Vestel, Bellona, Midea Deneyimim

S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Merhaba arkadaşlar. Bu yazıyı yazmamdaki amaç yeni eve çıkmış biri olarak yaşadığım deneyimi aktarmak. En son hangi ürün model olduğunu belirteceğim.
Öncelikle bir çok araştırma içerisine girdim ve fiyat performans olarak birçok karşılaştırma yaptım. Bu noktada elbette eleştiriler olmasına karşın ürünlerin kul yapımı olduğunu, her markanın sorunları olduğunu bu noktada üründen ziyade satıcı ile muhatap olmanın, o desteğin öneminin büyük olduğu görüşüne vardım. İstanbul G.o.pasa da bulunan Öztekin dtm'den hem beyaz eşyayı tv dahil Vestel'den hemde firma bünyesine ait bellona oturma grubu, yatak odası takımı temin ettim.

Ürünlerin hepsi belirttiğim gün içerisinde kurulumu yapıldı. Bu süreçte yaşadıklarımı aktarayım.
Ürün kurulumu yapıldıktan sonra makine ile ilgili bir durum olduğundan şüphelendim ve satın aldığım bayiyi aradım. Hemen o gün servis geldi inceledi ve sorun olmadığını beyan etti. Problemin çamaşır makinesinde seçtiğimiz program hatasından kaynaklı olduğunu dile getirdi. Olması gerekeni söyledi. Uyguladık. Problem ortadan kalktı.

Aradan birkaç gün geçtikten sonra 07.06.2022 tarihinde yine aynı mağazadan bir kurutma makinesi aldım. Servis ürünü Aldığım gün getirdi ve kurulum gerçekleştirildi. Fakat şuanda üründe anormal bir ses mevcut. Çalışırken kapağı açılıyor, tırrrrr diye arka tarafından bir ses geliyor. Firma da muhatap olduğum Hakan bey'e mesaj attım ve şuanda kendisinden gelecek geri dönüşü bekliyorum. Evet bu saatte kendisine mesaj attım çünkü gündüzleri değil mesleğim gereği akşamları ve gece daha çok ayakta oluyorum.

Şimdi gelelim temel noktalara.
Ürünler kurulurken gelen servis elemanları işlerini hızlıca yapıp gitme derdindeler.
Ankastre set kurulurken kocaman bir boru kesilmeden koyulmuş ve performansı bozulmuş Hakan bey ile olan diyalog ile tarafımca düzeltilmiştir.

Buzdolabı fırın çamaşır makinesi vs kurulurken size detaylıca anlatmaktan ziyade hemen hop hup çat cut bay bay.
Fakat bu sadece Vestel'e özgü değil. Nasıl kargo firmalarının her bir şubesi farklı hizmet anlayışında ise yine firmaların servisleri benzer hizmet anlayışında.

Bu noktada sizin kurtariciniz ise satın aldığınız bayi. İşinin ne kadar peşine düştüğü. Ben şuanda sonuna kadar Hakan bey'e güveniyorum. Fiyat konusunda yapmış olduğu yardımlar vs dahil.

Kurutma makinesi hariç Vestel ürünlerinden şuana kadar memnunum. Kurutma makinesi durumunu belirttiğim üzere güncelleyeceğim.


Bellona da aldığım koltuk takimindan bir tanesinde hali saha maçı yapmışsınız da çantada kalmış çamaşırlar gibi leş bir koku vardı. Aradım Hakan bey'i. Bellona dan Geldiler. Problemin kaynağını tespit ettiler. Problemli ürün alındı ve yenisinin gelmesini bekliyoruz. Yine belirtiyorum BAYİ ve o bayiyi yöneten kişi.


Midea ile irtibat sorunu yaşadık. Adem Helvacı Adem Helvacı hocam irtibata geçti. Hemen Fg europe den birileri aradı. Aynı gün ürünü satın aldım ve yine aynı gün kurulumu gerçekleştirildi.

Şimdi yine söylüyorum. Markadan ziyade onu satan ve yaptığı işi layığıyla yerine getirmeye çalışan kişiler olduğu sürece tüm markalar güvenilir.

Bu yüzden internetten 3-5 kuruş daha ucuza almak yerine (ki Hakan bey fiyatlar konusunda gayet makul indirimler uyguladı) gerçekten samimi bir bayi bulmanız yönünde.

Ürünlerim
Vestel 70U9600 Tv
Vestel NF52101 buzdolabı
Vestel CMI 98222 WİFİ çamaşır makinesi
Vestel BM 4202 Wifi bulaşık makinesi
Vestel ankastre set( model numarasını bilmiyorum)
Vestel Km9701 kurutma makinesi
Bellona mavenna oturma grubu
Bellona Vilza yatak odası takımı 6 kapılı
Midea xtreme save 12.000 Btu klima

Çok amatör bir yazi oldu. Hatalarım için kusuruma bakmayın. Fakat deneyimlerimi paylaşmak istedim.

Kullandığım süre boyuncada şuana kadar kurutma makinesi hariç bir sorun yaşamadım. İnşallah ta yaşamam.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Her ne olursa olsun olumlu ve olumsuz GERÇEK ve TARAFSIZ yani firmaya kızdı diye gömen değil yaşadığı sorunları objektif aktarabilen yorumlar, sonraki potansiyel alıcılar için gerçekten çok değerli.


Bir haftadan fazla süredir Ev sahibimizin cenaze+taziye durumları için online dünyadan uzağım bu nedenle sınırlı erişim ile telefondan elimden geldiğince bakmaya çalışıp yarım yamalak cevaplar yazdım. Kısa süre içerisinde rutin hayatımıza geri döneriz diye düşünüyorum. Dünya bir şekilde ilerliyor, giden gittiği ile kalıyor ne diyelim.

Paylaştığınız bilgiler için çok teşekkürler.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Her ne olursa olsun olumlu ve olumsuz GERÇEK ve TARAFSIZ yani firmaya kızdı diye gömen değil yaşadığı sorunları objektif aktarabilen yorumlar, sonraki potansiyel alıcılar için gerçekten çok değerli.


Bir haftadan fazla süredir Ev sahibimizin cenaze+taziye durumları için online dünyadan uzağım bu nedenle sınırlı erişim ile telefondan elimden geldiğince bakmaya çalışıp yarım yamalak cevaplar yazdım. Kısa süre içerisinde rutin hayatımıza geri döneriz diye düşünüyorum. Dünya bir şekilde ilerliyor, giden gittiği ile kalıyor ne diyelim.

Paylaştığınız bilgiler için çok teşekkürler.
Allah rahmet eylesin hocam.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Evet kurutma makinesi ile ilgili güncelleme paylaşmak istiyorum. Ürün yenisi ile değiştirilecek. Fabrikadan yeni ürün bekleniyor.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Her ne olursa olsun olumlu ve olumsuz GERÇEK ve TARAFSIZ yani firmaya kızdı diye gömen değil yaşadığı sorunları objektif aktarabilen yorumlar, sonraki potansiyel alıcılar için gerçekten çok değerli.


Bir haftadan fazla süredir Ev sahibimizin cenaze+taziye durumları için online dünyadan uzağım bu nedenle sınırlı erişim ile telefondan elimden geldiğince bakmaya çalışıp yarım yamalak cevaplar yazdım. Kısa süre içerisinde rutin hayatımıza geri döneriz diye düşünüyorum. Dünya bir şekilde ilerliyor, giden gittiği ile kalıyor ne diyelim.

Paylaştığınız bilgiler için çok teşekkürler.
Allah rahmet eylesin. Elimizden gelebilecek birşey olursa çok uzakta değiliz. İletişime geçmeniz yeterli olur.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Allah rahmet eylesin. Elimizden gelebilecek birşey olursa çok uzakta değiliz. İletişime geçmeniz yeterli olur.
Çok teşekkürler.
Ev sahibimizin eşiydi hanımefendi safrakesesi ameliyatı sonrası ne yazık ki evinde kalp krizinen vefat etmiş İzmirde, Memleketi olan Seydikemerde toprağa verilince elimizden geldiğince koşturduk.

Taziye çadırı kurulur normalde ancak bina bahçesi müsait olduğundan çardak altında ağırladık gelenleri. Sabahtan başlayıp gece 12 ye kadar bütün gelen giden çay kahve pasta börekikram servis hoşgeldin beşgittin derken bir hafta geçmiş bitmiş bile.

Sanırım bugün yarın Belediye artık gelip sandalyeleri çay makinesini vs alır, sonrası kırkı ve ellikisinie artık.

Çok teşekkür ederim ince düşüncenizden dolayı.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Çok teşekkürler.
Ev sahibimizin eşiydi hanımefendi safrakesesi ameliyatı sonrası ne yazık ki evinde kalp krizinen vefat etmiş İzmirde, Memleketi olan Seydikemerde toprağa verilince elimizden geldiğince koşturduk.

Taziye çadırı kurulur normalde ancak bina bahçesi müsait olduğundan çardak altında ağırladık gelenleri. Sabahtan başlayıp gece 12 ye kadar bütün gelen giden çay kahve pasta börekikram servis hoşgeldin beşgittin derken bir hafta geçmiş bitmiş bile.

Sanırım bugün yarın Belediye artık gelip sandalyeleri çay makinesini vs alır, sonrası kırkı ve ellikisinie artık.

Çok teşekkür ederim ince düşüncenizden dolayı.
Allah kolaylık versin. Ben kendimden değil sevdiklerimin ölümünü görmekten çok korkuyorum. O yüzden hep dua ederim Rabbime herkesten önce beni diye.


Midea ile görüşüldü ve 2. Klima yarın takılacak Allah'ın izniyle.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Midea ile görüşüldü ve 2. Klima yarın takılacak Allah'ın izniyle.
Güzel haberlerinizi bekliyoruz.

Şu satıştan sonra indirime giren ürünler ile ilgili üzülen tüketicilere de çözüm üretmeliler bence.

Hakikaten tüketici gözünden bakıyorsun çok itici bir konu.
Satıcı gözü ile bakıyorsun aldığı malı aldığı paraya göre kâr ile satıyor, sonraki seri daha düşük fiyata gelince adam indirim yapsa bir dert, yapmasa ayrı dert.
İndirim yapsa, daha 2 gün evvel malı sattığı tüketiciye ne cevap verecek?
İndirim yapmasa bu sefer diğer tüm vatandaşlara gereksiz yere yüksek bedel ile satış yapacak
Aradaki farkı iade etse kendisi cebinden bedel ödemiş olacak.

Yani bu ticaret denen şeyden hiç hoşlanmadığım kadar var gerçekten.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Valla o kadar değişik bir durum ki. Kdv indirimi yaparlar ama malı satin alan markettir dukkandir o çoktan ödemiştir. Demez devlet baba kardeşim al iade diye.haliyle esnaf niye kendi cebinden ödesin ki.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Güzel haberlerinizi bekliyoruz.

Şu satıştan sonra indirime giren ürünler ile ilgili üzülen tüketicilere de çözüm üretmeliler bence.

Hakikaten tüketici gözünden bakıyorsun çok itici bir konu.
Satıcı gözü ile bakıyorsun aldığı malı aldığı paraya göre kâr ile satıyor, sonraki seri daha düşük fiyata gelince adam indirim yapsa bir dert, yapmasa ayrı dert.
İndirim yapsa, daha 2 gün evvel malı sattığı tüketiciye ne cevap verecek?
İndirim yapmasa bu sefer diğer tüm vatandaşlara gereksiz yere yüksek bedel ile satış yapacak
Aradaki farkı iade etse kendisi cebinden bedel ödemiş olacak.

Yani bu ticaret denen şeyden hiç hoşlanmadığım kadar var gerçekten.
2 midea klima bugün takıldı.
Vestel fabrikasından arandım yeni ürün gönderimi sağlandı. Gelmesini bekliyoruz.
Montaj yerini biz istedik. Sevgili apartman musade etmedigi icin ?

IMG_20220609_121851.jpg
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
2 midea klima bugün takıldı.
Vestel fabrikasından arandım yeni ürün gönderimi sağlandı. Gelmesini bekliyoruz.
Montaj yerini biz istedik. Sevgili apartman musade etmedigi icin ?

IMG_20220609_121851.jpg
Sürgülü kapı mı orası? :alala

Apartman sakinlerine bir şey diyemiyoruz ki. Birincisi görsel anlamda, ikincisi ise geçmiş yıllarda NaturePlus ve birçok modelde ..küz gibi böğüren klimaların ses rezaleti nedeniyle herkes önyargılı yaklaşıyor klima montajlarına.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Sürgülü kapı mı orası? :alala

Apartman sakinlerine bir şey diyemiyoruz ki. Birincisi görsel anlamda, ikincisi ise geçmiş yıllarda NaturePlus ve birçok modelde ..küz gibi böğüren klimaların ses rezaleti nedeniyle herkes önyargılı yaklaşıyor klima montajlarına.
Yok yok normal balkon kapısı. Açılır kapanır. Ona bir engel teşkil etmiyor. Pervaneyide direkt disariya bakacak sekilde kurduk. Ev sahibine kalsa balkonun içine doğru baksın. Yazin balkon ekstra sauna olsun. Birde biri demez mi yere kurun diye. Ustalar ben asla kurmam yere dedi. Balkona doğru da. Zira hava gitmesi lazım. En uygun bu sekilde önündeki camlar açılacak ve öyle çalıştırılacak. Yoksa sauna balkon hizmeti verecekler evde ??
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Bu arada konu sahibine de bir özür borçluyum sanırım. Konu altına mesaj yanıtı girdim ve asıl konuyla ilgili hiçbir şey yazmadım. Konuyu okuyunca naçizane zamanında ekmek yediğim sektör olduğu için (Elektronik Servis Yönetimi, Saha çalışması) yetkili servislerin kurulum hızı ve ilgisi konusunda bilgi paylaşmak istedim. Bizim görev yaptığımız zaman diliminde (O dönemde elektronik servisleri ve beyaz eşya servisleri çalıştığım firmada ayrıydı.) kurulum için açılan iş emirleri çok düşük ücretlerle kapanır, örneğin yol ücreti tek başına asla bir kurulumda yaptığınız yola yetmezdi. Ayrıca bir günde (24 Saat) mantık dışı sayıda iş emri kapatmanız lazımdı ki maliyeti kurtarıp -belki- kâr edebilesiniz. Tabii eğer hayatınızdan hatırı sayılır miktarda zaman çalabilirseniz bu planlamayı daha detaylı yapıp kurulumu, ürünün kullanımı ile ilgili detayları müşteriye layığıyla aktarabilirdiniz. Bu sebeplerden dolayı servis personeli gelir, kurulumu yapar, olağan dışı bir durum olmaması için dua eder, (ki ne kadar çok dua ederse o kadar çok olağan dışı durum çıkar. :) ) hızlıca kurulumu yapar ve bir sonraki kuruluma geçerdi.

Daha fazla uzatmadan olması gerekenin bu olmadığı konusunda hemfikir olduğumu beyan eder, ürünlerinizi iyi günlerde sağlıkla, huzurla kullanmanızı dilerim.

Not: Bu anlattığım çalışma düzeni bundan yaklaşık 17 yıl önce geçerliydi. (Rakam olarak yazınca insan yaşlandığını da farkediyor. :) ) Sistemde bir değişiklik olduysa halen sektörde emek veren ustalarımız daha doğrusunu bilirler. Sürç-i lisan eti isem affola. :)
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Bu arada konu sahibine de bir özür borçluyum sanırım. Konu altına mesaj yanıtı girdim ve asıl konuyla ilgili hiçbir şey yazmadım. Konuyu okuyunca naçizane zamanında ekmek yediğim sektör olduğu için (Elektronik Servis Yönetimi, Saha çalışması) yetkili servislerin kurulum hızı ve ilgisi konusunda bilgi paylaşmak istedim. Bizim görev yaptığımız zaman diliminde (O dönemde elektronik servisleri ve beyaz eşya servisleri çalıştığım firmada ayrıydı.) kurulum için açılan iş emirleri çok düşük ücretlerle kapanır, örneğin yol ücreti tek başına asla bir kurulumda yaptığınız yola yetmezdi. Ayrıca bir günde (24 Saat) mantık dışı sayıda iş emri kapatmanız lazımdı ki maliyeti kurtarıp -belki- kâr edebilesiniz. Tabii eğer hayatınızdan hatırı sayılır miktarda zaman çalabilirseniz bu planlamayı daha detaylı yapıp kurulumu, ürünün kullanımı ile ilgili detayları müşteriye layığıyla aktarabilirdiniz. Bu sebeplerden dolayı servis personeli gelir, kurulumu yapar, olağan dışı bir durum olmaması için dua eder, (ki ne kadar çok dua ederse o kadar çok olağan dışı durum çıkar. :) ) hızlıca kurulumu yapar ve bir sonraki kuruluma geçerdi.

Daha fazla uzatmadan olması gerekenin bu olmadığı konusunda hemfikir olduğumu beyan eder, ürünlerinizi iyi günlerde sağlıkla, huzurla kullanmanızı dilerim.

Not: Bu anlattığım çalışma düzeni bundan yaklaşık 17 yıl önce geçerliydi. (Rakam olarak yazınca insan yaşlandığını da farkediyor. :) ) Sistemde bir değişiklik olduysa halen sektörde emek veren ustalarımız daha doğrusunu bilirler. Sürç-i lisan eti isem affola. :)
Estağfurullah ne özürü. Ne yazık ki iki gelen servis personeli ve iki farklı yaklaşım. Ben burada işveren olarak yine personele bağlıyorum. Sadece firma bazlı değil.
 
Geri
Üst Alt