VESTEL 55UD9300 KULLANICI YORUMLARI.

A Çevrimdışı

AKINA

Yeni Üye
15 Eki 2018
25
48
Öncelikle tüm Forum Gönüllülerine,Selamlar.Ayrıca bu Forumu bizlerin,Hizmetine açan,her geçen gün daha iyi olması için mücadele Edip,bizlerle,bilgi ve birikimlerini paylaşan tüm Forum Yönetiminede Teşekkürler.Ben Foruma yeni katıldım,Fakat uzun bir zamandır takip Edip,Sayın ( Ado ) Beyin,bilgilerinden Faydalanıyordum,kendisine Ayrıca Teşekkür Ederim.Beyler Vestel 55UD9300 Almayı düşünüyorum.Bu Televizyonu Kullanan Arkadaşlar,Rica etsem,Kullanıcı Yorumlarını,Artı ve Eksilerini,Almadan önce ve Aldıktan sonra nelere dikkat etmemiz gerektiğini ve neler yapmamız gerektiğini,Hangi Ana Kartlı Modeli Kullandıklarını,Maç,Filim,PS4 gibi Oyun Konsollarında ki performanslarını,Çok Değerli Kullanıcı Tecrübelerini Bizlerle Paylaşırlarmı.Bende Nasipse Tvyi Alınca İzlenimlerimi,Buradan Paylaşıcam.Şimdiden Herkese Çooook Değerli Vakitlerini Ayırarak,Bizleri Bilgilendirdikleri için,Çooook Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Öncelikle tüm Forum Gönüllülerine,Selamlar.Ayrıca bu Forumu bizlerin,Hizmetine açan,her geçen gün daha iyi olması için mücadele Edip,bizlerle,bilgi ve birikimlerini paylaşan tüm Forum Yönetiminede Teşekkürler.Ben Foruma yeni katıldım,Fakat uzun bir zamandır takip Edip,Sayın ( Ado ) Beyin,bilgilerinden Faydalanıyordum,kendisine Ayrıca Teşekkür Ederim.Beyler Vestel 55UD9300 Almayı düşünüyorum.Bu Televizyonu Kullanan Arkadaşlar,Rica etsem,Kullanıcı Yorumlarını,Artı ve Eksilerini,Almadan önce ve Aldıktan sonra nelere dikkat etmemiz gerektiğini ve neler yapmamız gerektiğini,Hangi Ana Kartlı Modeli Kullandıklarını,Maç,Filim,PS4 gibi Oyun Konsollarında ki performanslarını,Çok Değerli Kullanıcı Tecrübelerini Bizlerle Paylaşırlarmı.Bende Nasipse Tvyi Alınca İzlenimlerimi,Buradan Paylaşıcam.Şimdiden Herkese Çooook Değerli Vakitlerini Ayırarak,Bizleri Bilgilendirdikleri için,Çooook Teşekkürler.


Hoşgeldin Azizim;
Fırsat bulursam yarın senin için bir video cevap hazırlamaya çalışacağım. Böylece daha derin bilgiye sahip olmuş olursun. Bunun yanısıra konu başlığı çok yerinde olmuş zira yoktu forumda. Umarım kullanıcılar bu başlık altında toplanır yakın zamanda :ok
 
A Çevrimdışı

AKINA

Yeni Üye
15 Eki 2018
25
48
Hoşgeldin Azizim;
Fırsat bulursam yarın senin için bir video cevap hazırlamaya çalışacağım. Böylece daha derin bilgiye sahip olmuş olursun. Bunun yanısıra konu başlığı çok yerinde olmuş zira yoktu forumda. Umarım kullanıcılar bu başlık altında toplanır yakın zamanda :ok
Hoşgeldin Azizim;
Fırsat bulursam yarın senin için bir video cevap hazırlamaya çalışacağım. Böylece daha derin bilgiye sahip olmuş olursun. Bunun yanısıra konu başlığı çok yerinde olmuş zira yoktu forumda. Umarım kullanıcılar bu başlık altında toplanır yakın zamanda :ok
Sayın Ado Bey,sizlerden böyle övgü dolu sözler duymak beni Çoook Mutlu etti.Ben sizden Bu Vestel 55UD9300 için V101 ile başlayan kodlardan,Hangi kodların,hangi Ana Kartlara Ait olduğuna dair Bilgi Rica Etmiştim.Sizin vereceğiniz bilgi Benim İçin Çoook Önemli olduğu için,televizyonu dünden almadım.Bu kodlara göre mağazaya rica ettim,Tercih Yapacağım.Bu gün müsait olursanız eğer,bu kodlarıda bana yazarmısınız.Tekrar ilgi ve sabrımız için Çooook Teşekkürler.
 
A Çevrimdışı

AKINA

Yeni Üye
15 Eki 2018
25
48
Öncelikle kendi açtığım konuya bu kadar uzun bir süre yorum yapmamanın sebebi,televizyonla ve Vestelle uzun bir zamandır sorun yaşıyordum,sonucuna göre yazmak istedim.Evet Vestel 55UD9300 Televizyonu 27/10/2018 tarihinde aldım.Fakat bi baktık televizyonda en önemli özelliklerden olan HDR Yok.Hemde Vestelin Sitesinde ve özelliklerinde birinci sırada göstermelerine rağmen HDR yok.Görüntü bozuk ve panelde hata var resimlerini paylaşacağım.Tabiki servis çağırdık.Servis HDR olmadığını ve Görüntü kalitesinin bozuk olduğunu resim ve video çekerek Vestele bildirdi.Yazılımını güncelleyelim düzelir dediler,servis geldi hangi yazılımı yükleyeceğini bilmiyor,servise biz bilgi veriyoruz.Neyse zarzor yazılımı güncellediler.Sonuç görüntü gene bozuk,vaad ettikleri görüntü ile alakası yok.HDR dedik Vestele,servis gönderelim yüklesinler diyorlar.Şaka gibi,Yeni TV fabrika çıkışı olması gereken en önemli özelliklerden biri,neymiş bazen böyle üretim esnasında unutulabiliyormuş.Böyle saçmalık Olurmu dedik kabul etmedik.Tüketici Kanununa göre bu ürün eksik özellikte geldiği için Ayıplı ürün geri alın dedik.Sonra bilindik Vestel Serüveni.Onunla görüş bununla görüş uğraş dur.Sanki bir mecburiyetinin var gibi.Tüketici Kanununu bile Yok Saymaya çalıştılar.Çoookk Yazık.Şikayetvar.com'a yazdıktan sonra ve Resmi yerlere şikayet edeceğimizi ve Niyetimizin Ciddiyetini Anladıktan sonra,Binbir Güçlükle Televizyonu geri aldılar.Çok uzatmayıp kısa tutmaya çalıştım,inanın olay çooook uzun ve sinir bozucu.Ben artık Vestelede,Servislerinede İnanmıyorum,Vestelde Müşteri Memnuniyeti olduğunada İnanmıyorum.Gururla Yerli diyorlar,Bu Ülkenin,Kanunlarını bile Uygulamak İstemiyorlar.Yazık gerçekten Çooookkk Yazık.Ben burada yaşadığım sıkıntıları,kısalta bildiğim kadar kısaca Anlatmaya,İnsanları bilgilendirmeye çalıştım.Bana sorarsanız,Bence Vestel Gerçektende Pişmanlık mış.Ne Müşteri Memnuniyeti Var,Nede Kanunlara Saygı Bilginiz Olsun.

IMG_20181107_160103.jpg


IMG_20181107_172241.jpg


IMG_20181107_182629.jpg


IMG_20181107_192602.jpg


IMG_20181107_192602935805310e460614.jpg


Screenshot_20181028-21551159d223cd2e538b97.jpg
 
Son düzenleme:
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Öncelikle kendi açtığım konuya bu kadar uzun bir süre yorum yapmamanın sebebi,televizyonla ve Vestelle uzun bir zamandır sorun yaşıyordum,sonucuna göre yazmak istedim.Evet Vestel 55UD9300 Televizyonu 27/10/2018 tarihinde aldım.Fakat bi baktık televizyonda en önemli özelliklerden olan HDR Yok.Hemde Vestelin Sitesinde ve özelliklerinde birinci sırada göstermelerine rağmen HDR yok.Görüntü bozuk ve panelde hata var resimlerini paylaşacağım.Tabiki servis çağırdık.Servis HDR olmadığını ve Görüntü kalitesinin bozuk olduğunu resim ve video çekerek Vestele bildirdi.Yazılımını güncelleyelim düzelir dediler,servis geldi hangi yazılımı yükleyeceğini bilmiyor,servise biz bilgi veriyoruz.Neyse zarzor yazılımı güncellediler.Sonuç görüntü gene bozuk,vaad ettikleri görüntü ile alakası yok.HDR dedik Vestele,servis gönderelim yüklesinler diyorlar.Şaka gibi,Yeni TV fabrika çıkışı olması gereken en önemli özelliklerden biri,neymiş bazen böyle üretim esnasında unutulabiliyormuş.Böyle saçmalık Olurmu dedik kabul etmedik.Tüketici Kanununa göre bu ürün eksik özellikte geldiği için Ayıplı ürün geri alın dedik.Sonra bilindik Vestel Serüveni.Onunla görüş bununla görüş uğraş dur.Sanki bir mecburiyetinin var gibi.Tüketici Kanununu bile Yok Saymaya çalıştılar.Çoookk Yazık.Şikayetvar.com'a yazdıktan sonra ve Resmi yerlere şikayet edeceğimizi ve Niyetimizin Ciddiyetini Anladıktan sonra,Binbir Güçlükle Televizyonu geri aldılar.Çok uzatmayıp kısa tutmaya çalıştım,inanın olay çooook uzun ve sinir bozucu.Ben artık Vestelede,Servislerinede İnanmıyorum,Vestelde Müşteri Memnuniyeti olduğunada İnanmıyorum.Gururla Yerli diyorlar,Bu Ülkenin,Kanunlarını bile Uygulamak İstemiyorlar.Yazık gerçekten Çooookkk Yazık.Ben burada yaşadığım sıkıntıları,kısalta bildiğim kadar kısaca Anlatmaya,İnsanları bilgilendirmeye çalıştım.Bana sorarsanız,Bence Vestel Gerçektende Pişmanlık mış.Ne Müşteri Memnuniyeti Var,Nede Kanunlara Saygı Bilginiz Olsun.

IMG_20181107_160103.jpg


IMG_20181107_172241.jpg


IMG_20181107_182629.jpg


IMG_20181107_192602.jpg


IMG_20181107_192602935805310e460614.jpg
Geçmiş olsun dışında ne diyebiliriz ki. :fiskoskeşke çözüm bulunabilseydi
 
A Çevrimdışı

AKINA

Yeni Üye
15 Eki 2018
25
48
Geçmiş olsun dışında ne diyebiliriz ki. :fiskoskeşke çözüm bulunabilseydi
Sayın Fikoloji,ilginiz için teşekkürler.Çözüm buldular daha doğrusu bulmak zorunda kaldılar.Ben Kanunlar konusunda birazda olsa bilgili olduğum için,kanunları Vestele Dayatınca Mecbur Kabul ettiler.Fakat herkes her konuda bilgi sahibi olmayabilir.Önemli olan böylesine Büyük ve Gururla Yerli,olduklarını iddia eden şirketler,bunu Tüketicilerini,uğraştırmadan,Mağdur etmeden,Kendi Sorunlarını Çözmeleri gerekiyor.Bu şirketler Tüketici Kanunlarını Bizlerden Daha İyi Biliyorlar,Fakat,Utanmadan,Müşteri yerse,yada kandırıp bu işi maddi kayıpları olmadan,Tüketiciyi mağdur edip,Kendi menfaatleri doğrultusunda Çözmeye Çalışıyorlar.Sonrada Utanmadan Gururla Yerli Diyorlar.Çooookkk Yazık.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Öncelikle kendi açtığım konuya bu kadar uzun bir süre yorum yapmamanın sebebi,televizyonla ve Vestelle uzun bir zamandır sorun yaşıyordum,sonucuna göre yazmak istedim.Evet Vestel 55UD9300 Televizyonu 27/10/2018 tarihinde aldım.Fakat bi baktık televizyonda en önemli özelliklerden olan HDR Yok.Hemde Vestelin Sitesinde ve özelliklerinde birinci sırada göstermelerine rağmen HDR yok.Görüntü bozuk ve panelde hata var resimlerini paylaşacağım.Tabiki servis çağırdık.Servis HDR olmadığını ve Görüntü kalitesinin bozuk olduğunu resim ve video çekerek Vestele bildirdi.Yazılımını güncelleyelim düzelir dediler,servis geldi hangi yazılımı yükleyeceğini bilmiyor,servise biz bilgi veriyoruz.Neyse zarzor yazılımı güncellediler.Sonuç görüntü gene bozuk,vaad ettikleri görüntü ile alakası yok.HDR dedik Vestele,servis gönderelim yüklesinler diyorlar.Şaka gibi,Yeni TV fabrika çıkışı olması gereken en önemli özelliklerden biri,neymiş bazen böyle üretim esnasında unutulabiliyormuş.Böyle saçmalık Olurmu dedik kabul etmedik.Tüketici Kanununa göre bu ürün eksik özellikte geldiği için Ayıplı ürün geri alın dedik.Sonra bilindik Vestel Serüveni.Onunla görüş bununla görüş uğraş dur.Sanki bir mecburiyetinin var gibi.Tüketici Kanununu bile Yok Saymaya çalıştılar.Çoookk Yazık.Şikayetvar.com'a yazdıktan sonra ve Resmi yerlere şikayet edeceğimizi ve Niyetimizin Ciddiyetini Anladıktan sonra,Binbir Güçlükle Televizyonu geri aldılar.Çok uzatmayıp kısa tutmaya çalıştım,inanın olay çooook uzun ve sinir bozucu.Ben artık Vestelede,Servislerinede İnanmıyorum,Vestelde Müşteri Memnuniyeti olduğunada İnanmıyorum.Gururla Yerli diyorlar,Bu Ülkenin,Kanunlarını bile Uygulamak İstemiyorlar.Yazık gerçekten Çooookkk Yazık.Ben burada yaşadığım sıkıntıları,kısalta bildiğim kadar kısaca Anlatmaya,İnsanları bilgilendirmeye çalıştım.Bana sorarsanız,Bence Vestel Gerçektende Pişmanlık mış.Ne Müşteri Memnuniyeti Var,Nede Kanunlara Saygı Bilginiz Olsun.

IMG_20181107_160103.jpg


IMG_20181107_172241.jpg


IMG_20181107_182629.jpg


IMG_20181107_192602.jpg


IMG_20181107_192602935805310e460614.jpg


Screenshot_20181028-21551159d223cd2e538b97.jpg


Son dönemlerin beni şaşırtmayan VESTEL i maalesef.
Yazmak istesem yazıp çizecek çok şey var da, Değmez bunlara azizim. Geçmiş olsun dışında ne yazabiliriz ki?

Şurada yıllarca tek başıma mücadele ettim VESTEL müşteri memnuniyeti çıtasını yükseltebilmek adına. Sırf YERLİ olması ve elimde teknik olanak olması nedeniyle destek vermeye çalıştım ve yıllar içerisinde hemen her mecrada onbinlerce insanın sorununu çözdüm.

Gelin görün ki VESTEL beni dahi yıldırdı, BIKTIRDI. Kendi müşterilerine destek olmaya çalışan birisine destek olacağına üstüne bir de birçok konuda ben töhmet altında kalır oldum. Karakteri beş para etmez adı müdür olan bazıları bana dokunamayınca aile bireylerime baskı yapmaya başladı, aba altından sopa göstermeler vs. ''Allah sizin de belanızı versin, markanızın da o halde'' dedim mi? tüm bunlara rağmen demedim ama elimi eteğimi de çektim.

Hatır'a binaen halen belli başlı konularda elimden geldiğince cevap yazmaya çalışsam da, Artık yazılım vs konularına neredeyse hiç karışmıyorum.

Hatta yazılım konularının takibi ve kontrolünü @fikoloji ve @teknovest ustalarımıza bıraktım ki her ikisinden de Allah razı olsun çünkü inanılmaz manidar bir zamanlamada tanıştım kendileri ile ve desteklerinin pozitif etkisi inkar edilemez.

Sorun şu ki bu işleri bizler yıllarca hep GİZLİ olarak yaptık. Açık ifade ediyorum ki VESTEL in kendisinin vermeyi beceremediği desteği biz sağladık ancak herkesin bir ailesi, işi, konumu, mevkii var o nedenle kimse bunu riske atmak istemiyor. İşgüzarın teki oturduğu yerden bir mail attı diye aylarca ne çektiğimi ben biliyorum o yüzden buradan o zihniyete, o işgüzara ''LANET OLSUN'' diyorum.

VESTEL de bu yönetim anlayışı değişene dek benden yana hiç bir destek işlemez bundan sonra.

Sizin yaşadığınız olay basit bir örnek. Buradaki BASİT ifadesi, sizin konuyu küçümsüyorum gibi algılanmasın lütfen, öyle enteresan ve saçma sapan negatif geri dönüşler var ki, hemen hepsi basit dokunuşlar ve samimi insan ilişkileri ile çözülebilecek konular. Yazık..

Neyse, yazmayacağım dedim yine gereksiz bir sürü şey yazdım.

Geçmiş olsun azizim.
 
G Çevrimdışı

gezgin_ 

Aktif Üye
27 Ara 2017
188
46
Bende Vestel servis ile yaşadığım bir süreci anlatmak istiyorum 2 yıl önce aldığım 7 kg çamaşır makinesi çift girişli ama servis tek giriş takip gitti makina su aldıkça ses yapio kamera çektim tabiki her seferinde ayrı servis gelio bakio ponpayi degisip gitti ama tkrr ses yine geldi anakarti değişti yine ses var motoru değişmeye geldiğinde bir baktiki hortum girişi. Tek takmışlar neyse su girişi yerini değişip iki hortumu bağladılar ses gitti tabiki. servise uğradım bunu belirttim servis ci bana söylediği şu biz bazen tek giriş olarak takiyoruz diye! içimden güldüm sadece......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt