Vestel servisi hatasını telafi etti

Y Çevrimdışı

Yasin578

Yeni Üye
1 Eki 2018
18
28
Vestel 65ud8900 marka televizyonumu, tozlanma sorunu nedeniyle servise gönderdim.
Kastamonu servisi geldi televizyona baktı. Temizlik yapılması gerekiyor Samsuna panel merkezine gideceğini söyleyerek televizyonumu aldı. Buraya kadar herşey normal ve olması gerektiği gibiydi. Kutunun alttan biraz sıvı teması olmuştu. Ancak kutunun içi ve genel yapısında bi sorun yoktu. İçindeki köpük malzemesi, koruyucu poşeti herşeyi tamdı. Televizyon yaklaşık 10-12 gün arasında elimize ulaştı. Servis geldiği gün, şehir dışında olduğum için eşim teslim almıştı. Televizyonda çizik ve kasada çatlak olduğunu servisin fotoğraf çektiğini müdürleri ile görüşüp haber vereceklerini söyledi. Hiçbir geri dönüş olmadı. Bugün başka bi eve taşınacağım için televizyonu paketlemek için kutuyu açtığımda şok geçirdim. Kutunun içinde sadece alt kısımda yarısı kalmış bi köpük ve birkaç küçük parça balonlu poşetten başka bir şey yoktu. Televizyonun samsundan buraya çizik ve kasa çatlağı gelmesi bile mucize, insanların alın teri, emeğine bu kadar saygısızlık yapılmaz. Yazıklar olsun. Hakkımı sonuna kadar arayacağım. O televizyon ya değişecek yada iade olacak. Böyle bi sorumsuzluk olamaz. Üstüne üstlük birde gelen servis elemanı bu kutu bi daha kullanılmaz demiş. Kutuyu da televizyonu da bu hale getiren sizsiniz. Evdeki tüm elektronik eşyaları yerli olduğu için vestel almıştım ne kadar yanlış bir karar verdiğimi anladım. Müşteri ürününü servise emanet alıp bu şekilde teslim etmek nasıl bir saygısızlıktır.

IMG_20210304_000931.jpg
IMG_20210304_000821.jpg
IMG_20210304_000812.jpg
IMG-20210218-WA0001.jpg
IMG-20210218-WA0000.jpg
 
jacabojacabo Çevrimdışı
18 May 2019
279
50
geçmiş olsun.bu şekilde tv yi servisten ve çalışandan teslim almak ile hata yapmışsınız size servis hasarsız teslim edildi diye kağıt imzalatmıştır.tv yi servise teslim etmeden önce resimlerini çekseydiniz ve geldiğinde teslim almadan kontrolünü yapsaydınız mağdur olmazdınız
 
Y Çevrimdışı

Yasin578

Yeni Üye
1 Eki 2018
18
28

geçmiş olsun.bu şekilde tv yi servisten ve çalışandan teslim almak ile hata yapmışsınız size servis hasarsız teslim edildi diye kağıt imzalatmıştır.tv yi servise teslim etmeden önce resimlerini çekseydiniz ve geldiğinde teslim almadan kontrolünü yapsaydınız mağdur olmazdınız
Teşekkür ederim. Ben olmadığım için eşim teslim almış. Fotoğraf çekip ilgileneceğiz dedikleri içinde imzalamış. Taşınma işleri derken bende üstüne düşmedim. Bugün kutuyu görünce kan beynime sıçradı.
 
sardemir Çevrimdışı

sardemir 

Aktif Üye
13 Şub 2021
83
37


Teşekkür ederim. Ben olmadığım için eşim teslim almış. Fotoğraf çekip ilgileneceğiz dedikleri içinde imzalamış. Taşınma işleri derken bende üstüne düşmedim. Bugün kutuyu görünce kan beynime sıçradı.


geçmiş olsun hocam.. Ondan sonra neden yerliye karşıyız derler...
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Çok geçmiş olsun. Umuyorum kısa sürede sorununuz çözülür. İşini sevmeden, özensiz yapan insanlar malesef her yerde. Bunun marka ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Bu insanların tespitinden sonra markaların alacağı tavır önemli. Umuyorum Vestel sorumlu/lar hakkında gerekli cezai işlemi yaparak size hakkınızı teslim eder. Bu konuyu bence açıklayıcı bir dil ile genel merkezlerine bildirin derim. Kullandığınız diğer elektronik eşyalarında Vestel olması onlar için önemli olsa gerek. Olumlu yöndeki gelişmeleri bekliyoruz...
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Geçmiş olsun, sıkıntı şu tabi sizlik değil vestellik durum bu, 165 ekran yetkili servis müdahalesi zorunlu değil (panel ile alakalı bütün işlemler) bunu onarım merkezlerine gönderiyor lar. Yani yetkili servis değil bölgenin panel onarım merkezi yapıyor. Burada tabi sorumluluk vestelde...
TV seri numarası nedir ?
 
Y Çevrimdışı

Yasin578

Yeni Üye
1 Eki 2018
18
28
Geçmiş olsun, sıkıntı şu tabi sizlik değil vestellik durum bu, 165 ekran yetkili servis müdahalesi zorunlu değil (panel ile alakalı bütün işlemler) bunu onarım merkezlerine gönderiyor lar. Yani yetkili servis değil bölgenin panel onarım merkezi yapıyor. Burada tabi sorumluluk vestelde...
TV seri numarası nedir ?
Şuan kutusunda duruyor. Maalesef bakamıyorum. Cuma günü size seri numarasını bildireceğim. Teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunun marka ile ilgisi yok. Denetim ve ahlakla ilgisi var.
LG ve Philips'in de kullanıcılarına neler çektirdiğine bir bakın derim.

F fikoloji TEKNOwest TEKNOwest Adem Helvacı Adem Helvacı
Diğer markalarda çok sorun var ama kutuya boştan televizyonu koyup gönderseler emin olun sizde çıldırırsınız. Bu emek hırsızlığına giriyor. İş ahlakı bu kadar bozuk olmamalıdır. Bir tane çalışan yüzünden tüm firma karalanıyor. Ancak bunun çözümü gene vestelde sıkı denetim ve eğitimli personel ile böyle sorunlar olmayacaktır.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
İş caka satmaya geldiğinde Vestel müdürleri Misyon Vizyon Kondisyon Tansiyon Simülasyon amanın her türlü süslü püslü akademik terimleri kullanmaktan geri durmazlar.

Şimdi anladığım kadarıyla Misyon bu kutunun içine sıkışmış Vizyon ise köpüklerin arasında erimiş gitmiş.

Servis personeli tv üstünde Simülasyon açıp kondisyon çalışınca, tv sahibinin de tansiyonu çıkmış doğal olarak.

Şimdi varsan baksan servise bunları sunup ''Bu ne kardeşim?'' desen, her nimeti(!) çok bilen avukatlar ordusu milyon tane hukuk terimi ile dolu bir savunma yapıp bir de karşısındakini suçlu çıkartıp üstüne adamı borçlu etmeye kalkarlar, utancından ''Abi affet ben yanlış yapmışım dur sana bir tv parası daha vereyim onu da parçala, sana kurban olsun'' dersin..



Ama o iş öyle değil işte dostlar.


Tai konu sahibi sevgili dostumuz bana darılmasın ancak tüketicinin yükümlülükleri kısmında çok çok büyük ihmaller zinciriniz var.

Hani bu tv nin servise teslim edilirken ki halinin görselleri?
Hani yetkili servisin ürünü teslim aldığına ve nasıl teslim aldığının notunun yazılı olduğu servis formu?
Hani tv geldikten sonraki İLK KONTROL ve ONAY sonrası evrak imzalama prensibi?

Yapmayın ama lütfen, ama lütfen diyorum tekrar bakın bir daha yazıyorum lütfen bunu yapmayın.

Dünya artık o sizin bildiğiniz eski dünya değil, BEŞERİ ilişkilerin, Saygının, VİCDAN unsurunun ön planda olduğu o dünya 20 sene önce yok oldu gitti artık.

Artık kurumsalız şükürler olsun, kurumsal bir yapı içerisinde plaza dili ile konuşup her şeyi mükemmel yapan taraf ile biz gariban beceriksizler arasında çok ciddi ve gözle görülmeyen bir savaş var artık.

Sevgili Fikonun da belirttiği üzere tv seri numarasını verin lütfen, ben arkadaşlardan bilgi alacağım sonra konu ile daha ciddi ve derin şekilde ilgileneceğiz.
 
Y Çevrimdışı

Yasin578

Yeni Üye
1 Eki 2018
18
28
İş caka satmaya geldiğinde Vestel müdürleri Misyon Vizyon Kondisyon Tansiyon Simülasyon amanın her türlü süslü püslü akademik terimleri kullanmaktan geri durmazlar.

Şimdi anladığım kadarıyla Misyon bu kutunun içine sıkışmış Vizyon ise köpüklerin arasında erimiş gitmiş.

Servis personeli tv üstünde Simülasyon açıp kondisyon çalışınca, tv sahibinin de tansiyonu çıkmış doğal olarak.

Şimdi varsan baksan servise bunları sunup ''Bu ne kardeşim?'' desen, her nimeti(!) çok bilen avukatlar ordusu milyon tane hukuk terimi ile dolu bir savunma yapıp bir de karşısındakini suçlu çıkartıp üstüne adamı borçlu etmeye kalkarlar, utancından ''Abi affet ben yanlış yapmışım dur sana bir tv parası daha vereyim onu da parçala, sana kurban olsun'' dersin..



Ama o iş öyle değil işte dostlar.


Tai konu sahibi sevgili dostumuz bana darılmasın ancak tüketicinin yükümlülükleri kısmında çok çok büyük ihmaller zinciriniz var.

Hani bu tv nin servise teslim edilirken ki halinin görselleri?
Hani yetkili servisin ürünü teslim aldığına ve nasıl teslim aldığının notunun yazılı olduğu servis formu?
Hani tv geldikten sonraki İLK KONTROL ve ONAY sonrası evrak imzalama prensibi?

Yapmayın ama lütfen, ama lütfen diyorum tekrar bakın bir daha yazıyorum lütfen bunu yapmayın.

Dünya artık o sizin bildiğiniz eski dünya değil, BEŞERİ ilişkilerin, Saygının, VİCDAN unsurunun ön planda olduğu o dünya 20 sene önce yok oldu gitti artık.

Artık kurumsalız şükürler olsun, kurumsal bir yapı içerisinde plaza dili ile konuşup her şeyi mükemmel yapan taraf ile biz gariban beceriksizler arasında çok ciddi ve gözle görülmeyen bir savaş var artık.

Sevgili Fikonun da belirttiği üzere tv seri numarasını verin lütfen, ben arkadaşlardan bilgi alacağım sonra konu ile daha ciddi ve derin şekilde ilgileneceğiz.
Abi öncelikle cevabın ve ilgilendiğin için teşekkür ederim. Normal şartlarda gitmeden video, fotoğraf alırdım ama bu aralar tayinim çıktı hiç ilgilenemedim. Taşınmadan Kastamonu servisinden de memnun olduğum için gitmeden yaptırayım artık lekeli beyazlar izlemeyelim niyeti ile servise verdim.

Servisten geldiği günde şehir dışındaydım. Hanım teslim aldı. Servis üründeki hasarı görüp fotoğraf çekip biz ilgileneceğiz deyip gidince hanım da teslim imzasını atmış. Sonra arayan soran olmadı. Bende insanlık hali paneli çıkarınca ön çerçeve elinden bile kayıp düşmüş olabilir diye düşünerek pek üstünde düşmedim. Ama kutuyu o halde görüp içinin bomboş olduğunu görünce resmen çıldırdım. Ben ne kadar iyi düşünüyorum ama karşılığında ne görüyorum.
Şuan televizyonu çok zor bi şekilde paketledim. Yarın yeni evde açıp size seri numarasını bildireceğim. Tekrar teşekkür ederim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İş caka satmaya geldiğinde Vestel müdürleri Misyon Vizyon Kondisyon Tansiyon Simülasyon amanın her türlü süslü püslü akademik terimleri kullanmaktan geri durmazlar.

Şimdi anladığım kadarıyla Misyon bu kutunun içine sıkışmış Vizyon ise köpüklerin arasında erimiş gitmiş.

Servis personeli tv üstünde Simülasyon açıp kondisyon çalışınca, tv sahibinin de tansiyonu çıkmış doğal olarak.

Şimdi varsan baksan servise bunları sunup ''Bu ne kardeşim?'' desen, her nimeti(!) çok bilen avukatlar ordusu milyon tane hukuk terimi ile dolu bir savunma yapıp bir de karşısındakini suçlu çıkartıp üstüne adamı borçlu etmeye kalkarlar, utancından ''Abi affet ben yanlış yapmışım dur sana bir tv parası daha vereyim onu da parçala, sana kurban olsun'' dersin..



Ama o iş öyle değil işte dostlar.


Tai konu sahibi sevgili dostumuz bana darılmasın ancak tüketicinin yükümlülükleri kısmında çok çok büyük ihmaller zinciriniz var.

Hani bu tv nin servise teslim edilirken ki halinin görselleri?
Hani yetkili servisin ürünü teslim aldığına ve nasıl teslim aldığının notunun yazılı olduğu servis formu?
Hani tv geldikten sonraki İLK KONTROL ve ONAY sonrası evrak imzalama prensibi?

Yapmayın ama lütfen, ama lütfen diyorum tekrar bakın bir daha yazıyorum lütfen bunu yapmayın.

Dünya artık o sizin bildiğiniz eski dünya değil, BEŞERİ ilişkilerin, Saygının, VİCDAN unsurunun ön planda olduğu o dünya 20 sene önce yok oldu gitti artık.

Artık kurumsalız şükürler olsun, kurumsal bir yapı içerisinde plaza dili ile konuşup her şeyi mükemmel yapan taraf ile biz gariban beceriksizler arasında çok ciddi ve gözle görülmeyen bir savaş var artık.

Sevgili Fikonun da belirttiği üzere tv seri numarasını verin lütfen, ben arkadaşlardan bilgi alacağım sonra konu ile daha ciddi ve derin şekilde ilgileneceğiz.
Ürün Kodu:V10115879
Ürün Adı:VST 4K SMA. 65UD8900 LED TV 400DLB/MB130
Seri No:8056535800475
Servis raporundan bu bilgilere ulaştım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Geçmiş olsun, sıkıntı şu tabi sizlik değil vestellik durum bu, 165 ekran yetkili servis müdahalesi zorunlu değil (panel ile alakalı bütün işlemler) bunu onarım merkezlerine gönderiyor lar. Yani yetkili servis değil bölgenin panel onarım merkezi yapıyor. Burada tabi sorumluluk vestelde...
TV seri numarası nedir ?
Ürün Kodu:V10115879
Ürün Adı:VST 4K SMA. 65UD8900 LED TV 400DLB/MB130
Seri No:8056535800475
Servis raporundan bu bilgilere ulaştım. Teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Screenshot_2021-03-04-10-49-50-421_com.mi.globalbrowser.jpg
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

aykuttt 

Aktif Üye
14 Şub 2019
137
37
İşte beklenen hareket. Bunu hangi marka, hangi servis yaparsa kazanır. Satıyorsan arkasında duracaksın. Tamir ediyorsan işçiliğinin arkasında duracaksın. Logitech Türkiye servisini çok beğeniyorum ben de. Adamlar hiç mağdur etmiyorlar. Çevremde de çok duydum. Gerekirse değişim yapıp, bir üst modeli gönderiyorlar.
Aslında olması gereken bu ama, servisler öyle bir halde ki; yapmaları gerekeni yaptıklarında şükrediyoruz.
Geçmiş olsun tekrardan.
 
Geri
Üst Alt