Vestel ;kargomu teslim almış.avantaj mi?

barbarosso

Bronz Üye
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
148
Aldığım, vestelin servisini verdiği Regal marka TV için aradılar:"kargonuz bize geldi randevu oluşturalım "
Uyuyordum,sersemlemis halde açtım telefonu:sonuç , yarına randevulastik.
Regal Türkiye satıcısından Hepsiburada üzerinden almıştım tv'yi.
Bu şekilde servis kanalıyla tv' nin bana ulaştırılıyor olması bir avantaj veya dezavantaj oluşturur mu?
Yarın kurulum öncesi teslim alırken olası bir kusur durumunda iade sürecinin farklı bir süreci olur mu?
fikoloji @fikoloji , Adem Helvacı @Adem Helvacı
 

By_Trol 

Electronics repair special service
Süper Üye
Katılım
24 Ağu 2019
Mesajlar
5,504
Yaş
54
Kargo ile gelen ürünleri kargo firması servise teslim ediyor. Örnek veriyorum satın aldığınız klima ,buz dolabı ,çamaşır makinesi vs kargo eve çıkartmaz kapıda bırakır. Servislerin itiraz etme hakkı yok düşüncesi ile servis çalışanına paşa paşa taşıtıyorlar. :) Arızalı çıkma durumunda ürün servis nezaretinde açıldığı için verilecek tutanak ile iadenizi yaparsınız.
 

The_SreT 

Süper Üye
Katılım
18 Kas 2017
Mesajlar
2,598
Özellikle Vestel'in uyguladığı ve beğendiğim bir sistem açıkcası, ürün sipariş verilince direkt eve değil yetkili servise gönderiyor ürünü. Kargo taşımada her hangi bir kusur, hasar var ise servis ürünü teslim almıyor zaten, bizden daha çok inceliyorlar kargodaki ürünü teslim alırken emin olun, hasarlı teslim alırlarsa onlara patlar mevzu çünkü 😄 kurulum sırasında her hangi bir kusur olursa farklı bir süreç olmaz, iade yada değişim yaparlar.
 

hardcrss

Bronz Üye
Katılım
26 May 2021
Mesajlar
117
Yaş
30
Satın aldığım Grundig marka kurutma makinesi de Arçelik servisine teslim edilmişti, kendileri gelip kurdular. Kurulumdan sonra ürünün sağ alt köşeden darbe aldığını gördüm. Servise durumu ilettim, fotoğraflarını istediler, +2 yıl garanti eklediler. Toplamda ürün 5 yıl garantili olmuş oldu.
 

hareketliperde 

Bronz Üye
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
299
Yaş
33
Özellikle Vestel'in uyguladığı ve beğendiğim bir sistem açıkcası, ürün sipariş verilince direkt eve değil yetkili servise gönderiyor ürünü. Kargo taşımada her hangi bir kusur, hasar var ise servis ürünü teslim almıyor zaten, bizden daha çok inceliyorlar kargodaki ürünü teslim alırken emin olun, hasarlı teslim alırlarsa onlara patlar mevzu çünkü 😄 kurulum sırasında her hangi bir kusur olursa farklı bir süreç olmaz, iade yada değişim yaparlar.
Koç grubu da bu şekilde çalışıyor. altus dışında onu da spotçular satıyor genelde zaten. dediğiniz gibi çok mantıklı bir uygulama. tv aldım acaba ekranı kırık mı. buzdolabını taşırlar mı dertleri yok.
Satın aldığım Grundig marka kurutma makinesi de Arçelik servisine teslim edilmişti, kendileri gelip kurdular. Kurulumdan sonra ürünün sağ alt köşeden darbe aldığını gördüm. Servise durumu ilettim, fotoğraflarını istediler, +2 yıl garanti eklediler. Toplamda ürün 5 yıl garantili olmuş oldu.
bu da yeni yöntem. ürünü değişmemek için ufak tefek arızalar da +2 yıl garanti öneriyorlar hemen. müşteri zorlarsa +4 le devam ediyorlar :)
 

Benzer konular