3 Çamaşır Makinesi Arasında Kaldım Hangisini Seçmeliyim?

meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Ben çözüme bakarim altus makine almistim forumda da konusu var sorun cikarinca yenisiyle degistirdiler oda sorunlu cikinca ikiletmeden para iadesi verdiler hizmet kalitesi budur ama bunu yabanci markalarda göremiyorum bosch ta son zamanlarda bozmuş durumda benden mallari sorunlu olmasina rağmen servis ücreti istediler isi bilmesem yutturacaklardi üzerine düşünce paşa paşa yaptilar.
evet hep bu yüzden diyoruz ya yerli markaların servis ve müşteri memnuniyetini avantajı var diye.Bunu bende övüyor ve dile getiriyordum anladım ki o iş öyle sadece servisle olmuyormuş.Mal dandik oldumu gözünüz servis görmek istemiyor , kulağınız cicili biçili tatlılıkla koşuşan müşteri temsilcisini duymak istemiyor.

Şöyleki bir merak vestel kurutmalı 9614 makine aldık, okadar sorunlu çıktı ki en son motorunu değiştirmek istediler ben istemeyince de siz bilirsiniz dediler yeni makime talebimi karşılamadılar.Adem abinin yönergeleri sayesinde bir şekilde değişti makine , 4000 küsür liralık kcm 9914 geldi , ama yeni gelen makinede sorunlu, sonradan anladım ki vestel in tüm çamaşır makineleri tangur tıngır çalışıyor ve vestele göre bu normalmiş.Çamaşırları dengeli koyamıyormuşuk , çamaşırı topluyormuş vs. vs.

Bununda kayış ses yaptı değişti, sallantı sese care yok.servisinde eli kolu bağlı.Alıştık artık gittiği yere kadar gidecek.

Neticede nerde kaldı servisi , memnuniyetini ?
 
H Çevrimdışı

Housed 

Yeni Üye
26 Tem 2020
4
34
Arkadaşlar değerli vaktiniz ve görüşleriniz için teşekkürler. Gönlüm Electrolux'dan yana bakalım 1-2 gün içinde net karar vereceğim. Yine başka arkadaşlar fikirleri ve bilgileriyle konuyu yeşillendirmeye devam etsinler.

Sevgiyle kalın
 
T Çevrimdışı

Towarscke 

Aktif Üye
20 Kas 2018
296
33
Ben bu tarz yazılara veya böyle bir kaç örneğe takilmam, çünkü o makineden binlerce üretiliyor bir kaç şikayet normaldir.
Arçelikte çalışırken müşteriler arcelikten, vestelde çalışırken vestelden şikayet alırdık ?
Önemli olan az sikayettir.
Hatta şunu örnek vereyim vestelde çalışırken müşteri temsilcisi arkadaşlarımız gitti bosh aldı. Çünkü her gün Vestel makine geliyor korkmuş 3 haftada 4 arıza ve değişim oldu, yeni gelendede yıkama sorunu vardı. Yani pişman oldu hâlbuki bosh ta çalışa idi vestel alırdı ?

Problem sorun çıkarması değil önemli olan olasi bir sorunda firmanin tutumu ve serviside iyi değil bu markanin ona bakarsak miele hepsinden iyi ama kurulum için bile 150 lira ücret aliyor benim anlatmak istediğim bu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

evet hep bu yüzden diyoruz ya yerli markaların servis ve müşteri memnuniyetini avantajı var diye.Bunu bende övüyor ve dile getiriyordum anladım ki o iş öyle sadece servisle olmuyormuş.Mal dandik oldumu gözünüz servis görmek istemiyor , kulağınız cicili biçili tatlılıkla koşuşan müşteri temsilcisini duymak istemiyor.

Şöyleki bir merak vestel kurutmalı 9614 makine aldık, okadar sorunlu çıktı ki en son motorunu değiştirmek istediler ben istemeyince de siz bilirsiniz dediler yeni makime talebimi karşılamadılar.Adem abinin yönergeleri sayesinde bir şekilde değişti makine , 4000 küsür liralık kcm 9914 geldi , ama yeni gelen makinede sorunlu, sonradan anladım ki vestel in tüm çamaşır makineleri tangur tıngır çalışıyor ve vestele göre bu normalmiş.Çamaşırları dengeli koyamıyormuşuk , çamaşırı topluyormuş vs. vs.

Bununda kayış ses yaptı değişti, sallantı sese care yok.servisinde eli kolu bağlı.Alıştık artık gittiği yere kadar gidecek.

Neticede nerde kaldı servisi , memnuniyetini ?

Vestel en azindan parca değişimi yapmış ve tekrardan da değişim yapmayı öneriyor ama linkini attığım konuda bu şekilde değil adamlar boruyu kiriyorlar üstüne makineyi onarmayıp su kireçli diye topu müşteriye atiyorlar vestel arçelik gibi firmalar mallari sorun cikarsa da bir şekilde ilgileniyorlar ama yabanci firmalarda bu bile yok.
 
Son düzenleme:
G Çevrimdışı

GökselSaraçoğlu 

DeDe
Aktif Üye
19 Haz 2019
137
57
Arkadaşlar değerli vaktiniz ve görüşleriniz için teşekkürler. Gönlüm Electrolux'dan yana bakalım 1-2 gün içinde net karar vereceğim. Yine başka arkadaşlar fikirleri ve bilgileriyle konuyu yeşillendirmeye devam etsinler.

Sevgiyle kalın
Profilo 140DTR yi tavsiye ederim, makine ile ilgili tavsiye konusunu daha önce açmıştım linki Çamaşır makinesi tavsiye
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Problem sorun çıkarması değil önemli olan olasi bir sorunda firmanin tutumu ve serviside iyi değil bu markanin ona bakarsak miele hepsinden iyi ama kurulum için bile 150 lira ücret aliyor benim anlatmak istediğim bu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Vestel en azindan parca değişimi yapmış ve tekrardan da değişim yapmayı öneriyor ama linkini attığım konuda bu şekilde değil adamlar boruyu kiriyorlar üstüne makineyi onarmayıp su kireçli diye topu müşteriye atiyorlar vestel arçelik gibi firmalar mallari sorun cikarsa da bir şekilde ilgileniyorlar ama yabancı firmalarda bu bile yok.
Bende diyorum ki makine nin mühendisliği ve malzeme kalitesi okadar dandik ki baştan yaratsan değişen bir durum olmuyor.

Boru kırılma olayını okudum.İstisnai bir durum vestel arçelik te de klima montajında milletin duvarını yıkan , tv yi duvara asmada milletin duvarını delik deşik edip çekip giden bir sürü olay var.

Ne kadar kalite ürün , o kadar az servis ihtiyacı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri