Bu problemin çözümü, kullanılan anakart modeline göre değişir.
Örnek olarak MB12 anakart kullanılıyor ise, yazılımda bug oluştuğunda BURN İN MODE kendiliğinden aktif olduğu için önce menü tuşuna basarak döngü kapatılır, menu4725 ile servis menüye girilir ve OP lar içerisinde BURN İN MODE kapatılır sorun düzelir lakin bug durumuna göre 1 yıl içerisinde muhtemelen tekrar edecektir.
MB25 lerde nadiren görülen bu durumda sadece menu tuşuna basılı tutularak basit müdahale ile sorun giderilebilir.
MB70 lerde yine nadir görülse de bu sorun servis menüden hiç bir şekilde düzelmez zira LVDS kablsonu kesin olarak değiştirmek gerekir vs vs vs
Yani arıza sadece Vestel markasına ve belli markalara özgü durum değil o nedenle sabit ve tek bir çözümden bahsetmek doğru olmaz.
TV yi reset etmek, bug durumunda kendiliğinden aktif ya da pasif olan opları eski haline çevirse de, nokta atışı sorunun ne olduğunu belli eden bir uygulam aolmasa da yine de sonuçta son kullanıcının işini görüyorsa baş göz üstüne