Merhaba arkadaşlar,
Vestelle yaşadığım durumu paylaşmak istedim,
yaklaşık 1,5 ay önce aldığım 55ud8800 televizyonum bu süreçte sık sık donma ve açılmama gibi sorunlar yaşattı, bunları bir şekilde fişi çekip takarak çözdüm, ama benim için en büyük sorun hareketli sahnelerin başarısız olması görüntünün parçalanmasıydı, aslında bu sorunlar oluştuğunda hemen servis çağırmalıydım fakat kendimde bilişimci olduğumdan bu tür sorunların yazılımla giderilebileceğini biliyordum, forumda da @Ado gibi bir üstad olunca yeni yazılımı bekledim, bir süre sonra ado hocam yeni yazılımı yayınladı ve yükledim, yeni yazılımla birlikte görüntüde iyileşme olmuştu ama en önemli sorun olan hareketli sahne problemi ve stabil çalışmama devam ediyordu, servise göndermeden bir versiyon daha beklesemmi diye düşünürken tv tamamen gitti ve hiç açılmaz duruma geldi, servise bilgi verdim geldiler, arka kapağı açıp çıkan kablo varmı diye baktılar ama çıkan kablo yoktu, bu arada söküp takarken arka kapakta kırıldı, servis tv değişimi talep etti, ertesi gün çağrı merkezini aradım değişimin onayladığını öğrendim, bunun üzerine bende aynı tv'yi istemediğimi farkını vererek üst model olan Ado hocanın da çok beğendiği 55ud9650 serisini istedim, sıkıntıda burada başladı, benden 1900 tl fark ücreti istediler, teknosa vatan bilgisayar gibi sitelerde fark 800-900 tl,
1900 tl fark veremeyeceğimi söyledim ve bana başka alternatifler sunmalarını istedim, çözüm merkezindeki arkadaş çalışmış ertesi gün beni aradı,
aynı boyuttaki 8990 serisi için 2299 tl
9600 serisi için 2099 tl
en komik olanı da benim televizyonumdan daha düşük model olan ve bütün sitelerde daha ucuz olan 8300 modeli için benden 1100 tl fark istediler,
bu konuşmalardan sonra vesteli kafamda bitirdim, vestel beni enayi sandı sanırım, neyse daha ağır şeyler yazmak istiyorum ama gerek yok,
bu akşam servis geldi sıfır televizyonu kurdu, ölü piksel testi yaparken bir nokta fark ettik, servis yetkilisi bunun ölü piksel olmadığını üretim esnasında arada kalmış bir cisim olduğunu söyledi ve tekrar servis kaydı açıp değişim talep etti, şimdi yeni gelen tv de değişecek, bakalım kaç tane daha değiştireceğiz, bu arada mb130 anakarta v3.47.13.0 versiyonu gelmiş, gelen tv de bu versiyon yüklüydü, vestelin bu tavrına çok kızdım ama vestel kaybetti, bilişimci olduğumdan bu konularda bana çok kişi danışır fikir alır, konusu olmasa bile konuyu açıp bu durumları anlatacağım, ben değil sen kaybettin vestel... (servis konusunda vestelin hakkını yiyemeyeceğim, bu konuda çok iyiler,)
Vestelle yaşadığım durumu paylaşmak istedim,
yaklaşık 1,5 ay önce aldığım 55ud8800 televizyonum bu süreçte sık sık donma ve açılmama gibi sorunlar yaşattı, bunları bir şekilde fişi çekip takarak çözdüm, ama benim için en büyük sorun hareketli sahnelerin başarısız olması görüntünün parçalanmasıydı, aslında bu sorunlar oluştuğunda hemen servis çağırmalıydım fakat kendimde bilişimci olduğumdan bu tür sorunların yazılımla giderilebileceğini biliyordum, forumda da @Ado gibi bir üstad olunca yeni yazılımı bekledim, bir süre sonra ado hocam yeni yazılımı yayınladı ve yükledim, yeni yazılımla birlikte görüntüde iyileşme olmuştu ama en önemli sorun olan hareketli sahne problemi ve stabil çalışmama devam ediyordu, servise göndermeden bir versiyon daha beklesemmi diye düşünürken tv tamamen gitti ve hiç açılmaz duruma geldi, servise bilgi verdim geldiler, arka kapağı açıp çıkan kablo varmı diye baktılar ama çıkan kablo yoktu, bu arada söküp takarken arka kapakta kırıldı, servis tv değişimi talep etti, ertesi gün çağrı merkezini aradım değişimin onayladığını öğrendim, bunun üzerine bende aynı tv'yi istemediğimi farkını vererek üst model olan Ado hocanın da çok beğendiği 55ud9650 serisini istedim, sıkıntıda burada başladı, benden 1900 tl fark ücreti istediler, teknosa vatan bilgisayar gibi sitelerde fark 800-900 tl,
1900 tl fark veremeyeceğimi söyledim ve bana başka alternatifler sunmalarını istedim, çözüm merkezindeki arkadaş çalışmış ertesi gün beni aradı,
aynı boyuttaki 8990 serisi için 2299 tl
9600 serisi için 2099 tl
en komik olanı da benim televizyonumdan daha düşük model olan ve bütün sitelerde daha ucuz olan 8300 modeli için benden 1100 tl fark istediler,
bu konuşmalardan sonra vesteli kafamda bitirdim, vestel beni enayi sandı sanırım, neyse daha ağır şeyler yazmak istiyorum ama gerek yok,
bu akşam servis geldi sıfır televizyonu kurdu, ölü piksel testi yaparken bir nokta fark ettik, servis yetkilisi bunun ölü piksel olmadığını üretim esnasında arada kalmış bir cisim olduğunu söyledi ve tekrar servis kaydı açıp değişim talep etti, şimdi yeni gelen tv de değişecek, bakalım kaç tane daha değiştireceğiz, bu arada mb130 anakarta v3.47.13.0 versiyonu gelmiş, gelen tv de bu versiyon yüklüydü, vestelin bu tavrına çok kızdım ama vestel kaybetti, bilişimci olduğumdan bu konularda bana çok kişi danışır fikir alır, konusu olmasa bile konuyu açıp bu durumları anlatacağım, ben değil sen kaybettin vestel... (servis konusunda vestelin hakkını yiyemeyeceğim, bu konuda çok iyiler,)