Akigo35
Süper Üye
- 20 Tem 2020
- 1,124
- 44
Telekomdan vodafone'a geçiş yaptığımızda 500 tl cayma bedelini karşılayacaklarini söylediler. Ben o sırada Türkiye'deydim mail olarak belgeleri attım vs. Sonrasında babam yaşlı olduğu için takibini yapamamış ki bana istediğiniz zaman mail atın hallederiz dendi. Geçen tekrar mail attım bu defa 100 gün geçmiş hakkınız yok veremeyiz dediler. Şikayet var sitesine yazdım. Tüketici haklarına mail yoluyla ulaşabilirmiyim bilmiyorum. Bu sorunların üzerine, kurulumunu benim yaptığım ve evin heryerin de çeken İnternet 2 metre mesafede çekemeye başladı. Babama arattım 40 dereden su getirdiler, zorla eve gelen servis '' bu modem yine iyi, başka getirsek 2.bel olacak bundan kötü '' demiş. Defalarca mail atmama ve aramama rağmen babama telefonda söyledikleri '' modemi kesinlikle değiştirmeyiz'' yahu ben kirasını ve bedelini ödediğim bir hizmeti ne diye kusurlu kullanayım. Şuan tekrar şikayet var sitesine yazdım, Hollanda'da olduğum dan arayamıyorum buda beni iyice delirtiyor ?aman arkadaşlar vodafone'a bulaşmayın. Müşteri hizmetleri rezalet