Arkadaşlar yaklaşık 11ay önce 9kg Vestel hızlı 9812TE model bir çamaşır makinası aldık, zaman zaman servisle ilgili bazı sorunlar yaşadık twinjet fıskiyelerden su vermeme gibi, normal normal dedikleri şey, fiskiyelere giden hortumun tıkanmasından kaynaklanıyormuş meğer.
Geçen gün çamaşırları boşaltirken makina kazanının (tamburun) paslandigini farkt ettim, servis talebinde bulunduk geldiler beze cif döküp sildi, abi geçti dedi ?, dedim cif pası kapattı sadece suyu yediği an yine pas ortaya çıkacak! Benim israrinla resimleri çekildi, fabrikaya yollandı, fabrika tambur/kazan degisimi olacakndemis bende kabul etmedim, zira ürün henüz 11aylik ve inci kazan diye tabir edilen bir model ve ilk yilini doldurmadan paslandi. Biliyorum ki kazan değişimi için komple sökülecek ve malesef bilgisiz servis personelinin bu değişimi sorunsuz gerçekleştireceğine hiç inancım yok. Bu sebeple tamiri kabul etmedim ve değişim talebinde bulundum, benzer sorun yaşayan var mı acaba?
Geçen gün çamaşırları boşaltirken makina kazanının (tamburun) paslandigini farkt ettim, servis talebinde bulunduk geldiler beze cif döküp sildi, abi geçti dedi ?, dedim cif pası kapattı sadece suyu yediği an yine pas ortaya çıkacak! Benim israrinla resimleri çekildi, fabrikaya yollandı, fabrika tambur/kazan degisimi olacakndemis bende kabul etmedim, zira ürün henüz 11aylik ve inci kazan diye tabir edilen bir model ve ilk yilini doldurmadan paslandi. Biliyorum ki kazan değişimi için komple sökülecek ve malesef bilgisiz servis personelinin bu değişimi sorunsuz gerçekleştireceğine hiç inancım yok. Bu sebeple tamiri kabul etmedim ve değişim talebinde bulundum, benzer sorun yaşayan var mı acaba?