Yetkili Servis Sorunları

A Çevrimdışı

altrea

Yeni Üye
14 Kas 2017
23
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

Ado' Alıntı:
Merhabalar Adem Bey;

 
     Ben sizi NEXON 32'' 32912 LCD MONİTÖR ürünüm için rahatsız ediyorum.Ürünüm bazen bekleme modunda kalıyor açılmıyordu.Fişi çekip bir gün bekledikten sonra tekrar açılıyordu.İlerleyen zamanda sadece bekleme modunda kalıp hiç açılmamaya başladı.Bende yetkili VESTEL servisine 0028001726 servis kodu ile Dünya Elektrik İlet Sis bayisine teslim ettim.Cihazın tamiri için 280TL ücret istediler.Bu fiyatın neredeyse iki katına bu ürünün yenisi alınabiliyor.Cihazım daha öncede VESTEL yetkili servisinde tamir görmüş ve 50TL gibi makul bir ücretle evime kadar getirmişlerdi.Son istenen ücret bence çok fazla.Bende tamirden vazgeçtim ve TV evde bekliyordu.Belirtiğim yetkili servis evime yakındı.Bugün önünden geçerken VESTEL tabelasının olmadığını gördüm ve acaba bendende gereksiz bir bedel mi istenildi diye kuşkulandım.
Sizden ricam bu TV mi daha makul bir fiyata yetkili VESTEL servisinde onarabilir miyim.Yada bu ücreti vermeye değer mi?


Günaydın; 

Arıza tespitinin ne olduğuna göre konu farklılık gösterir. 50TL ye hizmet vermek de, 500TL ye hizmet vermek de belli kriterler dahilinde ve kontrol altında olmak kaydıyla servisin inisiyatifindedir. Fiyat tespitleri arıza ile doğru orantılıdır, örneğin basit bir diyor arızası için 280TL gerek vicdani, gerekse kurum tarafından kabulk edilecek bir rakam değildir.

Tabi burada hem nalına hem mıhına vurmak zorundayız, BASİT diye nitelendirdiğim o DİYOT rakam olarak 50 kuruşluk malzeme olsa da, O konponentin o karmaşık sistemde arızalı olduğunu nokta atışı bulmanın bedeli o kadar düşük değil elbette. Bu paralelde 50 olmasaydı da 100 olsaydı yine razı olunurdu (Kaldı ki TV onarım bedeli dahi o dolaylardadır)

Burada önemli olan teşhisin ne olduğudur bu nedenle seri numarasını paylaşırsanız daha anlaşılabilir bir yorum yapabilirz. 

Adem Hocam;

   İlginiz için çok teşekkür ederim.Bugün VESTEL Manisadan beni aradılar ve sorununuz çözülene kadar size yardımcı olacağız dediler.Beni üç defa arayadılar.Sağolun Teşekkür Ederim.
Benim arızam için yaşadığım bölgeden başka bir servis ile görüşülerek makul bir ücrete tamir yapılmasını sağlayacaklarını belirttiler.
Hiç bir markadan ben böyle bir geri dönüş almamıştım.Sizlerin sayesinde...
Tüm süreçten sizi haberdar edeceğim.
VESTEL ürününün ne kadar arkasında olduğunu gösteriyor. :))


Ürünümün Seri Numarası:6981509 300751
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

altrea' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Merhabalar Adem Bey;

 
     Ben sizi NEXON 32'' 32912 LCD MONİTÖR ürünüm için rahatsız ediyorum.Ürünüm bazen bekleme modunda kalıyor açılmıyordu.Fişi çekip bir gün bekledikten sonra tekrar açılıyordu.İlerleyen zamanda sadece bekleme modunda kalıp hiç açılmamaya başladı.Bende yetkili VESTEL servisine 0028001726 servis kodu ile Dünya Elektrik İlet Sis bayisine teslim ettim.Cihazın tamiri için 280TL ücret istediler.Bu fiyatın neredeyse iki katına bu ürünün yenisi alınabiliyor.Cihazım daha öncede VESTEL yetkili servisinde tamir görmüş ve 50TL gibi makul bir ücretle evime kadar getirmişlerdi.Son istenen ücret bence çok fazla.Bende tamirden vazgeçtim ve TV evde bekliyordu.Belirtiğim yetkili servis evime yakındı.Bugün önünden geçerken VESTEL tabelasının olmadığını gördüm ve acaba bendende gereksiz bir bedel mi istenildi diye kuşkulandım.
Sizden ricam bu TV mi daha makul bir fiyata yetkili VESTEL servisinde onarabilir miyim.Yada bu ücreti vermeye değer mi?


Günaydın; 

Arıza tespitinin ne olduğuna göre konu farklılık gösterir. 50TL ye hizmet vermek de, 500TL ye hizmet vermek de belli kriterler dahilinde ve kontrol altında olmak kaydıyla servisin inisiyatifindedir. Fiyat tespitleri arıza ile doğru orantılıdır, örneğin basit bir diyor arızası için 280TL gerek vicdani, gerekse kurum tarafından kabulk edilecek bir rakam değildir.

Tabi burada hem nalına hem mıhına vurmak zorundayız, BASİT diye nitelendirdiğim o DİYOT rakam olarak 50 kuruşluk malzeme olsa da, O konponentin o karmaşık sistemde arızalı olduğunu nokta atışı bulmanın bedeli o kadar düşük değil elbette. Bu paralelde 50 olmasaydı da 100 olsaydı yine razı olunurdu (Kaldı ki TV onarım bedeli dahi o dolaylardadır)

Burada önemli olan teşhisin ne olduğudur bu nedenle seri numarasını paylaşırsanız daha anlaşılabilir bir yorum yapabilirz. 

Adem Hocam;

   İlginiz için çok teşekkür ederim.Bugün VESTEL Manisadan beni aradılar ve sorununuz çözülene kadar size yardımcı olacağız dediler.Beni üç defa arayadılar.Sağolun Teşekkür Ederim.
Benim arızam için yaşadığım bölgeden başka bir servis ile görüşülerek makul bir ücrete tamir yapılmasını sağlayacaklarını belirttiler.
Hiç bir markadan ben böyle bir geri dönüş almamıştım.Sizlerin sayesinde...
Tüm süreçten sizi haberdar edeceğim.
VESTEL ürününün ne kadar arkasında olduğunu gösteriyor. :))


Ürünümün Seri Numarası:6981509 300751

Merhabalar;

Gördüğüm kadarı ile 40TL ücret ödemişsiniz bu hizmet ile ilgili. Öncelikle bu hizmet karşılığında size bir servis formu verildimi? Daha sonra en önemlisi FATURA kesildimi? Sonuçta verilen bir hizmet var diyerek sizden bu bedeli tahsil etmeyi akıl eden zihniyet, bu hizmetin VERGİSİNİ de vermeyi akıl edecek kimse kusura bakmasın.

Sizin iş bana göre en başından ters gitmiş zira bu konuyla ilgili tüketiciye tam bir açıklam ayapılmamış, Mesela size ''beyefendi ürününüzün şu ünitesi arıza yapmış, yedek parça bedeli şu, hizmet bedeli bu'' diye bilgi verildi mi?

Yani kısa bir özetle

1-Servis formu-
2- Fatura
3- Teknik bilgi

Verildimi?

Yazıya bu cevaplar doğrultusunda devam edeceğim.  :ok:
 
A Çevrimdışı

altrea

Yeni Üye
14 Kas 2017
23
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

Ado' Alıntı:
altrea' Alıntı:
Adem Hocam;

   İlginiz için çok teşekkür ederim.Bugün VESTEL Manisadan beni aradılar ve sorununuz çözülene kadar size yardımcı olacağız dediler.Beni üç defa arayadılar.Sağolun Teşekkür Ederim.
Benim arızam için yaşadığım bölgeden başka bir servis ile görüşülerek makul bir ücrete tamir yapılmasını sağlayacaklarını belirttiler.
Hiç bir markadan ben böyle bir geri dönüş almamıştım.Sizlerin sayesinde...
Tüm süreçten sizi haberdar edeceğim.
VESTEL ürününün ne kadar arkasında olduğunu gösteriyor. :))


Ürünümün Seri Numarası:6981509 300751

Merhabalar;

Gördüğüm kadarı ile 40TL ücret ödemişsiniz bu hizmet ile ilgili. Öncelikle bu hizmet karşılığında size bir servis formu verildimi? Daha sonra en önemlisi FATURA kesildimi? Sonuçta verilen bir hizmet var diyerek sizden bu bedeli tahsil etmeyi akıl eden zihniyet, bu hizmetin VERGİSİNİ de vermeyi akıl edecek kimse kusura bakmasın.

Sizin iş bana göre en başından ters gitmiş zira bu konuyla ilgili tüketiciye tam bir açıklam ayapılmamış, Mesela size ''beyefendi ürününüzün şu ünitesi arıza yapmış, yedek parça bedeli şu, hizmet bedeli bu'' diye bilgi verildi mi?

Yani kısa bir özetle

1-Servis formu-
2- Fatura
3- Teknik bilgi

Verildimi?

Yazıya bu cevaplar doğrultusunda devam edeceğim.  :ok:

Merhabalar Adem Hocam;

Servis bana sadece telefon etti ve 260TL istedi.Akşam geleceğim dedim ve kapattım telefonu.Servise gittiğimde besleme kartı arızası 20 TL daha almayalım 240TL yapalım ve bir yıl garantili denildi.Yaptırmadım.Tv eve geldi 40TL verdim.
Parça şu kadar işçilik bu kadar denilmedi.Servis formu sadece parayı ödediğimde cep telefonuna uzaktan bağlı küçük bir yazıcıdan çıkan fiş verildi.Olay böyle.
Zaten şu an o bayiden VESTEL servisi alınmış.
Az önce Yetkili VESTEL servisi evime gelerek TV'yi aldı.Servis Fişi düzenledi ve üzerine 140TL fiyat verildi yazdı.
Birkaç güne kadar cevap vereceklerini söylediler.Şu an için herşey olumlu gidiyor.Servisten bakalım sürpriz çıkacak mı?
Herşey için Teşekkürler.
Markaya bakışımızı tamamen değiştirdiniz. :ok:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

altrea' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Merhabalar;

Gördüğüm kadarı ile 40TL ücret ödemişsiniz bu hizmet ile ilgili. Öncelikle bu hizmet karşılığında size bir servis formu verildimi? Daha sonra en önemlisi FATURA kesildimi? Sonuçta verilen bir hizmet var diyerek sizden bu bedeli tahsil etmeyi akıl eden zihniyet, bu hizmetin VERGİSİNİ de vermeyi akıl edecek kimse kusura bakmasın.

Sizin iş bana göre en başından ters gitmiş zira bu konuyla ilgili tüketiciye tam bir açıklam ayapılmamış, Mesela size ''beyefendi ürününüzün şu ünitesi arıza yapmış, yedek parça bedeli şu, hizmet bedeli bu'' diye bilgi verildi mi?

Yani kısa bir özetle

1-Servis formu-
2- Fatura
3- Teknik bilgi

Verildimi?

Yazıya bu cevaplar doğrultusunda devam edeceğim.  :ok:

Merhabalar Adem Hocam;

Servis bana sadece telefon etti ve 260TL istedi.Akşam geleceğim dedim ve kapattım telefonu.Servise gittiğimde besleme kartı arızası 20 TL daha almayalım 240TL yapalım ve bir yıl garantili denildi.Yaptırmadım.Tv eve geldi 40TL verdim.
Parça şu kadar işçilik bu kadar denilmedi.Servis formu sadece parayı ödediğimde cep telefonuna uzaktan bağlı küçük bir yazıcıdan çıkan fiş verildi.Olay böyle.
Zaten şu an o bayiden VESTEL servisi alınmış.
Az önce Yetkili VESTEL servisi evime gelerek TV'yi aldı.Servis Fişi düzenledi ve üzerine 140TL fiyat verildi yazdı.
Birkaç güne kadar cevap vereceklerini söylediler.Şu an için herşey olumlu gidiyor.Servisten bakalım sürpriz çıkacak mı?
Herşey için Teşekkürler.
Markaya bakışımızı tamamen değiştirdiniz. :ok:

Hocam İşlemler bittikten sonra ilk servise ödediğiniz 40 TL yi de iade talep ediniz zira Besleme kartı arızası için 240TL fiyat teklifi zaten kurum fiyat politikasına aykırı. Sizi haklı bulacak ve o servise evinize ücret iadesi yaptırtacaklardır.

Kurumun zaten sizler için sunduğu hizmeti, aynı kalitede size aktaramayan servisler nedeniyle markaya cephe almanıza gönlüm razı olmazdı.

Elimden bir şey gelirse buradayım azizim.  :ok:
 
A Çevrimdışı

altrea

Yeni Üye
14 Kas 2017
23
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

Ado' Alıntı:
altrea' Alıntı:
Merhabalar Adem Hocam;

Servis bana sadece telefon etti ve 260TL istedi.Akşam geleceğim dedim ve kapattım telefonu.Servise gittiğimde besleme kartı arızası 20 TL daha almayalım 240TL yapalım ve bir yıl garantili denildi.Yaptırmadım.Tv eve geldi 40TL verdim.
Parça şu kadar işçilik bu kadar denilmedi.Servis formu sadece parayı ödediğimde cep telefonuna uzaktan bağlı küçük bir yazıcıdan çıkan fiş verildi.Olay böyle.
Zaten şu an o bayiden VESTEL servisi alınmış.
Az önce Yetkili VESTEL servisi evime gelerek TV'yi aldı.Servis Fişi düzenledi ve üzerine 140TL fiyat verildi yazdı.
Birkaç güne kadar cevap vereceklerini söylediler.Şu an için herşey olumlu gidiyor.Servisten bakalım sürpriz çıkacak mı?
Herşey için Teşekkürler.
Markaya bakışımızı tamamen değiştirdiniz. :ok:

Hocam İşlemler bittikten sonra ilk servise ödediğiniz 40 TL yi de iade talep ediniz zira Besleme kartı arızası için 240TL fiyat teklifi zaten kurum fiyat politikasına aykırı. Sizi haklı bulacak ve o servise evinize ücret iadesi yaptırtacaklardır.

Kurumun zaten sizler için sunduğu hizmeti, aynı kalitede size aktaramayan servisler nedeniyle markaya cephe almanıza gönlüm razı olmazdı.

Elimden bir şey gelirse buradayım azizim.  :ok:

Merhabalar Adem Hocam;
İlginiz için teşekkürler.TV tamir edilip bana gelsin diğer servise ödediğim ücreti iade isteyeceğim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

altrea' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Hocam İşlemler bittikten sonra ilk servise ödediğiniz 40 TL yi de iade talep ediniz zira Besleme kartı arızası için 240TL fiyat teklifi zaten kurum fiyat politikasına aykırı. Sizi haklı bulacak ve o servise evinize ücret iadesi yaptırtacaklardır.

Kurumun zaten sizler için sunduğu hizmeti, aynı kalitede size aktaramayan servisler nedeniyle markaya cephe almanıza gönlüm razı olmazdı.

Elimden bir şey gelirse buradayım azizim.  :ok:

Merhabalar Adem Hocam;
İlginiz için teşekkürler.TV tamir edilip bana gelsin diğer servise ödediğim ücreti iade isteyeceğim.

Tamamdır azizim güzel haberlerinizi bekliyorum.  :ok:
 
A Çevrimdışı

altrea

Yeni Üye
14 Kas 2017
23
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

Ado' Alıntı:
altrea' Alıntı:
Merhabalar Adem Hocam;
İlginiz için teşekkürler.TV tamir edilip bana gelsin diğer servise ödediğim ücreti iade isteyeceğim.

Tamamdır azizim güzel haberlerinizi bekliyorum.  :ok:

Merhabalar Adem Hocam;

TV geldi çok güzel uydu setine kadar kurdu gelen arkadaş.Çok memnun kaldım.Sizler sayesinde oldu bu olay.Eğer ki denk gelmeseydik şu an bu TV'den vazgeçip malum markaların ürünlerine yönelecektim. :ok:

Cihazımı akım korumalı prize taktım.Kesintisiz güç kaynağı almayı(Line İnteractive) planlıyorum.Tavsiye eder misiniz?

Gelen servis fişinde V23096616 Besleme kartı değişti ibaresi var.Bir yılda garantisi varmış.

Emeğiniz için çok teşekkür ederim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

altrea' Alıntı:
Ado' Alıntı:
Tamamdır azizim güzel haberlerinizi bekliyorum.  :ok:

Merhabalar Adem Hocam;

TV geldi çok güzel uydu setine kadar kurdu gelen arkadaş.Çok memnun kaldım.Sizler sayesinde oldu bu olay.Eğer ki denk gelmeseydik şu an bu TV'den vazgeçip malum markaların ürünlerine yönelecektim. :ok:

Cihazımı akım korumalı prize taktım.Kesintisiz güç kaynağı almayı(Line İnteractive) planlıyorum.Tavsiye eder misiniz?

Gelen servis fişinde V23096616 Besleme kartı değişti ibaresi var.Bir yılda garantisi varmış.

Emeğiniz için çok teşekkür ederim.

Merhabalar;

Bu koşullarda eski servis ile ilgili şikayet sürecinizi lütfen takip ediniz, rica ediyorum.

Yeni servisin ise bilgilerini paylaşırsanız ben de kuruma bir teşekkür yazısı iletmek isterim.

Bahsi geçen besleme kartı PW gurubundadır, Eski nesil üretimi 23003514 dür, 23096616 ise daha güçlü dizayn edilmiş olan yeni nesildir ve 23003514 e üst düzey muadil besleme kartıdır ki çok sevindim bu kartı kullanmalarına. (23003514 zaten üretilmiyor ama işin üçkağıdına kaçmaya kalksa servis istese daha ucuz kart ile de çalıştırabilirdi o tv yi)

Bu anlamda size geçmiş olsun dileklerimi de iletiyorum. servis formuna kadar teslim etmelerine çok sevindim. işlerinin hakkını vermiş arkadaşlarımız.  :ok:

Akım korumalı prizlerin ürünleri korumaya etkisi yoktur hocam, gerekirse bu konu ile ilgili bir bilgilendire konsu açarım.

Koruma ve süreklilik için lütfen kesintisiz güç kaynaklarını tercih ediniz. Bahsettiğiniz ürün için referans verecek derecede tecrübem yok lakin teknolojileri birbirilerine çok yakın üretimlerdir UPS ler. Bu anlamda marka dan ziyade gücüne odaklanmanızı tavsiye ederim.  :ok:
 
A Çevrimdışı

altrea

Yeni Üye
14 Kas 2017
23
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

Ado' Alıntı:
altrea' Alıntı:
Merhabalar Adem Hocam;

TV geldi çok güzel uydu setine kadar kurdu gelen arkadaş.Çok memnun kaldım.Sizler sayesinde oldu bu olay.Eğer ki denk gelmeseydik şu an bu TV'den vazgeçip malum markaların ürünlerine yönelecektim. :ok:

Cihazımı akım korumalı prize taktım.Kesintisiz güç kaynağı almayı(Line İnteractive) planlıyorum.Tavsiye eder misiniz?

Gelen servis fişinde V23096616 Besleme kartı değişti ibaresi var.Bir yılda garantisi varmış.

Emeğiniz için çok teşekkür ederim.

Merhabalar;

Bu koşullarda eski servis ile ilgili şikayet sürecinizi lütfen takip ediniz, rica ediyorum.

Yeni servisin ise bilgilerini paylaşırsanız ben de kuruma bir teşekkür yazısı iletmek isterim.

Bahsi geçen besleme kartı PW gurubundadır, Eski nesil üretimi 23003514 dür, 23096616 ise daha güçlü dizayn edilmiş olan yeni nesildir ve 23003514 e üst düzey muadil besleme kartıdır ki çok sevindim bu kartı kullanmalarına. (23003514 zaten üretilmiyor ama işin üçkağıdına kaçmaya kalksa servis istese daha ucuz kart ile de çalıştırabilirdi o tv yi)

Bu anlamda size geçmiş olsun dileklerimi de iletiyorum. servis formuna kadar teslim etmelerine çok sevindim. işlerinin hakkını vermiş arkadaşlarımız.  :ok:

Akım korumalı prizlerin ürünleri korumaya etkisi yoktur hocam, gerekirse bu konu ile ilgili bir bilgilendire konsu açarım.

Koruma ve süreklilik için lütfen kesintisiz güç kaynaklarını tercih ediniz. Bahsettiğiniz ürün için referans verecek derecede tecrübem yok lakin teknolojileri birbirilerine çok yakın üretimlerdir UPS ler. Bu anlamda marka dan ziyade gücüne odaklanmanızı tavsiye ederim.  :ok:

Merhabalar Adem Hocam;

TV'nin tamirini yapan Düzgün Teknik Servis Fatih /İstanbul kendileri yeni açıldıklarını söylediler.

Eski servis için süreçi sizlerle paylaşacağım.

Herşey için tekrar teşekkür ederim.  :ok:
 
A Çevrimdışı

altrea

Yeni Üye
14 Kas 2017
23
Cvp: Yetkili Servis Sorunları

Ado' Alıntı:
altrea' Alıntı:
Merhabalar Hocam JVC marka TV'ler VESTEL üretimi mi?

İstisna bazı üretimler hariç evet :ok:

En doğru bilgi barkotta yatar.

Teşekkürler Hocam;

BİM'de satılacak olan TV gördükten sonra sorma ihtiyacı hissettim.
Ürünün MB130 anakart ve LG IPS ekran olduğunu söylemişsiniz.

İyi Akşamlar...
 
Geri
Üst Alt