Arkadaşlar merhaba,
11.03.2022 tarihinde alıp kullanmaya başladığım Vestel 55 Q 9900 QLed serisi TV'de görüntü yok ses var problemi neticesinde oluşturduğum servis talebine İzmir-Buca Yenigün Mh. Bulunan Dicle Altunlu yetkili servisi geldi. TV yi kutusuyla beraber gönderdim. Bir süre sonra led var arızası olduğunu belirttiler garanti kapsamında onarıldı ve TV geldi ama ne gelmek. Fotoğrafları ekledim. Anlatmaya devam edeyim, orjinal kutuyla gönderdiğim TV Regal marka bir TV kutusuyla geldi ilk şok. İkinci şok TV yi kutudan çıkardılar çerçevesinde bant var resimlerde görebilirsiniz. Arkadaşım kardeşim bu bant nedir böyle? ne olacak böyle mi izleyeceğiz artık falan derken abi bu bant i müşteri çıkartıyormuş deyince tepem attı. Çıkart bakalım nasıl çıkacakmış o bant deyince yine fotolarda var görebilirsiniz, arkadaş banti çıkartmadı çünkü kasanın arasından geçiyor bant. Biraz çıkarmaya çalıştı ama gördüğünüz üzere bant kasa arasında duruyor. Bu arkadaşlar utana sıkıla bu işlemi yapan yüksek mühendis iş arkadaşlarının harikulade yeteneklerinden utandıklarını görünce sevgili çalışan arkadaşlarımızı şişlik birşey yok tşk'ler diyerek uğurladık. Hemen Vestel whats app destek hattına Vestel firması LED bar değişimini bu şekilde mi yapıyor diye ekran bantlı şekilde aynen burada ki fotoğrafları göndererek sordum verilen cevap tabiki hayır efendim böyle yapmıyoruz. O halde bu TV neden bu şekilde bantlı. Neden müşteri çıkartıyor bu bantları dediklerini ilettim şok oldu arkadaşımız. Daha TV kutusuna gelemedik maalesef. Servisi aradım TV yi orjinal kutusunda gönderdiğimi biliyorsunuz, bu TV Vestel QLed doğru değil mi , evet. Neden o zaman Regal marka feleği şaşmış TV kutunu bana gönderdin, benim TV kutusu nerede? TV gittiğinden daha tozlu gelmiş siz TV lerinizin tozunu almayı bırakın daha cok tozlayıp, bantlı tasarım yapıp mı gönderiyorsunuz gibi soruları sorup merakımı giderdim. Bant i çıkartmaya çalıştı çalışan arkadaşımız sonucu fotolarda görebilirsiniz, kendileri hemen teknik ekibin geri geleceğini TV yi alacağını kasadan banti çıkaracağını bla bla bla anlatırken araya girdim kim yaptıysa bunu gelsin düzeltsin göndermiyorum TV yi dedim geldi kasayı söktü banti çıkardı, kasayı taktı. Ön çıtayı sökemeyiz panel dağılır dedi kaçtı inceden. Ok sıkıntı değil. Vestel merkez merhaba bir sorun var TV nin ekranında ön çıtanın arasında bant kaldığını belirttim muhabbeti de anlattım. Velhasıl geldiler eve ön çıtayı söktüler banti aldılar. TV kutusu ne olacak e işte bulmaya çalışıyoruz. TV yi niye ekstra olarak tozladınız, bir bez ile silmeyi deneyebilirsiniz gibi tavsiyeler verdik merakımızı giderdik. Aradan bir hafta geçti kutu gelmedi tabi bunun yanında fotolarda görebilirsiniz ekranda LED takımını görmeye başladık teknoloji inanılmazdı, hiçbir ekstra ücret vermedim arızayı giderdiler görüntü var artık ama TV kutusunu Regal, ekstra fiyat farkı olmadan tozlama, bantlı tasarım faciası, ekstra fiyat farkı ödemeden ekstra içerik izlemeye başladık ledlerin görüntüsü görmek yaşamak bir başka, e hadi birde ölü piksel bakalım dedim sonuçlar şaşırtıcı. Vestel olaya noktayı koymuş, TV 'de son nokta. Üstelik muhteşem yetkili servis desteği de var. Bunlar yetmezmiş gibi tabi bu arada genel merkez ile irtibattayız arada soruyorlar kutu geldi mi diye TV gitti ablacım kutu gelse ne olur makaralar falan. Servis aradı bir gün merhaba, merhaba. 55q9900 TV orjinal kutusu hakkında aradım sizleri evet. Kutuyu buldunuz mu, eeeeıı şöyle aslında biz size Regal marka sizin TV bizle aynı ebatlarda bir kutu getirebiliriz ama yok benim TV nin orjinal kutusunu isterim derseniz onu temin edemiyoruz dedi kayış attı bende. Kusura bakmayın bu an için bu arkadaşa ben kallavi şekilde bu sözlerin çıktığı ağzına, bu sözleri duyan kulaklarına, bu mantığı yürüten beynine giydirdim. Evet hoş değil yakışı kalmaz fakat insanın aklıyla alay edercesine tavırlar bunu gerektirdi. TV kutusu hala daha yok. TV için değişim istedim, servis içinse idam. İşin şakası bir yana yetkili bir takım kimselerin bu servisin icraatlarını incelemesini, kim bilir benim gibi kaç müşterinin canını yaktılar ki yakmışlardır ben tatmin oldum baya bunun araştırılmasını, eğer gereğini yapmazlarsa bütün konuşma detaylarını ve muhteşem servis desteklerini yeni TV alacak olan yurttaşlarımıza sizi tercih etmeleri için paylaşacağımı bu paylaşımı da şahsa özel değil e tabi sosyal mecralarda geniş çaplı yapalım mesajı alacak olupta Vestel i tercih edecek bütün insanlığa duyuralım en azından ben duyuracağımi belirttim. Servis yaşıyor mu bilmiyorum ama Japonya'da olsa harakiri sebebi bu hareketler. Merkez kutu falan diyor ablacım TV yi ne zaman değiştireceksiniz onu konuşalım isterseniz kutu sizde kalabilir noktasındayız hatırlatayım size bildirimini geçtikten sonra bekleme aşamasındayız. TV konusunda siz değerli üstatlar, değerli üye arkadaşlarımız bu konu hakkında ne düşünürsünüz. Tavsiye forumu olarak tavsiyeleriniz, önerileriniz, görüşleriniz önemlidir lütfen belirtin. Ufak bir sorun için büyük bir açıklama oldu vaktinizi fazladan aldıysan kusura bakmayın. Cvp yazan yazmayan okuyan herkese tşk ederim.
11.03.2022 tarihinde alıp kullanmaya başladığım Vestel 55 Q 9900 QLed serisi TV'de görüntü yok ses var problemi neticesinde oluşturduğum servis talebine İzmir-Buca Yenigün Mh. Bulunan Dicle Altunlu yetkili servisi geldi. TV yi kutusuyla beraber gönderdim. Bir süre sonra led var arızası olduğunu belirttiler garanti kapsamında onarıldı ve TV geldi ama ne gelmek. Fotoğrafları ekledim. Anlatmaya devam edeyim, orjinal kutuyla gönderdiğim TV Regal marka bir TV kutusuyla geldi ilk şok. İkinci şok TV yi kutudan çıkardılar çerçevesinde bant var resimlerde görebilirsiniz. Arkadaşım kardeşim bu bant nedir böyle? ne olacak böyle mi izleyeceğiz artık falan derken abi bu bant i müşteri çıkartıyormuş deyince tepem attı. Çıkart bakalım nasıl çıkacakmış o bant deyince yine fotolarda var görebilirsiniz, arkadaş banti çıkartmadı çünkü kasanın arasından geçiyor bant. Biraz çıkarmaya çalıştı ama gördüğünüz üzere bant kasa arasında duruyor. Bu arkadaşlar utana sıkıla bu işlemi yapan yüksek mühendis iş arkadaşlarının harikulade yeteneklerinden utandıklarını görünce sevgili çalışan arkadaşlarımızı şişlik birşey yok tşk'ler diyerek uğurladık. Hemen Vestel whats app destek hattına Vestel firması LED bar değişimini bu şekilde mi yapıyor diye ekran bantlı şekilde aynen burada ki fotoğrafları göndererek sordum verilen cevap tabiki hayır efendim böyle yapmıyoruz. O halde bu TV neden bu şekilde bantlı. Neden müşteri çıkartıyor bu bantları dediklerini ilettim şok oldu arkadaşımız. Daha TV kutusuna gelemedik maalesef. Servisi aradım TV yi orjinal kutusunda gönderdiğimi biliyorsunuz, bu TV Vestel QLed doğru değil mi , evet. Neden o zaman Regal marka feleği şaşmış TV kutunu bana gönderdin, benim TV kutusu nerede? TV gittiğinden daha tozlu gelmiş siz TV lerinizin tozunu almayı bırakın daha cok tozlayıp, bantlı tasarım yapıp mı gönderiyorsunuz gibi soruları sorup merakımı giderdim. Bant i çıkartmaya çalıştı çalışan arkadaşımız sonucu fotolarda görebilirsiniz, kendileri hemen teknik ekibin geri geleceğini TV yi alacağını kasadan banti çıkaracağını bla bla bla anlatırken araya girdim kim yaptıysa bunu gelsin düzeltsin göndermiyorum TV yi dedim geldi kasayı söktü banti çıkardı, kasayı taktı. Ön çıtayı sökemeyiz panel dağılır dedi kaçtı inceden. Ok sıkıntı değil. Vestel merkez merhaba bir sorun var TV nin ekranında ön çıtanın arasında bant kaldığını belirttim muhabbeti de anlattım. Velhasıl geldiler eve ön çıtayı söktüler banti aldılar. TV kutusu ne olacak e işte bulmaya çalışıyoruz. TV yi niye ekstra olarak tozladınız, bir bez ile silmeyi deneyebilirsiniz gibi tavsiyeler verdik merakımızı giderdik. Aradan bir hafta geçti kutu gelmedi tabi bunun yanında fotolarda görebilirsiniz ekranda LED takımını görmeye başladık teknoloji inanılmazdı, hiçbir ekstra ücret vermedim arızayı giderdiler görüntü var artık ama TV kutusunu Regal, ekstra fiyat farkı olmadan tozlama, bantlı tasarım faciası, ekstra fiyat farkı ödemeden ekstra içerik izlemeye başladık ledlerin görüntüsü görmek yaşamak bir başka, e hadi birde ölü piksel bakalım dedim sonuçlar şaşırtıcı. Vestel olaya noktayı koymuş, TV 'de son nokta. Üstelik muhteşem yetkili servis desteği de var. Bunlar yetmezmiş gibi tabi bu arada genel merkez ile irtibattayız arada soruyorlar kutu geldi mi diye TV gitti ablacım kutu gelse ne olur makaralar falan. Servis aradı bir gün merhaba, merhaba. 55q9900 TV orjinal kutusu hakkında aradım sizleri evet. Kutuyu buldunuz mu, eeeeıı şöyle aslında biz size Regal marka sizin TV bizle aynı ebatlarda bir kutu getirebiliriz ama yok benim TV nin orjinal kutusunu isterim derseniz onu temin edemiyoruz dedi kayış attı bende. Kusura bakmayın bu an için bu arkadaşa ben kallavi şekilde bu sözlerin çıktığı ağzına, bu sözleri duyan kulaklarına, bu mantığı yürüten beynine giydirdim. Evet hoş değil yakışı kalmaz fakat insanın aklıyla alay edercesine tavırlar bunu gerektirdi. TV kutusu hala daha yok. TV için değişim istedim, servis içinse idam. İşin şakası bir yana yetkili bir takım kimselerin bu servisin icraatlarını incelemesini, kim bilir benim gibi kaç müşterinin canını yaktılar ki yakmışlardır ben tatmin oldum baya bunun araştırılmasını, eğer gereğini yapmazlarsa bütün konuşma detaylarını ve muhteşem servis desteklerini yeni TV alacak olan yurttaşlarımıza sizi tercih etmeleri için paylaşacağımı bu paylaşımı da şahsa özel değil e tabi sosyal mecralarda geniş çaplı yapalım mesajı alacak olupta Vestel i tercih edecek bütün insanlığa duyuralım en azından ben duyuracağımi belirttim. Servis yaşıyor mu bilmiyorum ama Japonya'da olsa harakiri sebebi bu hareketler. Merkez kutu falan diyor ablacım TV yi ne zaman değiştireceksiniz onu konuşalım isterseniz kutu sizde kalabilir noktasındayız hatırlatayım size bildirimini geçtikten sonra bekleme aşamasındayız. TV konusunda siz değerli üstatlar, değerli üye arkadaşlarımız bu konu hakkında ne düşünürsünüz. Tavsiye forumu olarak tavsiyeleriniz, önerileriniz, görüşleriniz önemlidir lütfen belirtin. Ufak bir sorun için büyük bir açıklama oldu vaktinizi fazladan aldıysan kusura bakmayın. Cvp yazan yazmayan okuyan herkese tşk ederim.