EXcomZkko
Süper Üye
- 13 Nis 2018
- 1,109
Selamlar,
Başlıktaki TV sahibiyim, bilenler bilir.
TV daha önce farklı zamanlarda ekranın sağ tarafında dikey çizgi çıkması sorunuyla serviste iki defa tamir gördü. (Ağustos 2016 ve Ağustos 2018) Tamir edilen kısmın cof ile alakalı olduğu söylenmişti.
Bu yılbaşında TV'nin garantisi sona erdi ve korktuğum başıma gelerek aynı sorun geçen ay yeniden ortaya çıktı. Ekranın sağ tarafında, diğer arızalarla bire bir aynı noktada ve renkte diklemesine boydan boya bir çizgi.
Müşteri hizmetlerini aradım. TV'yi servis aldı, panelin Panel Merkezi'ne yollanacağı söylendi. Bu arada Vestel Çözüm Merkezi'yle yaptığım görüşmelerde, eğer "sorun TV'nin en son arıza yaptığı" yerdense, biz çözüm için elimizden geleni yapacağız denildi.
Bi'kaç gün sonra haber geldi; Önceki arızalarda sorun cof ile alakalıyken, bu sefer paneldeymiş. Çözüm için panelin değişimi gerekiyormuş, değişim ücreti 1950tl'ymiş.
Bu sonuçtan sonra da Çözüm Merkezi'nden "Arıza farklı yerdenmiş, yapabileceğimiz bir şey yok. Ücreti ödemeniz gerekiyor" cevabını aldım.
Açıkçası bu durum beni hem sinirlendirdi, hem de aklımda soru işaretleri oluşmasına sebep oldu.
1- Ekranın tam olarak aynı yerinde, aynı renk olarak ortaya çıkan çizgi; nasıl oluyor da garanti dahilindeyken cof'tan, bittikten sonra panelden kaynaklı olabiliyor?
2- Geçen yıl Ağustos ayında aynı arıza ortaya çıktığında, gerekli işlemler yapılıp panel değiştirilemez miydi? Tamir yöntemi seçilerek sorun ötelenmiş olmadı mı?
3- Panelin tamir edilmesi mümkün değil mi? "Garanti varken tamir, yokken komple değişim" demek teknik olarak doğru mu?
4- Herhangi bir çözüm öneriniz var mı?
Geçen seneki arızayla, bu seneki arızanın fotoğraflarını da ekledim. Diklemesine olan fotoğraf Ağustos 2018'deki arıza, diğer ikisi de bu sefer oluşan arıza. Aynı durumda iki farklı sebep sunulması çok ilginç geldi açıkçası.
Başlıktaki TV sahibiyim, bilenler bilir.
TV daha önce farklı zamanlarda ekranın sağ tarafında dikey çizgi çıkması sorunuyla serviste iki defa tamir gördü. (Ağustos 2016 ve Ağustos 2018) Tamir edilen kısmın cof ile alakalı olduğu söylenmişti.
Bu yılbaşında TV'nin garantisi sona erdi ve korktuğum başıma gelerek aynı sorun geçen ay yeniden ortaya çıktı. Ekranın sağ tarafında, diğer arızalarla bire bir aynı noktada ve renkte diklemesine boydan boya bir çizgi.
Müşteri hizmetlerini aradım. TV'yi servis aldı, panelin Panel Merkezi'ne yollanacağı söylendi. Bu arada Vestel Çözüm Merkezi'yle yaptığım görüşmelerde, eğer "sorun TV'nin en son arıza yaptığı" yerdense, biz çözüm için elimizden geleni yapacağız denildi.
Bi'kaç gün sonra haber geldi; Önceki arızalarda sorun cof ile alakalıyken, bu sefer paneldeymiş. Çözüm için panelin değişimi gerekiyormuş, değişim ücreti 1950tl'ymiş.
Bu sonuçtan sonra da Çözüm Merkezi'nden "Arıza farklı yerdenmiş, yapabileceğimiz bir şey yok. Ücreti ödemeniz gerekiyor" cevabını aldım.
Açıkçası bu durum beni hem sinirlendirdi, hem de aklımda soru işaretleri oluşmasına sebep oldu.
1- Ekranın tam olarak aynı yerinde, aynı renk olarak ortaya çıkan çizgi; nasıl oluyor da garanti dahilindeyken cof'tan, bittikten sonra panelden kaynaklı olabiliyor?
2- Geçen yıl Ağustos ayında aynı arıza ortaya çıktığında, gerekli işlemler yapılıp panel değiştirilemez miydi? Tamir yöntemi seçilerek sorun ötelenmiş olmadı mı?
3- Panelin tamir edilmesi mümkün değil mi? "Garanti varken tamir, yokken komple değişim" demek teknik olarak doğru mu?
4- Herhangi bir çözüm öneriniz var mı?
Geçen seneki arızayla, bu seneki arızanın fotoğraflarını da ekledim. Diklemesine olan fotoğraf Ağustos 2018'deki arıza, diğer ikisi de bu sefer oluşan arıza. Aynı durumda iki farklı sebep sunulması çok ilginç geldi açıkçası.
Son düzenleme: