Vestel Hızlı 9812te çamaşır makinası kazanda paslanma?

A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
622
Arkadaşlar yaklaşık 11ay önce 9kg Vestel hızlı 9812TE model bir çamaşır makinası aldık, zaman zaman servisle ilgili bazı sorunlar yaşadık twinjet fıskiyelerden su vermeme gibi, normal normal dedikleri şey, fiskiyelere giden hortumun tıkanmasından kaynaklanıyormuş meğer.
Geçen gün çamaşırları boşaltirken makina kazanının (tamburun) paslandigini farkt ettim, servis talebinde bulunduk geldiler beze cif döküp sildi, abi geçti dedi ?, dedim cif pası kapattı sadece suyu yediği an yine pas ortaya çıkacak! Benim israrinla resimleri çekildi, fabrikaya yollandı, fabrika tambur/kazan degisimi olacakndemis bende kabul etmedim, zira ürün henüz 11aylik ve inci kazan diye tabir edilen bir model ve ilk yilini doldurmadan paslandi. Biliyorum ki kazan değişimi için komple sökülecek ve malesef bilgisiz servis personelinin bu değişimi sorunsuz gerçekleştireceğine hiç inancım yok. Bu sebeple tamiri kabul etmedim ve değişim talebinde bulundum, benzer sorun yaşayan var mı acaba?

IMG_20190725_180240.jpg
IMG_20190725_180219.jpg
IMG_20190726_122458.jpg
IMG_20190726_122521.jpg
IMG_20190725_180203.jpg
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Geçmiş olsun daha önce içerideki plastik karıştırıcı lara işlem yapıldı mı ?
Kazan içi paslanmalar genelde topraklama yetersizliği veye topraklama olmamasından kaynaklanmaktadır, topraklama mevcut mu?
 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
622
Geçmiş olsun daha önce içerideki plastik karıştırıcı lara işlem yapıldı mı ?
Kazan içi paslanmalar genelde topraklama yetersizliği veye topraklama olmamasından kaynaklanmaktadır, topraklama mevcut mu?
Hayır hocam plastik karıştırıcılara işlem yapılmadı, sadece kapaktaki twinjet fiskiyeleri su vermediği için temizlendi, gerçi sorun fiskiyelere giden hortumdaki "T" boruda imiş. Topraklama var.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Hayır hocam plastik karıştırıcılara işlem yapılmadı, sadece kapaktaki twinjet fiskiyeleri su vermediği için temizlendi, gerçi sorun fiskiyelere giden hortumdaki "T" boruda imiş. Topraklama var.
pek rastlanınan bir olay değil, geçmiş olsun umarım gönlünce olur
 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
622
çizikler içine atılan fermuarlı kıyafet, sert cisim, düğme, gibi kazan içinde dönerken sürtünmesi ile olabilir,
ayrıca o bölge içinde servis gelip işlem yapmış sünger değilde tel kullanıldı ise oda çizmiş olabilir
Yok hozam beze cif döküp sildiler sadece paslı olan yeri, çizikler genel olarak kazanın bazı bölgelerinde var, şimdide yıkama esnasında bip bip uyarı sesi vermeye başladı, bazen tek bip ardından 3kez tekrar, bazende tek bip ardından 2tekrar şeklinde.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Yok hozam beze cif döküp sildiler sadece paslı olan yeri, çizikler genel olarak kazanın bazı bölgelerinde var, şimdide yıkama esnasında bip bip uyarı sesi vermeye başladı, bazen tek bip ardından 3kez tekrar, bazende tek bip ardından 2tekrar şeklinde.
Ekranda herhangi bir uyarı? Herhangi bir derece veya komut değiştirme oluyor mu dikkat ettiniz mi ?
 
A Çevrimdışı

A.Bozoğlu 

Süper Üye
25 Eki 2017
622
Vestel ısrarla onarım teklif ediyor ve ekliyor orjinal parça kullanılacak diye! 11aylık makina sıfır alındı ve siz bu üründe yansanayi kazanmı kullandınız diyorum, hayır diyor, takacağınız kazandada paslanma ihtimali var o zaman diyorum, bize bir şans verin servisimize güveniyoruz diyor görüştüğüm temsilci. daha önce twinjet fıskiyeleri su vermediği için gönderdiğiniz ve bu normal deyip giden 3.kez aynı arıza için geldiklerinde sorunu çözen servisinizin kazan değişimini sorunsuz gerçekleştirebileceğine siz inansanızda ben kesinlikle inanmıyorum dedim ve tüketici hakem heyeti nezdinde ücret iadesi yada değişim talebimi sürdüreceğimi ilettim.

Vestel nedense bu tür durumlarda sürekli tüketiciyi uğraştırıyor, Arçelik kesinlikle bu tür durumlarda daha ilgili.
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
21
Vestel ısrarla onarım teklif ediyor ve ekliyor orjinal parça kullanılacak diye! 11aylık makina sıfır alındı ve siz bu üründe yansanayi kazanmı kullandınız diyorum, hayır diyor, takacağınız kazandada paslanma ihtimali var o zaman diyorum, bize bir şans verin servisimize güveniyoruz diyor görüştüğüm temsilci. daha önce twinjet fıskiyeleri su vermediği için gönderdiğiniz ve bu normal deyip giden 3.kez aynı arıza için geldiklerinde sorunu çözen servisinizin kazan değişimini sorunsuz gerçekleştirebileceğine siz inansanızda ben kesinlikle inanmıyorum dedim ve tüketici hakem heyeti nezdinde ücret iadesi yada değişim talebimi sürdüreceğimi ilettim.

Vestel nedense bu tür durumlarda sürekli tüketiciyi uğraştırıyor, Arçelik kesinlikle bu tür durumlarda daha ilgili.
Servis ne kadar işinin ehli olsada makinede fabrikasyon sorun varsa değişim olmadan halledilmiyor
 
E Çevrimdışı

Ekinciberfin18 

Yeni Üye
6 Ara 2019
16
Merhabalar, Regal cm 8102 8 kg çamaşır makinesi aldık. AU test modu yaptım bitirdi End yazdı ama SAU test modunu bilmiyorum bilmediğim için içinde ki suyu boşaltsın diye 17 dak. Sıkma programına alıyorum. SAU bilmediğim için. SAU yapabilmem için bana yardımcı olabilirmisiniz. Şimdi den teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri