S
Çevrimdışı
sisperdesi
Aktif Üye
- 28 May 2022
- 255
- 30
Merhaba arkadaşlar. Bu yazıyı yazmamdaki amaç yeni eve çıkmış biri olarak yaşadığım deneyimi aktarmak. En son hangi ürün model olduğunu belirteceğim.
Öncelikle bir çok araştırma içerisine girdim ve fiyat performans olarak birçok karşılaştırma yaptım. Bu noktada elbette eleştiriler olmasına karşın ürünlerin kul yapımı olduğunu, her markanın sorunları olduğunu bu noktada üründen ziyade satıcı ile muhatap olmanın, o desteğin öneminin büyük olduğu görüşüne vardım. İstanbul G.o.pasa da bulunan Öztekin dtm'den hem beyaz eşyayı tv dahil Vestel'den hemde firma bünyesine ait bellona oturma grubu, yatak odası takımı temin ettim.
Ürünlerin hepsi belirttiğim gün içerisinde kurulumu yapıldı. Bu süreçte yaşadıklarımı aktarayım.
Ürün kurulumu yapıldıktan sonra makine ile ilgili bir durum olduğundan şüphelendim ve satın aldığım bayiyi aradım. Hemen o gün servis geldi inceledi ve sorun olmadığını beyan etti. Problemin çamaşır makinesinde seçtiğimiz program hatasından kaynaklı olduğunu dile getirdi. Olması gerekeni söyledi. Uyguladık. Problem ortadan kalktı.
Aradan birkaç gün geçtikten sonra 07.06.2022 tarihinde yine aynı mağazadan bir kurutma makinesi aldım. Servis ürünü Aldığım gün getirdi ve kurulum gerçekleştirildi. Fakat şuanda üründe anormal bir ses mevcut. Çalışırken kapağı açılıyor, tırrrrr diye arka tarafından bir ses geliyor. Firma da muhatap olduğum Hakan bey'e mesaj attım ve şuanda kendisinden gelecek geri dönüşü bekliyorum. Evet bu saatte kendisine mesaj attım çünkü gündüzleri değil mesleğim gereği akşamları ve gece daha çok ayakta oluyorum.
Şimdi gelelim temel noktalara.
Ürünler kurulurken gelen servis elemanları işlerini hızlıca yapıp gitme derdindeler.
Ankastre set kurulurken kocaman bir boru kesilmeden koyulmuş ve performansı bozulmuş Hakan bey ile olan diyalog ile tarafımca düzeltilmiştir.
Buzdolabı fırın çamaşır makinesi vs kurulurken size detaylıca anlatmaktan ziyade hemen hop hup çat cut bay bay.
Fakat bu sadece Vestel'e özgü değil. Nasıl kargo firmalarının her bir şubesi farklı hizmet anlayışında ise yine firmaların servisleri benzer hizmet anlayışında.
Bu noktada sizin kurtariciniz ise satın aldığınız bayi. İşinin ne kadar peşine düştüğü. Ben şuanda sonuna kadar Hakan bey'e güveniyorum. Fiyat konusunda yapmış olduğu yardımlar vs dahil.
Kurutma makinesi hariç Vestel ürünlerinden şuana kadar memnunum. Kurutma makinesi durumunu belirttiğim üzere güncelleyeceğim.
Bellona da aldığım koltuk takimindan bir tanesinde hali saha maçı yapmışsınız da çantada kalmış çamaşırlar gibi leş bir koku vardı. Aradım Hakan bey'i. Bellona dan Geldiler. Problemin kaynağını tespit ettiler. Problemli ürün alındı ve yenisinin gelmesini bekliyoruz. Yine belirtiyorum BAYİ ve o bayiyi yöneten kişi.
Midea ile irtibat sorunu yaşadık. Adem Helvacı hocam irtibata geçti. Hemen Fg europe den birileri aradı. Aynı gün ürünü satın aldım ve yine aynı gün kurulumu gerçekleştirildi.
Şimdi yine söylüyorum. Markadan ziyade onu satan ve yaptığı işi layığıyla yerine getirmeye çalışan kişiler olduğu sürece tüm markalar güvenilir.
Bu yüzden internetten 3-5 kuruş daha ucuza almak yerine (ki Hakan bey fiyatlar konusunda gayet makul indirimler uyguladı) gerçekten samimi bir bayi bulmanız yönünde.
Ürünlerim
Vestel 70U9600 Tv
Vestel NF52101 buzdolabı
Vestel CMI 98222 WİFİ çamaşır makinesi
Vestel BM 4202 Wifi bulaşık makinesi
Vestel ankastre set( model numarasını bilmiyorum)
Vestel Km9701 kurutma makinesi
Bellona mavenna oturma grubu
Bellona Vilza yatak odası takımı 6 kapılı
Midea xtreme save 12.000 Btu klima
Çok amatör bir yazi oldu. Hatalarım için kusuruma bakmayın. Fakat deneyimlerimi paylaşmak istedim.
Kullandığım süre boyuncada şuana kadar kurutma makinesi hariç bir sorun yaşamadım. İnşallah ta yaşamam.
Öncelikle bir çok araştırma içerisine girdim ve fiyat performans olarak birçok karşılaştırma yaptım. Bu noktada elbette eleştiriler olmasına karşın ürünlerin kul yapımı olduğunu, her markanın sorunları olduğunu bu noktada üründen ziyade satıcı ile muhatap olmanın, o desteğin öneminin büyük olduğu görüşüne vardım. İstanbul G.o.pasa da bulunan Öztekin dtm'den hem beyaz eşyayı tv dahil Vestel'den hemde firma bünyesine ait bellona oturma grubu, yatak odası takımı temin ettim.
Ürünlerin hepsi belirttiğim gün içerisinde kurulumu yapıldı. Bu süreçte yaşadıklarımı aktarayım.
Ürün kurulumu yapıldıktan sonra makine ile ilgili bir durum olduğundan şüphelendim ve satın aldığım bayiyi aradım. Hemen o gün servis geldi inceledi ve sorun olmadığını beyan etti. Problemin çamaşır makinesinde seçtiğimiz program hatasından kaynaklı olduğunu dile getirdi. Olması gerekeni söyledi. Uyguladık. Problem ortadan kalktı.
Aradan birkaç gün geçtikten sonra 07.06.2022 tarihinde yine aynı mağazadan bir kurutma makinesi aldım. Servis ürünü Aldığım gün getirdi ve kurulum gerçekleştirildi. Fakat şuanda üründe anormal bir ses mevcut. Çalışırken kapağı açılıyor, tırrrrr diye arka tarafından bir ses geliyor. Firma da muhatap olduğum Hakan bey'e mesaj attım ve şuanda kendisinden gelecek geri dönüşü bekliyorum. Evet bu saatte kendisine mesaj attım çünkü gündüzleri değil mesleğim gereği akşamları ve gece daha çok ayakta oluyorum.
Şimdi gelelim temel noktalara.
Ürünler kurulurken gelen servis elemanları işlerini hızlıca yapıp gitme derdindeler.
Ankastre set kurulurken kocaman bir boru kesilmeden koyulmuş ve performansı bozulmuş Hakan bey ile olan diyalog ile tarafımca düzeltilmiştir.
Buzdolabı fırın çamaşır makinesi vs kurulurken size detaylıca anlatmaktan ziyade hemen hop hup çat cut bay bay.
Fakat bu sadece Vestel'e özgü değil. Nasıl kargo firmalarının her bir şubesi farklı hizmet anlayışında ise yine firmaların servisleri benzer hizmet anlayışında.
Bu noktada sizin kurtariciniz ise satın aldığınız bayi. İşinin ne kadar peşine düştüğü. Ben şuanda sonuna kadar Hakan bey'e güveniyorum. Fiyat konusunda yapmış olduğu yardımlar vs dahil.
Kurutma makinesi hariç Vestel ürünlerinden şuana kadar memnunum. Kurutma makinesi durumunu belirttiğim üzere güncelleyeceğim.
Bellona da aldığım koltuk takimindan bir tanesinde hali saha maçı yapmışsınız da çantada kalmış çamaşırlar gibi leş bir koku vardı. Aradım Hakan bey'i. Bellona dan Geldiler. Problemin kaynağını tespit ettiler. Problemli ürün alındı ve yenisinin gelmesini bekliyoruz. Yine belirtiyorum BAYİ ve o bayiyi yöneten kişi.
Midea ile irtibat sorunu yaşadık. Adem Helvacı hocam irtibata geçti. Hemen Fg europe den birileri aradı. Aynı gün ürünü satın aldım ve yine aynı gün kurulumu gerçekleştirildi.
Şimdi yine söylüyorum. Markadan ziyade onu satan ve yaptığı işi layığıyla yerine getirmeye çalışan kişiler olduğu sürece tüm markalar güvenilir.
Bu yüzden internetten 3-5 kuruş daha ucuza almak yerine (ki Hakan bey fiyatlar konusunda gayet makul indirimler uyguladı) gerçekten samimi bir bayi bulmanız yönünde.
Ürünlerim
Vestel 70U9600 Tv
Vestel NF52101 buzdolabı
Vestel CMI 98222 WİFİ çamaşır makinesi
Vestel BM 4202 Wifi bulaşık makinesi
Vestel ankastre set( model numarasını bilmiyorum)
Vestel Km9701 kurutma makinesi
Bellona mavenna oturma grubu
Bellona Vilza yatak odası takımı 6 kapılı
Midea xtreme save 12.000 Btu klima
Çok amatör bir yazi oldu. Hatalarım için kusuruma bakmayın. Fakat deneyimlerimi paylaşmak istedim.
Kullandığım süre boyuncada şuana kadar kurutma makinesi hariç bir sorun yaşamadım. İnşallah ta yaşamam.