Vestel Tv Servis

E Çevrimdışı

eminbim

Yeni Üye
26 Ocak 2018
46
Sn Ado Hocam
Daha önce size bidirmiş olduğum gibi tv 25.04.2018 tarihinden bu sana Gaziantep Vestel Servisinde servisle görüşmelerimde Manisa'dan parça konusunda bir sıkıntı yaşadıklarını parçanın bu nedenle gönderilmediği servis sürecinin devam ettiği söylendi servisin parça temini konusunda sorun yaşaması nedeni ile bizi niye mağdur ediyorlar anlamıyorum yerli üretim parça sorun olmaz dedik yine de sorunlar yaşanıyor bu süreçte ne yapmalıyım servis sürecinin geri dönüşümü için belli bir süre var mı ne kadar beklemeliyiz bu konuda ne yapabiliriz bize tavsiyeniz nedir kimille görüşmeliyiz yardım ederseniz sevinirim
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Merhabalar; 22 Nisan itibari ile sistemde yapmaya çalıştıkları bir değişikliğin olumsuz geri dönüşleri bunlar maalesef.

Sorun şu ki size konsinye ürün teslim etmiş olmaları lazım bu süreç içerisinde, Teslim edilmediyse de müşteri hizmetlerine durumu bildirim ikame rün istediğinizi belirtebilirsiniz. Bu süreçten sizin zarar görmeden veya en az zarar göreceğiniz şekilde çıkmanız için VETSEL in elinden geleni yapacağına inanıyorum ancak iç süreçteki uzamaların tüketiciyi etkilememesi için de bir acil durum eylem planları mutlaka olmalı tabii ki.

Ben yanlış hatırlamıyorsam Gaziantepte Merkez Servis de olması lazım, Sürece onları da dahil edebilirsiniz. :ok
 
E Çevrimdışı

eminbim

Yeni Üye
26 Ocak 2018
46
Ado Hocam ilginize ve hızlı geri dönüş yaptığınız teşekkür ederim keşke vestel servis de sizin gibi olsa
Konsinye ürün hakkında bu gün mesaj geldiği zaman haberim oldu daha öncesi bilsem ilk günden haberim olsa isterdim yeni haberim oldu müşteri hizmetlerinden talepte bulundum konsiyinye ürün kaç günde teslim edilir servisi aramam gerekiyor mu müşteri hizmetlerine talepte bulunmam mı gerek bu süreç nasıl işliyor
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ado Hocam ilginize ve hızlı geri dönüş yaptığınız teşekkür ederim keşke vestel servis de sizin gibi olsa
Konsinye ürün hakkında bu gün mesaj geldiği zaman haberim oldu daha öncesi bilsem ilk günden haberim olsa isterdim yeni haberim oldu müşteri hizmetlerinden talepte bulundum konsiyinye ürün kaç günde teslim edilir servisi aramam gerekiyor mu müşteri hizmetlerine talepte bulunmam mı gerek bu süreç nasıl işliyor
Her iki kanaldan da talep edebilirsiniz. MH ile bir tık daha hızlı çözülür ;)
 
E Çevrimdışı

eminbim

Yeni Üye
26 Ocak 2018
46
Ado Hocam
Müşteri hizmetleri devreye girince ikame bir ürün getirdiler şimdi ise cihaz değişim onayı bekliyoruz yönünde bilgi verildi eski cihazım
yeni cihaz talebi onaylandığı zaman bu ürün mü gelir yoksa başka bir ürün mü birde hangi panel gelir bu süreç ne kadar zaman alır tv nin ilk takdisini yeni ödedim tv orta da yok aklımda deli sorular bu süreç hızlandırılabilir mi ..
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ado Hocam
Müşteri hizmetleri devreye girince ikame bir ürün getirdiler şimdi ise cihaz değişim onayı bekliyoruz yönünde bilgi verildi eski cihazım
yeni cihaz talebi onaylandığı zaman bu ürün mü gelir yoksa başka bir ürün mü birde hangi panel gelir bu süreç ne kadar zaman alır tv nin ilk takdisini yeni ödedim tv orta da yok aklımda deli sorular bu süreç hızlandırılabilir mi ..

TV çok tutulan ve üretimi devam eden bir ürün, Depolarda stok sorunu olacağını düşünmüyorum bu nedenle aynı model gelir.

Hangi panel sorusunun cevabını ürün size geldiğinde seriyi bana ulaştırırsanız net olarak size verebilirim.

Süreç sanırım daha önce söylemiştim 1 hafta 10 gün civarında sonuçlanır :ok
 
E Çevrimdışı

eminbim

Yeni Üye
26 Ocak 2018
46
Bu gün mh ile görüştüm fabrikadan ürün çıkışı onaylanmış fatura kesilip gönderileceği söylendi mh ilgisi cok iyiydi b
 
Geri
Üst Alt