meebbe
Süper Üye
- 25 Şub 2018
- 2,463
- 32
evet hep bu yüzden diyoruz ya yerli markaların servis ve müşteri memnuniyetini avantajı var diye.Bunu bende övüyor ve dile getiriyordum anladım ki o iş öyle sadece servisle olmuyormuş.Mal dandik oldumu gözünüz servis görmek istemiyor , kulağınız cicili biçili tatlılıkla koşuşan müşteri temsilcisini duymak istemiyor.Ben çözüme bakarim altus makine almistim forumda da konusu var sorun cikarinca yenisiyle degistirdiler oda sorunlu cikinca ikiletmeden para iadesi verdiler hizmet kalitesi budur ama bunu yabanci markalarda göremiyorum bosch ta son zamanlarda bozmuş durumda benden mallari sorunlu olmasina rağmen servis ücreti istediler isi bilmesem yutturacaklardi üzerine düşünce paşa paşa yaptilar.
Şöyleki bir merak vestel kurutmalı 9614 makine aldık, okadar sorunlu çıktı ki en son motorunu değiştirmek istediler ben istemeyince de siz bilirsiniz dediler yeni makime talebimi karşılamadılar.Adem abinin yönergeleri sayesinde bir şekilde değişti makine , 4000 küsür liralık kcm 9914 geldi , ama yeni gelen makinede sorunlu, sonradan anladım ki vestel in tüm çamaşır makineleri tangur tıngır çalışıyor ve vestele göre bu normalmiş.Çamaşırları dengeli koyamıyormuşuk , çamaşırı topluyormuş vs. vs.
Bununda kayış ses yaptı değişti, sallantı sese care yok.servisinde eli kolu bağlı.Alıştık artık gittiği yere kadar gidecek.
Neticede nerde kaldı servisi , memnuniyetini ?