VESTEL 65UD8900 geldi... İlk izlenim

M Çevrimdışı

Mehmet35

Yeni Üye
30 Mar 2018
40
34
Merhaba arkadaşlar tv’im bugün geldi..

Arkadaşlar kurulumu yaptılar.
Gelen arkadaşlar panel testini bilmedikleri söylediler. Adem beyin resimli ilk kurulum ve panel testi için tariflerini göstererek testi yaptık. Benim gördüğüm 1 ölü piksel vardı ( çok önemli değil)..

Küçük bir kullanım eğitimi verdiler arkadaşlar. Ve gittiler..

Asıl süreç bundan sonra başlıyor....
YouTube ve smart üzerindeki tv kanallarının uygulamalarından video izlerken bir anda kablosuz ağ koptu. Ayarlar kısmına geldiğimde kablosuz ağ seçeceğinin görünmediğini gördüm. Kablo bağlayarak internete girmeye çalıştım fakat tv kablolu olarakta internete bağlanmadı. Tv sonra kendiliğinden kapanıp yeniden açılmaya başladı. (Bu süreç servis gittikten 2 saat sonra gerçekleşiyor).
Tv yi ilk kurulum yaparak tekrar kurdum fakat değişen birşey olmadı.

Kuran arkadaşları aradım. Dönüş yapacaklarını söylediler. 1 hafta bekledikten sonra TV’nin gelip 2 saat sonra böyle birşey yaşanması çok can sıkıcı... Bundan sonraki süreçte ne olacağını sizlerle paylaşacağım.. Tavsiyelere her zaman açığım yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
M Çevrimdışı

Mehmet35

Yeni Üye
30 Mar 2018
40
34
96130263-c5c0-43e0-a706-dde4646aa3ba-jpeg.jpg


e4a96fd4-096c-4133-a3d6-68390e465f2d-jpeg.jpg


ec38b69b-0709-476a-99b3-d8e27aa25272-jpeg.jpg


7f8679f0-6395-400e-a524-d6a41baef468-jpeg.jpg
 
M Çevrimdışı

Mehmet35

Yeni Üye
30 Mar 2018
40
34
Yetkili arkadaşlar tekrar geldiler Yazılım yükselteceğiz dediler. Yükselttikten sonrada WiFi den atma devam etti. Video çektiler merkeze göndereceğiz ona göre hareket edeceğiz dediler.30 gün içinde değişimi hakkımın olduğunu söylediler. Süreci sizler ile paylaşacağım.

Yüklenen sürümün resmi

57604192-04d4-489e-ac8a-e587a869932b-jpeg.jpg
 
Let's _be_ honest Çevrimdışı

Let's _be_ honest

Süper Üye
30 Mar 2018
666
Öncelikle hayırlı olsun. Fakat yeni bir üründe bu şekilde sorunlar çıkması benim çok canımı sıkıyor. Sanırım led panel olayında üstadlarında dediği gibi, alayı sorunlu, alayı ucuz teknoloji. Allah insana teknoloji şansı versin. En kısa zamanda sorunun çözülmesi dileğiyle.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Öncelikle hayırlı olsun. Fakat yeni bir üründe bu şekilde sorunlar çıkması benim çok canımı sıkıyor. Sanırım led panel olayında üstadlarında dediği gibi, alayı sorunlu, alayı ucuz teknoloji. Allah insana teknoloji şansı versin. En kısa zamanda sorunun çözülmesi dileğiyle.

Arkadaşın ölü piksel haricinde yaşadığı sorun yazılım kaynaklı olabilir.
En kötü anakart üzerindeki ağ donanımı veya komponentlerden kaynaklı bir sıkıntı da olabilir.

Giderilebilecek bir arızadır bence, önemli olan firmanın tüketiciye destek vermesi. ;)
 
M Çevrimdışı

Mehmet35

Yeni Üye
30 Mar 2018
40
34
Öncelikle hayırlı olsun. Fakat yeni bir üründe bu şekilde sorunlar çıkması benim çok canımı sıkıyor. Sanırım led panel olayında üstadlarında dediği gibi, alayı sorunlu, alayı ucuz teknoloji. Allah insana teknoloji şansı versin. En kısa zamanda sorunun çözülmesi dileğiyle.
Eyvallah teşekkürler Let's _be_ honest vollkan59 .Servisteki arkadaşlar ilgililerdi. Tabi ki bundan sonraki süreçte ne olacağını göreceğiz...
 
M Çevrimdışı

Mehmet35

Yeni Üye
30 Mar 2018
40
34
Arkadaşın ölü piksel haricinde yaşadığı sorun yazılım kaynaklı olabilir.
En kötü anakart üzerindeki ağ donanımı veya komponentlerden kaynaklı bir sıkıntı da olabilir.

Giderilebilecek bir arızadır bence, önemli olan firmanın tüketiciye destek vermesi. ;)

Umut Barış Umut Barış bey yazılım yükselterek çözülmedi. Servis sorumlusu tv deki sorunu video çekti ve firmaya göndereceğini çözüm olmazsa değişimini isteyeceğini söyledi. Sürecin ilerleyişini bu konu altında paylaşacağım...
 
M Çevrimdışı

Mehmet35

Yeni Üye
30 Mar 2018
40
34
Müşteri hizmetleri tarafıma ulaştı. Anakartın arızalı olduğunu dilersem servisin değiştireceğini söylediler. Bende tv yi aldığım gün hemen arızalandı. Yeni tvnin içinin açılmasını istemediğimi değişim talep ettiğimi belirttim. Müşteri temsilcisi hanımefendi kabul etti ve 1 hafta içinde yeni tvnin geleceğini söylediler. Şuan için durum bu şekilde...
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Müşteri hizmetleri tarafıma ulaştı. Anakartın arızalı olduğunu dilersem servisin değiştireceğini söylediler. Bende tv yi aldığım gün hemen arızalandı. Yeni tvnin içinin açılmasını istemediğimi değişim talep ettiğimi belirttim. Müşteri temsilcisi hanımefendi kabul etti ve 1 hafta içinde yeni tvnin geleceğini söylediler. Şuan için durum bu şekilde...

Bazı durumlarda onarım kabul etmeniz karşılığında 1 yıl ek garanti veriyorlar. Tavsiyem bu gibi durumlarda onarımı kabul etmeniz yöndedir. Tecrübe ile sabittir. :ok
 
M Çevrimdışı

Mehmet35

Yeni Üye
30 Mar 2018
40
34

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt