Vestel 48UA9300 panel sorunu ve garanti

EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
Selamlar,

Başlıktaki TV sahibiyim, bilenler bilir.
TV daha önce farklı zamanlarda ekranın sağ tarafında dikey çizgi çıkması sorunuyla serviste iki defa tamir gördü. (Ağustos 2016 ve Ağustos 2018) Tamir edilen kısmın cof ile alakalı olduğu söylenmişti.

Bu yılbaşında TV'nin garantisi sona erdi ve korktuğum başıma gelerek aynı sorun geçen ay yeniden ortaya çıktı. Ekranın sağ tarafında, diğer arızalarla bire bir aynı noktada ve renkte diklemesine boydan boya bir çizgi.

Müşteri hizmetlerini aradım. TV'yi servis aldı, panelin Panel Merkezi'ne yollanacağı söylendi. Bu arada Vestel Çözüm Merkezi'yle yaptığım görüşmelerde, eğer "sorun TV'nin en son arıza yaptığı" yerdense, biz çözüm için elimizden geleni yapacağız denildi.

Bi'kaç gün sonra haber geldi; Önceki arızalarda sorun cof ile alakalıyken, bu sefer paneldeymiş. Çözüm için panelin değişimi gerekiyormuş, değişim ücreti 1950tl'ymiş.

Bu sonuçtan sonra da Çözüm Merkezi'nden "Arıza farklı yerdenmiş, yapabileceğimiz bir şey yok. Ücreti ödemeniz gerekiyor" cevabını aldım.

Açıkçası bu durum beni hem sinirlendirdi, hem de aklımda soru işaretleri oluşmasına sebep oldu.
1- Ekranın tam olarak aynı yerinde, aynı renk olarak ortaya çıkan çizgi; nasıl oluyor da garanti dahilindeyken cof'tan, bittikten sonra panelden kaynaklı olabiliyor?
2- Geçen yıl Ağustos ayında aynı arıza ortaya çıktığında, gerekli işlemler yapılıp panel değiştirilemez miydi? Tamir yöntemi seçilerek sorun ötelenmiş olmadı mı?
3- Panelin tamir edilmesi mümkün değil mi? "Garanti varken tamir, yokken komple değişim" demek teknik olarak doğru mu?
4- Herhangi bir çözüm öneriniz var mı?

Geçen seneki arızayla, bu seneki arızanın fotoğraflarını da ekledim. Diklemesine olan fotoğraf Ağustos 2018'deki arıza, diğer ikisi de bu sefer oluşan arıza. Aynı durumda iki farklı sebep sunulması çok ilginç geldi açıkçası.

WhatsApp-Image-2018-07-26-at-11.44.11.jpg
WhatsApp-Image-2019-07-22-at-17.10.56.jpg
WhatsApp-Image-2019-07-22-at-17.12.21.jpg
 
Son düzenleme:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
Ben nacizane fikrimi belirteyim sevgili EXcomZkko EXcomZkko:
Servis fişinde ne yazıyor,ürünün cof arızası giderildi falan mı acaba,bence tamamen tüketiciyi kandırma gibi görünüyor,elindeki fotolarla ve servis fişiyle vestele tekrar başvur,işin gerçeği ben cof mu panelmi bilmiyorum,ama görünen bir şey var ki o da aynı yerden aynı renkte 3.cü arızayı yapmış,gerekirse tüketici mahkemesine de başvur,yani bunları sana yazıyorum ama benim başıma gelseydi yazdıklarımı uygulardım kesinlikle.Verdikleri cevap çok saçma,garantideyken "cof" garanti bitince "puf" ,umarım elinde eski arızaların fişleri de duruyordur.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Gönder gelsin kardeşim. Sıkma canını böyle şeylere. Her illetin bir çözümü vardır ?
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
teraspy teraspy

Hocam hiç sormayın, sinir küpü olarak dolaşıyorum kaç gündür. Çözüm merkezi arayacağız dedi, arayan soran da yok.

Garanti bitince uğraşmamak için direkt panel gidik mi diyorlar napıyorlarsa artık.


A Ado Hocam tam anlayamadım. ?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
selam,
öncelikle geçmiş olsun, vesteldeki prosedür ile dedğin gibi garanti varken onarım yönünde ilerliyorlar, ekranda çizgi çıkması hem kullanıcı hemde onarım yapanın canını sıkmaktadır özen isteyen bir iştir. A Ado ile iletişime geçip destek alınız yardımcı olacaktır.
tv yi güzel paketleip ekranın hasar almaması için güzel muhafaza ediniz
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
Açıkçası Vestel'den bir çözüm geleceğine inanmıyorum. Genel tutum gerçekten büyük hayal kırıklığına uğrattı beni.

TV şu an serviste hocam. Siz yine de adres ve işlemlerle ilgili detayları paylaşabilirseniz, TV gelince bi'şeyler yapalım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

selam,
öncelikle geçmiş olsun, vesteldeki prosedür ile dedğin gibi garanti varken onarım yönünde ilerliyorlar, ekranda çizgi çıkması hem kullanıcı hemde onarım yapanın canını sıkmaktadır özen isteyen bir iştir. A Ado ile iletişime geçip destek alınız yardımcı olacaktır.
tv yi güzel paketleip ekranın hasar almaması için güzel muhafaza ediniz

Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bu olay biraz sık yaşanıyor gibi görünüyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Az önce servis tekrar aradı. 1786tl'ye, 49ud9200 modeli TV teklif ettiler.

Fiyat açıkçası çok geldi. Bir dünya masraf.
 
Son düzenleme:
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Açıkçası Vestel'den bir çözüm geleceğine inanmıyorum. Genel tutum gerçekten büyük hayal kırıklığına uğrattı beni.

TV şu an serviste hocam. Siz yine de adres ve işlemlerle ilgili detayları paylaşabilirseniz, TV gelince bi'şeyler yapalım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bu olay biraz sık yaşanıyor gibi görünüyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Az önce servis tekrar aradı. 1786tl'ye, 49ud9200 modeli TV teklif ettiler.

Fiyat açıkçası çok geldi. Bir dünya masraf.
aslında sıfır satış fiyatına göre çok makul bir fiyat,
tavsiyemiz öncelikle televizyonu adem beye ulaştırın, kontrol edilsin, olmaz yada başka problem varsa ücretli değişim tercih edilebilir.

aslında sık karşılaşılmıyor, foruma gelen yada servise giden arıza olduğu için gidiyor, yada forumda paylaşıyor bu şekilde dikkat çekiyor, forumda sağlam veya çalışır televizyon resmini paylaşan 50 kişi ise, arızalı televizyon paylaşan 1500 kişi :)
bu durumda hep arızalı gibi geliyor.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
aslında sıfır satış fiyatına göre çok makul bir fiyat,
tavsiyemiz öncelikle televizyonu adem beye ulaştırın, kontrol edilsin, olmaz yada başka problem varsa ücretli değişim tercih edilebilir.

aslında sık karşılaşılmıyor, foruma gelen yada servise giden arıza olduğu için gidiyor, yada forumda paylaşıyor bu şekilde dikkat çekiyor, forumda sağlam veya çalışır televizyon resmini paylaşan 50 kişi ise, arızalı televizyon paylaşan 1500 kişi :)
bu durumda hep arızalı gibi geliyor.

Vestel'i bir çok konuda eleştirsem de, Müşteri memnuniyeti konusunda yine de oldukça iyi pozisyondadır diğer markalara nazaran.
Sorun şu ki bu iyiliği yakalayabilmek adına servisleri ciddi derecede haksız şekilde eziyor yönetim o ayrı konu.

Bu bağlamda Vestel in bu değişim politikasını ben gerçekten seviyorum. Hem sunduğu modeller, hem de fiyat teklifleri gayet makul görüyorum çoğu zaman.

2-3 yılda bir tv bozulup, eskisini geri alıp, yarıya yakın fiyata yenisini verseler ne güzel olur :kiskis
 
EXcomZkko Çevrimdışı

EXcomZkko 

Süper Üye
13 Nis 2018
1,109
aslında sıfır satış fiyatına göre çok makul bir fiyat,
tavsiyemiz öncelikle televizyonu adem beye ulaştırın, kontrol edilsin, olmaz yada başka problem varsa ücretli değişim tercih edilebilir.

aslında sık karşılaşılmıyor, foruma gelen yada servise giden arıza olduğu için gidiyor, yada forumda paylaşıyor bu şekilde dikkat çekiyor, forumda sağlam veya çalışır televizyon resmini paylaşan 50 kişi ise, arızalı televizyon paylaşan 1500 kişi :)
bu durumda hep arızalı gibi geliyor.


Bu 49ud9200 için ne diyorsunuz hocam? Sanırım yeni bir model. MB130S şase, qui menü, VA panel... UA9300 VA'dan sonra eksiklik hisseder miyiz?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Vestel'i bir çok konuda eleştirsem de, Müşteri memnuniyeti konusunda yine de oldukça iyi pozisyondadır diğer markalara nazaran.
Sorun şu ki bu iyiliği yakalayabilmek adına servisleri ciddi derecede haksız şekilde eziyor yönetim o ayrı konu.

Bu bağlamda Vestel in bu değişim politikasını ben gerçekten seviyorum. Hem sunduğu modeller, hem de fiyat teklifleri gayet makul görüyorum çoğu zaman.

2-3 yılda bir tv bozulup, eskisini geri alıp, yarıya yakın fiyata yenisini verseler ne güzel olur :kiskis
bi ara onu çıkarttılar abi ama tutulmadı, uygulamanın ismi bile vardı, vestelde vip müşteri oluyorsun örnek veriyorum aylık 200 tl civarı tv kiralıyorsun 2 yıl sonra o televizyonu iade edip yeni çıkan 4 k veya o zamanki en üst segment tv size veriliyordu :)
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
Açıkçası Vestel'den bir çözüm geleceğine inanmıyorum. Genel tutum gerçekten büyük hayal kırıklığına uğrattı beni.
Az önce servis tekrar aradı. 1786tl'ye, 49ud9200 modeli TV teklif ettiler.
Fiyat açıkçası çok geldi. Bir dünya masraf.
Hımm,iyiymiş de,neden 1785 veya 1750 değilde 1786 tl ,şunu düz 1700 veya 1750tl anlaş bari :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt