barbarosso
Aktif Üye
- 7 Eki 2017
- 343
Aldığım, vestelin servisini verdiği Regal marka TV için aradılar:"kargonuz bize geldi randevu oluşturalım "
Uyuyordum,sersemlemis halde açtım telefonu:sonuç , yarına randevulastik.
Regal Türkiye satıcısından Hepsiburada üzerinden almıştım tv'yi.
Bu şekilde servis kanalıyla tv' nin bana ulaştırılıyor olması bir avantaj veya dezavantaj oluşturur mu?
Yarın kurulum öncesi teslim alırken olası bir kusur durumunda iade sürecinin farklı bir süreci olur mu?
F fikoloji , Adem Helvacı
Uyuyordum,sersemlemis halde açtım telefonu:sonuç , yarına randevulastik.
Regal Türkiye satıcısından Hepsiburada üzerinden almıştım tv'yi.
Bu şekilde servis kanalıyla tv' nin bana ulaştırılıyor olması bir avantaj veya dezavantaj oluşturur mu?
Yarın kurulum öncesi teslim alırken olası bir kusur durumunda iade sürecinin farklı bir süreci olur mu?
F fikoloji , Adem Helvacı