vestelden 3 sene önce aldığım 55 inch tv 1 yılda arızalanınca yerine 65UD9000 tv alındı ve yaklaşık 1 buçuk sene sonra ledlerin bir kısmı arızalandı(garantisi henüz bitmişti)İzmir/Karşıyaka yetkili servisine başvurdum:led arızası dediler ve ortalama 1500-2000 tl civarında masrafı olduğu belirtldi.bir süre sonra bu ürünün yedek parçası olmadığı söylenip yerine bir üst model değişim hakkım olduğu belirtildi(led arızasını ben ödemem şartıyla)tmm dedim ama bana 9864,00 tl fiyat çıkarıldı.bir led bu kadar olurmu diye itiraz ettiğimde sizin panel değişecek bu fiyat panel fiyatı deyip işi panel arızasına çevirip maalesef oldu bittiye gitirilmeye çalışıldı.itiraz ettim ama onlar ısrarla panel arızası dediler.çevremdeki tv tamircisi arkadaşlara sordum hepsinin ortak fikri:''ledlerin bir kısmı yanmış,panel arızası değil''oldu.başta @ademhelvacı ustamız(topram olmak üzere siz değerli arkadaşlardan ricam:öncelikle bilirkişi getirerek arızanın ledlerden olduğunu kanıtlamam gerekiyor sanırım.yapabileceklerim konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var.herkese selam eder esnaf kardeşlerimize hayırlı işler dilerim.uzun oldu biraz kusura bakmayın.
not:tv servise hiç gitmedi.fotodan değerlendirmişlerdi arızayı.
not:tv servise hiç gitmedi.fotodan değerlendirmişlerdi arızayı.