyumsuz olabiliyor dedikleri için iş laptop'ıma Windows falan kurdum farklı cihazlarla da deneyeyim diye. Windows'la iletişime geçtim ama nafile. Epey uğraştım kısaca. Problem ne bendeki laptoplarda ne de Windows'ta problem cihazda.

Ben de ikinci bir arıza kaydı oluşturdum bu sebeple ve söyledim ki WiDi özelliğini çalıştığını düşündüğünüz bir laptop getirin sorun bende olsun lütfen dedim. Servis gelmedi bile bu sefer. Ellerinde tek bir laptop varmış onda da WiDi yokmuşmuş. Gelsek bile yapabileceğimiz bir şey yok. Siz kendiniz bir video çekin biz de o videoyu tekrar fabrikaya iletelim sorunun devam ettiğine dair dediler. Ben de çekip attım kendilerine ama yıldığım için iade etmek istiyorum siz iade formu oluşturun benim için dedim. Geçen hafta çarşamba günü yaşandı bu. Bu pazartesi aradım ettim, iade sürecini öğrenebilmek için. Bir şekilde fabrikadaki Vestel Çözüm Merkezi'ndeki benim iademle ilgilenen kişiye ulaştım. Konuştuğum kişi para iadesi yapamayacaklarını, üründe parça değişimi gerektiğini, şasesini değiştireceklerini ve aynı problemi yaşamaya devam onlarla tekrar iletişime geçmem gerektiğini söylediğinde tepem attı. Ve iade etme konusunda daha fazla emin oldum. İade edeceğim diye bir bağırmadığım kaldı telefondaki kadına, o da bu konuyu müdürüyle görüşeceğini ve bana gün içinde döneceğini söyledi. İki gün geçti üzerinden dönüş yok. (Dün resmi tatildi.) Bugün müşteri hizmetlerini arayıp tehdit ettim, bir an önce dönüş sağlansın yoksa Tüketici Hakem Heyet'ine başvuracağım, internette bu problemi yaşayan başka insanlar da var gerekirse onları da ikna etmeye çalışıp bireysel dava da açarım dedim. Bakalım, bu hafta dönüş olmazsa dediğimi yapacağım da, vaktim var evden çalışıyorum ve yeterince sıkılıyorum. Baştan aşağı üç kağıt Vestel'in işi.

alalı bir ay olmuş muydu aynısını banada söylediler iade alamayız en fazla değişim yapabiliriz diye
 
O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
alalı bir ay olmuş muydu aynısını banada söylediler iade alamayız en fazla değişim yapabiliriz diye

Evet, bir ayı geçti. İstediklerini söylesinler bu ayıplı bir ürün. İade almamaları gibi bir durum söz konusu değil. Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurumu yaptım şu an. İletişim halinde olalım, ben bu işin peşini bırakmayacağım. Yeteri kadar uğraştırdı beni Vestel ama benden kuruş kazanamayacaklar.
 
O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
sonucunu buraya yazar mısın

Benim iadem onaylanmadı. Ürün değişimi önermişlerdi, bugün de değişimi onayladım ve netleşti. Kullanım kılavuzunu incelersen iade ile ilgili kısım da var. Kısaca iade edebilirsin ama uğraştırıyorlar. Bulunduğum ilçedeki Tüketici Hakem Heyeti'ne ulaştım. Şu an başvuru sayısı fazla 7 ayda anca sonuçlanır, sadece sen başvuru yapmış olsan bile en az 5 ay sürer dediler. Çünkü sen internet üzerinden başvuruyu oluşturduktan sonra karşı tarafa savunma için 1 ay süre veriliyormuş, onlar da özellikle bu sürede yanıt vermiyorlarmış. Bilirkişi olayı inceliyormuş o da 1 ay sürüyormuş vs derken toplamda 7 ay sürer şu an başvursan dedi.

THH başvurusunun sonuçlanmasının geç olacak olması ve değişim ürünü olarak önerdikleri ürünü beğenmem üzerine değişimi kabul ettim. Verdikleri ürün Vestel 43U9500 içerisinde MB230 (Vestel'in en gelişmiş ve en son çıkan anakartı imiş) var ve 4K. Cazip bir seçenek oldu benim için. Vestel benden paramı bir şekilde aldı yani :) Umarım, sorunsuz kullanabilirim.
 
Geri
Üst Alt