3000 TL altı TV Tavsiyesi

O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
Merhabalar, tv'lerden hiç anlamıyorum bu salgın dönemi ve sonraki süreçte evde daha çok vakit geçirdiğimiz/geçireceğimiz aşikar olmasa evime tv de almayı düşünmüyordum. Neyse uzatmayayım. Bu süreçte smart özelliğinin olması, hız beklentimin olmaması ve 4K takıntım olmaması sebebiyle göreceli ucuz ama servisine istediğim zaman ulaşabileceğimi düşündüğüm modelini satın aldım. Dediğim gibi hız beklentim yoktu ama kağıt üzerinde yazan özelliklerin çalışmayacağını da bilmiyordum, WiDi'de ses problemi yaşıyorum. BluTV, YouTube gibi uygulamalarda kullanıcı bilgilerimi tutmuyor, her defasında tekrar giriş yapmam gerekiyor gibi can sıkıcı parasını haketmediğini düşündüğüm tv'yi iade edeceğim.

Başka bir cihazla da benzeri problemleri yaşamamak adına size danışmak istedim satın almadan önce.

- 3000 TL'den fazlasını vermeyi düşünmüyorum.
- Smart özelliği olsun ve yavaş da olsa stabil çalışsın istiyorum.
- Üst limiti 3000 TL'ye çıkardığımdan 4K bir cihaz isteyebilirim diye düşünüyorum.
- 43 inç fena değil ama 49 inç daha da iyi olabilir gibi.

Uygun olarak gördüğüm cihaz , sizce alınır mı? Kronik problemleri var mıdır? Ya da bu fiyata daha iyisi olduğunu düşündüğünüz başka bir marka/model tv önerebilir misiniz? Yanıtlar için şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
LG ıps panel varmış 4K bu tv den ben aldım kargo bekliyorum satışa kapalı 19mayıs'ta şatışı aktif olacak

 
O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
Umut Barış Umut Barış ilginiz için çok teşekkür ederim. Tv duvara asılı olduğumdan arkasındaki etikete erişimim yok, ne yazık ki. Ama servis menüsünü ekliyorum. 'deki problem bence yazılımsal ve çözümü yokmuş gibi duruyor. Bu yazılımsal problemin bana yansıması WiDi ile bağlandığımda ses gidip geliyor, kimi zaman komple kesiliyor. Nadir olarak da ses düzgün akarken görüntü donuyor. Bu şikayetle TV'yi satın aldığımda bir arıza kaydı oluşturdum, birkaç gün sonrasında bir güncelleme getirdiler ve yüklediler. Değişen bir şey olmadı. Üstüne uygulamalarda da kullanıcı bilgilerini kayıtlı tutmadığını farkettim. Tekrar arıza kaydı oluşturdum, laptop getirin siz bağlayın dedim ama servis gelmedi bile. Probleminizi biliyoruz, siz bize video atın biz çözüm merkezine iletelim çözsünler diyorlar halen. Dedim yok, iade ediyorum artık yeter :)

Bazı cihazlar uyumsuz olabiliyor diyerek beni o kadar çok uğraştıdılar ki bu WiDi konusunda. Farklı laptoplarla denedim, Windows ile iletişime geçtim nafile. Zaten uyumsuzsa hiç bağlanmıyor olması gerekmiyor mu, bağlanıp sesin kesik kesik gelmesi nedir. Demem o ki cihazdan ve Vestel'den soğudum.

Regal.jpg


LG ıps panel varmış 4K bu tv den ben aldım kargo bekliyorum satışa kapalı 19mayıs'ta şatışı aktif olacak

Hocam, teşekkürler. Kağıt üzerinde fiyatı ve özellikleri çok güzel bu ürünün ama yine Vestel ve acaba stabil çalışıyor mu smart'ı diye düşünmeden edemiyor insan.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Umut Barış Umut Barış ilginiz için çok teşekkür ederim. Tv duvara asılı olduğumdan arkasındaki etikete erişimim yok, ne yazık ki. Ama servis menüsünü ekliyorum. 'deki problem bence yazılımsal ve çözümü yokmuş gibi duruyor. Bu yazılımsal problemin bana yansıması WiDi ile bağlandığımda ses gidip geliyor, kimi zaman komple kesiliyor. Nadir olarak da ses düzgün akarken görüntü donuyor. Bu şikayetle TV'yi satın aldığımda bir arıza kaydı oluşturdum, birkaç gün sonrasında bir güncelleme getirdiler ve yüklediler. Değişen bir şey olmadı. Üstüne uygulamalarda da kullanıcı bilgilerini kayıtlı tutmadığını farkettim. Tekrar arıza kaydı oluşturdum, laptop getirin siz bağlayın dedim ama servis gelmedi bile. Probleminizi biliyoruz, siz bize video atın biz çözüm merkezine iletelim çözsünler diyorlar halen. Dedim yok, iade ediyorum artık yeter :)

Bazı cihazlar uyumsuz olabiliyor diyerek beni o kadar çok uğraştıdılar ki bu WiDi konusunda. Farklı laptoplarla denedim, Windows ile iletişime geçtim nafile. Zaten uyumsuzsa hiç bağlanmıyor olması gerekmiyor mu, bağlanıp sesin kesik kesik gelmesi nedir. Demem o ki cihazdan ve Vestel'den soğudum.

Regal.jpg



Hocam, teşekkürler. Kağıt üzerinde fiyatı ve özellikleri çok güzel bu ürünün ama yine Vestel ve acaba stabil çalışıyor mu smart'ı diye düşünmeden edemiyor insan.

Wi-di ev ağı aracılığıyla gerçekleştiği için evinizdeki modem de bu durumu etkiliyor olabilir.
Ki Intel bile bu teknolojiye destek vermeyi sonlandırdı.
HDMI kablo takıp kullanmak daha kolay değil mi? :kiskis

Ekran yansıtma istiyorsanız eğer Google Chromecast gibi cihazlara bakabilirsiniz.
 
O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
Wi-di ev ağı aracılığıyla gerçekleştiği için evinizdeki modem de bu durumu etkiliyor olabilir.
Ki Intel bile bu teknolojiye destek vermeyi sonlandırdı.
HDMI kablo takıp kullanmak daha kolay değil mi? :kiskis

Ekran yansıtma istiyorsanız eğer Google Chromecast gibi cihazlara bakabilirsiniz.

Evdeki modemle bağını çözemedim durumun, çünkü WiDi moduna geçtiğinde wifi'e bağlantınısı kesiyor tv? Ayrıca modem 5G'yi de destekleyen Superonline'ın verdiği Huawei HG255s modemi. Hız sorunu ya da kopmalar da yaşamıyorum aslında modemle ki ekran görüntüsünü aktarıp sesi aktaramıyor olması yine absürt ve sorunun modemde olması pek olası değil. Düzgün çalıştığında bile alt + tab yapınca kopuyor. Ya da koptuysa düzelebiliyor sesi veren uygulamayı duraklatıp başlatığımda vs. Haberleşme var yani aralarında, tv bu veriyi düzgün işleyemiyor sadece.

HDMI kablo kullanmayı tercih etmiyorum çünkü laptop'a erişebilmek istiyorum bi şeyler izlerken, hangi durumda HDMI daha kolay oluyor onu da anlamış değilim. Intel desteği kesti ama Windows'un içine gömüldü bu özellik. Sonuç olarak halen çalışıyor olması gerekiyor ki çalıştığı üzerinden tv'leri satıyorlar. :) Dahili uydu alıcısı olmasa da WiDi stabil çalışsa bana uyardı ama muhtemelen, izlemiyorum çünkü.

Smart özelliklerini kullanamayacağım 1950 TL vererek aldığım FHD 43" bir televizyondan bahsediyoruz, siz üzerine bir de dongle alın diyorsunuz. Direk bu özelliklerin düzgün çalıştığı bir televizyon almayı yeğlerim. Ucuz ama bedava değil sonuçta bu cihaz, özellik kıyaslaması yaptığımızda hatta ucuz bile sayılmaz, Dijitsu, Hi-Level, Awox, vs. marka televizyonlara.

Elindekiyle yetinden öte, bir tavsiyede bulunmanızı bekliyorum açıkcası. Teşekkürler.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Evdeki modemle bağını çözemedim durumun, çünkü WiDi moduna geçtiğinde wifi'e bağlantınısı kesiyor tv? Ayrıca modem 5G'yi de destekleyen Superonline'ın verdiği Huawei HG255s modemi. Hız sorunu ya da kopmalar da yaşamıyorum aslında modemle ki ekran görüntüsünü aktarıp sesi aktaramıyor olması yine absürt ve sorunun modemde olması pek olası değil. Düzgün çalıştığında bile alt + tab yapınca kopuyor. Ya da koptuysa düzelebiliyor sesi veren uygulamayı duraklatıp başlatığımda vs. Haberleşme var yani aralarında, tv bu veriyi düzgün işleyemiyor sadece.

HDMI kablo kullanmayı tercih etmiyorum çünkü laptop'a erişebilmek istiyorum bi şeyler izlerken, hangi durumda HDMI daha kolay oluyor onu da anlamış değilim. Intel desteği kesti ama Windows'un içine gömüldü bu özellik. Sonuç olarak halen çalışıyor olması gerekiyor ki çalıştığı üzerinden tv'leri satıyorlar. :) Dahili uydu alıcısı olmasa da WiDi stabil çalışsa bana uyardı ama muhtemelen, izlemiyorum çünkü.

Smart özelliklerini kullanamayacağım 1950 TL vererek aldığım FHD 43" bir televizyondan bahsediyoruz, siz üzerine bir de dongle alın diyorsunuz. Direk bu özelliklerin düzgün çalıştığı bir televizyon almayı yeğlerim. Ucuz ama bedava değil sonuçta bu cihaz, özellik kıyaslaması yaptığımızda hatta ucuz bile sayılmaz, Dijitsu, Hi-Level, Awox, vs. marka televizyonlara.

Elindekiyle yetinden öte, bir tavsiyede bulunmanızı bekliyorum açıkcası. Teşekkürler.

Açıkçası Smart performansı istiyorsanız Vestel, Arçelik dışında üreticilere bakmanızda yarar var.
LG, Samsung gibi.
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
22
Youtube de inceleme videolarına baktığım kadarıyla arçelik 8900 5a baya derli toplu bir cihaz gibi duruyor. Eski serilerindeki bol şikayet aldığı smart sorunlar çözülmüş netflix youtube digiturk play felan sıkça kullanılan uygulamalar gelmiş çöp uygulamaların hepsi gitmiş uygulama açıldığı zaman arayüzündeki hafif yavaşlık gitmiş tak tak çalışıyor. İncelemeye almanızda fayda var. Tam modelide bırakıyorum A43L 8900 5A veya A49L 8900 5A. Arkadaşlar vestrl muadili bırakırlarsa buraya lütfen belirttiğim modelle arkadaşların bıraktığı cihazların smartını karşılaştırın
 
A Çevrimdışı

ankarau06

Yeni Üye
18 May 2020
5
29
Umut Barış Umut Barış ilginiz için çok teşekkür ederim. Tv duvara asılı olduğumdan arkasındaki etikete erişimim yok, ne yazık ki. Ama servis menüsünü ekliyorum. 'deki problem bence yazılımsal ve çözümü yokmuş gibi duruyor. Bu yazılımsal problemin bana yansıması WiDi ile bağlandığımda ses gidip geliyor, kimi zaman komple kesiliyor. Nadir olarak da ses düzgün akarken görüntü donuyor. Bu şikayetle TV'yi satın aldığımda bir arıza kaydı oluşturdum, birkaç gün sonrasında bir güncelleme getirdiler ve yüklediler. Değişen bir şey olmadı. Üstüne uygulamalarda da kullanıcı bilgilerini kayıtlı tutmadığını farkettim. Tekrar arıza kaydı oluşturdum, laptop getirin siz bağlayın dedim ama servis gelmedi bile. Probleminizi biliyoruz, siz bize video atın biz çözüm merkezine iletelim çözsünler diyorlar halen. Dedim yok, iade ediyorum artık yeter :)

Bazı cihazlar uyumsuz olabiliyor diyerek beni o kadar çok uğraştıdılar ki bu WiDi konusunda. Farklı laptoplarla denedim, Windows ile iletişime geçtim nafile. Zaten uyumsuzsa hiç bağlanmıyor olması gerekmiyor mu, bağlanıp sesin kesik kesik gelmesi nedir. Demem o ki cihazdan ve Vestel'den soğudum.

Regal.jpg



Hocam, teşekkürler. Kağıt üzerinde fiyatı ve özellikleri çok güzel bu ürünün ama yine Vestel ve acaba stabil çalışıyor mu smart'ı diye düşünmeden edemiyor insan.
aynı televizyondan aldım 1 ay olmadı daha aynı sorunu yaşıyorum görüntü var ses yok bugün servis geldi yazılım yükledi çözülmedi bende iade etmek istiyorum iade işlemi nasıl oluyor
 
O Çevrimdışı

OnurB

Yeni Üye
17 May 2020
25
33
Youtube de inceleme videolarına baktığım kadarıyla arçelik 8900 5a baya derli toplu bir cihaz gibi duruyor. Eski serilerindeki bol şikayet aldığı smart sorunlar çözülmüş netflix youtube digiturk play felan sıkça kullanılan uygulamalar gelmiş çöp uygulamaların hepsi gitmiş uygulama açıldığı zaman arayüzündeki hafif yavaşlık gitmiş tak tak çalışıyor. İncelemeye almanızda fayda var. Tam modelide bırakıyorum A43L 8900 5A veya A49L 8900 5A. Arkadaşlar vestrl muadili bırakırlarsa buraya lütfen belirttiğim modelle arkadaşların bıraktığı cihazların smartını karşılaştırın

Yorum olarak Netflix'te ve browser'da videoları açmıyor demişler bu model için ama çok teşekkürler, biraz araştıracağım bu modeli.


aynı televizyondan aldım 1 ay olmadı daha aynı sorunu yaşıyorum görüntü var ses yok bugün servis geldi yazılım yükledi çözülmedi bende iade etmek istiyorum iade işlemi nasıl oluyor

Hocam, henüz iade edebilmiş değilim ben de. Ama iade sürecini geçtiğimiz hafta çarşamba günü başlattım. İade konusunda da çok kötü bir müşteri deneyimi yaşatıyor Zorlu grubu bilginiz olsun. Ama bu kusurlu bir ürün, iade almamaları gibi bir ihtimal yok diye düşünüyorum. Güncellemeyle hallolmayan problem için iade süreciyle ilgili bilgi alabilmek için bağlandığım Vestel Çözüm Merkezi tv'nin şaşesi değişirse probleminiz çözülecek, nolur iade etmeyin gibi ağlak bir tonda ama para iadesi yapmıyoruz şeklinde tehditkar bir şekilde konuştu bugün benimle telefonda. Ben net bir şekilde iade edeceğim diyince de müdürüyle konuşup bana gün içinde döneceğini söyledi. Çarşambaya kaldı sanırım. :) Tüketici olarak haklarımı biliyorum, ilk Vestel ürünümdü son da olacak. Çevremde de kimse Vestel alamaz artık, almak isteseler bile başlarının etini yiyeceğim vazgeçirene kadar. O denli bir antipati besliyorum kendilerine an itibariyle.

Bu kadar boş konuştuktan sonra süreci anlatayım. 14 günlük cayma hakkını doldurduysanız, iade işlemi için servisi çağırıp rapor tutturmanız gerekiyor. İade raporunu yetkili servis Manisa'ya iletiyor. Sonuçlandığında da size olumlu ya da olumsuz dönüş yapıyor Çözüm Merkezi. Ama kaç günde sonuçlanıyor fikrim yok, ben süreci hızlandırmak için birkaç defa aradım. Çözüm Merkezi'nde benim iademe bakan kişiye kadar ulaşabildim bugün gün içerisinde bana dönüş sağlanacaktı, çarşambaya kaldı gibi duruyor. Takipçisi olun, net olun. Kesinlikle iade kabul etmek zorundalar, kusurlu ürün bu model. İnternette sizim dışınızda başka kişiler de gördüm aynı problemi yaşayan. Yaşamayanlar da tv'yi ucuz diye satın alıp smart özellikleini hiç kullanmayanlar diye tahmin ediyorum. Vestel pişmanlıktır!
 
Geri
Üst Alt