XİAOMİ ve TCL nin TV Satış Sonrası Hizmet Kalite Anlayışında Hayal Kırıklığı

TCL ve XİAOMİ Markalarından umutlumusunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    51
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Arkadaş bu adamlar bu milleti dikkate almamayı ne kadar çok seviyorlar.

Bütün satış ve pazarlamacıların taktikleri hep aynı. Sürekli olarak satış kanalına, satıcılara, mağazalara, janjanlı, renkli, cümbüşlü, güzel kızlar, müzikler, yiyecek içecek servisleri vs tonla bütçe ayrılıyor ama iş satış sonrası hizmet kalitesine gelince sorulan soruya cevap vermeye dahi gerek görmüyorlar çünkü sorunun cevabı olmadığını onlar da biliyorlar.

XİAOMİ ve TCL ikisinin de peşini bırakmayacağım arkadaş taktım kafaya bu iki markayı da.

Nerede kardeşim yetkili servisleriniz?

Malı satmak için vitrinlere çıkarttınız eyvallah. Kim kuracak bu tv leri? Sorun çıktığında kim destek sağlayacak?
Olası yazılım ihtiyaçlarında bu insanlar hangi adresten yazılım desteği alacak?

Arıyoruz müşteri hizmetlerinizi, kırk ayrı numara birbirine aktarıyor, sonunda birisi ''Biz sizi aratalım'' diyor, arayan da ''Samsung tv almışsınız montaj için arıyoruz'' diyor yani tam bir komedi.

Zorlayarak sadece belli başlı İLLERDE servisleriniz var, onların da çoğunluğunu arıyoruz aslında telefoncular. TV yi montaj yapacak kadar bilgileri var o kadar.
İlçeler deseniz hak getire. Şimdi ben Fethiyedeyim, MUĞLA ilinde dahi servisleriniz yok ancak velev ki MUĞLA iline servis kurdunuz, Fethiye ile aradaki mesafe 150km. Zorlar bölgesi ile 240km. Ülkenin en batısı böyle ise doğuda ne hallerdesiniz kim bilir?

Nerede sizin profesyonel ve uzman teknik kadronuz?

Bu millet telefoncuların bildiği kadarı ile televizyonlarını onlara emanet etmeye mecbur mu?

tcl.png
tcl2.png

tcl3.png
tcl4.jpg


Samsung dan daha pahalıya mal sat, Samsung kadar alt yapıya yatırım yapma oh ne ala memleket..
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Abim sıkarak gidiyor aklı olan önüne durmasın :sirit
Abi sözüm meclisten dışarı lakin hakikaten bizleri Aptal yerine koymalarına tahammül edemiyorum.

Bu adamlar Avrupada böyle değiller. Yurtdışında yaşayan yüzlerce insan ile görüşme halindeyim, hakikaten böyle bir şey yok. Muhatap bulamamak nedir yahu?

Yani sorun aslında TCL de değil bunun ben farkındayım, Sorun aslında bizim ülkemizde LG markasında da değil bunun da farkındayım lakin bu markaları ülkemizde satan direktörlük, distribütorlük, paralel ithalat bla bla her ne ise biz Türk milletini her seferinde aynı kefeye koyuyor ve o kefe de genelde hep Aptal kefesi oluyor ağırıma gidiyor.

Avrupaya canım cicim, Türk insanına gelince ''Beyler malı satalım da gerisi kervan yolda düzülür nasılsa'' kafası.


Ben bu adamların yerinde olsam daha oraya ilk attığım twitten sonra ''Beyler bakın millet sosyal mecrada bile soruyor, servis altyapımızda sorun mu var?'' diye sorgularım, irdelerim, arkasından gelir kibar bir dil ile Adem Bey Yalan söylüyorsunuz derim göğsümü gere gere

Yahu ''SERVİSLERİNİZ NEREDE?'' diye yazmışız tınlamamışlar, üstünden bu kadar zaman geçmiş adamların halen umurunda değil.


Servis altyapısının önemini bu tiplerin kafasına kazıyana kadar kafalarını şişireceğim açık ve net.
 
Wind. Çevrimdışı

Wind. 

Aktif Üye
29 May 2020
51
47
Adem Helvacı Adem Helvacı

Size sonuna kadar katılıyorum bir marka ahlak ve disiplinlerini kalite anlayışını servislerini aynı anlayış içinde gitti her ülkeye taşımakla mükelleftir.
AMA
Maalesef bir ülke kendi vatandaşlarını tüketici bazında yeteri kadar koruyamıyor ve sorunlarla karşılaştığında çözüm üretmiyor Firmalara ağır yaptırımlar yapmıyorsa bu iş çığırdan çıkıyor.

Sonuçta ortaya çıkan tablo 1 birime 7 birim para öde ve bir sıkıntı olduğunda yapa yalnız kal ülkemizin maalesef su götürmez bir gerçeği
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,101
41
Abi sözüm meclisten dışarı lakin hakikaten bizleri Aptal yerine koymalarına tahammül edemiyorum.

Bu adamlar Avrupada böyle değiller. Yurtdışında yaşayan yüzlerce insan ile görüşme halindeyim, hakikaten böyle bir şey yok. Muhatap bulamamak nedir yahu?

Yani sorun aslında TCL de değil bunun ben farkındayım, Sorun aslında bizim ülkemizde LG markasında da değil bunun da farkındayım lakin bu markaları ülkemizde satan direktörlük, distribütorlük, paralel ithalat bla bla her ne ise biz Türk milletini her seferinde aynı kefeye koyuyor ve o kefe de genelde hep Aptal kefesi oluyor ağırıma gidiyor.

Avrupaya canım cicim, Türk insanına gelince ''Beyler malı satalım da gerisi kervan yolda düzülür nasılsa'' kafası.


Ben bu adamların yerinde olsam daha oraya ilk attığım twitten sonra ''Beyler bakın millet sosyal mecrada bile soruyor, servis altyapımızda sorun mu var?'' diye sorgularım, irdelerim, arkasından gelir kibar bir dil ile Adem Bey Yalan söylüyorsunuz derim göğsümü gere gere

Yahu ''SERVİSLERİNİZ NEREDE?'' diye yazmışız tınlamamışlar, üstünden bu kadar zaman geçmiş adamların halen umurunda değil.


Servis altyapısının önemini bu tiplerin kafasına kazıyana kadar kafalarını şişireceğim açık ve net.

Abi tüketici koruma kanunu adam gibi bir hal almadığı sürece böyle devam eder

Almanyada iphone örneği hükümet düğmeye bi bastı satışı yasaklandı amerika da Huawei vs

Böyle markaları ülkemizde vurgun malına çevirdiler getir 100 200 konteyner mal sür piyasa ondan sonra firma ülkeden çekildi ee satılanlar ne olacak servis yok bişey yok milli servet çöpe

Ama bunun satışı için işlemler yapılırken her ilde servis şartı ile izin belgesi verilse bakalım ne yapacaklar

Amerika da iki tane toyota fren arızası yaptı diye kıyamet koptu 400 500 bin aracı servise çağırmak zorunda kaldılar yedikleri ceza da çabası bizde nerde fren patladı öldün hüküm Allahtan El Fatiha bitti gitti

Devlet sahip çıkmıyor bizim ithalatçılarda uyanık bu düzen böyle devam eder gider
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Adem Helvacı

Size sonuna kadar katılıyorum bir marka ahlak ve disiplinlerini kalite anlayışını servislerini aynı anlayış içinde gitti her ülkeye taşımakla mükelleftir.
AMA
Maalesef bir ülke kendi vatandaşlarını tüketici bazında yeteri kadar koruyamıyor ve sorunlarla karşılaştığında çözüm üretmiyor Firmalara ağır yaptırımlar yapmıyorsa bu iş çığırdan çıkıyor.

Sonuçta ortaya çıkan tablo 1 birime 7 birim para öde ve bir sıkıntı olduğunda yapa yalnız kal ülkemizin maalesef su götürmez bir gerçeği

Kötü olan yanlarından birisi ise şu;

Biz bu cümleleri daha ucuz üretim yapan üreticiler için kurardık. Daha az önce Markalar serisi videolarım içerisindeki TELENOVA başlığına vatandaşın birisi yazmış muhatap bulamadıkları ile ilgili.

TV satılmış, parası alınmış, 3 ayda bozulmuş, şimdi vatandaş Turgutludan haftada bir kere gelecek olan birisine işi çözdürmek için 15 gündür dert anlatmaya çalışıyormuş.

Ne diyelim biz şimdi? Birisi 2000 diğeri 5000tl ye tv satan bu iki üretici için ''TELENOVA ile TCL nin mantık olarak birbirinden farkı yoktur '' mu diyelim?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Abi tüketici koruma kanunu adam gibi bir hal almadığı sürece böyle devam eder

Almanyada iphone örneği hükümet düğmeye bi bastı satışı yasaklandı amerika da Huawei vs

Böyle markaları ülkemizde vurgun malına çevirdiler getir 100 200 konteyner mal sür piyasa ondan sonra firma ülkeden çekildi ee satılanlar ne olacak servis yok bişey yok milli servet çöpe

Ama bunun satışı için işlemler yapılırken her ilde servis şartı ile izin belgesi verilse bakalım ne yapacaklar

Amerika da iki tane toyota fren arızası yaptı diye kıyamet koptu 400 500 bin aracı servise çağırmak zorunda kaldılar yedikleri ceza da çabası bizde nerde fren patladı öldün hüküm Allahtan El Fatiha bitti gitti

Devlet sahip çıkmıyor bizim ithalatçılarda uyanık bu düzen böyle devam eder gider

O halde bilinç düzeyini yükseltmek adına bizler feryat edelim diyoruz ister istemez :(
 
M Çevrimdışı

Merych

Yeni Üye
6 Eki 2020
6
Xiaomi tvler hakkında bilgim yok fakat TCL Televizyonların ülkemizde satışa çıkacağını öğrendiğim günden beri takipteyim ve kendi çapımda araştırmalar yaptım. Maalesef TCL televizyonlar hakkında bilgiye ulaşmak şuan için çok zor. Sosyal medyada sorulan sorulara dönüş yapılmıyor, yapılsa da tatmin edici cevap verilmiyor. 30 Eylül'e kadar verilen cevaplar "Çok yakında görüşmek üzere" idi, 30 Eylül'den sonra da web sitelerine yönlendiren cevaplar verdiler. Bilkom tüketiciyi tatmin edecek bilgiyi bir türlü tam anlamıyla veremiyor. Hem satış pazarlama hem de müşteri ilişkileri konusunda başarılı oldukları söylenemez. İnsanlar haklı olarak, satın almak için istediğim bilgiye ulaşmak bu kadar zorsa satın aldıktan sonra, satış sonrası desteğe ulaşmam nasıl olacak diye sorguluyorlar. Şahsi düşüncem, televizyonları, satışa çıkartacaklarını ilan ettikleri Eylül ayına tam anlamda yetiştiremediler. Sözlerinde durmak adına yada TCL ile yaptıkları anlaşma gereği Eylül'ün son günü apar topar bir kaç sitede ve 2 mağazada satışa çıkardılar. Online da ürünü bulabiliyorsunuz ama ilan edilen mağazalarda ürün yok (04.10.2020 tarihinde bulunduğum şehirdeki mağazalarda yoktu.) Onlinedan sipariş verip eline ürün ulaşan var mıdır bilmiyorum.
Teknik servis konusunda gelince, sitelerinde yayımladıkları kullanım kılavuzlarında iki sayfalık yetkili servis bölümü mevcut fakat yetersiz, her il yok, sanki olması gerektiği için kılavuza eklenmiş gibi. Servis yönetimini HTS teknik firmasına vermişler. Türkiye genelinde teknik servis başvurularını bitirmişler ama kim bu servisler? bu da gizemini koruyor. HTS'nin youtube kanalında bir kaç tv kurulum eğitim videosu mevcut. Her şeyin rayına oturması için biraz daha vakte ihtiyaçları var gibi. Ses getiren bir lansman ve lansmana özel fiyat da yapmadılar. TCL'yi bilenlerin çoğunluğunun, rakiplerine göre daha uygun fiyat beklentisinde olduğunu düşünüyorum. Şuan için, yeni girdikleri bir pazara rekabetçi bir fiyat ile giriş yapmadıkları kanısındayım.
 
Geri
Üst Alt