Vestel 65ud8900 marka televizyonumu, tozlanma sorunu nedeniyle servise gönderdim.
Kastamonu servisi geldi televizyona baktı. Temizlik yapılması gerekiyor Samsuna panel merkezine gideceğini söyleyerek televizyonumu aldı. Buraya kadar herşey normal ve olması gerektiği gibiydi. Kutunun alttan biraz sıvı teması olmuştu. Ancak kutunun içi ve genel yapısında bi sorun yoktu. İçindeki köpük malzemesi, koruyucu poşeti herşeyi tamdı. Televizyon yaklaşık 10-12 gün arasında elimize ulaştı. Servis geldiği gün, şehir dışında olduğum için eşim teslim almıştı. Televizyonda çizik ve kasada çatlak olduğunu servisin fotoğraf çektiğini müdürleri ile görüşüp haber vereceklerini söyledi. Hiçbir geri dönüş olmadı. Bugün başka bi eve taşınacağım için televizyonu paketlemek için kutuyu açtığımda şok geçirdim. Kutunun içinde sadece alt kısımda yarısı kalmış bi köpük ve birkaç küçük parça balonlu poşetten başka bir şey yoktu. Televizyonun samsundan buraya çizik ve kasa çatlağı gelmesi bile mucize, insanların alın teri, emeğine bu kadar saygısızlık yapılmaz. Yazıklar olsun. Hakkımı sonuna kadar arayacağım. O televizyon ya değişecek yada iade olacak. Böyle bi sorumsuzluk olamaz. Üstüne üstlük birde gelen servis elemanı bu kutu bi daha kullanılmaz demiş. Kutuyu da televizyonu da bu hale getiren sizsiniz. Evdeki tüm elektronik eşyaları yerli olduğu için vestel almıştım ne kadar yanlış bir karar verdiğimi anladım. Müşteri ürününü servise emanet alıp bu şekilde teslim etmek nasıl bir saygısızlıktır.
Kastamonu servisi geldi televizyona baktı. Temizlik yapılması gerekiyor Samsuna panel merkezine gideceğini söyleyerek televizyonumu aldı. Buraya kadar herşey normal ve olması gerektiği gibiydi. Kutunun alttan biraz sıvı teması olmuştu. Ancak kutunun içi ve genel yapısında bi sorun yoktu. İçindeki köpük malzemesi, koruyucu poşeti herşeyi tamdı. Televizyon yaklaşık 10-12 gün arasında elimize ulaştı. Servis geldiği gün, şehir dışında olduğum için eşim teslim almıştı. Televizyonda çizik ve kasada çatlak olduğunu servisin fotoğraf çektiğini müdürleri ile görüşüp haber vereceklerini söyledi. Hiçbir geri dönüş olmadı. Bugün başka bi eve taşınacağım için televizyonu paketlemek için kutuyu açtığımda şok geçirdim. Kutunun içinde sadece alt kısımda yarısı kalmış bi köpük ve birkaç küçük parça balonlu poşetten başka bir şey yoktu. Televizyonun samsundan buraya çizik ve kasa çatlağı gelmesi bile mucize, insanların alın teri, emeğine bu kadar saygısızlık yapılmaz. Yazıklar olsun. Hakkımı sonuna kadar arayacağım. O televizyon ya değişecek yada iade olacak. Böyle bi sorumsuzluk olamaz. Üstüne üstlük birde gelen servis elemanı bu kutu bi daha kullanılmaz demiş. Kutuyu da televizyonu da bu hale getiren sizsiniz. Evdeki tüm elektronik eşyaları yerli olduğu için vestel almıştım ne kadar yanlış bir karar verdiğimi anladım. Müşteri ürününü servise emanet alıp bu şekilde teslim etmek nasıl bir saygısızlıktır.