Vestel Servisinin Acemice Yaptığı İş

D Çevrimdışı

Diff35

Yeni Üye
1 Mar 2022
13
38
Arkadaşlar merhaba,

11.03.2022 tarihinde alıp kullanmaya başladığım Vestel 55 Q 9900 QLed serisi TV'de görüntü yok ses var problemi neticesinde oluşturduğum servis talebine İzmir-Buca Yenigün Mh. Bulunan Dicle Altunlu yetkili servisi geldi. TV yi kutusuyla beraber gönderdim. Bir süre sonra led var arızası olduğunu belirttiler garanti kapsamında onarıldı ve TV geldi ama ne gelmek. Fotoğrafları ekledim. Anlatmaya devam edeyim, orjinal kutuyla gönderdiğim TV Regal marka bir TV kutusuyla geldi ilk şok. İkinci şok TV yi kutudan çıkardılar çerçevesinde bant var resimlerde görebilirsiniz. Arkadaşım kardeşim bu bant nedir böyle? ne olacak böyle mi izleyeceğiz artık falan derken abi bu bant i müşteri çıkartıyormuş deyince tepem attı. Çıkart bakalım nasıl çıkacakmış o bant deyince yine fotolarda var görebilirsiniz, arkadaş banti çıkartmadı çünkü kasanın arasından geçiyor bant. Biraz çıkarmaya çalıştı ama gördüğünüz üzere bant kasa arasında duruyor. Bu arkadaşlar utana sıkıla bu işlemi yapan yüksek mühendis iş arkadaşlarının harikulade yeteneklerinden utandıklarını görünce sevgili çalışan arkadaşlarımızı şişlik birşey yok tşk'ler diyerek uğurladık. Hemen Vestel whats app destek hattına Vestel firması LED bar değişimini bu şekilde mi yapıyor diye ekran bantlı şekilde aynen burada ki fotoğrafları göndererek sordum verilen cevap tabiki hayır efendim böyle yapmıyoruz. O halde bu TV neden bu şekilde bantlı. Neden müşteri çıkartıyor bu bantları dediklerini ilettim şok oldu arkadaşımız. Daha TV kutusuna gelemedik maalesef. Servisi aradım TV yi orjinal kutusunda gönderdiğimi biliyorsunuz, bu TV Vestel QLed doğru değil mi , evet. Neden o zaman Regal marka feleği şaşmış TV kutunu bana gönderdin, benim TV kutusu nerede? TV gittiğinden daha tozlu gelmiş siz TV lerinizin tozunu almayı bırakın daha cok tozlayıp, bantlı tasarım yapıp mı gönderiyorsunuz gibi soruları sorup merakımı giderdim. Bant i çıkartmaya çalıştı çalışan arkadaşımız sonucu fotolarda görebilirsiniz, kendileri hemen teknik ekibin geri geleceğini TV yi alacağını kasadan banti çıkaracağını bla bla bla anlatırken araya girdim kim yaptıysa bunu gelsin düzeltsin göndermiyorum TV yi dedim geldi kasayı söktü banti çıkardı, kasayı taktı. Ön çıtayı sökemeyiz panel dağılır dedi kaçtı inceden. Ok sıkıntı değil. Vestel merkez merhaba bir sorun var TV nin ekranında ön çıtanın arasında bant kaldığını belirttim muhabbeti de anlattım. Velhasıl geldiler eve ön çıtayı söktüler banti aldılar. TV kutusu ne olacak e işte bulmaya çalışıyoruz. TV yi niye ekstra olarak tozladınız, bir bez ile silmeyi deneyebilirsiniz gibi tavsiyeler verdik merakımızı giderdik. Aradan bir hafta geçti kutu gelmedi tabi bunun yanında fotolarda görebilirsiniz ekranda LED takımını görmeye başladık teknoloji inanılmazdı, hiçbir ekstra ücret vermedim arızayı giderdiler görüntü var artık ama TV kutusunu Regal, ekstra fiyat farkı olmadan tozlama, bantlı tasarım faciası, ekstra fiyat farkı ödemeden ekstra içerik izlemeye başladık ledlerin görüntüsü görmek yaşamak bir başka, e hadi birde ölü piksel bakalım dedim sonuçlar şaşırtıcı. Vestel olaya noktayı koymuş, TV 'de son nokta. Üstelik muhteşem yetkili servis desteği de var. Bunlar yetmezmiş gibi tabi bu arada genel merkez ile irtibattayız arada soruyorlar kutu geldi mi diye TV gitti ablacım kutu gelse ne olur makaralar falan. Servis aradı bir gün merhaba, merhaba. 55q9900 TV orjinal kutusu hakkında aradım sizleri evet. Kutuyu buldunuz mu, eeeeıı şöyle aslında biz size Regal marka sizin TV bizle aynı ebatlarda bir kutu getirebiliriz ama yok benim TV nin orjinal kutusunu isterim derseniz onu temin edemiyoruz dedi kayış attı bende. Kusura bakmayın bu an için bu arkadaşa ben kallavi şekilde bu sözlerin çıktığı ağzına, bu sözleri duyan kulaklarına, bu mantığı yürüten beynine giydirdim. Evet hoş değil yakışı kalmaz fakat insanın aklıyla alay edercesine tavırlar bunu gerektirdi. TV kutusu hala daha yok. TV için değişim istedim, servis içinse idam. İşin şakası bir yana yetkili bir takım kimselerin bu servisin icraatlarını incelemesini, kim bilir benim gibi kaç müşterinin canını yaktılar ki yakmışlardır ben tatmin oldum baya bunun araştırılmasını, eğer gereğini yapmazlarsa bütün konuşma detaylarını ve muhteşem servis desteklerini yeni TV alacak olan yurttaşlarımıza sizi tercih etmeleri için paylaşacağımı bu paylaşımı da şahsa özel değil e tabi sosyal mecralarda geniş çaplı yapalım mesajı alacak olupta Vestel i tercih edecek bütün insanlığa duyuralım en azından ben duyuracağımi belirttim. Servis yaşıyor mu bilmiyorum ama Japonya'da olsa harakiri sebebi bu hareketler. Merkez kutu falan diyor ablacım TV yi ne zaman değiştireceksiniz onu konuşalım isterseniz kutu sizde kalabilir noktasındayız hatırlatayım size bildirimini geçtikten sonra bekleme aşamasındayız. TV konusunda siz değerli üstatlar, değerli üye arkadaşlarımız bu konu hakkında ne düşünürsünüz. Tavsiye forumu olarak tavsiyeleriniz, önerileriniz, görüşleriniz önemlidir lütfen belirtin. Ufak bir sorun için büyük bir açıklama oldu vaktinizi fazladan aldıysan kusura bakmayın. Cvp yazan yazmayan okuyan herkese tşk ederim.



Screenshot_2023_0906_221353.jpg
IMG_20230906_151717.jpg
IMG_20230906_151656.jpg
IMG_20230926_212443.jpg
IMG-20230906-WA0007.jpg
IMG_20230926_014514.jpg
IMG_20230926_015544.jpg




IMG_20231009_035925.jpg
IMG_20231009_035826.jpg




IMG_20231009_035543.jpg
IMG_20231009_035535.jpg
IMG_20231009_035514.jpg
IMG_20231009_035512.jpg
IMG_20231009_035453.jpg
IMG_20231009_035424.jpg
IMG_20231009_035329.jpg
IMG_20231009_035238.jpg
IMG_20231009_035218.jpg
IMG_20231009_035206.jpg
IMG_20231009_035120.jpg
IMG_20231009_035053.jpg
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
14,803
Şu an burada yazdıklarınız tek taraflı bir yazışma şikayet toplama sitesi değiliz firma düşmanı da değiliz üzücü bir durum yaşamışsınız sorununuzu firma ile halletmeniz daha uygun olur. Bir servisin yanlışını da bütün servisler aynı gibi düşünmemiz yanlış olur. Bizler burada sadece yaşadığınız durumu okumuş olduk gelişmeleri yazdığınızda diğer üyeler de bilinçlenecektir.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
590
45
Eğer bu gerçekten bir yetkili servisin işiyse, işçilik kalitesi yerlerde sürünüyor demektir.
O beyaz bantlar büyük ihtimal çift taraflı bant. Kasayı açarken tırnakları kırdılarsa ön çerçeveyi tutturmak için kullanılmış. Ekrandaki beyaz harelerin ise iki nedeni olabilir. Ya LED'lerin üstüne takılması gereken mercekleri takmadılar ya da difüzör katmanını arkadaki LEDlerden sabit ve eşit uzaklıkta durmaları için ortada küçük ayaklar var. Onları takmadıkları için katmanlar sehim yapmış ve böyle bir görüntü çıkmış ortaya. Bana daha çok ikincisi gibi geliyor çünkü yollamış olduğunuz yeşil ekran resimlerinden birinde pikseller düz çizgi halinde durması gerekirken dairesel bir dizilim gösteriyor.
 
D Çevrimdışı

Diff35

Yeni Üye
1 Mar 2022
13
38
Şu an burada yazdıklarınız tek taraflı bir yazışma şikayet toplama sitesi değiliz firma düşmanı da değiliz üzücü bir durum yaşamışsınız sorununuzu firma ile halletmeniz daha uygun olur. Bir servisin yanlışını da bütün servisler aynı gibi düşünmemiz yanlış olur. Bizler burada sadece yaşadığınız durumu okumuş olduk gelişmeleri yazdığınızda diğer üyeler de bilinçlenecektir.
Merhaba ilginize tşk ederim.

Eğer bu gerçekten bir yetkili servisin işiyse, işçilik kalitesi yerlerde sürünüyor demektir.
O beyaz bantlar büyük ihtimal çift taraflı bant. Kasayı açarken tırnakları kırdılarsa ön çerçeveyi tutturmak için kullanılmış. Ekrandaki beyaz harelerin ise iki nedeni olabilir. Ya LED'lerin üstüne takılması gereken mercekleri takmadılar ya da difüzör katmanını arkadaki LEDlerden sabit ve eşit uzaklıkta durmaları için ortada küçük ayaklar var. Onları takmadıkları için katmanlar sehim yapmış ve böyle bir görüntü çıkmış ortaya. Bana daha çok ikincisi gibi geliyor çünkü yollamış olduğunuz yeşil ekran resimlerinden birinde pikseller düz çizgi halinde durması gerekirken dairesel bir dizilim gösteriyor.
Dicle Altunlu yetkili servisinin işi. Detaylı açıklamanız için çok tşk ederim. Merak ettiğim noktaları anlatmışsınız. Bu yüzden üstat ve üyelerimizden bir fikir istemiştim. Çünkü ben TV teknik arıza konusunda bilgi sahibi değilim. Başımdan geçenleri olduğu gibi yazdım. Çok tşk Ler ilginize.
 
F Çevrimdışı

Frenzy 

Süper Üye
11 Mar 2019
507
41
Geçmiş olsun arkadaşım. Güzelim tvyi murdar etmişler resmen. Umarım mesele senin lehine, dilediğin gibi çözüme kavuşur. Yalnız servis bu bölgesel karatma işini adeta ters mühendislik yaparak bölgesel aydınlatma durumuna dönüştürmüş gibi. :hihi
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
izmirde ve manisada çalıştığım fabrikalarda eski vestel çalışanları ile çok karşılaştım bu firmada çalışıp ayrılmış memnun bir kişi bile görmedim vestelin kendisi böyleken servsileri nasıl iyi olsunki.
 
D Çevrimdışı

Diff35

Yeni Üye
1 Mar 2022
13
38
Geçmiş olsun arkadaşım. Güzelim tvyi murdar etmişler resmen. Umarım mesele senin lehine, dilediğin gibi çözüme kavuşur. Yalnız servis bu bölgesel karatma işini adeta ters mühendislik yaparak bölgesel aydınlatma durumuna dönüştürmüş gibi. :hihi
İlginize tşk ederim. Genel merkezden Aybüke hanım ilgileniyor. Kaybolan kutuyu temin etmeye gerek kalmadığını bu televizyonu kendilerine iade etmek için çalışmalara odaklanmamız gerektiğini belirttim. Sevgili aeronics' arkadaşımızın belirttiği durumlarda çok faydalı oldu buradan ilgilenen arkadaşlarıma tşk ederim.
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
14,803
İlginize tşk ederim. Genel merkezden Aybüke hanım ilgileniyor. Kaybolan kutuyu temin etmeye gerek kalmadığını bu televizyonu kendilerine iade etmek için çalışmalara odaklanmamız gerektiğini belirttim. Sevgili aeronics' arkadaşımızın belirttiği durumlarda çok faydalı oldu buradan ilgilenen arkadaşlarıma tşk ederim.
Sakıncası yoksa televizyonun arka kapak etiket resmini buraya ekler misiniz.
 
D Çevrimdışı

Diff35

Yeni Üye
1 Mar 2022
13
38
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
590
45
Kasa dışına taşan bu kadar kötü bir işçilik göz önüne alındığında havuzdaki yansıtıcı katmanda da deformasyonlar olmasından korkmuyor değilim. Bu yapılan işlem kalite standartları dışında olduğundan ayıplı hizmet tanımına bile girebilir.
 
D Çevrimdışı

Diff35

Yeni Üye
1 Mar 2022
13
38
Sakıncası yoksa televizyonun arka kapak etiket resmini buraya ekler misiniz.
Sevgili dostum etiket fotoğrafını çekemiyorum, tek yaşıyorum TV büyük kolumu arkadasindan sokayım dedim bir kaç foto çektim kötü baya(baya kötü ekledim fotoyu sanırım bir işe yaramaz).
Müşteri hizmetlerinden su bilgileri aldım umarım iş görür veya hangisi lazım olursa onu isterim söylemen yeter. Tşk ederim ilgine.

Seri numaranız ; 8784032200056 VPAZ Kodu ; 20276097 bu şekildedir.

IMG_20231009_234156.jpg


Kasa dışına taşan bu kadar kötü bir işçilik göz önüne alındığında havuzdaki yansıtıcı katmanda da deformasyonlar olmasından korkmuyor değilim. Bu yapılan işlem kalite standartları dışında olduğundan ayıplı hizmet tanımına bile girebilir.
Aydınlatıcı bilgiler için minnettarım. Zahmet edip ilgilenen tüm arkadaşlara saygılar ve sevgiler.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Rezaletin daniskası,halbuki bana firmanın önerdiği servis idi bir zamanlar ki onlar gelmişti bize.Aybuke hanım kesin çözüme kavuşturur diye düşünüyorum :ok
Bu arada sen regal almışsın da farkında değilsin aslında <--- Şaka tabii :)
 
D Çevrimdışı

Diff35

Yeni Üye
1 Mar 2022
13
38
Rezaletin daniskası,halbuki bana firmanın önerdiği servis idi bir zamanlar ki onlar gelmişti bize.Aybuke hanım kesin çözüme kavuşturur diye düşünüyorum :ok
Bu arada sen regal almışsın da farkında değilsin aslında <--- Şaka tabii :)
Cevabınız için teşekkür ederim. Espri çok iyiydi :) Regal TV kutusunu boşuna getirmemişler.
 
Geri
Üst Alt