Vodafon TL yükleyememe ...

teraspy

The Emmi
TFC Team
26 Kas 2018
5,347
113
60
Geçen hafta köye gittiğimde hanı arayıp hatırlattı "alo,bugün tl yükleme günü ,unutma" diye,unutmadım tabii (hanım derde unuturmuyum :haha1 ) ,ama ne yaparsam yapayım bir türlü tl yükleyemedim,daha dakikam varken müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım,bana "beyfendi,30 tl onay bekliyor,akşam mutlaka onaylanır" dedi,ama bırakın akşamı,geceye kadar bekledim ,ne onay var nede monay :)
Ertesi gün Bayındır'daki vodafon bayiye gittim durumu anlattım,bana "ben yükleme yapmadım,kime yüklettiysen ona git" dedi iyimi :)
Şaşırdım,halbuki sadece "acaba yüklemem görünüyormu halen,bakarmısın onay mı bekliyor " demiştim,internet olmadığından bankaya da giremiyorum,bırakın girmeyi,arayamıyorum bile,ama çocuğa(genç delikanlıydı) "seni şikayet edeceğim" dedim ,etmedim tabii,eve döndüm.Bu arada oğlumda yükleyememiş banka aracılığıyla "sistemde hata var" mesajı çıkıyordu çünkü,bizde sonunda ttmobile geçiş yaptık karı-koca,3 ay kullanalım,duruma göre bakarız dedim.Yaklaşık 6 gün telefonsuz kaldık :)
 

teraspy

The Emmi
TFC Team
26 Kas 2018
5,347
113
60
İnan ne yapacağımızı şaşırmıştım,umarım sen şaşırmazsın sevgili Domestos :)
Şimdilik ttmobile geçtik,daha yeni aktif oldu,vodafondan daha uygun bizim için ,7gb,750Dk ve1000sms 27 Tl :ok
 

Domestos 

Platin Üye
3 Tem 2018
1,342
113
46
İnan ne yapacağımızı şaşırmıştım,umarım sen şaşırmazsın sevgili Domestos :)
Şimdilik ttmobile geçtik,daha yeni aktif oldu,vodafondan daha uygun bizim için ,7gb,750Dk ve1000sms 27 Tl :ok
Bu tarifeyi 750 dk 7 Gb 250 sms olarak 27 liraya kullanıyorum. Vodafone, anam değil babam değil, bir iki denerim olmadı geçerim Türsel'e... :bye
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
23 Kas 2017
7,907
113
Ülkede müşteri desteği en kötü firmalardan birini söyle deseler, Vodafone derdim.
Müşteri hizmetleri topu bayiye atıyor, bayi topu aynen müşteri hizmetlerine iade ediyor.
Turkcell > Avea > Vodafone kullanmış biri olarak diğerleri şu an nasıl bilmiyorum ama Vodafone'da bir sıkıntı yaşıyorsanız kanser olmaya hazır olun derim.

Aylar önce taahhütüm bitti, yeni bir tarifeye geçmek istedim, ben taahhütlü fiyattan olanı istediğim halde kadın beni gitmiş taahhütsüz fiyatına abone yapmış.
Sonra taahhütlü fiyata geçtim, bu sefer de ek paket tanımlayamıyorum. Onu da bana SMS attırarak yaptılar. Şimdi taahhütlü fiyattan kullanıyorum tarifemi.

Şu Vodafone'un IT'cileri akşama kadar kahve mi içiyor merak ediyorum, basit bir işi bile bana yaptıracaksanız o müşteri temsilcisi ile beni neden muhatap ediyorsunuz değil mi?

Geçen gün yaşadığım bir Vodafone maceramı da yazayım, merak ettim bölgemde Vodafone fiber var mı diye, altyapı sorgulama işini başvuru ekranından yapabiliyorsunuz. Ben de telefon ve adres bilgilerimi verdim, tarifeleri ve hızları beğenmedim, fiber yokmuş. Ertesi gün Vodafone müşteri hizmetleri beni aradı, abone yapmak için ısrar etti de etti. Ben söyledim, altyapı var mı bakmak için bilgileri doldurdum falan, hala tarife satmanın peşinde. Onu geçtim bir daha altyapı sorgulamak istedi benimle. Hayır, ben gerizekalıyım ya, o sitedeki ekrandan farklı sonuç verecek bana sanki? Bir de diyor, ne zaman geçiş yapmayı düşünürseniz o tarihi söyleyin, tekrar arayalım. Hayır istemiyorum dediğimde son bulmuştu artık görüşme. :kiskis

Şu firmaları dizginleyecek bir dizi torba yasa paketi çıkması lazım cidden. Hayır, ellerindeki istatistikleri de merak etmiyor değilim, kaç kişi ısrarcı tavır sonrası tekliflerini kabul ediyordur ki? Millet tercihi maddi durumuna göre yapıyor zaten?

Benzer ısrarcılığa İş bankası kredi kartımı iptal ederken de maruz kalmıştım, kadın anlatıyor da anlatıyor, en son iş kalan puanlara geldi; dedim kalsın. :kop
 

A.Bozoğlu 

Bronz Üye
25 Eki 2017
235
43
Dün vodafone yanımda uygulaması üzerinden oğlumun telefonuma tl yüklemesi yaptım ve sorun yaşamadım.

Edit: 25tl yükledim, vodafone yanımda uygulaması üzerinden yaptığımız için 4gb da hediye internet geldi.
 

teraspy

The Emmi
TFC Team
26 Kas 2018
5,347
113
60
Ülkede müşteri desteği en kötü firmalardan birini söyle deseler, Vodafone derdim.
Müşteri hizmetleri topu bayiye atıyor, bayi topu aynen müşteri hizmetlerine iade ediyor.
Turkcell > Avea > Vodafone kullanmış biri olarak diğerleri şu an nasıl bilmiyorum ama Vodafone'da bir sıkıntı yaşıyorsanız kanser olmaya hazır olun derim.

Aylar önce taahhütüm bitti, yeni bir tarifeye geçmek istedim, ben taahhütlü fiyattan olanı istediğim halde kadın beni gitmiş taahhütsüz fiyatına abone yapmış.
Sonra taahhütlü fiyata geçtim, bu sefer de ek paket tanımlayamıyorum. Onu da bana SMS attırarak yaptılar. Şimdi taahhütlü fiyattan kullanıyorum tarifemi.

Şu Vodafone'un IT'cileri akşama kadar kahve mi içiyor merak ediyorum, basit bir işi bile bana yaptıracaksanız o müşteri temsilcisi ile beni neden muhatap ediyorsunuz değil mi?

Geçen gün yaşadığım bir Vodafone maceramı da yazayım, merak ettim bölgemde Vodafone fiber var mı diye, altyapı sorgulama işini başvuru ekranından yapabiliyorsunuz. Ben de telefon ve adres bilgilerimi verdim, tarifeleri ve hızları beğenmedim, fiber yokmuş. Ertesi gün Vodafone müşteri hizmetleri beni aradı, abone yapmak için ısrar etti de etti. Ben söyledim, altyapı var mı bakmak için bilgileri doldurdum falan, hala tarife satmanın peşinde. Onu geçtim bir daha altyapı sorgulamak istedi benimle. Hayır, ben gerizekalıyım ya, o sitedeki ekrandan farklı sonuç verecek bana sanki? Bir de diyor, ne zaman geçiş yapmayı düşünürseniz o tarihi söyleyin, tekrar arayalım. Hayır istemiyorum dediğimde son bulmuştu artık görüşme. :kiskis

Şu firmaları dizginleyecek bir dizi torba yasa paketi çıkması lazım cidden. Hayır, ellerindeki istatistikleri de merak etmiyor değilim, kaç kişi ısrarcı tavır sonrası tekliflerini kabul ediyordur ki? Millet tercihi maddi durumuna göre yapıyor zaten?

Benzer ısrarcılığa İş bankası kredi kartımı iptal ederken de maruz kalmıştım, kadın anlatıyor da anlatıyor, en son iş kalan puanlara geldi; dedim kalsın. :kop
Ben engelliyorum numaralarını,maaş aldığım banka bile engelli,bir şey istersem ben ararım dedim benim bankaya :)
 

teraspy

The Emmi
TFC Team
26 Kas 2018
5,347
113
60
Dün vodafone yanımda uygulaması üzerinden oğlumun telefonuma tl yüklemesi yaptım ve sorun yaşamadım.

Edit: 25tl yükledim, vodafone yanımda uygulaması üzerinden yaptığımız için 4gb da hediye internet geldi.
Uygulamayı bilerek kurmadım sevgili A.Bozoğlu ,şehirde olsaydım da web üzerinden yüklerdim ki 6 yıldır web üzerinden yüklüyorum ,hiç sıkıntı yaşamamıştım,web üzerinden" sistem arızası" olduğu yazılıydı ,bende banka üzerinden yüklüyeyim dedim,oradan bile yüklenmedi ,3 gün telefonsuz kaldık karı-koca ,belkide bize "çok konuşuyorsunuz" cezası verdiler :haha1
 

Domestos 

Platin Üye
3 Tem 2018
1,342
113
46
Ben engelliyorum numaralarını,maaş aldığım banka bile engelli,bir şey istersem ben ararım dedim benim bankaya :)
Bundan önceki banka şubesinden bir bayan aradı, şubeye kadar gelin bilgilerinizi güncelleyelim dedi... Hesabı açtıktan sonra, evi değiştirmedim yani adresim aynı, boşanmadım, yeni bebeğim olmadı, telefonum da değişmemiş ki, arıyorsunuz, güncellenecek değişiklik yok hayatımda rutin şekilde devam ediyorum gelemem dedim... :hihi

Bir keresinde de, Trabzon şubesinden kredi verelim diye aradı bayan, dedim ki seve seve gelirim ama tek şartım var, İzmir Trabzon gidiş dönüş uçak bileti verirseniz dedim, şaşırdı kadın nasıl yani der gibi kekeledi, hanfendi ben Aydın'da oturuyorum dedim, güldü, özür diledi... :kiskis
 

oXyGeN

Bronz Üye
25 May 2018
312
63
Bende TL yükleme sıkıntısı yaşadım internet bankacılığından bu ay. Sorunu vodafone yanımda uygulamasından yükleyerek çözebilmiştim. Turkcel iyi ama pahalı vodafone daha hesaplı ama insanı gıcık ediyor Turk Telekom azıcık kalabalık bir baz istasyona düşerseniz ulaşmak ulaşılabilmek ne mümkün. Sonuç hepsini Allah bildiği gibi yapsın
 
Üst Alt