Vestel Led Tv Bozuldu

E Çevrimdışı

emre59

Yeni Üye
11 Eyl 2018
18
33
Ben duruma açıklık getiriyim televizyon garanti kapsamında değil ancak daha önce de iş yaptığımız tanıdığımız bir yer olduğu için götürdük böyle böyle dedik baktılar. Orada bakan elemanın söylediğine göre panel değişimi gerekiyormuş 1500-1800 tl arası tutar demiş ben de anakart fiyatlarına internetten bakınca babama tekrar sordum tam olarak söylediğini aktarıyorum. Eğer doğru olmayan şeyler varsa burdan yazın bende gerekeni yaparım tüketici olarak hakkımızı arayalım. Ya da resmi bir kayıt oluşturularak başvuru yapılacaksa öyle yapalım
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Ben duruma açıklık getiriyim televizyon garanti kapsamında değil ancak daha önce de iş yaptığımız tanıdığımız bir yer olduğu için götürdük böyle böyle dedik baktılar. Orada bakan elemanın söylediğine göre panel değişimi gerekiyormuş 1500-1800 tl arası tutar demiş ben de anakart fiyatlarına internetten bakınca babama tekrar sordum tam olarak söylediğini aktarıyorum. Eğer doğru olmayan şeyler varsa burdan yazın bende gerekeni yaparım tüketici olarak hakkımızı arayalım. Ya da resmi bir kayıt oluşturularak başvuru yapılacaksa öyle yapalım
Bu konuda Adem Helvacı Ado BlackSea BlackSea blackile görüşecek, sizde yarın barkod resmi atarsınız bakarız. Eğer panelde sorun varsa fiyat doğru olabilir. Ama sizin anlattığınız a göre Led lerde problem var
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ben duruma açıklık getiriyim televizyon garanti kapsamında değil ancak daha önce de iş yaptığımız tanıdığımız bir yer olduğu için götürdük böyle böyle dedik baktılar. Orada bakan elemanın söylediğine göre panel değişimi gerekiyormuş 1500-1800 tl arası tutar demiş ben de anakart fiyatlarına internetten bakınca babama tekrar sordum tam olarak söylediğini aktarıyorum. Eğer doğru olmayan şeyler varsa burdan yazın bende gerekeni yaparım tüketici olarak hakkımızı arayalım. Ya da resmi bir kayıt oluşturularak başvuru yapılacaksa öyle yapalım


İnsanın başına ne gelirse eşten dosttan geliyor demek ki.

Sevgili dostum;

Öncelikle olası ve bana göre olması gereken senaryoyu yazayım size.

Öncelikle durum tespiti yapılmalı. Şöyle ki;
Bu tv hurdaya çıktı diye yeni bir tv alacaksanız eğer, bu koşullarda bu senaryo kesinlikle daha makul ve mantıklı olur.

1- Ürünü yetkili servise teslim ediniz.
2- Mutlaka sistem kaydı açtırınız
3- Servis arıza tespiti kayıtlara geçsin (Kullandıkları SAP CRM programından bahsediyorum)
4- Servis size NET ve KESİN onarım bedeli belirtsin
5- Siz onarımı onaylayın.

Bu noktadan sonra olacakları yazayım;

1- Siz onay verdiğiniz için tv onarım yoluna gidecekler (yasal olarak talebiniz var ise yerine getirmekle yükümlüdür servis)
2- Yedek parça siparişi girecekler
3- Kurum depodan yedek parça gönderecek (Stoklarda yoktur muhtemelen)
4- Stokta yedek parça (panel) olmadığı için servise yedek parça yok bilgisi gidecek
5- Prosedürel olarak bu sefer devreye ücretli değişim prosedürü girecek
6- Eski ürününüz belli bir bedele sayılacak, size üst model bir ürün modeli belirtilip fiyat teklifi sunulacak
7- Siz onayladığınız takdirde sisteme ücretli değişim bilgisi girilecek ve sizden para yatırmanız istenecek
8- Dekont servise ulaştırılacak ve bu noktadan sonra kurum size SIFIR, hiç kullanılmamış, Garantili ve ücretsiz montaj hizmeti sunulan bir ürün sevk edecek
9- Yeni ürünü servis evinize getirip kuracak, eski ürünü fabrikaya iade edecekler.



Peki bu karar doğru mu?

Teyit edelim o halde.

Bir televizyona ihtiyacınız olduğunu varsayarsak sıfır bir tv için 2.000TL bütçe ayırıp, Eski tv yi hurdaya çıkartıp çöpe atmak yerine, ortalama 1500TL ile yine sıfır bir tv alıp garanti altında kalmanız oldukça makul bir yaklaşımdır ancak, Bazen kurum da çakallık yapıyor ve perakende fiyatının oldukça üstüne fiyatlandırma yapıp sonra eski ürün indirimi yapıyor o zaman bir anlamı kalmıyor.

Bu nedenle telefonda asla acele etmeyin, tekliflerini alın, modeli ve fiyatı öğrenin, gelin bize yazın ona göre değerlendirelim lütfen :ok

Şunu da belirtmek isterim ki Yepyeni bir ürünü taksitle alabilirsiniz, bu uygulamada paranın peşin yatması gerekir banka hesabına. Bunu dikkate alın lütfen :ok
 
M Çevrimdışı

mbulut23

Yeni Üye
15 Kas 2017
43
69
Ben duruma açıklık getiriyim televizyon garanti kapsamında değil ancak daha önce de iş yaptığımız tanıdığımız bir yer olduğu için götürdük böyle böyle dedik baktılar. Orada bakan elemanın söylediğine göre panel değişimi gerekiyormuş 1500-1800 tl arası tutar demiş ben de anakart fiyatlarına internetten bakınca babama tekrar sordum tam olarak söylediğini aktarıyorum. Eğer doğru olmayan şeyler varsa burdan yazın bende gerekeni yaparım tüketici olarak hakkımızı arayalım. Ya da resmi bir kayıt oluşturularak başvuru yapılacaksa öyle yapalım
led lamba yanıyorsa full yazılımla düzelir bence.
 
E Çevrimdışı

emre59

Yeni Üye
11 Eyl 2018
18
33
İnsanın başına ne gelirse eşten dosttan geliyor demek ki.

Sevgili dostum;

Öncelikle olası ve bana göre olması gereken senaryoyu yazayım size.

Öncelikle durum tespiti yapılmalı. Şöyle ki;
Bu tv hurdaya çıktı diye yeni bir tv alacaksanız eğer, bu koşullarda bu senaryo kesinlikle daha makul ve mantıklı olur.

1- Ürünü yetkili servise teslim ediniz.
2- Mutlaka sistem kaydı açtırınız
3- Servis arıza tespiti kayıtlara geçsin (Kullandıkları SAP CRM programından bahsediyorum)
4- Servis size NET ve KESİN onarım bedeli belirtsin
5- Siz onarımı onaylayın.

Bu noktadan sonra olacakları yazayım;

1- Siz onay verdiğiniz için tv onarım yoluna gidecekler (yasal olarak talebiniz var ise yerine getirmekle yükümlüdür servis)
2- Yedek parça siparişi girecekler
3- Kurum depodan yedek parça gönderecek (Stoklarda yoktur muhtemelen)
4- Stokta yedek parça (panel) olmadığı için servise yedek parça yok bilgisi gidecek
5- Prosedürel olarak bu sefer devreye ücretli değişim prosedürü girecek
6- Eski ürününüz belli bir bedele sayılacak, size üst model bir ürün modeli belirtilip fiyat teklifi sunulacak
7- Siz onayladığınız takdirde sisteme ücretli değişim bilgisi girilecek ve sizden para yatırmanız istenecek
8- Dekont servise ulaştırılacak ve bu noktadan sonra kurum size SIFIR, hiç kullanılmamış, Garantili ve ücretsiz montaj hizmeti sunulan bir ürün sevk edecek
9- Yeni ürünü servis evinize getirip kuracak, eski ürünü fabrikaya iade edecekler.



Peki bu karar doğru mu?

Teyit edelim o halde.

Bir televizyona ihtiyacınız olduğunu varsayarsak sıfır bir tv için 2.000TL bütçe ayırıp, Eski tv yi hurdaya çıkartıp çöpe atmak yerine, ortalama 1500TL ile yine sıfır bir tv alıp garanti altında kalmanız oldukça makul bir yaklaşımdır ancak, Bazen kurum da çakallık yapıyor ve perakende fiyatının oldukça üstüne fiyatlandırma yapıp sonra eski ürün indirimi yapıyor o zaman bir anlamı kalmıyor.

Bu nedenle telefonda asla acele etmeyin, tekliflerini alın, modeli ve fiyatı öğrenin, gelin bize yazın ona göre değerlendirelim lütfen :ok

Şunu da belirtmek isterim ki Yepyeni bir ürünü taksitle alabilirsiniz, bu uygulamada paranın peşin yatması gerekir banka hesabına. Bunu dikkate alın lütfen :ok
Bilgileriniz için çok teşekkür ederim yarın ben gerekeni yapıp forumdan takip etmeniz için bilgilendirme yapacağım
 
E Çevrimdışı

emre59

Yeni Üye
11 Eyl 2018
18
33
vestel444f2d3863ea9692.jpg
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Servisin günahını aldık diyebilir miyiz


Aslında evet servisin günahı alınmış gibi lakin eğer konu tam olarak bize aktarıldığı gibiyse servisin ihmali de var diyebiliriz.

Tüketiciye ''Bu hurda, bunu çöpe at git yenisini al'' sonucuna çıkacak cümleler kurup kendisini kapıdan geri çevirmek yerine, Zaten yetki tanımında var olan ve tüketicinin hakkını korumaya yönelik olarak ücretli değişim prosedürü konusunda kendisini bilgilendirebilir ve nihai kararı tüketicinin kendisine bırakabilirdi. Böylece tüketici ''yahu tamam ürün olmadı ama, servis elinden geleni yaptı, kurum da üzerine düşeni yapıp tüketicisine alternatif çözüm sundu, ama ben yaptırmak istemedim '' düşüncesine bürünürdü :ok


Çok şey mi bekliyorum acaba servislerden? :alala,


Bence bir önceki mesajımda yazdığım yoldan ilerleyerek teklif alsın. Bu hizmetin bir bedeli yoktur :ok
 
Geri
Üst Alt